Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sipol a légkondim ha bekapcsolom. Ahogy nyomom a gázt olyan erővel sípol. Mi lehet a gond. rendesen működik csak kicsit zavaró!

Elküldve
  On 2013. 08. 01. at 18:34, haric írta:

Sipol a légkondim ha bekapcsolom. Ahogy nyomom a gázt olyan erővel sípol. Mi lehet a gond. rendesen működik csak kicsit zavaró!

  On 2013. 08. 01. at 19:06, piciny írta:

Az enyém is szoval jo lenne tudni a megoldást.

Ez enyém is sípolt, kevés volt bent a gáz. kb 190 g volt a 600 helyett. Amióta feltöltötték kussban van :D

  • Like 1
Elküldve

Megnézettem szerlővel a klímát 600 g gáz helyett 60 g volt benne. Azt mondta, hogy a kompresszor tömszelencénél megy el. Ha valaki tudna olcsón ilyen tömszelencét az szoljon. Nekem a szerelő 6000 Ft-ot mondott!

Elküldve

Sziasztok.

Tudna valaki valami jó megoldást vagy ötletet adni?

2003-as 1.2-es 16v g astra 1 éve van nálam 113000 km-el vettem. 110000 km-él lett vlánc cserélve most 118000 km van benne hidegindításnál pár másodpercig csörög utána elhallgat.

Melegen viszont alapjáraton hallatszik inkább,mintha korholna,kolompolna valami,leállításnál is tovább csörög 1-2 másodpercig.

Most cseréltem olajat-szűrőt.

Ha leveszem a lánc burkolatát folyik el motorolaj?Kell utána tömítés alá?

köszi a válaszokat.

Elküldve

nekem is ez volt a lánccal és én azzal b.....m el hogy utángyártott olajszűrőt vettem, az pedig visszaengedi az olajat a teknőbe, vagyis nem tartja a nyomást. kicseréltem gyári gm olajszűrőre és tökéletesen csendben jár! Még olcsóbb is volt a gyári 300 HUF-al :-D

Elküldve
  On 2013. 08. 02. at 17:45, Pajzs89 írta:

nekem is ez volt a lánccal és én azzal b.....m el hogy utángyártott olajszűrőt vettem, az pedig visszaengedi az olajat a teknőbe, vagyis nem tartja a nyomást. kicseréltem gyári gm olajszűrőre és tökéletesen csendben jár! Még olcsóbb is volt a gyári 300 HUF-al :-D

erre én is gondoltam az indítási csörgés megoldható,de a melegen lévő korholó hang?

Elküldve
  On 2013. 08. 02. at 17:50, bcsabi írta:

erre én is gondoltam az indítási csörgés megoldható,de a melegen lévő korholó hang?

Azt nem tudom, nekem szerencsére csak indításnál és leállításnál volt problémám

Elküldve
  On 2013. 08. 02. at 18:50, piciny írta:

Zsir.Ez otthon nem megoldható?

Amennyiben tized fokokra megállapitod az eltérést szemmel, minden további nélkül. Csak időben szólj, mert akkor én is hozzád viszem, nem szerelőhöz. :)

  • Like 2
Elküldve
  On 2013. 08. 02. at 17:45, Pajzs89 írta:

nekem is ez volt a lánccal és én azzal b.....m el hogy utángyártott olajszűrőt vettem, az pedig visszaengedi az olajat a teknőbe, vagyis nem tartja a nyomást. kicseréltem gyári gm olajszűrőre és tökéletesen csendben jár! Még olcsóbb is volt a gyári 300 HUF-al :-D

A gyári olajszűrőt ki gyártja? Egy haverom autósboltos, azt mondja kb. 10-féle szűrője van, de nem tudja, melyik a gyári. Olyan kéne nekem is.

Elküldve

Sziasztok. Klímával indulva fémes csikorgó hang jön a motortérből, nagyobb sebességnél nincs ilyen csak alacsony fordulatszámnál mi lehet?

Elküldve
  On 2013. 08. 03. at 12:08, Pali001 írta:

Sziasztok. Klímával indulva fémes csikorgó hang jön a motortérből, nagyobb sebességnél nincs ilyen csak alacsony fordulatszámnál mi lehet?

Esetleg ékszíj?

Elküldve

Uff. Mennyire jellemző az első lámpatestek bemattulása? Ahogy nézegettem ez a régebbieken annyira nem mérvadó, de rengeteg classicot (akár 4-5évest) láttam elég jól bemattult lámpabúrával.

Elküldve
  On 2013. 08. 03. at 16:31, scream24 írta:

Uff. Mennyire jellemző az első lámpatestek bemattulása? Ahogy nézegettem ez a régebbieken annyira nem mérvadó, de rengeteg classicot (akár 4-5évest) láttam elég jól bemattult lámpabúrával.

Az enyémen a szemöldök része sárgult be, (8 éves), szerintem sokat állt a napon az autó. Ismerősöm 9 éves ugyanilyen autóján semmi mattulás, sőt a fekete műanyag elemek is sötétebbek - garázsos autó.

Elküldve
  On 2013. 08. 03. at 19:04, gedikart írta:

Az enyémen a szemöldök része sárgult be, (8 éves), szerintem sokat állt a napon az autó. Ismerősöm 9 éves ugyanilyen autóján semmi mattulás, sőt a fekete műanyag elemek is sötétebbek - garázsos autó.

Valószínű, hogy a nap sokat játszik e téren. Illetve a szakszerűtlen polírozás. Persze lehet, hogy más autóknál is jellemző ez a probléma, csak az utóbbi időben a g-s astrák voltak górcső alatt. Remélem amit most sikerült vásárolnom az nem fog lemattulni, de majd kiderül.

Elküldve
  On 2013. 08. 03. at 16:31, scream24 írta:

Uff. Mennyire jellemző az első lámpatestek bemattulása? Ahogy nézegettem ez a régebbieken annyira nem mérvadó, de rengeteg classicot (akár 4-5évest) láttam elég jól bemattult lámpabúrával.

Ha szárazon törölgeti valaki, vagy ha piszkos és nem bő vízzel mossa, lekarcolja róla a védő réteget....

Szerintem odafigyeléssel nem fog bemattulni.

Nekem lassan 6 éves, s nincs besárgulva...

  • Like 1
Elküldve

Az enyém 2005-ös de olyan a lámpája mintha új lenne.Mondjuk garázsban áll nem nagyon eszi az UV.Az anyósomnak H astrája van az is 2005-ös,na az eléggé matt nem sok lakk van rajta.Igaz hogy ő az utcán parkol,ráadásul nappal szemben.Mondtam neki hogy tolasson be a parkolóba.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.