imy Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 On 2013. 07. 30. at 18:11, atika08 írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy ma leállítottam a motort, majd miután újra ráadtam a gyújtást (kb 2 perc telt el)és fordítottam tovább a kulcsot, nem indult be az autó, nem is csinált semmit, egyszerűen a kulcs odaforgott, mint mikor normálisan beindul, de semmi, a gyújtás rajtamaradt. Kivettem a kulcsot, kicsit vártam vele, majd újra beindult. Ezután eltelt pár óra hossza, mentem is az autóval, majd most este ismét indítottam volna be, és ugyanígy nem csinált semmit, megnyomkodtam a kulcs helyét kézzel, aztán jó lett. Délelőtt az sem lehetett baj, hogy hideg indítás van, mivel előtte közvetlen mentem vele. Németbe járok ki, nem lenne jó így járni kint pálya melletti kutakon, illetve sehol sem. Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a baj? Még sosem csinált ilyet. Opel Astra G 1.6 CDX (2000) 16V Előre is köszönöm! Szép estét! A gyújtáskapcsolód haldoklik sztem. Cseréltesd ki, mert ha ott maradsz akkor a tréler drágább lesz. ;) 1
szürkeastra Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 Sziasztok, nem tudja valaki, a napi számláló csak 1999 km ig számol és utána automatikusan kezdi előlről? Hosszabb úton voltam, nem nulláztam le, de egyszer csak azt vettem észre, hogy 2 km-t mutat. Köszönöm
morattila Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 Sziasztok cartársak! "Régi újként" lenne egy kérdésem a minap érdekeset produkált a kocsi. Nehezen akart indulni, miután elindult a pótféklámpa folyamatosan vilagitott. Kivillogtattam a kódot és ezt dobta ki rá "P0571=Tempomat fékáramkör A funkció-rendellenesség". Ebben csak az az érdekes, hogy nincs tempomattom és így most tanácstalan vagyok! Előre is köszönök mindennemű segítséget!
morattila Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 On 2013. 07. 30. at 20:02, szürkeastra írta: Sziasztok, nem tudja valaki, a napi számláló csak 1999 km ig számol és utána automatikusan kezdi előlről? Hosszabb úton voltam, nem nulláztam le, de egyszer csak azt vettem észre, hogy 2 km-t mutat. Köszönöm Igen csak 1999ig számol sajnos. 1
Waskomo Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 Sziasztok! Hogy lehet, hogy a szerelők szerint akikkel eddig beszéltem a kocsihoz a motorvezérlő elektronika (z14xe) újonnan 200-238e? A neten rákeresve 60-70 ezerért mennek. Illetve itt valaki 300-335ezret mondott rá ? Valami hiányzik a képből nekem. Érdemes bontottal próbálkozni? köszi.
imy Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 On 2013. 07. 30. at 20:42, Waskomo írta: Sziasztok! Hogy lehet, hogy a szerelők szerint akikkel eddig beszéltem a kocsihoz a motorvezérlő elektronika (z14xe) újonnan 200-238e? A neten rákeresve 60-70 ezerért mennek. Illetve itt valaki 300-335ezret mondott rá ? Valami hiányzik a képből nekem. Érdemes bontottal próbálkozni? köszi. Keresd veszt!!! Ő megcsinálja, ne más szerelővel foglalkozz, szerintem! De azt hiszem neked linkeltem. Újan tényleg 300e Ft környéke (az XEP, én azt írta,, nem tudtam hogy XE-d van, igaz azok a roszabbak)... Újan 60-70e-ért nem veszel, az 100%. https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870490-motorvezerlo-modul/291573-motorvezerlo-modul-opel
Pyte Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 30. at 16:50, jakab31 írta: Köszi! Majd megpróbálom, de hibakódot nem fog beírni vakolás után? Szívesen! Biztos, hogy fog nekem is folyamatsoan jelez, de ha jól tudom a te motorodnál le lehet programozni a szelepet és nem fogja keresni az elektronika. Nekem más a dolog mert bevan állva a szelep hiába pucoltam ki nem mozdul és le is van húzva a csatlakozó, de ha csak levakolod és a csatlakozót hagyod lehet nem fog jelezni. Nekem hosszabb motorfékezésnél jön elő kb 100 as tempónál leveszem a gázról a lábam és olyan 60-65 nél jelez be, én már megszoktam az az igazság.
Waskomo Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 30. at 20:45, imy írta: Keresd veszt!!! Ő megcsinálja, ne más szerelővel foglalkozz, szerintem! De azt hiszem neked linkeltem. Újan tényleg 300e Ft környéke (az XEP, én azt írta,, nem tudtam hogy XE-d van, igaz azok a roszabbak)... Újan 60-70e-ért nem veszel, az 100%. https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870490-motorvezerlo-modul/291573-motorvezerlo-modul-opel ok. maradok nála, megy hozzá az autó. nagyon pozitív egyébként eddig minden tekintetben köszi a tippet. csak kiváncsi voltam miért szór ennyire az ára :)
Csabaa Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 Ezt az EGR levakolást nekem se ártana megcsinálni próba képen. A komp a szelep hatását nem méri, csak magát a szelepet "figyeli", h mozog-e? Illetve ti hol csináltattátok az alátétet? Esetleg nincs vkinek képe róla?
DM101 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 Nem tudjátok, hogy hogyan hívják azt a kis zöld műanyagot, amibe a műszerfal rögzítésekor a csavart bele kell hajtani?Az egyik elveszett és baromira nem találom.
Tenky89 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 7:34, Csabaa írta: Ezt az EGR levakolást nekem se ártana megcsinálni próba képen. A komp a szelep hatását nem méri, csak magát a szelepet "figyeli", h mozog-e? Illetve ti hol csináltattátok az alátétet? Esetleg nincs vkinek képe róla? Házilag csináltuk szerintem legtöbben. Bármilyen rozsdamentes lemez megteszi. Én pl munkahelyemről hoztam egy darab saválló fémdarabot (villanyborotva kést stancolunk belőle többek között) Körberajzoltam a szelepet rajta illetve az alatta lévő gyári alátétet., furatokat bejelöltem. Ki fúrtam. Szépen köszörűn kialakítottam az íveket és kész. De próbaképpen, hogy beválik e esetleg sörösdobozból is vághatsz alá. Kb így néz ki nekem is: https://plus.google.com/photos/105855684805765680625/albums/5701501407978350001 1
imy Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 7:19, Waskomo írta: ok. maradok nála, megy hozzá az autó. nagyon pozitív egyébként eddig minden tekintetben köszi a tippet. csak kiváncsi voltam miért szór ennyire az ára :) Nincs mit!!! Ha kész lesz, majd írd meg mi volt vele pontosan, mit mondott wessz, esetleg ha lehet a hibát is lefényképezhetnéd, ha látszik valami az ECU-n. (pl csatlakozó láb forr. hiba)
Csabaa Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 7:50, Tenky89 írta: Házilag csináltuk szerintem legtöbben. Bármilyen rozsdamentes lemez megteszi. Én pl munkahelyemről hoztam egy darab saválló fémdarabot (villanyborotva kést stancolunk belőle többek között) Körberajzoltam a szelepet rajta illetve az alatta lévő gyári alátétet., furatokat bejelöltem. Ki fúrtam. Szépen köszörűn kialakítottam az íveket és kész. De próbaképpen, hogy beválik e esetleg sörösdobozból is vághatsz alá. Kb így néz ki nekem is: https://plus.google.com/photos/105855684805765680625/albums/5701501407978350001 Köszönöm szépen. Szerzek vhonnan 1 lapot, és nekiesek. Gondolom a vastagág nem mind1, tekintettel arra, h van ott hő rendesen...
jakab31 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 30. at 17:07, grofbandi írta: Úgy kell lezárni, hogy a szelep működni tudjon. Csak épp a kipufogógáz áramlását akadályozzuk meg. Akkor nem lesz hibakód. Köszi! Szombaton le is gyártom a "vakolót"!
jakab31 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 7:50, Tenky89 írta: Házilag csináltuk szerintem legtöbben. Bármilyen rozsdamentes lemez megteszi. Én pl munkahelyemről hoztam egy darab saválló fémdarabot (villanyborotva kést stancolunk belőle többek között) Körberajzoltam a szelepet rajta illetve az alatta lévő gyári alátétet., furatokat bejelöltem. Ki fúrtam. Szépen köszörűn kialakítottam az íveket és kész. De próbaképpen, hogy beválik e esetleg sörösdobozból is vághatsz alá. Kb így néz ki nekem is: https://plus.google.com/photos/105855684805765680625/albums/5701501407978350001 Köszi! Szombaton neki is látok megcsinálni! Majd jelentkezem, hogy jó lett- e, vagy sem!
astra 1 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 7:38, DM101 írta: Nem tudjátok, hogy hogyan hívják azt a kis zöld műanyagot, amibe a műszerfal rögzítésekor a csavart bele kell hajtani?Az egyik elveszett és baromira nem találom. műanyag lemez anya http://www.patentdepo.hu/patentarzenal.htm 1
Tenky89 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 11:06, Csabaa írta: Köszönöm szépen. Szerzek vhonnan 1 lapot, és nekiesek. Gondolom a vastagág nem mind1, tekintettel arra, h van ott hő rendesen... Ami nekem bent van most az durván 1mm vastag. Talán picit vékonyabb. Szerintem 1-1,5mm vastagságú elég. Kétlem hogy rövid időn belül átégne. Ha mégis akkor meg csere aztán egy darabig letudva.
atika08 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 30. at 19:53, imy írta: A gyújtáskapcsolód haldoklik sztem. Cseréltesd ki, mert ha ott maradsz akkor a tréler drágább lesz. ;) Köszi! És ez mennyibe fáj ill. kb mennyi idő míg megcsinálják? Új kell, vagy tudják javítani??
tgabika76 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 30. at 20:14, morattila írta: Sziasztok cartársak! "Régi újként" lenne egy kérdésem a minap érdekeset produkált a kocsi. Nehezen akart indulni, miután elindult a pótféklámpa folyamatosan vilagitott. Kivillogtattam a kódot és ezt dobta ki rá "P0571=Tempomat fékáramkör A funkció-rendellenesség". Ebben csak az az érdekes, hogy nincs tempomattom és így most tanácstalan vagyok! Előre is köszönök mindennemű segítséget! A tempomat figyeli a féklámpakapcsolót, neked valószínűleg ez ment tönkre, ezért is világít a pótféklámpád. Valószínűleg cserélned kell a kapcsolót a fékpedálnál. 1
zolee77 Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 Sziasztok! A MAP szenzort tisztította már valaki, ha igen hogyan, mivel?! Lehetséges egyáltalán a tisztítása?
gyalázó Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 Sziasztok! kicseréltem minden motortartó bakot, sajna nem mondhatnám, hogy jó lett megmaradt a rezonancia! Alapjáraton kellene a váltónak rezegni mozogni? gázpedálon még azt is érzem ha megyek az aszfalton és kicsit rozoga még azt is bevezeti valami. Véleményetek?
kobraCode Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 19:33, gyalázó írta: Sziasztok! kicseréltem minden motortartó bakot, sajna nem mondhatnám, hogy jó lett megmaradt a rezonancia! Alapjáraton kellene a váltónak rezegni mozogni? gázpedálon még azt is érzem ha megyek az aszfalton és kicsit rozoga még azt is bevezeti valami. Véleményetek? Ezt úgy érted hogy alapjáraton mozog rezeg a váltókarod? Mert az enyém az nem mozog, sőt sebességben is. Azt nem mondom hogy valamennyire nem rezeg hiszen ha a motor rezonanciáját valamilyen szinten biztos hogy átveszi.
gyalázó Elküldve Július31, 2013 Elküldve Július31, 2013 On 2013. 07. 31. at 19:37, kobraCode írta: Ezt úgy érted hogy alapjáraton mozog rezeg a váltókarod? Mert az enyém az nem mozog, sőt sebességben is. Azt nem mondom hogy valamennyire nem rezeg hiszen ha a motor rezonanciáját valamilyen szinten biztos hogy átveszi. Igen rezeg sajna még a kormány is gázpedál is. H pl: megyek vele akkor is megvan bizonyos fordulaton...
DM101 Elküldve Augusztus1, 2013 Elküldve Augusztus1, 2013 On 2013. 07. 31. at 13:39, astra 1 írta: műanyag lemez anya http://www.patentdepo.hu/patentarzenal.htm Megvettem a Schillernél.Amit belinkeltél, ott 49Ft darabja.Én tegnap 340Ft-ért vettem darabját. Ez a nem semmi!
steve78 Elküldve Augusztus1, 2013 Elküldve Augusztus1, 2013 On 2013. 08. 01. at 5:18, DM101 írta: Megvettem a Schillernél.Amit belinkeltél, ott 49Ft darabja.Én tegnap 340Ft-ért vettem darabját. Ez a nem semmi! Cromax-nál vettem motorháztető kitámasztó rúd rögzítő patentot 450 Ft-ért, a linkelt cégnél 125 Ft,- lett volna. :unsure:
Recommended Posts