szürkeastra Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni: vákum csőnek bármilyen gumitömlő jó lehet aminek az átmérője megfelelő, vagy valami speciáli tömlő kell? Sajnos az öcsém a vectráján sikerült eltörni egy nagyon megérett darabot Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Szia! Nem, ez inkább jeladó hiba szokott lenni. Korai szériákban még a váltóban van egy sebesség szenzor, későbbiekben már mindegyiken ABS jeladós a bal-első kerék, onnan kapja a sebességjelet. Az szokta felmondani a szolgálatot és ilyen hibát okozni (ez utóbbinál sajnos egybe van építve a kerékcsapággyal, csak egyben cserélhető). Áhá akkor esélyes, hogy egybeesik ez az ABS hibámmal. Azt kidobja és a bal első ABS jeladó hibát írja arra. Na akkor kicserélem így is úgy is az agyat aztán meglátom. Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Sachs a nyerő Köszönöm válaszod. Hétfőn lesz széthúzva. Amint kész írom, hogy mi volt a beteg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Július11, 2013 Megoszt Elküldve Július11, 2013 Üdv! Elég nagy gondom lett ma a verdával. Reggel elindúltam mentem a kocsival 60 km-t elértem magyar-ukrán határt ott párszor le kelett állítanom a motort, de gond nélkül elindúlt, kivéve a legutolsót amikor is meg se nyekkent az önindító. Gondoltam lemerúlt az aksi. Betoltuk elindúlt. NADE....mintha nem lenne folyamatosan rendes feszültség, villognak a kijelzők, fordulasz.márő hol mutat holnem, néha van szervó néha nincs, a ventillátor nem fúj egyenletesen. Eldöcögtem vele 30-km-t, megpróbáltam indítózni...semmi, csatt-katt az önindító, nem indúl. Villogtattam hibakódot: 1612 és 1613 - valami inmobilájzer AZ aksin az állapotjelző zöld, saruk nem lazák. Mi lehet? Generátor, Aksi? Vagy más? Írjatok mihamarabb. Majd haza is kéne mennem :-) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július11, 2013 Megoszt Elküldve Július11, 2013 Üdv! Elég nagy gondom lett ma a verdával. Reggel elindúltam mentem a kocsival 60 km-t elértem magyar-ukrán határt ott párszor le kelett állítanom a motort, de gond nélkül elindúlt, kivéve a legutolsót amikor is meg se nyekkent az önindító. Gondoltam lemerúlt az aksi. Betoltuk elindúlt. NADE....mintha nem lenne folyamatosan rendes feszültség, villognak a kijelzők, fordulasz.márő hol mutat holnem, néha van szervó néha nincs, a ventillátor nem fúj egyenletesen. Eldöcögtem vele 30-km-t, megpróbáltam indítózni...semmi, csatt-katt az önindító, nem indúl. Villogtattam hibakódot: 1612 és 1613 - valami inmobilájzer AZ aksin az állapotjelző zöld, saruk nem lazák. Mi lehet? Generátor, Aksi? Vagy más? Írjatok mihamarabb. Majd haza is kéne mennem :-) köszi Szia! Nem tudom mi lehet a hibád, de az állapotjelzőre ne adjál. Nekem is zöld volt mégis megdöglött az akksim. Szerintem első körben azzal kezdj hogy memgéred, vagy ha nem tudsz mérni, akkor cseréld ki egy működő akkura. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Július11, 2013 Megoszt Elküldve Július11, 2013 Sziasztok! Ezt a videót találtam nemrég!Valaki elmagyarázná mit jelent ez pontosan!?...sokat segíthet sokaknak! :)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július11, 2013 Megoszt Elküldve Július11, 2013 Tegnap hibaüzenetet kaptam sárga lámpa formájában,ma kivillogtattam 1405,van ilyen kód? A kód listába csak 0-val kezdődő van Amúgy az autó megy ahogy szokott,EGR falazva 1 éve,idáig nem dobott rá semmit,ma azért kipucoltam hátha :smartass: EGR-t kipucoltam,WD-40-el megjárattam,sárgalámpa nem jelentkezik :D Úgy látom ezt időközönként meg kell csinálni ha le van falazva Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július11, 2013 Megoszt Elküldve Július11, 2013 Tegnap hibaüzenetet kaptam sárga lámpa formájában,ma kivillogtattam 1405,van ilyen kód? A kód listába csak 0-val kezdődő van Amúgy az autó megy ahogy szokott,EGR falazva 1 éve,idáig nem dobott rá semmit,ma azért kipucoltam hátha :smartass: EGR-t kipucoltam,WD-40-el megjárattam,sárgalámpa nem jelentkezik :D Úgy látom ezt időközönként meg kell csinálni ha le van falazva Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Szia! Nem tudom mi lehet a hibád, de az állapotjelzőre ne adjál. Nekem is zöld volt mégis megdöglött az akksim. Szerintem első körben azzal kezdj hogy memgéred, vagy ha nem tudsz mérni, akkor cseréld ki egy működő akkura. Az aksom megadta megát. Tényleg nem érdemes az állapotjelzőt nézni. Na most kereshetek valami aksit :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Az aksom megadta megát. Tényleg nem érdemes az állapotjelzőt nézni. Na most kereshetek valami aksit :-( Én gyári GM-et vettem, sokat kibírnak, a Calibrámban is az volt. http://opelcentrum.hu/aruhaz/akkumulatorok/opel-gm/opel-gm-akkumulator-60ah Sokat hallgatom a hifit álló helyben, de utána is úgy teker, mintha mi sem történt volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Sziasztok! Ezt a videót találtam nemrég!Valaki elmagyarázná mit jelent ez pontosan!?...sokat segíthet sokaknak! :)... Milyen lemez van a szívócsőben ami itt a videón csörög? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mokfic Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Sziasztok, A képen egy X14XE lambda szonda jele van. Elég sokat fogyaszt kb. 10. Kis fordulaton részterhelésen rángat néha. Sárga lámpa, és 0130, 0135 hibakód. A sárga lámpa is hosszú egyenletes szakaszon jön és magától el is múlik. Szerintetek is cserés? A rángatás még nem is zavar annyira de a fogyasztás már igen. Amúgy jól megy jól indul. Ez jó lenne bele: BO 0258005055 ? 25 ezer Ft. Nem akartam konkrét forrást belinkelni (reklám). Előre is köszi a segítséget. Bocsi elfelejtettem: Bemelegedve és alapjáraton. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 ha megvan a feszültség és kellő számú feszültségváltás akkor baja nincs ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 ha megvan a feszültség és kellő számú feszültségváltás akkor baja nincs ;) Nemrég beszélgettem ismerőssel, aki elég jól benne van ezekben, és ő mondott olyat, hogy képes úgy is tönkremenni a szonda, hogy oszcilloszkóppal nézve egészen jónak kinéző jelet mutat, miközben egy másik szondát bedugva a kipufogócsőbe kiderül, hogy távol áll a valóságtól. Persze én sem szeretek csak úgy próbára bármit lecserélni, csak jelzem, hogy hallottam ilyesmiről már. Viszont érdekes, az én OFF autómban is 0130 és 0135 fordul elő néha hibakódként. Ebben nincs sárga lámpa, ezért nem tudom, hogy mikor van jelen és mikor nincs a hiba, de jellemzően először a 0135 jön, és csak később a 0130. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Nemrég beszélgettem ismerőssel, aki elég jól benne van ezekben, és ő mondott olyat, hogy képes úgy is tönkremenni a szonda, hogy oszcilloszkóppal nézve egészen jónak kinéző jelet mutat, miközben egy másik szondát bedugva a kipufogócsőbe kiderül, hogy távol áll a valóságtól. Persze én sem szeretek csak úgy próbára bármit lecserélni, csak jelzem, hogy hallottam ilyesmiről már. Viszont érdekes, az én OFF autómban is 0130 és 0135 fordul elő néha hibakódként. Ebben nincs sárga lámpa, ezért nem tudom, hogy mikor van jelen és mikor nincs a hiba, de jellemzően először a 0135 jön, és csak később a 0130. van ebben is valami ... sárga lámpa mentes autót mindenkinek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mokfic Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 ha megvan a feszültség és kellő számú feszültségváltás akkor baja nincs ;) Hát igen csak a kellő számban nem vagyok biztos. Az idő osztás 5s A fesz meg 200mV Tehát kb. 6s telik el a csúcsok között ez nekem kicsit lassúnak tűnik. (valahol 1 sec et írnak, de pont erre a motorra nem találtam adatot ) A 200mV váltakozás is elég halványnak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Hát igen csak a kellő számban nem vagyok biztos. Az idő osztás 5s A fesz meg 200mV Tehát kb. 6s telik el a csúcsok között ez nekem kicsit lassúnak tűnik. (valahol 1 sec et írnak, de pont erre a motorra nem találtam adatot ) A 200mV váltakozás is elég halványnak tűnik. a 200mV az nagyon kevés kb 50 és 900 között a jó ami kb 1-1.5 sec alatt kell hogy változzon alacsonyról magasra 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Üdv Srácok! 2003-as G astra X16E motorkóddal P0607 hibát dob. Kocsi lomha, nem megy úgy ahogy kellene. Mi lehet a megoldás? THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Üdv Srácok! 2003-as G astra X16E motorkóddal P0607 hibát dob. Kocsi lomha, nem megy úgy ahogy kellene. Mi lehet a megoldás? THX! Mármint: X16XE? Nem jó jel a 607-es! "-visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva: P1550, P0607" Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Sziasztok!Z14XEP egr szelepet lehet valahogy műszeresen, vagy egyéb módon tesztelni házilag?Esetleg valami rajzocska, hogy hol mit kéne mérni?Köszi X Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Sziasztok! Szeretném cserélni a vízpumpa vízcsőcsonkját, de az autósboltban azt mondták, hogy kétféle létezik. Az egyiken 8-as a másikon 10-es menet van, ez még nem is lenne baj, de állítólag csak a 10-es menetest lehet kapni. Akinek 8-as menetel szerelt van, (azt mondja, nekem ilyen van) az vagy kompletten cseréli a vízpumpát, vagy le kell esztergáltatni 8-asra a menetet. Ezen kicsit kiakadtam, mert erről még nem olvastam sehol, cikkszámot is csak egyet ismertem ezt: 1336376 Ti hallottatok erről valamit, vagy tudtok ilyenről? Mert így nem merem megrendelni a cseréhez. :icon11: Előre is kösz a válaszokat. opi_ka Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Sziasztok! Szeretném cserélni a vízpumpa vízcsőcsonkját, de az autósboltban azt mondták, hogy kétféle létezik. Az egyiken 8-as a másikon 10-es menet van, ez még nem is lenne baj, de állítólag csak a 10-es menetest lehet kapni. Akinek 8-as menetel szerelt van, (azt mondja, nekem ilyen van) az vagy kompletten cseréli a vízpumpát, vagy le kell esztergáltatni 8-asra a menetet. Ezen kicsit kiakadtam, mert erről még nem olvastam sehol, cikkszámot is csak egyet ismertem ezt: 1336376 Ti hallottatok erről valamit, vagy tudtok ilyenről? Mert így nem merem megrendelni a cseréhez. :icon11: Előre is kösz a válaszokat. opi_ka Csak 10-es menetel van, GM#55564351 cseréhez csavar kiszedő szükséges de ha vissza olvasol megtalálod a leírásokat no persze meg rengeteg türelem,vagy a szerviz csak akkor sokkba kerül,a csonk vásárlása szerviz,vagy cromax.Én loctite 577-es használtam mert külön tömítés nincs hozzá és a régi is tömítő ragasztóval van rögzítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Csak 10-es menetel van, GM#55564351 cseréhez csavar kiszedő szükséges de ha vissza olvasol megtalálod a leírásokat no persze meg rengeteg türelem,vagy a szerviz csak akkor sokkba kerül,a csonk vásárlása szerviz,vagy cromax.Én loctite 577-es használtam mert külön tömítés nincs hozzá és a régi is tömítő ragasztóval van rögzítve. Akkor hülyeséget mondott a boltos, ez jó hír, köszi. Elvileg létezik hozzá tömítés: -O-gyűrű,csatlakozó-darab GM alkatrész szám: 55564569 Opel katalógus szám: 13 36 377 vagy ez nem az? Ez a Kemofreeze fagyálló 5l szerintetek jó a cseréhez? Mert nem szettnék, valami gagyit bele tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Akkor hülyeséget mondott a boltos, ez jó hír, köszi. Elvileg létezik hozzá tömítés: -O-gyűrű,csatlakozó-darab GM alkatrész szám: 55564569 Opel katalógus szám: 13 36 377 vagy ez nem az? Ez a Kemofreeze fagyálló 5l szerintetek jó a cseréhez? Mert nem szettnék, valami gagyit bele tenni. Ebből vegyél inkább 3l-t https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151780000-folyadek/151780071-fagyallo-hutofolyadek/224054-fagyallo-hutofolyadek-1-liter-piros-opel Amúgy mi a csere oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Ebből vegyél inkább 3l-t https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151780000-folyadek/151780071-fagyallo-hutofolyadek/224054-fagyallo-hutofolyadek-1-liter-piros-opel Amúgy mi a csere oka? Köszi, gondoltam rá Én is, akkor lehet, hogy ez lesz. Különösebb oka nincs, csak, hogy a fagyálló cseréje 3 évente javasolt és nem tudom mikor volt cserélve. Így arra gondoltam, ha már vízcsőcsonkját úgyis szeretném cserélni, akkor megejtem, együtt úgy egyszerűbbnek tűnik. Remélem menni fog, mert így még soha nem cseréltem fagyállót, csak nem olyan bonyolult. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts