imy Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Én is a tükörlap felé hajlok, főleg, hogy a neutrális szilikont is meg kell vennem. Csak nem tudom, hogy az olcsó utángyártott tükrök mennyivel rosszabbak, mint a gyári? Elektromos a tükör. Gondolom fűthető is, mert a legtöbb esetben ez a felszereltség mellett fűthető. Kétlem, hogy ebben a kánikulában érezni lehet a fűtést, eleve ezer fokos:) https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320337-visszapillanto-tukor-alkatresz/185441-tukorlap-opel-astra-g-bal-futott Az Alkar-EU importra gondoltam, talán valamivel jobb, mint a no name EU-s. Hogy kell kivennem a bennmaradt lapot és visszaraknom az újat? Símán kipattintod, és helyébe belepattintod a másikat. Én a legolcsóbbat vettem. Jó, féléve bírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 okés várom a fejleményeket Hello A biztonság kedvéért vettem ma egy visszacsapó szelepet is. Aztán hozzáláttam megint kibontani a szivattyút, az egész műanyag házat egyszerűen nem tudtam kiszedni olyan helyen fogják a rögzítő fülek, hogy nem bírtam kipattintani a helyérőr, így nem tudtam megnézni a gyári visszacsapó szelepet, hogy mizu vele. ezért a visszatérő csövet elvágtam és beraktam oda az új visszacsapó szelepet (1600ft), hogy ha rossz lenne a gyári tarsa meg a nyomást. Ekkor láttam hogy amikor meghajlítottam a csövet elég jól be van repedezve. Megnéztem az előremenőt is az meg konkrétan a hajlatnál 4 helyen volt kirepedve, csoda, hogy kapott üzemanyagot szegény kocsi iduláskor. Én meg még csodálkoztam hogy nehezen indul. Szóval azt a csövet cseréltem, találtam itthon olyan gumicsövet. Most szépen indul elsőre. Ez nem tudom mennyire egyedi eset, vagy lehet, hogy 8 évesen ez már elő jön és kész. Reggel ha jól indul akkor ez volt a baja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 tankszellőztető szelep az ecu vezérli . ha nem nyit ki akkor összehorpad a tank ,és vagy emelkedik látszólag az üzemanyag szint :) Nekem nem az a gond, hogy többet mutat, hanem kb negyedről hírtelen leugrik és vílágít vagy egyből villog a jelző, és ha rátankolok akkor helyre áll. Tehát nekem kevesebbet szok mutatni. Ma meg megálltam a lejtőn kb 1órára leparkoltam, de mikor elindúltam megint villogott. És azóta is. Pedig elötte meg csak nem is világított. Ez már nagyon idegesítő!!! :angry: Hol van ez a tankszellőztető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Írd le, hogy hogyan! :smartass: Ez szerintem mindenkit nagyon érdekel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Ez szerintem mindenkit nagyon érdekel :) Igen, érdekelne. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Nekem nem az a gond, hogy többet mutat, hanem kb negyedről hírtelen leugrik és vílágít vagy egyből villog a jelző, és ha rátankolok akkor helyre áll. Tehát nekem kevesebbet szok mutatni. Ma meg megálltam a lejtőn kb 1órára leparkoltam, de mikor elindúltam megint villogott. És azóta is. Pedig elötte meg csak nem is világított. Ez már nagyon idegesítő!!! :angry: Hol van ez a tankszellőztető? A tankszellőztető a motortérben van, a légszűrőház mellett (tűzfal felől). Ezt könnyen ki tudod zárni ha a hiba jelentkezésekor leveszed a tanksapkát. Ha nem az a gond (ami nálad valószínű), akkor szét kellene szedni a műszeregységet és forrasztási hibákra vadászni a panelen, vagypedig lehet a jeladó is hibás. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Titó Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Sziasztok! Tudom, hogy volt már szó erről a problémáról, de újra felhoznám, ha nem baj. Szóval, kb. két hete azt vettem észre, hogy az üzemanyag-szintmérőm "fél" töltöttségről menet közben elindul felfelé, egészen a "tele" szintig, majd - fordulattól függően - vissza és fel megint. Megállás után lecsavartam a tanksapkát és durván 5 másodpercig a tank csak úgy szívta befelé az éltető levegőt. :) Azóta is fennáll a probléma, amit ideiglenesen azzal orvosolok, hogy a tanksapkát alig tekerem vissza és így nem keletkezik vákuum. Tanksapkacserével már próbálkoztam, eredménytelenül. Annyit vettem észre, hogy a korábban bosszantó üzemanyag szellőztető szelep "kopogás" megszűnt, gondolom, mert nem működik. A tankot soha nem csurgatom tele, egy kattanás után nem kap több naftát. Szerintetek hol keressem a hiba forrását? Esetleg a jobb első belső sárvédő alatt lévő szűrő csere segíthet? Attól tartok leginkább, hogy az AC elf.ssa magát szellőzés híján. Köszönöm előre is a válaszotokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 A tankszellőztető a motortérben van, a légszűrőház mellett (tűzfal felől). Ezt könnyen ki tudod zárni ha a hiba jelentkezésekor leveszed a tanksapkát. Ha nem az a gond (ami nálad valószínű), akkor szét kellene szedni a műszeregységet és forrasztási hibákra vadászni a panelen, vagypedig lehet a jeladó is hibás. Kerestem jeladót a cromaxnál, de nem találtam így külön. Vele van építve a szivattyúba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Kerestem jeladót a cromaxnál, de nem találtam így külön. Vele van építve a szivattyúba? Szerintem ez kell neked: https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910395-uzemanyag-tartaly-alkatreszei/226502-tankszellozteto-szelep-opel 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Kiszedtem (téptem) az első hamutartót és kiugrott a rugó.Hogyan kell azt visszarakni?Visszatettem, de biztos hogy nem jó, mert elég nehezen nyitódik nem olyan könnyen mint előtte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Sziasztok! Tudom, hogy volt már szó erről a problémáról, de újra felhoznám, ha nem baj. Szóval, kb. két hete azt vettem észre, hogy az üzemanyag-szintmérőm "fél" töltöttségről menet közben elindul felfelé, egészen a "tele" szintig, majd - fordulattól függően - vissza és fel megint. Megállás után lecsavartam a tanksapkát és durván 5 másodpercig a tank csak úgy szívta befelé az éltető levegőt. :) Azóta is fennáll a probléma, amit ideiglenesen azzal orvosolok, hogy a tanksapkát alig tekerem vissza és így nem keletkezik vákuum. Tanksapkacserével már próbálkoztam, eredménytelenül. Annyit vettem észre, hogy a korábban bosszantó üzemanyag szellőztető szelep "kopogás" megszűnt, gondolom, mert nem működik. A tankot soha nem csurgatom tele, egy kattanás után nem kap több naftát. Szerintetek hol keressem a hiba forrását? Esetleg a jobb első belső sárvédő alatt lévő szűrő csere segíthet? Attól tartok leginkább, hogy az AC elf.ssa magát szellőzés híján. Köszönöm előre is a válaszotokat! Szia! Szerintem meg is válaszoltad magadnak a kérdést: megdöglött a tankszellőztető szelep. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy milyen szűrőre gondolsz, de nem tarom valószínűnek, hogy az legyen a gond. Írod, hogy korábban hallottad kattogni a tankszellőztetőt, most meg nem hallod, ez így elég egyértelmű szerintem. Éppen fentebb írtam hol található, meg kell nézni hogy most valóban a szelep halálozott el, vagy esetleg áramot nem kap. Kerestem jeladót a cromaxnál, de nem találtam így külön. Vele van építve a szivattyúba? Nem, a szintjeladó biztos, hogy külön van a tankban. Hozzáteszem nem tudom, hogy ez mennyire hajlamos a meghibásodásra, lehet nem az a legvalószínűbb hibaforrás. Ugyanakkor DarthVödör fejtegette egyik leírásában a műszeregység forrasztási hibáját, mint visszatérő hibaokot (most valamiért nem találom), lehet én inkább ott kezdeném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 van egy aktív szénszűrő a körben ,ami összetud omlani na az csinál ám galibát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 van egy aktív szénszűrő a körben ,ami összetud omlani na az csinál ám galibát :D Az lehet, de a szelep attól még kattogna :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 (edited) On 2013. 06. 21. at 20:41, imy írta: On 2013. 06. 22. at 8:40, DM101 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Az lehet, de a szelep attól még kattogna :) pontosan nekem a corsa-ba szétesett .... hát mindenhol találtam szenet :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Nekem nem az a gond, hogy többet mutat, hanem kb negyedről hírtelen leugrik és vílágít vagy egyből villog a jelző, és ha rátankolok akkor helyre áll. Tehát nekem kevesebbet szok mutatni. Ma meg megálltam a lejtőn kb 1órára leparkoltam, de mikor elindúltam megint villogott. És azóta is. Pedig elötte meg csak nem is világított. Ez már nagyon idegesítő!!! :angry: Hol van ez a tankszellőztető? "vílágít vagy egyből villog a jelző" Tud villogni is? :D Mert nekem csak világítani szokott. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 A fűthető tükör hátoldalán található egy fólia, 2 érintkezővel. A nem fűthető tükör hátoldalán nincs érintkező! A mechanikus, vagy elektromos állítás nem zárja ki a fűthetőséget... "Ne vegyük ki az ajtót, a zsanérból! A festéshez, én kivettem.Ha jók az idegeid, megpróbálhatod. Nekem 10-20 percbe került, amíg sikerült rendesen visszatenni." A rugónak, az ajtóban van a háza kialakítva. Ide, úgy kell visszatenni az ajtót, hogy a rugó a házban, megfeszítve van... Nem lesz egyszerű... De általában amelyik elektromos állítású, az fűthető is, a mechanikus pedig nem fűthető. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Hali, ma szétszedtem én is az ac-t kiváncsiságból, ugye magában a tankban van a pumpa (dolgozik rendesen) és a fedőn amit leszed az ember, van egy kis fém ill műanyag valami, az lenne a visszacsapó szelep? Jah és most összeraktam és hibalámpát dob alacsony fordulaton :-S Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Üdv Fórumlakok. Most egy f-es astra tulaja vagyok, de szegény felett már eljárt az idő (21 éves)! A nálam eltöltött 11 év alatt egyszer idő elött bedöglött aí vizpumpa ezen kívül semmi baja nem volt. Most szeretnék váltani egy fiatalabb darabra. Igaz, hogy a classic classic 2 stb. gyengébb minőségüek? Mindegyik g-s astrában vezérműlánc van már? Ezeket milyen sűrűn kell cserélni 150-200e kilométer? Egy ilyesmit néztem ki, mit szólnátok igy első blikkre? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_classic_ii_optima-6934190 Bármilyen tanácsot észrevételt szívesen fogadok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Ennyiért nem sok a Km benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Ennyiért nem sok a Km benne? Jó meglátás, azt én is soknak találtam. Még csak a keresgélés elején vagyok, nem szeretnék semmit elkapkodni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 A km nem sok, 1M-1.05M-ot megérhet... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Rossz a távirányítóm. Ha veszek egy újat, gyújtásról be lehet 'programozni'? vagy kell hozzá Tech készülék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 Sziasztok! Tudom, hogy volt már szó erről a problémáról, de újra felhoznám, ha nem baj. Szóval, kb. két hete azt vettem észre, hogy az üzemanyag-szintmérőm "fél" töltöttségről menet közben elindul felfelé, egészen a "tele" szintig, majd - fordulattól függően - vissza és fel megint. Megállás után lecsavartam a tanksapkát és durván 5 másodpercig a tank csak úgy szívta befelé az éltető levegőt. :) Azóta is fennáll a probléma, amit ideiglenesen azzal orvosolok, hogy a tanksapkát alig tekerem vissza és így nem keletkezik vákuum. Tanksapkacserével már próbálkoztam, eredménytelenül. Annyit vettem észre, hogy a korábban bosszantó üzemanyag szellőztető szelep "kopogás" megszűnt, gondolom, mert nem működik. A tankot soha nem csurgatom tele, egy kattanás után nem kap több naftát. Szerintetek hol keressem a hiba forrását? Esetleg a jobb első belső sárvédő alatt lévő szűrő csere segíthet? Attól tartok leginkább, hogy az AC elf.ssa magát szellőzés híján. Köszönöm előre is a válaszotokat! Szia! Jobb esetben csak megszorult a szelep. Tech 2-vel "meg lehet mozgatni", vagyis nálam bevált (köszi Elek :hiya: , kb. két éve nem tért vissza az általad is említett "benzintermelés". :icon1: Bár, ha jobban belegondolok, mostanában megint nem hallom a kopogást, de lehet, hogy csak nem emlékszem jól. Többet kellene kocsikáznom... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 A tankszellőztető a motortérben van, a légszűrőház mellett (tűzfal felől). Ezt könnyen ki tudod zárni ha a hiba jelentkezésekor leveszed a tanksapkát. Ha nem az a gond (ami nálad valószínű), akkor szét kellene szedni a műszeregységet és forrasztási hibákra vadászni a panelen, vagy pedig lehet a jeladó is hibás. Levettem a tanksapkát. Szisszent egyet, de a óra állása nem változott. Akkor áll vissza, ha rátankolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts