viperes Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Kedves Fórumozók! Egy visszatérő probléma miatt vagyok itt ismét segítség reményében. 2005/04-es évjárat 1.4 twinport Astra G tulajdonos vagyok fél éve. Vásárlás után néha különös "cicergő" hangokat hallottam a motortérből. Megnézettem, hogy benne van e a visszahívott kocsik listájában amik a vezérmű csapágyfedél miatt problémásak. Nincs benne. Ettől függetlenül elvittem a márkaszervízbe és kértem, hogy nézzék meg a leszorítócsavarokat. Persze akkor pont nem adta ezt a hangot. Megnézték minden rendben volt. Továbbra is fura hangokat adott. Ekkor az egyik fórumozó mondta, hogy cseréljem le az olajat, ugyanis 10w 40-es volt benne. OK, lecséréltettem a márkaszervízben az előírtra. Akkor úgy tűnt jó is lett és elmúlt a hang. De most megint csinálja. Mondjuk mindig csak az első kb 20 percben amíg bemelegszik a motor, utána elmúlik. Csináltam egy felvételt is a hangról, remélem hallható: Féle, nehogy valami baj történjen. Emiatt kérdem, hogy esetleg valaki tud megoldást. Kell egyáltalán emiatt aggódnom, vagy ez üzemszerű. Nagyon Köszönöm! Üdv: Attil Szia! Vezérmű lánc feszítő patron.Csá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 T Atka1980! Nem folyamatos csörgésnél a láncfeszítőt kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 T Atka1980! Nem folyamatos csörgésnél a láncfeszítőt kell cserélni. Akkor már a láncot sem árt. Mennyi km van a cuccban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 T imy! "... árt. " Ha fizeted. Rendben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 T imy! "... árt. " Ha fizeted. Rendben. Ha 100e km felett van a motorban, akkor nem árt, mert ha egyszer szerelőhöz el kell vinni, és meg kell bontani, az márt olcsóbb. Úgy megint ~150e km-t elmegy a motor. Nem kell megint 1-2 év múlva láncot cseréltetni. Aztán mindenki azt csinál amit akar, ez egy tanács, vagyis én azt csinálnám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Kedves Fórumozók! Egy visszatérő probléma miatt vagyok itt ismét segítség reményében. 2005/04-es évjárat 1.4 twinport Astra G tulajdonos vagyok fél éve. Vásárlás után néha különös "cicergő" hangokat hallottam a motortérből. Megnézettem, hogy benne van e a visszahívott kocsik listájában amik a vezérmű csapágyfedél miatt problémásak. Nincs benne. Ettől függetlenül elvittem a márkaszervízbe és kértem, hogy nézzék meg a leszorítócsavarokat. Persze akkor pont nem adta ezt a hangot. Megnézték minden rendben volt. Továbbra is fura hangokat adott. Ekkor az egyik fórumozó mondta, hogy cseréljem le az olajat, ugyanis 10w 40-es volt benne. OK, lecséréltettem a márkaszervízben az előírtra. Akkor úgy tűnt jó is lett és elmúlt a hang. De most megint csinálja. Mondjuk mindig csak az első kb 20 percben amíg bemelegszik a motor, utána elmúlik. Csináltam egy felvételt is a hangról, remélem hallható: Féle, nehogy valami baj történjen. Emiatt kérdem, hogy esetleg valaki tud megoldást. Kell egyáltalán emiatt aggódnom, vagy ez üzemszerű. Nagyon Köszönöm! Üdv: Attil vezérmű lánc csere,vagy a patron hibás nincs után feszítés. :omg: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/opel_vezermulanc_keszlet_gyari_1757501522.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atka1980 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Nagyon köszönöm a hasznos tanácsokat. 140e km van a kocsiban. Nem folyamatosan csörög. Sőt ha melegebb az idő akkor egyáltalán nem. Illetve ha kicsit bemelegszik akkor is elmúlik. Most még tanácstalanabb lettem, hiszen egy teljes csere tokkal vonóval ha jól tudom kb 60e Ft. Ezt most nemigen kalkuláltam be a nyár előtt ... :( Akkor javasolt elvinnem egy szerelőhöz ugye? Esetleg egy nem márkaszervízben is nyugodtan merjem elvégeztetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Nagyon köszönöm a hasznos tanácsokat. 140e km van a kocsiban. Nem folyamatosan csörög. Sőt ha melegebb az idő akkor egyáltalán nem. Illetve ha kicsit bemelegszik akkor is elmúlik. Most még tanácstalanabb lettem, hiszen egy teljes csere tokkal vonóval ha jól tudom kb 60e Ft. Ezt most nemigen kalkuláltam be a nyár előtt ... :( Akkor javasolt elvinnem egy szerelőhöz ugye? Esetleg egy nem márkaszervízben is nyugodtan merjem elvégeztetni? Megbízható szerelő is meg tudja csinálni. Milyen évjáratú a kocsi? Mert az első Z14XEP-kbe alul méretezett volt a láncfeszítő, és ez a megnyúlást is előrehozta. (amúgy nekem azt mondták szervizben hogy 150e felett már kellhet lánc csere, van akinek elöbb, van akinek késöbb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Megvan az autó, pénteken megyek érte:) Ha még nincs is nálam, de már boldog Astra-tulaj vagyok:) Először is, köszönöm a sok-sok eddigi segítséget! Most kérnék tőletek egy rábólintást, hogy a kiválasztott alkatrészek megfelelőek-e az én autómhoz, nehogy rosszat rendeljek. A pollenszűrővel gondban vagyok, nem tudom, hogy Behr vagy Delphi rendszer van-e az autóban, mivel nem tudom megnézni. Motorkód alapján meg lehet állapítani? 1. Motorolaj Mivel eddig 10W40 volt benne, most 5W40-re gondoltam. Megnézem, hogy viselkedik ezzel, ha nem fogyaszt belőle sokat, akkor a következő cserénél lehet, hogy 5W30 lesz (vagy ha lesz pénzem, akkor Mobil1 ESP 0W40). Ez a Mobil jó választásnak tűnik, elvileg megvan a dexos2 és GM jóváhagyás, teljesen szintetikus, minőségi olaj. Nézzetek rá, hogy valóban rendben van és jó választás: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=MOBIL+5W-40+5L A képen Meguin szerepel, de az hiba. vagy Castrol Edge 5W40 http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CA+5W-40+EDGE+4L Más 5W40 dexos2 olajat nem találok a kínálatukban, ami szimpatikus lenne (Castrol, Mobil, Fusch). Fusch csak 5W30-ban van. 2. Olajszűrő Mann-szűrő lesz, elvileg a legjobb minőségű szűrőket ők gyártják, VW/Skoda Fabián is csak ezt használtam: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=HU712%7C8X%7CSZ 3. Levegőszűrő Mahle-Knecht, elvileg ez kell bele. Egy százassal drágább csak, mint az Opel. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=WFP312%7CI 4. Pollenszűrő Ha kiderül, hogy Behr vagy Delphi, akkor a megfelelő Kiak aktívszén szűrő. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CKK376K%7CI vagy http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CKK385K%7CI 5. Üzemanyag szűrő Mahle-Knecht http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=KL83%7CA%7CI 6. Gyújtógyertya Sajnos fogalmam sincs, hogy melyik kell és melyik a legjobb választás. A Bosch jó? Pontosan melyik legyen? http://opel.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__opel__astra__astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2005_01__23659/gyujtas_alkatreszek_1__gyujtas_izzitas__gyujtogyertya_1__mind?gyakori=I 7. Fékfolyadék Fékbetétet és fékpofát nem kell cserélni (még), de a fékfolyadékot nem tudom, hogy mikor cserélték utoljára. 1 liter elég? DOT 5.1 vagy nyugodtan mehet DOT 4? Ha nem cserélek fékeket, akkor is érdemes lecserélni a fékfolyadékot? Pl. Ferodo DOT4 1l http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FBX100%7CKO És ezzel minden meg is lenne. A főtengely szimeringet kicserélik (váltó oldali), ehhez gondolom úgy is le kell engedni a motorolajat. Motorkód: Z14XEP19EW3*** Holnap meg kell rendelnem, hogy időben nálam legyen. Segítségeteket ismét nagyon köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Megvan az autó, pénteken megyek érte:) Ha még nincs is nálam, de már boldog Astra-tulaj vagyok:) Először is, köszönöm a sok-sok eddigi segítséget! Most kérnék tőletek egy rábólintást, hogy a kiválasztott alkatrészek megfelelőek-e az én autómhoz, nehogy rosszat rendeljek. A pollenszűrővel gondban vagyok, nem tudom, hogy Behr vagy Delphi rendszer van-e az autóban, mivel nem tudom megnézni. Motorkód alapján meg lehet állapítani? 1. Motorolaj Mivel eddig 10W40 volt benne, most 5W40-re gondoltam. Megnézem, hogy viselkedik ezzel, ha nem fogyaszt belőle sokat, akkor a következő cserénél lehet, hogy 5W30 lesz (vagy ha lesz pénzem, akkor Mobil1 ESP 0W40). Ez a Mobil jó választásnak tűnik, elvileg megvan a dexos2 és GM jóváhagyás, teljesen szintetikus, minőségi olaj. Nézzetek rá, hogy valóban rendben van és jó választás: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=MOBIL+5W-40+5L A képen Meguin szerepel, de az hiba. vagy Castrol Edge 5W40 http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CA+5W-40+EDGE+4L Más 5W40 dexos2 olajat nem találok a kínálatukban, ami szimpatikus lenne (Castrol, Mobil, Fusch). Fusch csak 5W30-ban van. 2. Olajszűrő Mann-szűrő lesz, elvileg a legjobb minőségű szűrőket ők gyártják, VW/Skoda Fabián is csak ezt használtam: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=HU712%7C8X%7CSZ 3. Levegőszűrő Mahle-Knecht, elvileg ez kell bele. Egy százassal drágább csak, mint az Opel. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=WFP312%7CI 4. Pollenszűrő Ha kiderül, hogy Behr vagy Delphi, akkor a megfelelő Kiak aktívszén szűrő. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CKK376K%7CI vagy http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CKK385K%7CI 5. Üzemanyag szűrő Mahle-Knecht http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=KL83%7CA%7CI 6. Gyújtógyertya Sajnos fogalmam sincs, hogy melyik kell és melyik a legjobb választás. A Bosch jó? Pontosan melyik legyen? http://opel.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__opel__astra__astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2005_01__23659/gyujtas_alkatreszek_1__gyujtas_izzitas__gyujtogyertya_1__mind?gyakori=I 7. Fékfolyadék Fékbetétet és fékpofát nem kell cserélni (még), de a fékfolyadékot nem tudom, hogy mikor cserélték utoljára. 1 liter elég? DOT 5.1 vagy nyugodtan mehet DOT 4? Ha nem cserélek fékeket, akkor is érdemes lecserélni a fékfolyadékot? Pl. Ferodo DOT4 1l http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FBX100%7CKO És ezzel minden meg is lenne. A főtengely szimeringet kicserélik (váltó oldali), ehhez gondolom úgy is le kell engedni a motorolajat. Motorkód: Z14XEP19EW3*** Holnap meg kell rendelnem, hogy időben nálam legyen. Segítségeteket ismét nagyon köszönöm! Olajszűrő: gyárit, pl cromaxból üzemanyag szűrő is gyári!!! https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420125-benzinszuro/6154-benzinszuro-astrag98-09merivaa-03-10-omegab94-03zafiraa gyertya: gyárit levegő-pollen szűrő: én armafiltet szoktam, jó vele, úgyis évente cserélem mind2t fékfolyadék DOT4, hogy azon belül mi, az mind1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 T kukori! "... motorolaj ..." A Mobil Super 3000 X1 5W-40 motorolajnak GM Benzines (GM-LL-A-025) jóváhagyása nincs. Ezért benzines (Ottó) rendszerű GM (Opel) motorba nem való. A Castrol Edge 5W-40 motorolajnak GM (Opel) jóváhagyása nincs. Ezért GM (Opel) motorba nem való. Aktuális gyártóművi követelményt (GM Dexos 2) teljesítő motorolajok: Mobil Super 3000 XE 5W-30, Castrol Edge Fst 5W-40. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atka1980 Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Megbízható szerelő is meg tudja csinálni. Milyen évjáratú a kocsi? Mert az első Z14XEP-kbe alul méretezett volt a láncfeszítő, és ez a megnyúlást is előrehozta. (amúgy nekem azt mondták szervizben hogy 150e felett már kellhet lánc csere, van akinek elöbb, van akinek késöbb) 2005 januári a gép. Ha tudsz megbízható szerelő címet küldeni emailben annak nagyon örülnék és nagyon kisegítenél vele. ( atka1980@gmail.com ). Az is lehetséges amúgy, hogy csak a láncfeszítésen kell valamit állítani? Nyilván ehhez is szerelő kell. Viszont olyan szerelőhöz szeretném vinni, aki már több ilyennel találkozott és nem most akarja majd kitalálni a CD-s autós adatbázisokból és leírásokból, hogy mit is kell pontosan csinálni ( láttam már ilyet, sőt kérte is, hogy ah tudok szerezzek ilyen cd-t :D ) Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 2005 januári a gép. Ha tudsz megbízható szerelő címet küldeni emailben annak nagyon örülnék és nagyon kisegítenél vele. ( atka1980@gmail.com ). Az is lehetséges amúgy, hogy csak a láncfeszítésen kell valamit állítani? Nyilván ehhez is szerelő kell. Viszont olyan szerelőhöz szeretném vinni, aki már több ilyennel találkozott és nem most akarja majd kitalálni a CD-s autós adatbázisokból és leírásokból, hogy mit is kell pontosan csinálni ( láttam már ilyet, sőt kérte is, hogy ah tudok szerezzek ilyen cd-t :D ) Köszönöm! Láncfeszítőn nem tudsz állítani, az olajnyomás feszíti meg... Komolyan? Én Bp-től 250km-re lakok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 2005 januári a gép. Ha tudsz megbízható szerelő címet küldeni emailben annak nagyon örülnék és nagyon kisegítenél vele. ( atka1980@gmail.com ). Az is lehetséges amúgy, hogy csak a láncfeszítésen kell valamit állítani? Nyilván ehhez is szerelő kell. Viszont olyan szerelőhöz szeretném vinni, aki már több ilyennel találkozott és nem most akarja majd kitalálni a CD-s autós adatbázisokból és leírásokból, hogy mit is kell pontosan csinálni ( láttam már ilyet, sőt kérte is, hogy ah tudok szerezzek ilyen cd-t :D ) Köszönöm! Ide mennyél: Weisz Dániel 2045 Törökbálint Bajcsy-Zsilinszky út 97 Tel : 0623/ 890-107 Mobil: 0620/ 823-6366 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Sziasztok! Megvan az autó, pénteken megyek érte:) Ha még nincs is nálam, de már boldog Astra-tulaj vagyok:) Először is, köszönöm a sok-sok eddigi segítséget! Most kérnék tőletek egy rábólintást, hogy a kiválasztott alkatrészek megfelelőek-e az én autómhoz, nehogy rosszat rendeljek. A pollenszűrővel gondban vagyok, nem tudom, hogy Behr vagy Delphi rendszer van-e az autóban, mivel nem tudom megnézni. Motorkód alapján meg lehet állapítani? 1. Motorolaj Mivel eddig 10W40 volt benne, most 5W40-re gondoltam. Megnézem, hogy viselkedik ezzel, ha nem fogyaszt belőle sokat, akkor a következő cserénél lehet, hogy 5W30 lesz (vagy ha lesz pénzem, akkor Mobil1 ESP 0W40). Ez a Mobil jó választásnak tűnik, elvileg megvan a dexos2 és GM jóváhagyás, teljesen szintetikus, minőségi olaj. Nézzetek rá, hogy valóban rendben van és jó választás: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=MOBIL+5W-40+5L A képen Meguin szerepel, de az hiba. vagy Castrol Edge 5W40 http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CA+5W-40+EDGE+4L Más 5W40 dexos2 olajat nem találok a kínálatukban, ami szimpatikus lenne (Castrol, Mobil, Fusch). Fusch csak 5W30-ban van. 2. Olajszűrő Mann-szűrő lesz, elvileg a legjobb minőségű szűrőket ők gyártják, VW/Skoda Fabián is csak ezt használtam: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=HU712%7C8X%7CSZ 3. Levegőszűrő Mahle-Knecht, elvileg ez kell bele. Egy százassal drágább csak, mint az Opel. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=WFP312%7CI 4. Pollenszűrő Ha kiderül, hogy Behr vagy Delphi, akkor a megfelelő Kiak aktívszén szűrő. http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CKK376K%7CI vagy http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=CKK385K%7CI 5. Üzemanyag szűrő Mahle-Knecht http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=KL83%7CA%7CI 6. Gyújtógyertya Sajnos fogalmam sincs, hogy melyik kell és melyik a legjobb választás. A Bosch jó? Pontosan melyik legyen? http://opel.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__opel__astra__astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2005_01__23659/gyujtas_alkatreszek_1__gyujtas_izzitas__gyujtogyertya_1__mind?gyakori=I 7. Fékfolyadék Fékbetétet és fékpofát nem kell cserélni (még), de a fékfolyadékot nem tudom, hogy mikor cserélték utoljára. 1 liter elég? DOT 5.1 vagy nyugodtan mehet DOT 4? Ha nem cserélek fékeket, akkor is érdemes lecserélni a fékfolyadékot? Pl. Ferodo DOT4 1l http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FBX100%7CKO És ezzel minden meg is lenne. A főtengely szimeringet kicserélik (váltó oldali), ehhez gondolom úgy is le kell engedni a motorolajat. Motorkód: Z14XEP19EW3*** Holnap meg kell rendelnem, hogy időben nálam legyen. Segítségeteket ismét nagyon köszönöm! Már több fórum társ le írta ,hogy főbb alkatrészekből csak gyárit,nem értem miért ragaszkodik a után gyártott alkatrészekhez, :omg: ami fontos olaj GM 5W-30 5L DEXOS2 DPF (1942003A),GM 9192425 olaj szűrő,15e km vagy 1 év. A polen és a levegő szűrő már lehet más típus.Az üzem anyag szűrő csak GM 30-40 ezer-km, mert az után gyártottak a csatlakozási pontokon nem megfelelő 15ezer km-nél csere.A polen szűrő típusa ha kapcsos akkor Behr ,ha csavar 5.5 akkor DELPHI. gyújtógyertya GM 1polus. Én a szűrőket ( VASCO) a filter shop-tol veszem és soha nem volt még problémám vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Már több fórum társ le írta ,hogy főbb alkatrészekből csak gyárit,nem értem miért ragaszkodik a után gyártott alkatrészekhez, :omg: ami fontos olaj GM 5W-30 5L DEXOS2 DPF (1942003A),GM 9192425 olaj szűrő,15e km vagy 1 év. A polen és a levegő szűrő már lehet más típus.Az üzem anyag szűrő csak GM 30-40 ezer-km, mert az után gyártottak a csatlakozási pontokon nem megfelelő 15ezer km-nél csere.A polen szűrő típusa ha kapcsos akkor Behr ,ha csavar 5.5 akkor DELPHI. gyújtógyertya GM 1polus. Én a szűrőket ( VASCO) a filter shop-tol veszem és soha nem volt még problémám vele. Köszönöm! Végül mindenből gyári lett, az olaj is GM 5W30, az olaj- és üzemanyagszűrő is eredeti Opel, a levegő- és pollenszűrő utángyártott. Nem a spórolás miatt akartam nem gyári Opel alkatrészt venni, ellenkezőleg, kizárólag a Mann és Mahle termékeket néztem, amik a létező legmagasabb minőséget képviselik és sok éves tapasztalatom van velük, kizárólag ezért. Persze valószínű, hogy a GM alkatrészek is minőségi gyárból származnak, csak GM csomagolásban. Az olajtól tartottam egy kicsit, mert Mobil1 és Castrol párti voltam mindig (esetleg Fuchs), ez a három olajon kívül más fajtát még életembe nem használtunk egyik autóba sem a családban (VW Passat, VW Golf 4 és 5, Skoda Fabia), csak a Fiat Punto kap mindig Seleniát és az Aprila RS motor Motul Factory Line-t. De sokan írtátok itt, hogy a GM 5W30-al, ha megbízható forrásból van (Cromax), akkor maximálisan megfelel, így ez mellett döntöttem. Zavarba voltam a GM jóváhagyásokkal, mivel eddig csak a VW kellett és azt ismertem. Pl. a Mobil 5W30-as olajat nem is nagyon lehet nálunk venni (Formula G 5W30) és az is tudtommal kimondottan VW-hez készül, de rendelkezik dexos2 jóváhagyással is. És ott van a Mobil1 ESP 0W40, ami a legjobb választás lehet, de kicsit borsos az ára a sok egyéb kiadás mellett, esetleg majd később. Kicsit más: kaptam egy barátomtól 4 darab fémkarikát, amit a műszerfalra lehet ragasztani, km-óra, fordulat, benzin és motorhő köré, kérdésem az, hogy a plexit hogy lehet leszerelni és visszarakni, hogy ezt rá tudjam tenni? A műszerfal-világítás izzócsere leírást megtaláltam, de ott nem ír a plexiről. Emígy nem szeretem az ilyesmit, de ez valóban tetszetős és ha már ajándék volt... Köszönet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Köszönöm! Végül mindenből gyári lett, az olaj is GM 5W30, az olaj- és üzemanyagszűrő is eredeti Opel, a levegő- és pollenszűrő utángyártott. Nem a spórolás miatt akartam nem gyári Opel alkatrészt venni, ellenkezőleg, kizárólag a Mann és Mahle termékeket néztem, amik a létező legmagasabb minőséget képviselik és sok éves tapasztalatom van velük, kizárólag ezért. Persze valószínű, hogy a GM alkatrészek is minőségi gyárból származnak, csak GM csomagolásban. Az olajtól tartottam egy kicsit, mert Mobil1 és Castrol párti voltam mindig (esetleg Fuchs), ez a három olajon kívül más fajtát még életembe nem használtunk egyik autóba sem a családban (VW Passat, VW Golf 4 és 5, Skoda Fabia), csak a Fiat Punto kap mindig Seleniát és az Aprila RS motor Motul Factory Line-t. De sokan írtátok itt, hogy a GM 5W30-al, ha megbízható forrásból van (Cromax), akkor maximálisan megfelel, így ez mellett döntöttem. Zavarba voltam a GM jóváhagyásokkal, mivel eddig csak a VW kellett és azt ismertem. Pl. a Mobil 5W30-as olajat nem is nagyon lehet nálunk venni (Formula G 5W30) és az is tudtommal kimondottan VW-hez készül, de rendelkezik dexos2 jóváhagyással is. És ott van a Mobil1 ESP 0W40, ami a legjobb választás lehet, de kicsit borsos az ára a sok egyéb kiadás mellett, esetleg majd később. Kicsit más: kaptam egy barátomtól 4 darab fémkarikát, amit a műszerfalra lehet ragasztani, km-óra, fordulat, benzin és motorhő köré, kérdésem az, hogy a plexit hogy lehet leszerelni és visszarakni, hogy ezt rá tudjam tenni? A műszerfal-világítás izzócsere leírást megtaláltam, de ott nem ír a plexiről. Emígy nem szeretem az ilyesmit, de ez valóban tetszetős és ha már ajándék volt... Köszönet! http://www.opelalkatresz.hupont.hu/49/muszerfalakkmorak én tőlük vettem és csak át kell rakni a belső keretet,mert ha cseréled a komplet órát a km-ter megváltozik,A ragasztós karikát én nem raknám bele mert a műanyag ABS és nem tapad meg rajta semmi, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Általában ezek a karikák pattintósak én úgy tudom (nekem is kéne) :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Általában ezek a karikák pattintósak én úgy tudom (nekem is kéne) :-) nem pattintós,a gyári km óra belső széle nem ugy van kiképezve, mint a melyik már króm gyűrűs , szétszedtem a km órát a kocsimban és csak középső részel cserélhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Kicsit más: kaptam egy barátomtól 4 darab fémkarikát, amit a műszerfalra lehet ragasztani, km-óra, fordulat, benzin és motorhő köré, kérdésem az, hogy a plexit hogy lehet leszerelni és visszarakni, hogy ezt rá tudjam tenni? A műszerfal-világítás izzócsere leírást megtaláltam, de ott nem ír a plexiről. Emígy nem szeretem az ilyesmit, de ez valóban tetszetős és ha már ajándék volt... Köszönet! A műszeregység kiszereléséről itt, szétszereléséről pedig itt találsz leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Sziasztok A TID kijelzőm háttérfénye teljesen megszünt,csak izzó probléma,vagy maga az egység szokott elromlani ? 3 éve van meg az autó,hibátlan volt eddig. Válaszokat elölre is köszönöm. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni !!! A kormányművem kicsit koppan, lehet valahogy javítani? Van egy csavar az alján azzal nem lehet rajta állítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Sziasztok A TID kijelzőm háttérfénye teljesen megszünt,csak izzó probléma,vagy maga az egység szokott elromlani ? 3 éve van meg az autó,hibátlan volt eddig. Válaszokat elölre is köszönöm. :) Szia! Valószínűleg csak izzó probléma. Ha ráadod a gyútást, vagy nyomsz rajta egy gombot és belevilágítasz valamivel, akkor látni ha működik, így megbizonyosodhatsz, de több mint valószínű, hogy csak izzó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Sziasztok.a kuplung pedál benyomásakor és felengedéskor nyikorog,mit és hol kellene megolajozni,hogy csendbe maradjon :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 nem pattintós,a gyári km óra belső széle nem ugy van kiképezve, mint a melyik már króm gyűrűs , szétszedtem a km órát a kocsimban és csak középső részel cserélhető. Be lehet pattintani, én is utólag tettem bele, bár biztos ami biztos alapon még meg is ragasztottam... :) A ragasztó neve nem ugrik be, talán Tgabika meg tudja mondani. Egyébként az OBIban is be lehet szerezni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts