Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hali!

Akkor tudsz reteszelni, ha zárás előtt nyitva volt a vezető oldali ajtó.

Tehát kiszállsz a gépből, becsukod, gomnyomás1-zárás, gombnyomás2-reteszelés.

Ha így sem jó, akkor nemtudom :\

Ott a pont, így már működik. Köszi! :)

Elküldve (edited)

Sziasztok van egy olyan problémám hogy 90-100km/h sebességnél olyan mintha fékezgetnék és néha rángat de nem mindig csinálja vajon mi lehet a probléma,benzin szűrőt cseréltem légszűrő is cserélve

válaszokat élőre is köszönöm

Módosítva : gzozo080
Elküldve

Sziasztok van egy olyan problémám hogy 90-100km/h sebességnél olyan mintha fékeznék és néha rángat de nem mindig csinálja vajon mi lehet a probléma.

válaszokat élőre is köszönöm

Háát kicsit lehetnél pontosabb is.

Elküldve

Sziasztok van egy 99 es x16szr motoros astrám.A probléma a következő nagyon nehéz begyujtani gázadásra nagynehezen begyullad ez még mondjuk belefér,de 2000 es fordulatt felett az autó teljesen megbolondul rángatt-szaggat benzinen, gázon csak 1 kicsit de gázon 3000 fordulatt felett kuplung be és annyira leesik a fordulat hogy leáll a motor,elvittem a gázosokhoz, hogy állitsanak rajta azt mondták vigyem el egy opeleshez mert ők nem tudnak vele mit kezdeni.Ment a szerelőhöz kikötötte a gázt ugyanúgy rángat motor fulladozik alapgázon hol 500 hol 2000 es fordulat között ingadozikl.Végül 1 hibakódott dobott ki P1640.A szerelőm szerint másik ECU kell bele de mondta,hogy kérdezzek meg valakit aki jobban ért hozzá mi okozhatja ezt a problémát.

Kérdésem a következő

Tényleg az ECU ment el?látom lehet javítani és hallottam már olyanról hogy a forrasztas néha megadja magát (mint más elektronikai cikkek).Lehetséges lenne hogy hőfúvóval végigmegyek rajta és jó lesz?tapasztalt már valaki ilyet?

u.i benzinyomas is lett mérve 0,5 bar.Ez normális érték vagy jöhet a cseredarab?

Valakinek valami ötlete?

központibefecsnél 1 bar a benzinnyomás

Elküldve

Sziasztok van egy 99 es x16szr motoros astrám.A probléma a következő nagyon nehéz begyujtani gázadásra nagynehezen begyullad ez még mondjuk belefér,de 2000 es fordulatt felett az autó teljesen megbolondul rángatt-szaggat benzinen, gázon csak 1 kicsit de gázon 3000 fordulatt felett kuplung be és annyira leesik a fordulat hogy leáll a motor,elvittem a gázosokhoz, hogy állitsanak rajta azt mondták vigyem el egy opeleshez mert ők nem tudnak vele mit kezdeni.Ment a szerelőhöz kikötötte a gázt ugyanúgy rángat motor fulladozik alapgázon hol 500 hol 2000 es fordulat között ingadozikl.Végül 1 hibakódott dobott ki P1640.A szerelőm szerint másik ECU kell bele de mondta,hogy kérdezzek meg valakit aki jobban ért hozzá mi okozhatja ezt a problémát.

Kérdésem a következő

Tényleg az ECU ment el?látom lehet javítani és hallottam már olyanról hogy a forrasztas néha megadja magát (mint más elektronikai cikkek).Lehetséges lenne hogy hőfúvóval végigmegyek rajta és jó lesz?tapasztalt már valaki ilyet?

u.i benzinyomas is lett mérve 0,5 bar.Ez normális érték vagy jöhet a cseredarab?

Valakinek valami ötlete?

P1640 - Engine Control Module (ECM), MIL/RPM/Fuel consumption signals - circuit malfunction

Valamelyik szenzor (főtengely rpm, vagy ECU...)

Elküldve

P1640 - Engine Control Module (ECM), MIL/RPM/Fuel consumption signals - circuit malfunction

Valamelyik szenzor (főtengely rpm, vagy ECU...)

Ez oké,de mit ajánlasz mit kellene megpróbálnom az ECU cserén kívül? Létezhet,hogy hibás szenzor ilyen motorproblémát generál?

Elküldve

Sziasztok,

Ma elvesztettem az olajcsere szüzességem. :) Bár nem egy nagy művelet, de akna nélkül nem keveset erőlködtem a leeresztő csavar kiszedésével, mert sehogy sem tudtam hozzáférni, hogy erőt is tudjak kifejteni. 2 db téglára állás után szerencsére megoldódott a dolog.

Kérdésem az, hogy mennyire szabad meghúzni a leeresztő csavart és az olajszűrőt (nincs nyomatékkulcsom)? Szabad-e "megtépni"?

Nem mertem túlságosan meghúzni egyelőre. Nem is csöpög, de szeretném, hogy 500km múlva se csöpögjön. :)

Elküldve

Ez oké,de mit ajánlasz mit kellene megpróbálnom az ECU cserén kívül? Létezhet,hogy hibás szenzor ilyen motorproblémát generál?

Hááát passz. Keresd wesszt itt a fórumon sztem.

Elküldve

Sziasztok van nekem egy astra G 2001-es 1,4 16 szelepes autóm és olyan problémám hogy 90-100 km/h ás sebességnél olyan mintha fékezgetnék és néha ránt is egyet és nem tudom mi lehet a probléma benzin szűrőt cseréltem levegő szűrőt is egr szelep tisztítva

válaszokat előre is köszönöm .

Elküldve

Sziasztok van nekem egy astra G 2001-es 1,4 16 szelepes autóm és olyan problémám hogy 90-100 km/h ás sebességnél olyan mintha fékezgetnék és néha ránt is egyet és nem tudom mi lehet a probléma benzin szűrőt cseréltem levegő szűrőt is egr szelep tisztítva

válaszokat előre is köszönöm .

Próbálj meg egy gyertyacserét. Amikor vettem a kocsit zsír új NGK gyertyák voltak benne és mégis sz@r volt. (tud érdekes dolgokat produkálni egy rossz gyertya) :-)

Elküldve

Sziasztok! Kinéztem egy Astra G 1.4 16 Twinport 2007-es autót. Egész jónak tűnik, de sajnos a légzsák burkolaton a bal oldali duda gombja be van törve, ami tudtommal elég gyakori hiba. Ha veszek egy új légzsák burkolatot (kb 10 000 Ft), akkor azt simán ki lehet cserélni vagy bonyolult és drága dolog? A légzsák elvileg rendben van, nem kell bántani, remélem csak le lehet venni a burkolatot és felrakni az újat.

Esetleg más, nem barkácsolós megoldás, de úgy, hogy ne keljen új légzsákrendszert vennem?

Ezen kívül megírnátok, hogy mennyibe kerül egy vezérlés+vízpumpa (és amit ilyenkor még cserélni kell)? Fékeket, szűrőket, olajokat tudom, kipufogót is (ha kell).

Köszönöm!

Elküldve

Sziasztok! Kinéztem egy Astra G 1.4 16 Twinport 2007-es autót. Egész jónak tűnik, de sajnos a légzsák burkolaton a bal oldali duda gombja be van törve, ami tudtommal elég gyakori hiba. Ha veszek egy új légzsák burkolatot (kb 10 000 Ft), akkor azt simán ki lehet cserélni vagy bonyolult és drága dolog? A légzsák elvileg rendben van, nem kell bántani, remélem csak le lehet venni a burkolatot és felrakni az újat.

Esetleg más, nem barkácsolós megoldás, de úgy, hogy ne keljen új légzsákrendszert vennem?

Ezen kívül megírnátok, hogy mennyibe kerül egy vezérlés+vízpumpa (és amit ilyenkor még cserélni kell)? Fékeket, szűrőket, olajokat tudom, kipufogót is (ha kell).

Köszönöm!

Dudagomb javítás. Ki is postázza és szét sem kell szedned. Rajta is meg lehet csinálni. Én is tőlük rendeltem.

Elküldve

Sziasztok! Kinéztem egy Astra G 1.4 16 Twinport 2007-es autót. Egész jónak tűnik, de sajnos a légzsák burkolaton a bal oldali duda gombja be van törve, ami tudtommal elég gyakori hiba. Ha veszek egy új légzsák burkolatot (kb 10 000 Ft), akkor azt simán ki lehet cserélni vagy bonyolult és drága dolog? A légzsák elvileg rendben van, nem kell bántani, remélem csak le lehet venni a burkolatot és felrakni az újat.

Esetleg más, nem barkácsolós megoldás, de úgy, hogy ne keljen új légzsákrendszert vennem?

Ezen kívül megírnátok, hogy mennyibe kerül egy vezérlés+vízpumpa (és amit ilyenkor még cserélni kell)? Fékeket, szűrőket, olajokat tudom, kipufogót is (ha kell).

Köszönöm!

A vezérlést és vízpumpát minek akarod cserélni? amit csrélni kell olaj 5w 30 GM ,olaj szűrő GM ,levegő szűrő,üzem anyag szűrő,esetleg pollen típus függő,a fék betétet csak akkor cseréld ha kopás határ alá kerül,vagy ha van rajta fék kopásjelző ami figyelmeztet.A fék hatékonyságát csak padon lehet ellenőrini mivel ABS -es

A hátsó dob nem hiszem ,hogy rossz 2007 kocsi? Esetleg ha mégis meg veszed a kocsit előtte szak szervizzel nézesd át amit te választasz ki. :icon1:

www.cromax.hu itt találsz alkat részt.

Elküldve

Dudagomb javítás. Ki is postázza és szét sem kell szedned. Rajta is meg lehet csinálni. Én is tőlük rendeltem.

Köszönöm! Ezek szerint küld egy új légzsák burkolatot, azt kell az eredetit leszedni és felrakni az újat? Ilyet láttam már, csak nem tudom, hogy ez az utángyártott burkolat mennyire megbízható, ha netán kinyílna a légzsák, vajon rendesen működik vele vagy az arcomba nyomja az egész burkolatot:(

Emígy nehéz volt leszedni és felrakni? A légzsák nem sérül, nehogy ott munka közben pofán csapjon:)

Elküldve

A vezérlést és vízpumpát minek akarod cserélni? amit csrélni kell olaj 5w 30 GM ,olaj szűrő GM ,levegő szűrő,üzem anyag szűrő,esetleg pollen típus függő,a fék betétet csak akkor cseréld ha kopás határ alá kerül,vagy ha van rajta fék kopásjelző ami figyelmeztet.A fék hatékonyságát csak padon lehet ellenőrini mivel ABS -es

A hátsó dob nem hiszem ,hogy rossz 2007 kocsi? Esetleg ha mégis meg veszed a kocsit előtte szak szervizzel nézesd át amit te választasz ki. :icon1:

www.cromax.hu itt találsz alkat részt.

Köszönöm válaszod!

Tudtommal használt autón és 100 000 km felett nem árt kicserélni a vezérműszíjat és a vízpumpát.

Szűrőket mind cserélni fogom, de nem GM-re, hanem Mann-ra, VW-ba is azt használtam, talán a legjobb elérhető minőség a piacon, gondolom az Opelbe is remekül megfelel majd. Olajból Mobil1, Castrol Edge, Fush 5W30 vagy 5W40.

A kocsi 2007-es, nem tudom, hogy mennyit bír ki a gyári kipuff.

Vásárlás előtt mindenképpen átnézetem Opel szakszervizben, az nélkül nem veszek autót. Ott mérnek fékerőt is, átnézik rendesen (legalább is remélem).

Emígy mennyire kell tartanom az 1.7 CDTI dieseltől? Találtam egy eladót, ha minden igaz, szervizkönyves, 150 000 km van benne, ami szerintem nem sok a dieselnek, de javítsatok ki, ha tévedek, 2006-os az autó. Félek, ha itt romlik valami, akkor az nagyon drága dolog lesz. Emígy napi szinten fogom használni, így munkába is járok vele, kb. 10 km egy irányba, fele város, fele közút, de télen-nyáron. Nem árt neki a sok rövid táv?

Elküldve

Tudtok esetleg linket vagy PDF-et emailben küldeni, belenéznék a szervizkönyvbe meg a használatiba (1.4 16 twinport és 1.7 CDTI Astra G).

Köszönet!

Elküldve

Köszönöm! Ezek szerint küld egy új légzsák burkolatot, azt kell az eredetit leszedni és felrakni az újat? Ilyet láttam már, csak nem tudom, hogy ez az utángyártott burkolat mennyire megbízható, ha netán kinyílna a légzsák, vajon rendesen működik vele vagy az arcomba nyomja az egész burkolatot:(

Emígy nehéz volt leszedni és felrakni? A légzsák nem sérül, nehogy ott munka közben pofán csapjon:)

Nem légzsák burkolatot, hanem dudagombot. Mélben kerestem meg. A válaszlevélben mindent elmondott. A kis csomagban, amiben érkezett a dudagomb, volt egy sablon, amivel ki lehetett vágni szabályosan az új helyét.

k2k.jpg

Elküldve

Hali!

A vezető és az anyós űlés háttámlájából fémes zörgő hangot hallok, valami ötlet,hogy mi lehet az?

Szia!

Szét lehet szedni a kárpitot a háttámlán ha ez megvan találni fogsz e vékony rudazatot, visszapattintod a műanyag vájatba! Kb ennyi! Más nagyon nem lehet.

Elküldve

A kocsi 2007-es, nem tudom, hogy mennyit bír ki a gyári kipuff.

Nálam tavaly 200e km-nél 10 évesen kellett hátsó dobot cserélni, a középsőhöz még nem nyúltam.

Elküldve

Köszönöm válaszod!

Tudtommal használt autón és 100 000 km felett nem árt kicserélni a vezérműszíjat és a vízpumpát.

Szűrőket mind cserélni fogom, de nem GM-re, hanem Mann-ra, VW-ba is azt használtam, talán a legjobb elérhető minőség a piacon, gondolom az Opelbe is remekül megfelel majd. Olajból Mobil1, Castrol Edge, Fush 5W30 vagy 5W40.

A kocsi 2007-es, nem tudom, hogy mennyit bír ki a gyári kipuff.

Vásárlás előtt mindenképpen átnézetem Opel szakszervizben, az nélkül nem veszek autót. Ott mérnek fékerőt is, átnézik rendesen (legalább is remélem).

Emígy mennyire kell tartanom az 1.7 CDTI dieseltől? Találtam egy eladót, ha minden igaz, szervizkönyves, 150 000 km van benne, ami szerintem nem sok a dieselnek, de javítsatok ki, ha tévedek, 2006-os az autó. Félek, ha itt romlik valami, akkor az nagyon drága dolog lesz. Emígy napi szinten fogom használni, így munkába is járok vele, kb. 10 km egy irányba, fele város, fele közút, de télen-nyáron. Nem árt neki a sok rövid táv?

tulajdon képen most benzines vagy disel autot akarsz venni? mert amire én válaszoltam az benzines és te is benzinest kérdeztél."Sziasztok! Kinéztem egy Astra G 1.4 16 Twinport 2007-es autót."

Elküldve

Nem légzsák burkolatot, hanem dudagombot. Mélben kerestem meg. A válaszlevélben mindent elmondott. A kis csomagban, amiben érkezett a dudagomb, volt egy sablon, amivel ki lehetett vágni szabályosan az új helyét.

k2k.jpg

Mennyiért küldte a gombokat?

Elküldve

Mennyiért küldte a gombokat?

Nem most volt már, hanem 1,5-2 éve. Akkor, ha jól emlékszem, 4000 volt. Úgy rémlik valaki rendelt azóta és olcsóbb volt már.

Elküldve

Köszönöm! Ezek szerint küld egy új légzsák burkolatot, azt kell az eredetit leszedni és felrakni az újat? Ilyet láttam már, csak nem tudom, hogy ez az utángyártott burkolat mennyire megbízható, ha netán kinyílna a légzsák, vajon rendesen működik vele vagy az arcomba nyomja az egész burkolatot:(

Emígy nehéz volt leszedni és felrakni? A légzsák nem sérül, nehogy ott munka közben pofán csapjon:)

Szia ezt lesd meg:

http://www.ebay.co.uk/itm/ASTRA-G-Mk4-ZAFIRA-A-98-04-Drivers-Airbag-Steering-Wheel-Cover-NEW-Opel-Vauxhall-/120971033112?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2a6f7a18

nem drága!

otthon is ki tudod cserélni!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.