xenof Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 korán kikopott, de ez csak 4200 felett nyit, ezért is érdekes....Használt autó volt, előélet ismeretlen. ami fix, hogy legalább egyszer megfőzték (hengerfejezés).Ehhez a részhez még nem értek, de az tuti, hogy ez csattog és nálam csak pályán megy évente 2* akkor is átlag 4000-en a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 korán kikopott, de ez csak 4200 felett nyit, ezért is érdekes.... az folyamatosan mozog ;) de nem 130ekm kéne annak bírni ...hanem kb 230ekm magasságában Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 az folyamatosan mozog ;) de nem 130ekm kéne annak bírni ...hanem kb 230ekm magasságában Ja. :) Akkor 4200-nál nyit teljesen? Valamiért nekem ez rémlett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 A csomagtartóm nyikorog, pedig már nincs benne semmi.Valaki járt már hasonló cipőben? Egyszerűen nem tudom hogy mi csinálja.Megnéztem a kalaptartót, de nem, megnéztem a pótkereket, de az sem.... Az a poén, hogy én azt hittem, hogy majd a műszerfal kezd el nyikorogni, mivel már vagy 30x szétszedetem.A csomagtartót még nem szedtem szét soha, erre tessék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Nekem is csinálta, hengerfej felújítás lett belőle, mert a szelepszár a rárakódott korom miatt megszolrult, és a hibakód gyujtáskimaradás volt. Azóta megszűnt, de ugyanolyan sokba fájt, mint neked. Kellene valami felső kenő adalék a benzinbe, és megküldeni 4-4500 fordulaton legalább 60-80 km-en át. Én is próbálkoztam ezzel, de nem használt, a végén csak le kellett szedni a hengerfejet, szelepvezetőket ki kellett cserélni, mert mindre ráégett a korom, meg a szelepszárakra, ami miatt megtapadt, és azonnal hibakódot dobott. Nem elkeserítésként írom, de benne van a pakliban. Nimfas! Piros spurit vegyél,adagold előirás szerint,plusz városban is huzasd legalább 3000-ig minden fokozatban,alatta ne válts fel mégha folyamatosan kell menni pl.3.-ban akkor se,én így csinálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 A csomagtartóm nyikorog, pedig már nincs benne semmi.Valaki járt már hasonló cipőben? Egyszerűen nem tudom hogy mi csinálja.Megnéztem a kalaptartót, de nem, megnéztem a pótkereket, de az sem.... Az a poén, hogy én azt hittem, hogy majd a műszerfal kezd el nyikorogni, mivel már vagy 30x szétszedetem.A csomagtartót még nem szedtem szét soha, erre tessék. Szia! Próbáld meg "szorosabbra" állítani a hátsó ajtót, az alsó élében van 2 db hatszögletű műanyag csavar amelyet kifelé tekersz 1-2 menetet. Másik lehetőség az emelő rugón lévő műanyag cső szokott nyikorogni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Szia! Próbáld meg "szorosabbra" állítani a hátsó ajtót, az alsó élében van 2 db hatszögletű műanyag csavar amelyet kifelé tekersz 1-2 menetet. Másik lehetőség az emelő rugón lévő műanyag cső szokott nyikorogni. Nekem a ferde hátú változat van, ami felemeli a csomagtérajtót abban nincs rugó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Nekem a ferde hátú változat van, ami felemeli a csomagtérajtót abban nincs rugó. Fújd be kenőspray-vel, nekem a zár nyikorgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 A csomagtartóm nyikorog, pedig már nincs benne semmi.Valaki járt már hasonló cipőben? Egyszerűen nem tudom hogy mi csinálja.Megnéztem a kalaptartót, de nem, megnéztem a pótkereket, de az sem.... Az a poén, hogy én azt hittem, hogy majd a műszerfal kezd el nyikorogni, mivel már vagy 30x szétszedetem.A csomagtartót még nem szedtem szét soha, erre tessék. Nézd meg a hátsó üléseket is esetleg ahol beakadnak oldalt. Én is jártam már így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobogep Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Sziasztok! A segítségeteket kérném. Adott egy 98-as Astra G, 1.2 X12-es motorkód, tehát a 65 lovas. A probléma, vagyis szerintem a problémák azok lennének, hogy ha bemelegszik a motor, tehát 80-90°C -os lesz a víz, elkezd rángatni, erőtlen lesz, gyorsításnál fullad, mintha épp nem kapna benzint ( konkrétan olyan mint amikor kifogy a mennyei manna a tankból, és hiába taposod, csak esik a fordulatszám, és a kocsi is lassul, lényegében motorfékkel), viszont ezt csak alacsony fordulatnál, főként 1-2-3 ban csinálja, amikor indulok, illetve lassú tempóról gyorsítok. Folyamatosan rángat is, viszont ez 99% hogy a gyujtótrafó miatt van, mivel az 1-es hengernél lévő trafon lévő "csonk", ami rámegy a gyertyára el van törve (gondolom szakképzett volt az elöző tulaj). Viszont hidegen nem rángat, csak melegen. (kölcsön trafóval nem rángatott, csak az alacsonyfordulaton való fulladás volt). Műszerfalon a check engine lámpa világít folyamatosan, hibakódot sajnos nem tudok olvasni. Bárkinek bármi ötlet? *szerk: Az egész azután kezdődött hogy kicsit meghajtottam autópályán, és huzamos időn keresztül 4000 felett forgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balage08 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Szevasztok nepperek! :) Szerintetek ha a kocsi a 0400-as kódot dobja,(ami ugye a kipufogógáz visszavezetési rendellenességet jelenti),de az EGR-m tiszta mint a patyolat akkor lehet még más bibi?? Épp pár napja tisztítottam meg!De nem csak simán a szelep körül,hanem ki is nyitottam a szelepet és körbe a karimáját és ameddig beértem!Féktisztító vitte mint állat!És leszedtem róla minden kormot!A kocsi nem is rángat mint mikor koszos volt a szelep!Viszont a hiba tegnap visszajött!Szal van még valami szerintetek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 http://kepfeltoltes.hu/130516/P5160080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg így néz ki a kesztyűtartóm zsanérja, mindkét oldalon. Mit lehet ezzel kezdeni? /a törött rész nincs meg/ lehet ilyet venni valahol? ez kellene bele? https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291490000-muszerfal-es-alkatreszei/291490460-kesztyutarto-alkatreszei/314170-kesztyutarto-zsaner-opel-astra-g Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 http://kepfeltoltes.hu/130516/P5160080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg így néz ki a kesztyűtartóm zsanérja, mindkét oldalon. Mit lehet ezzel kezdeni? /a törött rész nincs meg/ lehet ilyet venni valahol? ez kellene bele? https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291490000-muszerfal-es-alkatreszei/291490460-kesztyutarto-alkatreszei/314170-kesztyutarto-zsaner-opel-astra-g Pontosan ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 A csomagtartóm nyikorog, pedig már nincs benne semmi.Valaki járt már hasonló cipőben? Egyszerűen nem tudom hogy mi csinálja.Megnéztem a kalaptartót, de nem, megnéztem a pótkereket, de az sem.... Az a poén, hogy én azt hittem, hogy majd a műszerfal kezd el nyikorogni, mivel már vagy 30x szétszedetem.A csomagtartót még nem szedtem szét soha, erre tessék. Nekem a csomagtérajtón a műanyag burkolat egyik bolhája törött el azért nyikorgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fkiss Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Sziasztok! Írnék nektek egy érdekességet és egy kérdést. A delikvens egy 2003-as G Caravan Z16XE motorral. A legelső jelenség néha fel-felgyulladó ABS lámpa. Majd néha a kilométeróra lecsapódása 0-ra. Egy idő után ABS kódkiolvasás, bal első jeladó hibája. Ami ugye köztudottan integrált a kerékagyba. akkor durva esetben, magas fordulatszámon egyszer-kétszer ECU P0500 hibakód. Jártam így az autóval egy ideig, majd tanácsra SKF WKBA3511-es agyat szereztem be, de még mindig jártam egy ideig az autóval a beszerelés előtt. További,nem feltétlenül összefüggő hibajelenségek is előjöttek: a kocsi gyorsításkor (főleg 1000-2500-as tartományban) rángat, illetve egy idő után kialudt a kilométerórán az LCD kijelző, ahol a megtett távolság számlálója megjelenik. Utánajárás, megfelelő háttérvilágítás izzó beszerezve (talán 800 Ft-ért), majd kerékagy csere után lesz egy műszerfal szétszedés, izzócsere is. Az érdekesség: amint az ABS jeladó (kerékaggyal együtt) ki lett cserélve és a motorvezérlő valamint ABS hibakódok törölve lettek, újra beindult az LCD kijelző. (Örültem, mert nem kellett szétszedni az egész műszerfalat, de azért sajnálom a 800 Ft-ot). Erre mondja apósom, hogy ez már a túlautomatizálás hülyesége: nem feltétlenül helyes az adat: jó, akkor kapcsoljuk ki a kijelzőt. (Mondjuk az Instrument modul hibaüzeneteit kiolvasva lehet, hogy dobott volna hibakódot, csak sajnos azt a mezei olvasóm az ABCOM programmal nem tudja elérni.) A kérdésem pedig a rángatással függ össze, az sajnos továbbra is fennáll. Tehát mi okozhatja az autó meg-megtorpanását gázadáskor relatíve alacsony fordulatszámon? Ha úgy gyorsítok ki, hogy megpörgetve az új sebességben is jóval 2000 felett legyen a fordulatszám, akkor szinte nem érezhető a rángás, de ha mondjuk 1200-1500-as fordulaton rálépek a gázra, akkor nagyon érzem az ugrást. Egyenletes haladás egyáltalán nincs gond, sem 1000-es, de még 4000-es fordulaton sem. Háromhengerezés nincs, a kocsiban van erő, stb. És bocs, eszembe jutott még egy kérdés: Igaz-e a következő legenda általánosan és konkrétan a Z16XE vezérlőre? Konkrétan a legenda az, hogy a akku sarulevétel, áramtalanítás után ha hideg motornál teszik vissza a motorsarut, akkor két-három literrel is többet fogyasztott a kocsi. Viszont ha a motor bemelegedése után újra leveszik-felteszik az akkusarut, majd még meg is hajtják a kocsit egy kicsit magas fordulaton, akkor "az üzemmeleg motor paramétereit tanulta meg a vezérlő, utána jobban szabályoz, kisebb a fogyasztása". Állítólag ezt a legendát a 90-es években tanították villamossági szerelőknek. Köszönöm a segítséget. Ferenc Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 ... A kérdésem pedig a rángatással függ össze, az sajnos továbbra is fennáll. Tehát mi okozhatja az autó meg-megtorpanását gázadáskor relatíve alacsony fordulatszámon? Ha úgy gyorsítok ki, hogy megpörgetve az új sebességben is jóval 2000 felett legyen a fordulatszám, akkor szinte nem érezhető a rángás, de ha mondjuk 1200-1500-as fordulaton rálépek a gázra, akkor nagyon érzem az ugrást. Egyenletes haladás egyáltalán nincs gond, sem 1000-es, de még 4000-es fordulaton sem. Háromhengerezés nincs, a kocsiban van erő, stb. És bocs, eszembe jutott még egy kérdés: Igaz-e a következő legenda általánosan és konkrétan a Z16XE vezérlőre? Konkrétan a legenda az, hogy a akku sarulevétel, áramtalanítás után ha hideg motornál teszik vissza a motorsarut, akkor két-három literrel is többet fogyasztott a kocsi. Viszont ha a motor bemelegedése után újra leveszik-felteszik az akkusarut, majd még meg is hajtják a kocsit egy kicsit magas fordulaton, akkor "az üzemmeleg motor paramétereit tanulta meg a vezérlő, utána jobban szabályoz, kisebb a fogyasztása". Állítólag ezt a legendát a 90-es években tanították villamossági szerelőknek. Köszönöm a segítséget. Ferenc A rángatást elég sok dolog okozhatja, pl elhasznált gyertyák, trafó, elkoszolódott AGR-szelep, de a fals levegő is okozhat érdekes anomáliákat... Első körben ezeket nézném meg. A vezérlővel kapcsolatban... Részterhelésen a zárt hurkú lambda-visszacsatolás miatt (ha jó a szonda) nem lehet túlfogyasztás, mivel ahhoz már nem lambda1 érték tartozna. Egyébként a vezérlő folyamatosan ellenőrzi (tanulja) az optimális beállítást, így csodálkoznék, ha ez a legenda a (viszonylag) modern autók esetében is igaz lenne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
taksza Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, mivel teljesen laikus vagyok a témában, hogy a 2004-es G Astrámban (Z14XE) az normális, hogy 2 év alatt(!) a maximumról a minimumra ment a hűtőfolyadék szintje? Párolog ez az évek során? 2 éve volt benne vízpumpa csere, azóta mentem vele kb. 30 ezer km-t! köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, mivel teljesen laikus vagyok a témában, hogy a 2004-es G Astrámban (Z14XE) az normális, hogy 2 év alatt(!) a maximumról a minimumra ment a hűtőfolyadék szintje? Párolog ez az évek során? 2 éve volt benne vízpumpa csere, azóta mentem vele kb. 30 ezer km-t! köszönöm! Termosztátházból kijövö műanyag csövön van az enyémen egy repedés.Na azon szépen kijut de egyböl el is párolog, kb nekem is ennyi a fogyásom de majd egyszer cserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 A kérdésem pedig a rángatással függ össze, az sajnos továbbra is fennáll. Tehát mi okozhatja az autó meg-megtorpanását gázadáskor relatíve alacsony fordulatszámon? Ha úgy gyorsítok ki, hogy megpörgetve az új sebességben is jóval 2000 felett legyen a fordulatszám, akkor szinte nem érezhető a rángás, de ha mondjuk 1200-1500-as fordulaton rálépek a gázra, akkor nagyon érzem az ugrást. Egyenletes haladás egyáltalán nincs gond, sem 1000-es, de még 4000-es fordulaton sem. Háromhengerezés nincs, a kocsiban van erő, stb.Nálam a rángatást a benzinszűrő csere oldotta meg. 80ezer km-t ment a régivel. (Z14XE gyárilag EGR nélküli) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Sziasztok! Írnék nektek egy érdekességet és egy kérdést. A delikvens egy 2003-as G Caravan Z16XE motorral. A legelső jelenség néha fel-felgyulladó ABS lámpa. Majd néha a kilométeróra lecsapódása 0-ra. Egy idő után ABS kódkiolvasás, bal első jeladó hibája. Ami ugye köztudottan integrált a kerékagyba. akkor durva esetben, magas fordulatszámon egyszer-kétszer ECU P0500 hibakód. Jártam így az autóval egy ideig, majd tanácsra SKF WKBA3511-es agyat szereztem be, de még mindig jártam egy ideig az autóval a beszerelés előtt. További,nem feltétlenül összefüggő hibajelenségek is előjöttek: a kocsi gyorsításkor (főleg 1000-2500-as tartományban) rángat, illetve egy idő után kialudt a kilométerórán az LCD kijelző, ahol a megtett távolság számlálója megjelenik. Utánajárás, megfelelő háttérvilágítás izzó beszerezve (talán 800 Ft-ért), majd kerékagy csere után lesz egy műszerfal szétszedés, izzócsere is. Az érdekesség: amint az ABS jeladó (kerékaggyal együtt) ki lett cserélve és a motorvezérlő valamint ABS hibakódok törölve lettek, újra beindult az LCD kijelző. (Örültem, mert nem kellett szétszedni az egész műszerfalat, de azért sajnálom a 800 Ft-ot). Erre mondja apósom, hogy ez már a túlautomatizálás hülyesége: nem feltétlenül helyes az adat: jó, akkor kapcsoljuk ki a kijelzőt. (Mondjuk az Instrument modul hibaüzeneteit kiolvasva lehet, hogy dobott volna hibakódot, csak sajnos azt a mezei olvasóm az ABCOM programmal nem tudja elérni.) A kérdésem pedig a rángatással függ össze, az sajnos továbbra is fennáll. Tehát mi okozhatja az autó meg-megtorpanását gázadáskor relatíve alacsony fordulatszámon? Ha úgy gyorsítok ki, hogy megpörgetve az új sebességben is jóval 2000 felett legyen a fordulatszám, akkor szinte nem érezhető a rángás, de ha mondjuk 1200-1500-as fordulaton rálépek a gázra, akkor nagyon érzem az ugrást. Egyenletes haladás egyáltalán nincs gond, sem 1000-es, de még 4000-es fordulaton sem. Háromhengerezés nincs, a kocsiban van erő, stb. És bocs, eszembe jutott még egy kérdés: Igaz-e a következő legenda általánosan és konkrétan a Z16XE vezérlőre? Konkrétan a legenda az, hogy a akku sarulevétel, áramtalanítás után ha hideg motornál teszik vissza a motorsarut, akkor két-három literrel is többet fogyasztott a kocsi. Viszont ha a motor bemelegedése után újra leveszik-felteszik az akkusarut, majd még meg is hajtják a kocsit egy kicsit magas fordulaton, akkor "az üzemmeleg motor paramétereit tanulta meg a vezérlő, utána jobban szabályoz, kisebb a fogyasztása". Állítólag ezt a legendát a 90-es években tanították villamossági szerelőknek. Köszönöm a segítséget. Ferenc Bocs ha megbántalak, sok a "rizsa" tarfó bajos de elötte le lehet tesztelni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balage08 Elküldve Május19, 2013 Megoszt Elküldve Május19, 2013 Szevasztok nepperek! :) Szerintetek ha a kocsi a 0400-as kódot dobja,(ami ugye a kipufogógáz visszavezetési rendellenességet jelenti),de az EGR-m tiszta mint a patyolat akkor lehet még más bibi?? Épp pár napja tisztítottam meg!De nem csak simán a szelep körül,hanem ki is nyitottam a szelepet és körbe a karimáját és ameddig beértem!Féktisztító vitte mint állat!És leszedtem róla minden kormot!A kocsi nem is rángat mint mikor koszos volt a szelep!Viszont a hiba tegnap visszajött!Szal van még valami szerintetek??? Tudom én,hogy cserélni kellene,de ha kint frankón műkszik akkor a helyén miért dobja a kódot??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Május19, 2013 Megoszt Elküldve Május19, 2013 Szevasztok nepperek! :) Szerintetek ha a kocsi a 0400-as kódot dobja,(ami ugye a kipufogógáz visszavezetési rendellenességet jelenti),de az EGR-m tiszta mint a patyolat akkor lehet még más bibi?? Épp pár napja tisztítottam meg!De nem csak simán a szelep körül,hanem ki is nyitottam a szelepet és körbe a karimáját és ameddig beértem!Féktisztító vitte mint állat!És leszedtem róla minden kormot!A kocsi nem is rángat mint mikor koszos volt a szelep!Viszont a hiba tegnap visszajött!Szal van még valami szerintetek??? Tudom én,hogy cserélni kellene,de ha kint frankón műkszik akkor a helyén miért dobja a kódot??? aztán mé nepperek? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
matrix19 Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Sziasztok van egy 99 es x16szr motoros astrám.A probléma a következő nagyon nehéz begyujtani gázadásra nagynehezen begyullad ez még mondjuk belefér,de 2000 es fordulatt felett az autó teljesen megbolondul rángatt-szaggat benzinen, gázon csak 1 kicsit de gázon 3000 fordulatt felett kuplung be és annyira leesik a fordulat hogy leáll a motor,elvittem a gázosokhoz, hogy állitsanak rajta azt mondták vigyem el egy opeleshez mert ők nem tudnak vele mit kezdeni.Ment a szerelőhöz kikötötte a gázt ugyanúgy rángat motor fulladozik alapgázon hol 500 hol 2000 es fordulat között ingadozikl.Végül 1 hibakódott dobott ki P1640.A szerelőm szerint másik ECU kell bele de mondta,hogy kérdezzek meg valakit aki jobban ért hozzá mi okozhatja ezt a problémát. Kérdésem a következő Tényleg az ECU ment el?látom lehet javítani és hallottam már olyanról hogy a forrasztas néha megadja magát (mint más elektronikai cikkek).Lehetséges lenne hogy hőfúvóval végigmegyek rajta és jó lesz?tapasztalt már valaki ilyet? u.i benzinyomas is lett mérve 0,5 bar.Ez normális érték vagy jöhet a cseredarab? Valakinek valami ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
NW1 Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Sziasztok, tegnap óta csak egyszer reteszel záráskor az Astrám (Classic 2, 2008-as). Próbáltam távirányítóval, kulccsal, pótkulccsal, de mindig ugyanaz a helyzet, csak egyszer zárul. MI lehet a gond? Korábban játszottam kicsit a csomagtérzárral, illetve beépítettük a jobb hátsó ködlámpát is. Lehet, hogy valamelyik megzavarta? (Bár a ködlámpánál csak 1 lyukat kellett fúrni az izzónak, mert egyébként teljesen ki volt építve.) Megpróbálkoztam az újratanítással is (gyújtás alatt a távirányító nyitás vagy zárás gombját megnyomtam), de úgy sem történt semmi. Valakinek van ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Sziasztok, tegnap óta csak egyszer reteszel záráskor az Astrám (Classic 2, 2008-as). Próbáltam távirányítóval, kulccsal, pótkulccsal, de mindig ugyanaz a helyzet, csak egyszer zárul. MI lehet a gond? Korábban játszottam kicsit a csomagtérzárral, illetve beépítettük a jobb hátsó ködlámpát is. Lehet, hogy valamelyik megzavarta? (Bár a ködlámpánál csak 1 lyukat kellett fúrni az izzónak, mert egyébként teljesen ki volt építve.) Megpróbálkoztam az újratanítással is (gyújtás alatt a távirányító nyitás vagy zárás gombját megnyomtam), de úgy sem történt semmi. Valakinek van ötlete? Hali! Akkor tudsz reteszelni, ha zárás előtt nyitva volt a vezető oldali ajtó. Tehát kiszállsz a gépből, becsukod, gomnyomás1-zárás, gombnyomás2-reteszelés. Ha így sem jó, akkor nemtudom :\ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts