DM101 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Azt meg tudnátok mondani, hogy melyik az 1-es injektor szelep? Ha a kocsival szemben állok, akkor bal oldalról van az 1-es, vagy a jobb oldalról? Nekem konkrétan a csatlakozóhoz kéne hozzáférnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Sziasztok! Az lenne a gondom, hogy legutóbb hosszab útról hazafelé jövet egyszer csak menet közben kigyulladt a légzsákvisszajelző lámpa a műszerfalon, és azóta ott világít. Gyújtáskor kivillan, majd elalszik mint normál esetben, ám pár másodperc múlva kivillan ismét és végig a gyújtás lekapcsolásáig ott marad. Megmozgattam az övfeszítő vezetékeit az ülés alatt, nem gondolnám, hogy ott lenne a gond. Valaki tudja miért gyulladt ez csak úgy ki? Sanszos, hogy valami elromlott? Kézileg nem lehet helyreállítani? Köszi előre is a válaszokat Opeles testvérek!! :) Az övfeszítő gyanús. Ne csak mozgatsd, szedd is szét... Lehet el van oxidálódva... Ha nem akkor a légzsákok környékén is lehet gond, az már neccesebb... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atika08 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Az övfeszítő gyanús. Ne csak mozgatsd, szedd is szét... Lehet el van oxidálódva... Ha nem akkor a légzsákok környékén is lehet gond, az már neccesebb... És az ülés alatt hogy szedjem szét? Van erről valami leírás? Mit húzzak szét? Az nem lehetséges, hogy az öv magától már elég nehezen vagy csak rásegítéssel megy vissza a helyére? És hogy esetleg ezért világít? Bár eddig is ilyen volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 És az ülés alatt hogy szedjem szét? Van erről valami leírás? Mit húzzak szét? Az nem lehetséges, hogy az öv magától már elég nehezen vagy csak rásegítéssel megy vissza a helyére? És hogy esetleg ezért világít? Bár eddig is ilyen volt... Ahhoz nem lehet köze, hogy nem húz vissza... Ez abba megy, amibe becsatolod az övet. Egyszer szedtem szét a csatit, de nem volt nehéz. De már nem emlékszek rá. Valaki esetleg? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atika08 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Ahhoz nem lehet köze, hogy nem húz vissza... Ez abba megy, amibe becsatolod az övet. Egyszer szedtem szét a csatit, de nem volt nehéz. De már nem emlékszek rá. Valaki esetleg? És ilyenkor, ameddig világít a visszajelző lámpa, egy esetleges balesetnél nem lép működésbe a légzsákrendszer vagy az övfeszítő? Szóval mindenképp el kell vinnem egy hibakód kiolvasásra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 És ilyenkor, ameddig világít a visszajelző lámpa, egy esetleges balesetnél nem lép működésbe a légzsákrendszer vagy az övfeszítő? Szóval mindenképp el kell vinnem egy hibakód kiolvasásra? Igen, ez így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Szasztók!Lenne egy olyan kérdésem, hogy a távirányítós kulcsomban az elemtartó teljesen leszakadt így csak kulccsal tudom nyitni meg zárni az autót :( voltam opelban és ott mondták hogy egy új távirányító 22000-ft kicsit sokkalom érte és az érdekelne hogy nincsen valami olcsóbb megoldás hogy jó legyen? Gondoltam arra hogy visszaforrasztani de eléggé macerásnak gondolom:/Válaszotokat előre is köszönöm:)Meg lehet azt forrasztani, egyáltalán nem lehetetlen. Megfelelő pákával, és forrásztási gyakorlattal szépen meg lehet csinálni. Ha te ezekkel nem rendelkezel, akkor persze nem javaslom, hogy ezen kezdj el gyakorolni, inkább keress valami műszerészt aki megcsinálja. Még így is ez lesz a legolcsóbb megoldás. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Meg lehet azt forrasztani, egyáltalán nem lehetetlen. Megfelelő pákával, és forrásztási gyakorlattal szépen meg lehet csinálni. Ha te ezekkel nem rendelkezel, akkor persze nem javaslom, hogy ezen kezdj el gyakorolni, inkább keress valami műszerészt aki megcsinálja. Még így is ez lesz a legolcsóbb megoldás. szia vidd el egy idösebb órásmesterhez az se perc alatt meg organizálja neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacaka92 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Sziasztok! Regebb olvastam a forumon, hogy mas Z14XEP motorkodos Astranal is elofordult az a bizonyos jelenseg, hogy nedves, paras idoben rangat a kocsi, altalaba indulasnal.Nos szeretnem meg erositeni az akkori velemenyeket es tapasztalatokat.A kuplung a ludas, amit par napja csereltettem 15.700km-nel.A tarcsaban talahato rugok zeregnek es lenyegibe az egesz tarcsa kozepe erezhetoen kotyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Sziasztok! Regebb olvastam a forumon, hogy mas Z14XEP motorkodos Astranal is elofordult az a bizonyos jelenseg, hogy nedves, paras idoben rangat a kocsi, altalaba indulasnal.Nos szeretnem meg erositeni az akkori velemenyeket es tapasztalatokat.A kuplung a ludas, amit par napja csereltettem 15.700km-nel.A tarcsaban talahato rugok zeregnek es lenyegibe az egesz tarcsa kozepe erezhetoen kotyok. De már új korában is rossz volt? Azért érdemes cserélni? Mi gondja lenne? Ha elindul, bemelegszik, már nincs gondja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacaka92 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Sajna nem tudom uj koraba jo volt e... 3 evesen vasaroltam 4000km-be volt akkor. Akkor is csinalta.Ez igy igaz, ha be melegszik semmi baja nincs.De a telen mar az agyamra ment. Es szerintem semmikep nem egesseges a hajtasnak ha razkodik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Üdv! Új vagyok itt és lehet már volt ez a téma, de nem találtam rá a keresőben, így most leírom. Aki unja attó bocs. Aki tud segítsen! Az én Astra G-m (Z16XE) a következőket produkálja: - Műszerfalon világít a hibajelző - Kiolvasott hibakód: 0400 - Nem egyenletes alapjárat - Hidegen szinte pörce indul, melegen viszont csak sokadik indítózásra Mi lehet a hiba? EGR? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Üdv! Új vagyok itt és lehet már volt ez a téma, de nem találtam rá a keresőben, így most leírom. Aki unja attó bocs. Aki tud segítsen! Az én Astra G-m (Z16XE) a következőket produkálja: - Műszerfalon világít a hibajelző - Kiolvasott hibakód: 0400 - Nem egyenletes alapjárat - Hidegen szinte pörce indul, melegen viszont csak sokadik indítózásra Mi lehet a hiba? EGR? köszi P0400 Kipufogógáz visszavezetés áramlás Ez valószínű EGR meghibásodás lesz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 P0400 Kipufogógáz visszavezetés áramlás Ez valószínű EGR meghibásodás lesz. EGR csere megoldja a problémát? Valaki olyat is mondott, hogy az indítási gond lehet főtegely jeladó. Szerinted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 ha főtengelyjeladó kuka akkor az be nem indul ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Üdv! Új vagyok itt és lehet már volt ez a téma, de nem találtam rá a keresőben, így most leírom. Aki unja attó bocs. Aki tud segítsen! Az én Astra G-m (Z16XE) a következőket produkálja: - Műszerfalon világít a hibajelző - Kiolvasott hibakód: 0400 - Nem egyenletes alapjárat - Hidegen szinte pörce indul, melegen viszont csak sokadik indítózásra Mi lehet a hiba? EGR? köszi Több, mint valószínű, hogy EGR-hiba, meg-megragad a szeleped. Olvass vissza, széles a lehetőségek tárháza a leprogramozástól a levakoláson át, az EGR-cheater-ig. Urambocsá' veszel egy újat. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Üdv! Új vagyok itt és lehet már volt ez a téma, de nem találtam rá a keresőben, így most leírom. Aki unja attó bocs. Aki tud segítsen! Az én Astra G-m (Z16XE) a következőket produkálja: - Műszerfalon világít a hibajelző - Kiolvasott hibakód: 0400 - Nem egyenletes alapjárat - Hidegen szinte pörce indul, melegen viszont csak sokadik indítózásra Mi lehet a hiba? EGR? köszi Le kell programozni! 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 EGR csere megoldja a problémát? Valaki olyat is mondott, hogy az indítási gond lehet főtegely jeladó. Szerinted? Halgass wessz-re feljebb. Keresd meg, ő meg tudja oldani! ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. A családban van egy F astra. Tudom, hogy ez G topic, de késői széria és egy x16xe ecotec motor van benne, így talán itt is tudtok segíteni nekem. A hibajelenség a következő: az autó erőtlenné vált és rendszeresen lefullad. Ez általában kanyarban, kuplung kinyomásakor történik meg, de volt már arra is példa, hogy indulásnál. Egyszer már cseréltek rajta hengerfejet (kb 5 éve). Az "új" hengerfejjel tavaly jött először elő ez a hiba. Akkor ismét a hengerfejjel csináltak valamit (állítólag egy hajszálrepedést hegesztettek rajta és járulékos költségekkel együtt ez 200eft volt), amitől 1 évig valamilyen szinten jó lett az autó, viszont most ismét előjött a hiba. Azt hozzá kell tenni, hogy legutóbb a teljes motort kitakarították kívül-belül. A helyi szaki most szelepeket akar cserélni a motorban, mondván, hogy "ezek még nem kikönnyített szelepek és emiatt be tudnak ragadni". Nem értek hozzá, de felmerült bennem, hogy csak próbálgat a rokonom pénztárcájának a rovására. Az autó nem fiatal (97-es) és emiatt a rokonom nem is meri hajtani. 2-2500-nál mindig elvált. Nem lehet, hogy csak szimplán el van koszolódva a motor és egy fagyizás kell neki? Hiába mondom, hogy hajtsák már meg végre (persze csak ha rendben megy a motor), de nem akarják, mert félnek, hogy csak többet ártanak vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Sziasztok. Elmentem szerelohoz egr ugyben. Cseret tanacsolt, bontottat(van ra egy honap garancia). Emlitettem neki a leprogramozast, azt mondta 300 euro. Probaltam lefalazni de nem lehet sima lemezzel mivel a szelep kimozdul kb 1 centit a egr sikjabol, igy beleerne a lemezbe. Probaltam ugy , hogy elforgatom feloldalt es lezarom a motorhoz vezeto jaratot de ugymeg nem ert ell a csati a szelephez. Nem tudom, hogy kellene megoldani de mar elegem van az egrbol. z16se motornal tudtok egy normalis megoldast? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Sziasztok. Elmentem szerelohoz egr ugyben. Cseret tanacsolt, bontottat(van ra egy honap garancia). Emlitettem neki a leprogramozast, azt mondta 300 euro. Probaltam lefalazni de nem lehet sima lemezzel mivel a szelep kimozdul kb 1 centit a egr sikjabol, igy beleerne a lemezbe. Probaltam ugy , hogy elforgatom feloldalt es lezarom a motorhoz vezeto jaratot de ugymeg nem ert ell a csati a szelephez. Nem tudom, hogy kellene megoldani de mar elegem van az egrbol. z16se motornal tudtok egy normalis megoldast? Bontott EGR-t nem érdemes, lutri. Leprogramozás ára nagy lehúzás, ennyiért felejtsd el. Közbetétet kellene esztergáltatnod, amibe bele kell maratni a szelep helyét, hogy az tudjon nyitogatni. Sokat volt erről szó az elmúlt 1-2 hónapban, olvass vissza. Kép is van a közbetétről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Sziasztok. Elmentem szerelohoz egr ugyben. Cseret tanacsolt, bontottat(van ra egy honap garancia). Emlitettem neki a leprogramozast, azt mondta 300 euro. Probaltam lefalazni de nem lehet sima lemezzel mivel a szelep kimozdul kb 1 centit a egr sikjabol, igy beleerne a lemezbe. Probaltam ugy , hogy elforgatom feloldalt es lezarom a motorhoz vezeto jaratot de ugymeg nem ert ell a csati a szelephez. Nem tudom, hogy kellene megoldani de mar elegem van az egrbol. z16se motornal tudtok egy normalis megoldast? http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Sziasztok. Elmentem szerelohoz egr ugyben. Cseret tanacsolt, bontottat(van ra egy honap garancia). Emlitettem neki a leprogramozast, azt mondta 300 euro. Probaltam lefalazni de nem lehet sima lemezzel mivel a szelep kimozdul kb 1 centit a egr sikjabol, igy beleerne a lemezbe. Probaltam ugy , hogy elforgatom feloldalt es lezarom a motorhoz vezeto jaratot de ugymeg nem ert ell a csati a szelephez. Nem tudom, hogy kellene megoldani de mar elegem van az egrbol. z16se motornal tudtok egy normalis megoldast? 300 euro a leprogramozásért? :icon11: Szerintem kezdetnek keress másik szerelőt. Egyébként én is azt tudom mondani, hogy olvass vissza kicsit, visszatérő téma és mostanában is részletesen kitárgyaltuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Sziasztok! Tudna segíteni valaki, hogy G Astrában Behr klímánál a gépkocsi alján hol található a klíma kondenz kivezető cső? Teljesen fel kell hozzá emelni az autót/akna kell, vagy utcán, sima emelővel is hozzáférhető helyen van? Ki szeretném tisztítani, ha valakinek van ebben tapasztalata kérem ossza meg. Ha jól tudom két csavar rögzíti, ehhez milyen torx kulcs kellhet? Köszi minden infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
blue thunder Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Üdvözletem mindenkinek!Nem rég regisztráltam az oldalra,remélve hogy valaki tud segíteni a probléma megoldásában.A helyzet a következő:Az autóm egy 2001-es astra g sxi Z16XE 1.6 16V benzines.Az engine management lámpa világít,kiolvastuk a hibakódokat és kiderült hogy a vezérműtengely jeladó és az EGR szelep a hunyó.Először kicseréltem az EGR-t nem változott semmi,aztán kicseréltem a szenzort a vezérlésnél és megjavult a gép.Másnap rátettük a diagnosztikát hogy kitöröljük a hibakódot és láss csodát megint kigyulladt a szervízlámpa ugyanazokkal a hibakódokkal.Az autó 3500-nál nem pörög többet olyan mintha limp módban lenne vagy nem tudom.Másik észrevétel hogy amíg az autó hideg addig pörög rendesen.A fent említett jeladó plussz EGR, csere után ki lettek mérve és mindenütt az AutoData adatait mérem.Szóval elméletileg jónak kellene lennie.Minden hozzászólást szívesen fogadok.Köszönöm szépen nektek előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts