astra 1 Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok! Rossz úton a kocsi jobb eleje felől, kopogó hangot lehet hallani,olyan mintha bármelyik pillanatban kiesne az egész :-) illetve szerintem furcsán is áll a kerék, kicsit dől befele a teteje. Jövő hónapban tudok csak foglalkozni ezzel,de viszont a kocsi kéne addig. Szerintetek merjem használni így? ill., mi lehet a baj? Jobb estben csak kutya csont csere 6-ezer gyári GM.Rosszabb estben lengéscsillapító csak az baj ,hogy csak párban kell cserélni ami minimum 40-ezer +munkadíj. :blink: ha ilyen problémák vannak a kocsival sürgősen javítani kell mert a futómű is bánni fogja az pedig többe kerül sajna.(lengő kar,féltengelyek,első kerék stb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelele Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok nekem van egy 2001-es 1.4-es G-astrám!egy honapja vagyok a gazdája! az lenne a problémám hogy kivillan a kis csap a műszerfalon és ilyenkor a motor megtorpan és nem megy! de ez a jelenség csak néha jelentkezik mikor városba sokat autozok.. mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Nekem ez a gyertya van benne: Bosch FR7DC+ Ezzel nem volt gondom, most cseréltem 40e km után. Próbálhatsz trafót is cserélni, de lehet szelepszorulásod van, az okozhat ilyen hibát. De ennyi km LPG-s km után ez nagyon gáz. Én 92e-nél tettem bele szelepkenőt, de szelepkenő nélkül is mentem 32e km-t gond nélkül. Nem lehet, hogy rövid távon használod, s alacsony fordulaton? Nekem is ilyen Bosch gyerta volt benne amit írtál. jelenleg 151e km van a kocsiba.(96e km-nél lett beleszerelve a gáz) Ezzel a gyertyával 18e-et mentem. - Visszaraktam ma a gyári GM régi gyertyákat, a hiba nem szünt meg - Visszarakam a gyári légtömegmérőt, hát talán jobb lett de dadogott kicsit - aztán visszaraktam ami tavaly potyán ki lett cserélve főtengely jeladó szenzort az eredetire, most jónak tünik ( ezt is próbából vetették meg velem, mert akkor meg egyet gondolt és leállt a kocsi, közben egy relé volt csak a hibás) egyébként csak hidegen csinálja amikor rájön a hoppáré, ahogy melegszik a motor egyre egyenletesebben jár a motor. Kérdésedre a válasz, igen rövidtávon használom és nem nagy fordulaton. Szelepkenőröl nem hallottam még, ilyet biztos nem raktam bele. Így hogy nem járok gyorsan max 90-el így is elég sok olajat eszik 1,2-2dl /1000km. De ha autópályán menyek 130-al kb 400km-ert akkor bever 4dl- is :( :( szóval ez van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 első körben térj vissza a GM1214031 gyertyához ha nem segít akkor méress kompressziót ,és készülj fel a legrosszabbra... Visszaraktam, az nem segített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok nekem van egy 2001-es 1.4-es G-astrám!egy honapja vagyok a gazdája! az lenne a problémám hogy kivillan a kis csap a műszerfalon és ilyenkor a motor megtorpan és nem megy! de ez a jelenség csak néha jelentkezik mikor városba sokat autozok.. mi lehet a baj? Csináld meg ezt: https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Elektromos-g-zped-l-eset-n: írd be ide, hogy miket villogott ki, és akkor többet lehet mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Nekem is ilyen Bosch gyerta volt benne amit írtál. jelenleg 151e km van a kocsiba.(96e km-nél lett beleszerelve a gáz) Ezzel a gyertyával 18e-et mentem. - Visszaraktam ma a gyári GM régi gyertyákat, a hiba nem szünt meg - Visszarakam a gyári légtömegmérőt, hát talán jobb lett de dadogott kicsit - aztán visszaraktam ami tavaly potyán ki lett cserélve főtengely jeladó szenzort az eredetire, most jónak tünik ( ezt is próbából vetették meg velem, mert akkor meg egyet gondolt és leállt a kocsi, közben egy relé volt csak a hibás) egyébként csak hidegen csinálja amikor rájön a hoppáré, ahogy melegszik a motor egyre egyenletesebben jár a motor. Kérdésedre a válasz, igen rövidtávon használom és nem nagy fordulaton. Szelepkenőröl nem hallottam még, ilyet biztos nem raktam bele. Így hogy nem járok gyorsan max 90-el így is elég sok olajat eszik 1,2-2dl /1000km. De ha autópályán menyek 130-al kb 400km-ert akkor bever 4dl- is :( :( szóval ez van Hogy számoltad ki az 1.2dl-t? Megeszi, vagy folyatja? Ennyi olajat pályán? Ott valami nagyobb gond van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Szelepkenőröl nem hallottam még, ilyet biztos nem raktam bele. Így hogy nem járok gyorsan max 90-el így is elég sok olajat eszik 1,2-2dl /1000km. De ha autópályán menyek 130-al kb 400km-ert akkor bever 4dl- is :( :( Ez az olajfogyás valamelyest kopott motorra utal, bár ha nem jársz rendszeresen autópályán, akkor az az 1-2 deci 1000 kilóméterre még szerintem simán elviselhető. A szelepkenő cucc szerintem csak lehúzás, parasztvakítás. Az én autóm lassan 250000-nél tart gázzal, szelepkenőt sosem látott, mégis megy. Meg van itt ismerős autóbuzi, az is látott már pár taxiként használt gázos autót is, de szelepkenőt még sosem emlegette. Ugyanez igaz a spéci lpg gyertyákra is. Ami utcai autóban jó a benzinhez, az jó az lpg-hez is, nem kell a dolgot túlvariálni. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 A szelepkenő cucc szerintem csak lehúzás, parasztvakítás. Az én autóm lassan 250000-nél tart gázzal, szelepkenőt sosem látott, mégis megy. Meg van itt ismerős autómeleg, az is látott már pár taxiként használt gázos autót is, de szelepkenőt még sosem emlegette. Ugyanez igaz a spéci lpg gyertyákra is. Ami utcai autóban jó a benzinhez, az jó az lpg-hez is, nem kell a dolgot túlvariálni. LIKE :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Visszaraktam, az nem segített. hát lehet hogy mégis csak szelepszorulás vagy elégés lesz .. :( 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Hogy számoltad ki az 1.2dl-t? Megeszi, vagy folyatja? Ennyi olajat pályán? Ott valami nagyobb gond van! azt elgépeltem :) 1-2dl-ert akartam írni Igen sajnos ennyi olajat. Ez nem ide vág, rendeltem egy ELM 327-es OBD2-t amit ma kaptam meg. De sajnos nem tudom párosítani 1234, 0000, 6789-el próbáltam az nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 azt elgépeltem :) 1-2dl-ert akartam írni Igen sajnos ennyi olajat. Ez nem ide vág, rendeltem egy ELM 327-es OBD2-t amit ma kaptam meg. De sajnos nem tudom párosítani 1234, 0000, 6789-el próbáltam az nem megy. Pedig 1234 lenne a jó, nekem azzal megy 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 azt elgépeltem :) 1-2dl-ert akartam írni Igen sajnos ennyi olajat. Ez nem ide vág, rendeltem egy ELM 327-es OBD2-t amit ma kaptam meg. De sajnos nem tudom párosítani 1234, 0000, 6789-el próbáltam az nem megy. Megeszi, nem folyik sehol az olaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 azt elgépeltem :) 1-2dl-ert akartam írni Igen sajnos ennyi olajat. Ez nem ide vág, rendeltem egy ELM 327-es OBD2-t amit ma kaptam meg. De sajnos nem tudom párosítani 1234, 0000, 6789-el próbáltam az nem megy. Kollegám amit kölcsön adott, ott is 1234 volt. Nálam kapásból ment, rádugtam, párosítottam, és jó. Az enyémet 7-én adták fel, szóval nekem még min 3 hét, amíg ideér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Ez az olajfogyás valamelyest kopott motorra utal, bár ha nem jársz rendszeresen autópályán, akkor az az 1-2 deci 1000 kilóméterre még szerintem simán elviselhető. A szelepkenő cucc szerintem csak lehúzás, parasztvakítás. Az én autóm lassan 250000-nél tart gázzal, szelepkenőt sosem látott, mégis megy. Meg van itt ismerős autómeleg, az is látott már pár taxiként használt gázos autót is, de szelepkenőt még sosem emlegette. Ugyanez igaz a spéci lpg gyertyákra is. Ami utcai autóban jó a benzinhez, az jó az lpg-hez is, nem kell a dolgot túlvariálni. Flashlube.... Fene sem tudja. :) Én beijedtem, s tettem bele. És még a hengerfejed bírja? Gyertya: Én FRDC7+ -ot tettem bele, azt mondják ezt tegyem bele. Ittryum elektródás. Az ára sem vészes, 1111Ft/db volt most utoljára. és még olcsóbb mint a bele való gyári (1518Ft/db) - cromaxos árak. Szóval inkább amit ajánlottak bele. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Flashlube.... Fene sem tudja. :) Én beijedtem, s tettem bele. És még a hengerfejed bírja? Gyertya: Én FRDC7+ -ot tettem bele, azt mondják ezt tegyem bele. Ittryum elektródás. Az ára sem vészes, 1111Ft/db volt most utoljára. és még olcsóbb mint a bele való gyári (1518Ft/db) - cromaxos árak. Szóval inkább amit ajánlottak bele. :) Bírta volna, ha nemrég nem mászik el a vezérlés és veri össze a szelepeket. Úgyhogy emiatt szelepcsere, szelepvezető csere, meg ami még kellett, de 237000-t ment az előző szelepgarnitúra lgp-vel, és szétszedve még ment is volna, ha nem görbülnek el a dolgok... Ismerőssel nemrég beszélgettünk, mondja, hogy annakidején amikor az ólmos benzint megszűntették, akkor is mondták, hogy az öntöttvas hengerfej szelepfészke be fog égni az ólommentes benzintől, ezért kell hozzá adalék, és hogy a gáz még rosszabb ebből a szempontból. Na volt a családban egy öreg Sierra taxi, ami olyan szinten csak gázzal üzemelt, hogy a benzintartálya ki is volt lyukadva több éve, és egyszer egy olajelfolyás után szétszedve meglepődve tapasztalták, hogy annak öntöttvasból van a hengerfeje, és megvizsgálva a szelepfészkeket, nem volt azoknak semmi bajuk a több mint félmillió kilóméter tisztán gázos üzemtől. Flashlube egyébként olaj vagy benzinadalék? Benzinbe öntve vajon mennyit ér, ha pl. beindul az autó benzinnel, majd 30 másodpercen belül átkapcsol gázra, és utána megállás nélkül megy 400km-t? Szerintem mint bolhafing a viharban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Bírta volna, ha nemrég nem mászik el a vezérlés és veri össze a szelepeket. Úgyhogy emiatt szelepcsere, szelepvezető csere, meg ami még kellett, de 237000-t ment az előző szelepgarnitúra lgp-vel, és szétszedve még ment is volna, ha nem görbülnek el a dolgok... Ismerőssel nemrég beszélgettünk, mondja, hogy annakidején amikor az ólmos benzint megszűntették, akkor is mondták, hogy az öntöttvas hengerfej szelepfészke be fog égni az ólommentes benzintől, ezért kell hozzá adalék, és hogy a gáz még rosszabb ebből a szempontból. Na volt a családban egy öreg Sierra taxi, ami olyan szinten csak gázzal üzemelt, hogy a benzintartálya ki is volt lyukadva több éve, és egyszer egy olajelfolyás után szétszedve meglepődve tapasztalták, hogy annak öntöttvasból van a hengerfeje, és megvizsgálva a szelepfészkeket, nem volt azoknak semmi bajuk a több mint félmillió kilóméter tisztán gázos üzemtől. Flashlube egyébként olaj vagy benzinadalék? Benzinbe öntve vajon mennyit ér, ha pl. beindul az autó benzinnel, majd 30 másodpercen belül átkapcsol gázra, és utána megállás nélkül megy 400km-t? Szerintem mint bolhafing a viharban... A szívótorokba szívja be folyamatossan. Kb 1ml kell 1l üzemanyaghoz. 1l elég 1000l-hez, ami nálam kb 12-13e km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Helló! Ezek szerin akkor lehet hogy csak kontakt hiba volt indításkor vagy merül az elem a kulcsomban??? Remélem csak ennyi! Apropó: hogy lehet kiütni a hibakódot ha megszünik az ok??? Nem kell vele törődni, idővel magától kitörlődik. A problémát az okozta hogy az immo nem tudta rendesen érzékelni a gyújtáskulcsot, a megoldás pedig az hogy amikor bedugod a kulcsot, ne azonnal fordítsd el, hanem várj egy másodpercet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 A szívótorokba szívja be folyamatossan. Kb 1ml kell 1l üzemanyaghoz. 1l elég 1000l-hez, ami nálam kb 12-13e km. Hogy kerül a szívótorokba, ha nem mennek a benzin injektorok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Hogy kerül a szívótorokba, ha nem mennek a benzin injektorok? Ezt nem a benzinbe teszik, egy külön tartályból juttatják a szívótorokba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 sziasztok szeretném megkérdezni hogy milyen esetekben kezd világítani a hűtés visszajelző pesti araszolgatáskor a hőfok felment 92-3 fokra ekkor bedobta a jelzést .újraindítás után eltűnt Link to comment Megosztás: More sharing options...
pepike73 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok,azt szeretném kérdezni,hogy van ez a OBD 2 ELM 327,érdemes venni ilyen cuccot??? A benzin fogyasztást például átlag-pillanatnyit kijelez-e? Ha valakinek van tapasztalata az Elm 327-el kapcsolattal megkérem irjon 1 pár sort,hogy élö adatokat mit (milyen) adatokat jelenit meg. Köszönöm . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok,azt szeretném kérdezni,hogy van ez a OBD 2 ELM 327,érdemes venni ilyen cuccot??? A benzin fogyasztást például átlag-pillanatnyit kijelez-e? Ha valakinek van tapasztalata az Elm 327-el kapcsolattal megkérem irjon 1 pár sort,hogy élö adatokat mit (milyen) adatokat jelenit meg. Köszönöm . Extra felszerelesek topicban keress ra, irtam rola reszletesen. Fogyasztasi adatokat irja. Hibakodot olvas/torol. Stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila93 Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Szasztók!Lenne egy olyan kérdésem, hogy a távirányítós kulcsomban az elemtartó teljesen leszakadt így csak kulccsal tudom nyitni meg zárni az autót :( voltam opelban és ott mondták hogy egy új távirányító 22000-ft kicsit sokkalom érte és az érdekelne hogy nincsen valami olcsóbb megoldás hogy jó legyen? Gondoltam arra hogy visszaforrasztani de eléggé macerásnak gondolom:/Válaszotokat előre is köszönöm:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Szasztók! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a távirányítós kulcsomban az elemtartó teljesen leszakadt így csak kulccsal tudom nyitni meg zárni az autót :( voltam opelban és ott mondták hogy egy új távirányító 22000-ft kicsit sokkalom érte és az érdekelne hogy nincsen valami olcsóbb megoldás hogy jó legyen? Gondoltam arra hogy visszaforrasztani de eléggé macerásnak gondolom:/ Válaszotokat előre is köszönöm:) Szia! Ha neked nem megy akkor vidd el egy szakihoz aki tud finoman forrasztani. https://sites.google.com/site/gastraokossagok/elektromos-egysegek#TOC-K-zponti-z-r-t-vir-ny-t-ja-nem-m-k-dik: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atika08 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Sziasztok! Az lenne a gondom, hogy legutóbb hosszab útról hazafelé jövet egyszer csak menet közben kigyulladt a légzsákvisszajelző lámpa a műszerfalon, és azóta ott világít. Gyújtáskor kivillan, majd elalszik mint normál esetben, ám pár másodperc múlva kivillan ismét és végig a gyújtás lekapcsolásáig ott marad. Megmozgattam az övfeszítő vezetékeit az ülés alatt, nem gondolnám, hogy ott lenne a gond. Valaki tudja miért gyulladt ez csak úgy ki? Sanszos, hogy valami elromlott? Kézileg nem lehet helyreállítani? Köszi előre is a válaszokat Opeles testvérek!! :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts