grofbandi Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Így van, műszakin bukta. Ha nem cseréled ki most akkor minden képen vidd el szélvédő javításra. Pár száz vagy ezer forintér megfurják a repedés két végét és feltöltik hogy ne repedjen tovább. Pár száz, vagy pár ezer, az azért nem mindegy. Egy hosszabb repedés az jó pár ezer, és ha tele van kosszal, még ronda is lesz. Csak viszonylag friss, és nem túl hosszú repedést érdemes javíttatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jr.Hitch Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok! X14XE 99-es G Astrába van Gázpedál helyzetérzékelő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok! X14XE 99-es G Astrába van Gázpedál helyzetérzékelő? Fojtószelepnél van helyzetérzékelő. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jr.Hitch Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Fojtószelepnél van helyzetérzékelő. És a G-be az összesben így van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Sziasztok! Tetőkárpit problémám adódott, és arra lennék kiváncsi,hogy az 5 ajtós tetőkárpit jó e a sedan 4 ajtósba szerintetek? Illetve még az,hogy tudom kiszedni a tetőkárpitot a kocsiból? 4 ajtós sedanról van szó. (szélvédőkivétel nélkül) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibor51 Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Sziasztok! Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra: Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva. Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra. Első felvonás: A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig. 700km után újra előjött. Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi. Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja. Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya. A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye. Valakinek van ötlete a problémára? Üdv.:Tibor Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Sziasztok! Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra: Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva. Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra. Első felvonás: A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig. 700km után újra előjött. Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi. Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja. Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya. A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye. Valakinek van ötlete a problémára? Üdv.:Tibor Nem jársz sokat városban? Lehet hogy csak meg kéne hajtani kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Pár száz, vagy pár ezer, az azért nem mindegy. Egy hosszabb repedés az jó pár ezer, és ha tele van kosszal, még ronda is lesz. Csak viszonylag friss, és nem túl hosszú repedést érdemes javíttatni. Én nem a repedés eltüntetését ajánlottam hanem a végeinek a megfúrását ne repedjen tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibor51 Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Nem jársz sokat városban? Lehet hogy csak meg kéne hajtani kicsit. Nem hinném, hétköznap 20km oda 20km visszamunkába városon kívül plusz hétvégente 250km pálya van a használatban a városi ide megyek oda megyeken kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Sziasztok. Valaki tud nekem abban segíteni, hogy repedt szélvédővel mit lehet a cserén kívül csinálni, hogy esetleg ne repedjen tovább? Hogy mitől repedt be fogalmam sincs, reggel leparkoltam a munkahelyemnél, akkor még semmi baj nem volt és du. már repedt. Tényleg, egy csere mennyibe fájna??? Szia. A csere 16 000 - 17 000 jó magyar forint volt februárban szélvédő + ragasztó + munkadíj, akkor cseréltettem. Olvastam a további hozzászólásokat is, a véleményem a következő: meg lehet fúrni a két végét, de mivel sérült az üveg padkára felállásnál, nagyobb gödörbe hajtásnál megfeszülhet és továbbreped. A modern, ragasztott szélvédőnek szerepe van a karosszéria merevségében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Sziasztok! Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra: Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva. Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra. Első felvonás: A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig. 700km után újra előjött. Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi. Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja. Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya. A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye. Valakinek van ötlete a problémára? Üdv.:Tibor Esélyes lehet a szelepszorulás, amit írtál. De kompresszió méréssel meg lehet állapítani. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibor51 Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Esélyes lehet a szelepszorulás, amit írtál. De kompresszió méréssel meg lehet állapítani. ;) Az is megvolt. 3 hengerben 16-17 bár körüli kompressziót mértünk, a 4.ben elsőre 12-t, aztán később már abban is 16-17. Csak azt nem értem hogy gyertyacsere után miért ment hibátlanul többszáz km-t... Na hétfőn lekerül a hengerfej,és meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok 300, 302-es hibakódra valaki tud valami okosat mondani? Annyit tudok, hogy gyujtás kimaradás a 2-es hengernél. De hogy lehetne ezt megszüntetni. Gyertya csere volt, vettem bele új utángyártotta légtömegmérőt is.( azt hittem, hogy ez volt a baja mert egy ideig megszünt a hidegen való rángatás darabis járás kb 2 hónapig tünetmentes volt a légtömegmérő csere után, de most megint ugyan azt csinálja) Trafót nem cseréltem, az azért kicsit zsebbenyulós, hogy most próbából vegyek eggyet, hogy hátha az. Cserére nincs lehetőségem, hogy más ideadná. Bosch super iridium gyertya volt benne a gáz miatt, ezzel 18e km-ert mentem. Vettem bele tegnap NGK-t direkt katalogus szerint Astrahoz való. Na most reggel totál rosszul indúlt sőtt abba sem hagyta. Első körben visszateszem a bosc gyertyákat, hogy javul e a helyzet... De akkor is maradni fog a 300, 302-es hibám : ( valakinek valami ötlet? Ui: lehet kicsit zavarosan írtam le Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok 300, 302-es hibakódra valaki tud valami okosat mondani? Annyit tudok, hogy gyujtás kimaradás a 2-es hengernél. De hogy lehetne ezt megszüntetni. Gyertya csere volt, vettem bele új utángyártotta légtömegmérőt is.( azt hittem, hogy ez volt a baja mert egy ideig megszünt a hidegen való rángatás darabis járás kb 2 hónapig tünetmentes volt a légtömegmérő csere után, de most megint ugyan azt csinálja) Trafót nem cseréltem, az azért kicsit zsebbenyulós, hogy most próbából vegyek eggyet, hogy hátha az. Cserére nincs lehetőségem, hogy más ideadná. Bosch super iridium gyertya volt benne a gáz miatt, ezzel 18e km-ert mentem. Vettem bele tegnap NGK-t direkt katalogus szerint Astrahoz való. Na most reggel totál rosszul indúlt sőtt abba sem hagyta. Első körben visszateszem a bosc gyertyákat, hogy javul e a helyzet... De akkor is maradni fog a 300, 302-es hibám : ( valakinek valami ötlet? Ui: lehet kicsit zavarosan írtam le Nekem ez a gyertya van benne: Bosch FR7DC+ Ezzel nem volt gondom, most cseréltem 40e km után. Próbálhatsz trafót is cserélni, de lehet szelepszorulásod van, az okozhat ilyen hibát. De ennyi km LPG-s km után ez nagyon gáz. Én 92e-nél tettem bele szelepkenőt, de szelepkenő nélkül is mentem 32e km-t gond nélkül. Nem lehet, hogy rövid távon használod, s alacsony fordulaton? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Ma reggel tankolás után kivillant a motorellenőrző lámpa ezért kivillogtattam a hibakódot, a következők történtek: Villant egyet kicsi szünet, villant hatot kicsi szünet aztán villant egyet kicsi szünet és ujabb négy villanás. Ezt hányas hibakódnak kell értelmezni???? Szerintem 0614-- de ilyen nem létezik csak 0604 ez pedig a következő: P0604=ECU (RAM) belső hiba !! Mi lehet a baj?Meg kell ijednem vagy nem kell vele törődni? Előre is köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Ma reggel tankolás után kivillant a motorellenőrző lámpa ezért kivillogtattam a hibakódot, a következők történtek: Villant egyet kicsi szünet, villant hatot kicsi szünet aztán villant egyet kicsi szünet és ujabb négy villanás. Ezt hányas hibakódnak kell értelmezni???? Szerintem 0614-- de ilyen nem létezik csak 0604 ez pedig a következő: P0604=ECU (RAM) belső hiba !! Mi lehet a baj?Meg kell ijednem vagy nem kell vele törődni? Előre is köszi!! Biztos ezt villogta? A 0 az 10 villogás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Az villogta amit leírtam 1 villogás szünet 6 vilogás szünet 1 villogás szünet majd 4 villogás! Remélem nem lesz nagy baja!! :-( Most volt olajcsere, szűrők + ellenőriztettem a szelepvezérlő tengelyek leszorítócsészéit a gyertyákat és ki lett pucolva a kartergáz visszavezető cső mert tele volt "margarinnal"! Ez okozhat valami hibát? Fura mert azóta mentem vele vagy 300 km és semmi csak most jött elő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Ma reggel tankolás után kivillant a motorellenőrző lámpa ezért kivillogtattam a hibakódot, a következők történtek: Villant egyet kicsi szünet, villant hatot kicsi szünet aztán villant egyet kicsi szünet és ujabb négy villanás. Ezt hányas hibakódnak kell értelmezni???? Szerintem 0614-- de ilyen nem létezik csak 0604 ez pedig a következő: P0604=ECU (RAM) belső hiba !! Mi lehet a baj?Meg kell ijednem vagy nem kell vele törődni? Előre is köszi!! Ez szerintem 1614-et jelent, ami ha minden igaz, P1614 - Ignition key/engine control module malfunction Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Ez szerintem 1614-et jelent, ami ha minden igaz, P1614 - Ignition key/engine control module malfunction Lehet ez is. De beindult a kocsi? Mert ez az immo chipre utal. Hogy nem megfelelő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Helló! Ezek szerin akkor lehet hogy csak kontakt hiba volt indításkor vagy merül az elem a kulcsomban??? Remélem csak ennyi! Apropó: hogy lehet kiütni a hibakódot ha megszünik az ok??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 A kocsi minden gond nélkül indult és semmi rendelélenésség semmi hiba vagy rossz, fucsa hang! Csak a hibaüzenet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Helló! Ezek szerin akkor lehet hogy csak kontakt hiba volt indításkor vagy merül az elem a kulcsomban??? Remélem csak ennyi! Apropó: hogy lehet kiütni a hibakódot ha megszünik az ok??? Az immo chipnek nem kell elem.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok! Rossz úton a kocsi jobb eleje felől, kopogó hangot lehet hallani,olyan mintha bármelyik pillanatban kiesne az egész :-) illetve szerintem furcsán is áll a kerék, kicsit dől befele a teteje. Jövő hónapban tudok csak foglalkozni ezzel,de viszont a kocsi kéne addig. Szerintetek merjem használni így? ill., mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok! Rossz úton a kocsi jobb eleje felől, kopogó hangot lehet hallani,olyan mintha bármelyik pillanatban kiesne az egész :-) illetve szerintem furcsán is áll a kerék, kicsit dől befele a teteje. Jövő hónapban tudok csak foglalkozni ezzel,de viszont a kocsi kéne addig. Szerintetek merjem használni így? ill., mi lehet a baj? Én ezekkel a paraméterekkel nem merném!!!!! És azt is remélem, hogy amíg meg nem csináltatod nem jössz velem szembe!!!!! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Sziasztok 300, 302-es hibakódra valaki tud valami okosat mondani? Annyit tudok, hogy gyujtás kimaradás a 2-es hengernél. De hogy lehetne ezt megszüntetni. Gyertya csere volt, vettem bele új utángyártotta légtömegmérőt is.( azt hittem, hogy ez volt a baja mert egy ideig megszünt a hidegen való rángatás darabis járás kb 2 hónapig tünetmentes volt a légtömegmérő csere után, de most megint ugyan azt csinálja) Trafót nem cseréltem, az azért kicsit zsebbenyulós, hogy most próbából vegyek eggyet, hogy hátha az. Cserére nincs lehetőségem, hogy más ideadná. Bosch super iridium gyertya volt benne a gáz miatt, ezzel 18e km-ert mentem. Vettem bele tegnap NGK-t direkt katalogus szerint Astrahoz való. Na most reggel totál rosszul indúlt sőtt abba sem hagyta. Első körben visszateszem a bosc gyertyákat, hogy javul e a helyzet... De akkor is maradni fog a 300, 302-es hibám : ( valakinek valami ötlet? Ui: lehet kicsit zavarosan írtam le első körben térj vissza a GM1214031 gyertyához ha nem segít akkor méress kompressziót ,és készülj fel a legrosszabbra... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts