Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Így van, műszakin bukta. Ha nem cseréled ki most akkor minden képen vidd el szélvédő javításra. Pár száz vagy ezer forintér megfurják a repedés két végét és feltöltik hogy ne repedjen tovább.

Pár száz, vagy pár ezer, az azért nem mindegy. Egy hosszabb repedés az jó pár ezer, és ha tele van kosszal, még ronda is lesz. Csak viszonylag friss, és nem túl hosszú repedést érdemes javíttatni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra:

Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km

Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva.

Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra.

Első felvonás:

A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig.

700km után újra előjött.

Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi.

Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja.

Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya.

A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye.

Valakinek van ötlete a problémára?

Üdv.:Tibor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra:

Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km

Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva.

Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra.

Első felvonás:

A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig.

700km után újra előjött.

Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi.

Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja.

Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya.

A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye.

Valakinek van ötlete a problémára?

Üdv.:Tibor

Nem jársz sokat városban? Lehet hogy csak meg kéne hajtani kicsit.

Link to comment
Megosztás:

Pár száz, vagy pár ezer, az azért nem mindegy. Egy hosszabb repedés az jó pár ezer, és ha tele van kosszal, még ronda is lesz. Csak viszonylag friss, és nem túl hosszú repedést érdemes javíttatni.

Én nem a repedés eltüntetését ajánlottam hanem a végeinek a megfúrását ne repedjen tovább.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Valaki tud nekem abban segíteni, hogy repedt szélvédővel mit lehet a cserén kívül csinálni, hogy esetleg ne repedjen tovább? Hogy mitől repedt be fogalmam sincs, reggel leparkoltam a munkahelyemnél, akkor még semmi baj nem volt és du. már repedt. Tényleg, egy csere mennyibe fájna???

Szia.

A csere 16 000 - 17 000 jó magyar forint volt februárban szélvédő + ragasztó + munkadíj, akkor cseréltettem.

Olvastam a további hozzászólásokat is, a véleményem a következő:

meg lehet fúrni a két végét, de mivel sérült az üveg padkára felállásnál, nagyobb gödörbe hajtásnál megfeszülhet és továbbreped.

A modern, ragasztott szélvédőnek szerepe van a karosszéria merevségében.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra:

Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km

Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva.

Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra.

Első felvonás:

A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig.

700km után újra előjött.

Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi.

Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja.

Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya.

A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye.

Valakinek van ötlete a problémára?

Üdv.:Tibor

Esélyes lehet a szelepszorulás, amit írtál. De kompresszió méréssel meg lehet állapítani. ;)

Link to comment
Megosztás:

Esélyes lehet a szelepszorulás, amit írtál. De kompresszió méréssel meg lehet állapítani. ;)

Az is megvolt. 3 hengerben 16-17 bár körüli kompressziót mértünk, a 4.ben elsőre 12-t, aztán később már abban is 16-17.

Csak azt nem értem hogy gyertyacsere után miért ment hibátlanul többszáz km-t...

Na hétfőn lekerül a hengerfej,és meglátjuk.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

300, 302-es hibakódra valaki tud valami okosat mondani? Annyit tudok, hogy gyujtás kimaradás a 2-es hengernél. De hogy lehetne ezt megszüntetni.

Gyertya csere volt, vettem bele új utángyártotta légtömegmérőt is.( azt hittem, hogy ez volt a baja mert egy ideig megszünt a hidegen való rángatás darabis járás kb 2 hónapig tünetmentes volt a légtömegmérő csere után, de most megint ugyan azt csinálja)

Trafót nem cseréltem, az azért kicsit zsebbenyulós, hogy most próbából vegyek eggyet, hogy hátha az. Cserére nincs lehetőségem, hogy más ideadná.

Bosch super iridium gyertya volt benne a gáz miatt, ezzel 18e km-ert mentem. Vettem bele tegnap NGK-t direkt katalogus szerint Astrahoz való. Na most reggel totál rosszul indúlt sőtt abba sem hagyta. Első körben visszateszem a bosc gyertyákat, hogy javul e a helyzet...

De akkor is maradni fog a 300, 302-es hibám : (

valakinek valami ötlet?

Ui: lehet kicsit zavarosan írtam le

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

300, 302-es hibakódra valaki tud valami okosat mondani? Annyit tudok, hogy gyujtás kimaradás a 2-es hengernél. De hogy lehetne ezt megszüntetni.

Gyertya csere volt, vettem bele új utángyártotta légtömegmérőt is.( azt hittem, hogy ez volt a baja mert egy ideig megszünt a hidegen való rángatás darabis járás kb 2 hónapig tünetmentes volt a légtömegmérő csere után, de most megint ugyan azt csinálja)

Trafót nem cseréltem, az azért kicsit zsebbenyulós, hogy most próbából vegyek eggyet, hogy hátha az. Cserére nincs lehetőségem, hogy más ideadná.

Bosch super iridium gyertya volt benne a gáz miatt, ezzel 18e km-ert mentem. Vettem bele tegnap NGK-t direkt katalogus szerint Astrahoz való. Na most reggel totál rosszul indúlt sőtt abba sem hagyta. Első körben visszateszem a bosc gyertyákat, hogy javul e a helyzet...

De akkor is maradni fog a 300, 302-es hibám : (

valakinek valami ötlet?

Ui: lehet kicsit zavarosan írtam le

Nekem ez a gyertya van benne: Bosch FR7DC+

Ezzel nem volt gondom, most cseréltem 40e km után. Próbálhatsz trafót is cserélni, de lehet szelepszorulásod van, az okozhat ilyen hibát. De ennyi km LPG-s km után ez nagyon gáz. Én 92e-nél tettem bele szelepkenőt, de szelepkenő nélkül is mentem 32e km-t gond nélkül. Nem lehet, hogy rövid távon használod, s alacsony fordulaton?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • Sziasztok!
  • Lenne egy kérdésem!
  • Ma reggel tankolás után kivillant a motorellenőrző lámpa ezért kivillogtattam a hibakódot, a következők történtek:
  • Villant egyet kicsi szünet, villant hatot kicsi szünet aztán villant egyet kicsi szünet és ujabb négy villanás.
  • Ezt hányas hibakódnak kell értelmezni????
  • Szerintem 0614-- de ilyen nem létezik csak 0604 ez pedig a következő: P0604=ECU (RAM) belső hiba !!

Mi lehet a baj?Meg kell ijednem vagy nem kell vele törődni?

Előre is köszi!!

Link to comment
Megosztás:

  • Sziasztok!
  • Lenne egy kérdésem!
  • Ma reggel tankolás után kivillant a motorellenőrző lámpa ezért kivillogtattam a hibakódot, a következők történtek:
  • Villant egyet kicsi szünet, villant hatot kicsi szünet aztán villant egyet kicsi szünet és ujabb négy villanás.
  • Ezt hányas hibakódnak kell értelmezni????
  • Szerintem 0614-- de ilyen nem létezik csak 0604 ez pedig a következő: P0604=ECU (RAM) belső hiba !!

Mi lehet a baj?Meg kell ijednem vagy nem kell vele törődni?

Előre is köszi!!

Biztos ezt villogta? A 0 az 10 villogás...

Link to comment
Megosztás:

Az villogta amit leírtam 1 villogás szünet 6 vilogás szünet 1 villogás szünet majd 4 villogás!

Remélem nem lesz nagy baja!! :-(

Most volt olajcsere, szűrők + ellenőriztettem a szelepvezérlő tengelyek leszorítócsészéit a gyertyákat és ki lett pucolva a kartergáz visszavezető cső mert tele volt "margarinnal"!

Ez okozhat valami hibát?

Fura mert azóta mentem vele vagy 300 km és semmi csak most jött elő!

Link to comment
Megosztás:

  • Sziasztok!
  • Lenne egy kérdésem!
  • Ma reggel tankolás után kivillant a motorellenőrző lámpa ezért kivillogtattam a hibakódot, a következők történtek:
  • Villant egyet kicsi szünet, villant hatot kicsi szünet aztán villant egyet kicsi szünet és ujabb négy villanás.
  • Ezt hányas hibakódnak kell értelmezni????
  • Szerintem 0614-- de ilyen nem létezik csak 0604 ez pedig a következő: P0604=ECU (RAM) belső hiba !!

Mi lehet a baj?Meg kell ijednem vagy nem kell vele törődni?

Előre is köszi!!

Ez szerintem 1614-et jelent, ami ha minden igaz, P1614 - Ignition key/engine control module malfunction

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rossz úton a kocsi jobb eleje felől, kopogó hangot lehet hallani,olyan mintha bármelyik pillanatban kiesne az egész :-) illetve szerintem furcsán is áll a kerék, kicsit dől befele a teteje. Jövő hónapban tudok csak foglalkozni ezzel,de viszont a kocsi kéne addig. Szerintetek merjem használni így? ill., mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rossz úton a kocsi jobb eleje felől, kopogó hangot lehet hallani,olyan mintha bármelyik pillanatban kiesne az egész :-) illetve szerintem furcsán is áll a kerék, kicsit dől befele a teteje. Jövő hónapban tudok csak foglalkozni ezzel,de viszont a kocsi kéne addig. Szerintetek merjem használni így? ill., mi lehet a baj?

Én ezekkel a paraméterekkel nem merném!!!!!

És azt is remélem, hogy amíg meg nem csináltatod nem jössz velem szembe!!!!! :omg:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

300, 302-es hibakódra valaki tud valami okosat mondani? Annyit tudok, hogy gyujtás kimaradás a 2-es hengernél. De hogy lehetne ezt megszüntetni.

Gyertya csere volt, vettem bele új utángyártotta légtömegmérőt is.( azt hittem, hogy ez volt a baja mert egy ideig megszünt a hidegen való rángatás darabis járás kb 2 hónapig tünetmentes volt a légtömegmérő csere után, de most megint ugyan azt csinálja)

Trafót nem cseréltem, az azért kicsit zsebbenyulós, hogy most próbából vegyek eggyet, hogy hátha az. Cserére nincs lehetőségem, hogy más ideadná.

Bosch super iridium gyertya volt benne a gáz miatt, ezzel 18e km-ert mentem. Vettem bele tegnap NGK-t direkt katalogus szerint Astrahoz való. Na most reggel totál rosszul indúlt sőtt abba sem hagyta. Első körben visszateszem a bosc gyertyákat, hogy javul e a helyzet...

De akkor is maradni fog a 300, 302-es hibám : (

valakinek valami ötlet?

Ui: lehet kicsit zavarosan írtam le

első körben térj vissza a GM1214031 gyertyához

ha nem segít

akkor méress kompressziót ,és készülj fel a legrosszabbra...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.