Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ez lett volna a következő kérdésem, hogy a peremes rész merre néz!

Akkor most már gyakorlatilag is mindent jól tettem vissza... Mégsem értem a produkált hibát... A csere előtt semmi sem volt... Bár a kocsi 6 éves és még a gyári szűrő volt rajta (3 hete vettem). Szétvágtam a szűrőt, elég szürke volt belülről. Elképzelhető, hogy ezeket a tiszta szűrő miatt produkálja?

Link to comment
Megosztás:

Akkor most már gyakorlatilag is mindent jól tettem vissza... Mégsem értem a produkált hibát... A csere előtt semmi sem volt... Bár a kocsi 6 éves és még a gyári szűrő volt rajta (3 hete vettem). Szétvágtam a szűrőt, elég szürke volt belülről. Elképzelhető, hogy ezeket a tiszta szűrő miatt produkálja?

Amikor ráadod a gyújtást, akkor mennyi ideig megy a szivattyú?

Esetleg még a szűrő lehet gagyi. Nem Téged akarlak minősíteni, de van annyi szemét a piacon!

Egy cserét meg lehetne próbálni.

Link to comment
Megosztás:

Amikor ráadod a gyújtást, akkor mennyi ideig megy a szivattyú?

Esetleg még a szűrő lehet gagyi. Nem Téged akarlak minősíteni, de van annyi szemét a piacon!

Egy cserét meg lehetne próbálni.

Kb ugyanannyi ideig mint eddig. A szűrő jk vagy lk... Nem tudom, valami 2 betűs...

Link to comment
Megosztás:

0,5 mm-es kellene olyan meg nincsen,sztem az esztergályos sem csinálna ilyen véknyat

Ráaásul nem is 0.5-ös, hanem 0.25-ös, mert ugye átmérőben 0.5mm a különbség!

Nekem még anno a Kadetten fűrészlap volt ráhajtogatva a kerékagy peremére központosító gyűrűként, de szvsz még az is vastagabb mint 0.25mm...

Link to comment
Megosztás:

Heló ! Rátettük a gépre de nem mutatott ki hibát :( Levettük a gyújtástrafót és akkor láttuk hogy amire rátesszük a gyertyapipát az rozsdás. Ettől lehet az hogy mig nem melegszik be akkor egy henger nem megy és leáll???? Mert most letakarítottam a rozsdát és befújtam chip sprayvel és most nem csinálja.

Előfordulhat, figyeld, teszteld, az autót és ha nem jelentkezik a hiba akkor szerencséd volt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Valaki tud nekem abban segíteni, hogy repedt szélvédővel mit lehet a cserén kívül csinálni, hogy esetleg ne repedjen tovább? Hogy mitől repedt be fogalmam sincs, reggel leparkoltam a munkahelyemnél, akkor még semmi baj nem volt és du. már repedt. Tényleg, egy csere mennyibe fájna???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Szeretnék kérni egy kis segítséget. Most cseréltem ki az üzemanyagszűrőt a z14xep g astrába. Azóta olyan mint ha csak 3 henger járna, mert a kocsi egy kicsit remeg, illetve jobb oldalről gyorsabb kattogó hangot hallok... Elég halkan lehet hallani, de eddig nem volt... Szerintem mindent jól csinálhattam, mert nem folyik lent a benzin, illetve a kocsi is kb 2mp-en belül beindult... Tudna valaki segíteni mi lehet a gond?

Benzinszűrő csere miatt nem nagyon kéne "remegve járnia"!

Volt itt a fórumon egy Gyütt-Ment is aki azt mondta hogy "öreg autónak kell a jólmegszokott kosz, ami már évek óta rajta/benne van, nem érdemes megbolygatni",

Pár építő jellegű hozzászolás és a megfelelő style ú mondatok és többbet nem láttuk a Fórumon....

Lényeg a lényeg hogy ez egy oltári nagy B..ág, és azzal hogy kicserélted a szűrőt, csak jót tettél vele!

Hogy fordítva van e benne vagy sem, attól ugyanúgy kell mennie, annyi hogy elöbb eltömődik.

De ha van benne visszacsapószelep akkor viszont nem m1 hogy van fennt, azt a "kétbetűs" fajtát nem ismerem...

Azt még figyeld le hogy a fordulatszám növelésével együttesen változik a hang vagy az marad egyenletes? Esetleg "jobb oldalról"-lt kicsit pontosítani, honnan jöhet a hang pl kipuff körül, vez. teng től, szívótoroktól, generátor, stb...

Link to comment
Megosztás:

Ráaásul nem is 0.5-ös, hanem 0.25-ös, mert ugye átmérőben 0.5mm a különbség!

Nekem még anno a Kadetten fűrészlap volt ráhajtogatva a kerékagy peremére központosító gyűrűként, de szvsz még az is vastagabb mint 0.25mm...

Ez lehet hülyén hangzik, de amiket vettem alufelnik teljesen újra lettek fújva, lakkozva. Felpróbáltam az egyiket, és amikor le akartam venni, úgy rá volt szorulva/feszülve, h. úgy kellett leütögetnem az agyról. Így most amikor raktam fel mind a 4-et, inkább 1 kicsit megcsiszoltam, hogy később le is tudjam szedni, ne álljon teljesen rá.

Ilyen alapon akár meglehetne próbálkozni valamilyen anyag felhordásával ami picit vastagítana a felfekvő felületen. Azért 0,25mm nem túl sok...

Lehet, hogy oltári nagy baromságot mondtam, de gondoltam bedobom, 1 próbát lehet megér.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Valaki tud nekem abban segíteni, hogy repedt szélvédővel mit lehet a cserén kívül csinálni, hogy esetleg ne repedjen tovább? Hogy mitől repedt be fogalmam sincs, reggel leparkoltam a munkahelyemnél, akkor még semmi baj nem volt és du. már repedt. Tényleg, egy csere mennyibe fájna???

Semmit

Én játam úgy hogy reggel meló, semmi,

Hazajöttem semmi,

Lemostam az autót, és keresztül kasúl repedés...Anyááááád!

Egy icikepicike kis kavicsfelverődés a legszélén, a fekete sávban, megkapta a meleg vizet, majd az öblítés csapról hideg vizet azt má futott is......

Dobhatsz ki rá pénzt egy "kavicsfelverődés eltüntető" című beavatkozásra....

Szerintem az megállítja de kérdés..érdemes?

Amúgy a Ragasztó kb 10eft szélvédő 10-20e ft + MD.

Link to comment
Megosztás:

Semmit

Én játam úgy hogy reggel meló, semmi,

Hazajöttem semmi,

Lemostam az autót, és keresztül kasúl repedés...Anyááááád!

Egy icikepicike kis kavicsfelverődés a legszélén, a fekete sávban, megkapta a meleg vizet, majd az öblítés csapról hideg vizet azt má futott is......

Dobhatsz ki rá pénzt egy "kavicsfelverődés eltüntető" című beavatkozásra....

Szerintem az megállítja de kérdés..érdemes?

Amúgy a Ragasztó kb 10eft szélvédő 10-20e ft + MD.

Nem hosszan van repedve, vagyis relatív, mihez képest. kb 20cm.
Link to comment
Megosztás:

0,5 mm-es kellene olyan meg nincsen,sztem az esztergályos sem csinálna ilyen véknyat

Ráaásul nem is 0.5-ös, hanem 0.25-ös, mert ugye átmérőben 0.5mm a különbség!

Nekem még anno a Kadetten fűrészlap volt ráhajtogatva a kerékagy peremére központosító gyűrűként, de szvsz még az is vastagabb mint 0.25mm...

Ez lehet hülyén hangzik, de amiket vettem alufelnik teljesen újra lettek fújva, lakkozva. Felpróbáltam az egyiket, és amikor le akartam venni, úgy rá volt szorulva/feszülve, h. úgy kellett leütögetnem az agyról. Így most amikor raktam fel mind a 4-et, inkább 1 kicsit megcsiszoltam, hogy később le is tudjam szedni, ne álljon teljesen rá.

Ilyen alapon akár meglehetne próbálkozni valamilyen anyag felhordásával ami picit vastagítana a felfekvő felületen. Azért 0,25mm nem túl sok...

Lehet, hogy oltári nagy baromságot mondtam, de gondoltam bedobom, 1 próbát lehet megér.

Szerintem nem érdemes a kerékkel játszani, én már bátorságnak nevezném azt is hogy tehermentesítettlenül mentél "kosazolika" 130al...

Olyan kicsi az az eltérés ahhoz hogy oda valamit be lehessen faragni tehermentesítés céljából, viszont sok ahhoz hogy ne a csavarok legyenek terhelve....

Én vennék inkább 4 felnit ami tutifaca....

"kosazolika" lehet jobban járnál ha olyat néznél ami használt de nem leharcolt, azt majd te szépen lefested stb, esetleg felnire szerelt gumi, de a gumi már nagyon sz@r állapotban van...ilyeneket Hudjért meg Sz@rért árulnak...

Vagy ha jó rajta a gumi akkor azt vagy eladod vagy megtartod, és térül a felni ára...

Link to comment
Megosztás:

Nem hosszan van repedve, vagyis relatív, mihez képest. kb 20cm.

Lényegen nem változtat, műszakin bukta.....addig meg személyes igény, és amolyan zavar e vagy sem, dolog

Így van, műszakin bukta. Ha nem cseréled ki most akkor minden képen vidd el szélvédő javításra. Pár száz vagy ezer forintér megfurják a repedés két végét és feltöltik hogy ne repedjen tovább. Ha nem csináltatod meg kireped a széléig vakszeg mind a két irányban ( legkésőbb jövő télen mikor kívül -10 bent meg fujatod le a meleg levegővel a párát). Ha megvárod vele a műszakit az addig kapott kavicsok ebbe a szélvédőbe csapódnak nem pedig az újba. :)

Link to comment
Megosztás:

Így van, műszakin bukta. Ha nem cseréled ki most akkor minden képen vidd el szélvédő javításra. Pár száz vagy ezer forintér megfurják a repedés két végét és feltöltik hogy ne repedjen tovább. Ha nem csináltatod meg kireped a széléig vakszeg mind a két irányban ( legkésőbb jövő télen mikor kívül -10 bent meg fujatod le a meleg levegővel a párát). Ha megvárod vele a műszakit az addig kapott kavicsok ebbe a szélvédőbe csapódnak nem pedig az újba. :)

Vagy az új szélvédőbe hazafele az úton....

Igen ez is egy örökös téma lesz hogy mikor érdemes kicserélni, van hogy 400e km alatt egy kavics se, van hogy az új szélvédőbe 10 méter után.....kiszámíthatatlan....

Link to comment
Megosztás:

énis ugygondolom,hogy ez nemjáték,főleg,hogy a család is velem ül a kocsiba.ha udtam volna,hogy nincsen tehermentesitő nem mentem volna igy.de találtam felnit itt helybe holnapután megyek érte.

Szerintem nem érdemes a kerékkel játszani, én már bátorságnak nevezném azt is hogy tehermentesítettlenül mentél "kosazolika" 130al...

Olyan kicsi az az eltérés ahhoz hogy oda valamit be lehessen faragni tehermentesítés céljából, viszont sok ahhoz hogy ne a csavarok legyenek terhelve....

Én vennék inkább 4 felnit ami tutifaca....

"kosazolika" lehet jobban járnál ha olyat néznél ami használt de nem leharcolt, azt majd te szépen lefested stb, esetleg felnire szerelt gumi, de a gumi már nagyon sz@r állapotban van...ilyeneket Hudjért meg Sz@rért árulnak...

Vagy ha jó rajta a gumi akkor azt vagy eladod vagy megtartod, és térül a felni ára...

Link to comment
Megosztás:

énis ugygondolom,hogy ez nemjáték,főleg,hogy a család is velem ül a kocsiba.ha udtam volna,hogy nincsen tehermentesitő nem mentem volna igy.de találtam felnit itt helybe holnapután megyek érte.

Azért írtam azt hogy körülnéznék én még a helyedben mert kicsit sokallom a 25 e ft ot csak a 4 db felniért!

Link to comment
Megosztás:

Így van, műszakin bukta.

Azért azt hozzátenném hogy a műszakin csak akkor bukik meg ha a repedés a látómezőben van. Hogy mi a látómező, azt meg nagyon egyszerűen megoldják: az ablaktörlőlapátok által törölt terület. ;) De ettől függetlenül a legjobb megoldás sztem is a csere.

Link to comment
Megosztás:

Nem ismerem a dieselt de nézd meg az anyós oldali küszöb burkolat mögött bennt a lábnál, a benyásoké ott van........hátha

Dehogyis, az a központizár vezérlő. Az ECU nálam (x16xel) rajta van a motoron. Azt hiszem van olyan benzines aminél mellette van rögzítve valahova. Dízelt én sem ismerem, de azon is ott kell legyen a motor körül, nem lehet olyan nehéz rátalálni/ráismerni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.