Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Hát ha rosszul tudom akkor a kicserélés után és azzal a hiba orvosolása (vagyis a hiba lámpa többet nem gyulad fel) akkor 20 sikeres indítás után törlődik automatice, de hallottam olyat is hogy akksi saru levesz de hogy meddig...passsz..

Ha akksisarut leveszi, akkor az a hibakód törlődik...

Link to comment
Megosztás:

 

Hát ha rosszul tudom akkor a kicserélés után és azzal a hiba orvosolása (vagyis a hiba lámpa többet nem gyulad fel) akkor 20 sikeres indítás után törlődik automatice, de hallottam olyat is hogy akksi saru levesz de hogy meddig...passsz..

  Módosítva : gyalázó
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy halkan hallom az utastérből a szervót, amikor tekerem a kormányt. Megpróbáltam utána nézni a szervó olaj szintjének. Egy tartályt találtam power steering feliratú kupakkal, de ez egész hátul, lent van, hosszú nyakkal. A kupakot levéve nincs benne mérőpálca, a tartály pedig nem átlátszó.

Honnan tudom, hogy mennyi olajnak kell benne lennie?

Milyen olaj kell bele?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy halkan hallom az utastérből a szervót, amikor tekerem a kormányt. Megpróbáltam utána nézni a szervó olaj szintjének. Egy tartályt találtam power steering feliratú kupakkal, de ez egész hátul, lent van, hosszú nyakkal. A kupakot levéve nincs benne mérőpálca, a tartály pedig nem átlátszó.

Honnan tudom, hogy mennyi olajnak kell benne lennie?

Milyen olaj kell bele?

Van rajta szintjelzés, csak tükör nélkül nem látszik.

A kupak alatt 5 cm-el van a max szintje.

A minimum meg a közepén.

1307733_1024x768.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tetőkárpit javításra adtam a fejemet,és arra lennék kiváncsi,hogy a műanyag kárpitok pl "B" oszlopborítás hogyan vannak rögzítve? csak pattintós vagy van valami más felfogatás is? előre is köszi! :-)

Hali! A, C oszlopot bontottam eddig le, az mind pattintós volt. Ebből tippelem, hogy a B oszlop is az lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Hali. Talpasokat nézd meg. Nekem is rázta az orrát mikor az kiment. Megemeltük és szó szerint lötyögött a kerék. Ha hülyeséget írtam, majd leolt egy hozzáértő.

Első lengőkar gömbfej.

Megnéztük nyúzópadon,és megemeltük külön is mindkét oldalt minden jó nemlóg semmisem.holnap átrakom egy másik opel kerekeit és kipróbáljuk milessz.

lehetséges,hogy az ujj gumik szálszakadtak??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy halkan hallom az utastérből a szervót, amikor tekerem a kormányt. Megpróbáltam utána nézni a szervó olaj szintjének. Egy tartályt találtam power steering feliratú kupakkal, de ez egész hátul, lent van, hosszú nyakkal. A kupakot levéve nincs benne mérőpálca, a tartály pedig nem átlátszó.

Honnan tudom, hogy mennyi olajnak kell benne lennie?

Milyen olaj kell bele?

Az enyémen a kupakot lecsavarva látszik egy kis szűrő. Ha jól emlékszem, azt kihúzva van az alján egy mérőpálca...

Na, látom, már mások is válaszoltak erre... :)

Link to comment
Megosztás:

Megnéztük nyúzópadon,és megemeltük külön is mindkét oldalt minden jó nemlóg semmisem.holnap átrakom egy másik opel kerekeit és kipróbáljuk milessz.

lehetséges,hogy az ujj gumik szálszakadtak??

kerek áttéve nem rázott a kocsi.de felnijeimet jobban megnézve agyátmérő 57-es ugyebár nekem meg 56,5 kellene :blink:

nincsen központba a felni ez látszik is felrakáskor.megyek nézek valami normális felnit rá.

Link to comment
Megosztás:

Ettől viszont rázhat! :omg:

akárhogy állitom nemtudom középre tenni a felnit a csarok huzásánál mindig elmegy valamerre :blink:.

akitől megvettem a kocsit annak igy tetszett biztos,hogy ráz,WV -gen felni ami most rajta van csak opel matricát vett rá az idióta.

A lényeg,megvan mi a baj.

találtam felujitott felni frissen festve lakkozva a 4db 25000 huf-ért és itt van helyben.

Link to comment
Megosztás:

Ki kellene nyomzni hogy melyik henger az, amelyik nem mindig megy! Aztán ha megvan akkor meg azt hogy miért nem megy! Gyújtásvezeték, gyertya, nem tudom milyen motor van benn (egy Motrokódot írhatnál) ha van bennt akkor elosztófedél, ha hengerenkénti injektoros akkor az egyik injektor(bár ezek nem szoktak meghalni) Az hogy miért állt le az megint más dolog mert ha egy henger nem megy attól még nem feltétlen fog leállni! Az hogy nehezen indult be utána az lehet attól hogy akkor megint csak 3 henger ment! Hogy kizárjunk további lehetőségeket mindn apró jelentéktelennek tűnő hibát meg kell vizsgálni és kizárni! Pl nem tudom mennyi a km benne de szóba jöhet az is hogy hengerfelyes, most nem kell egyböl motorgenerállra gondolni csak ki kell zárni lehetőségeket! Nézd meg az olajbeöntő nyílást hogy nem e habos, ha igen akkor az lehet attól hogy hf es de lehet attól is hogy csak rövidtávon használod! ezért megyünk tovább hogy kizárjuk a hf-et! Nézd meg a Hűtővíz szintet, nem e fogyott, vagy figyeld nem e fogy, ha nem megyünk tovább, nézd meg a Víz csöveket akkor ha meleg a motor (vagyis víz) ha kemények és majd szét akarnak durrani az nem jó. ha nincs ilyen megyünk tovább, a kipufogóból fehér füst jön e? ha nem megyünk továb és ezzel kizártuk a hengerfejet! Ha ez rendben és a gyújtás is akkor megyünk tovább egyenlőre ezeket nézd meg!

Heló ! Rátettük a gépre de nem mutatott ki hibát :( Levettük a gyújtástrafót és akkor láttuk hogy amire rátesszük a gyertyapipát az rozsdás. Ettől lehet az hogy mig nem melegszik be akkor egy henger nem megy és leáll???? Mert most letakarítottam a rozsdát és befújtam chip sprayvel és most nem csinálja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Szeretnék kérni egy kis segítséget. Most cseréltem ki az üzemanyagszűrőt a z14xep g astrába. Azóta olyan mint ha csak 3 henger járna, mert a kocsi egy kicsit remeg, illetve jobb oldalről gyorsabb kattogó hangot hallok... Elég halkan lehet hallani, de eddig nem volt... Szerintem mindent jól csinálhattam, mert nem folyik lent a benzin, illetve a kocsi is kb 2mp-en belül beindult... Tudna valaki segíteni mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Szeretnék kérni egy kis segítséget. Most cseréltem ki az üzemanyagszűrőt a z14xep g astrába. Azóta olyan mint ha csak 3 henger járna, mert a kocsi egy kicsit remeg, illetve jobb oldalről gyorsabb kattogó hangot hallok... Elég halkan lehet hallani, de eddig nem volt... Szerintem mindent jól csinálhattam, mert nem folyik lent a benzin, illetve a kocsi is kb 2mp-en belül beindult... Tudna valaki segíteni mi lehet a gond?

Ha 3 hengered menne, akkor alig lenne erő a motorban...és lenne hibakódod. Hibalámpa nem világít? Jobb oldalon van a tankszellőztető, ami összefügg az üzemanyag rendszerrel...(motortéren jobb oldalon a tűzfalhoz közel)

Link to comment
Megosztás:

Ha 3 hengered menne, akkor alig lenne erő a motorban...és lenne hibakódod. Hibalámpa nem világít? Jobb oldalon van a tankszellőztető, ami összefügg az üzemanyag rendszerrel...(motortéren jobb oldalon a tűzfalhoz közel)

Kivittem "próbakörre" a kocsit, úgy ment ahogy szokott... De az alapjárat 780 körül mozgott és egy kicsit remegett a kocsi. Úgy rémlik, hogy egy kicsit több szokott lenni.... Nem volt olyan "sima" a járása mint amilyen volt. Nem volt hibalámpa és tárolt hibakód sem. De az az egyenletes halk kopogás nem tudom mi lehet...

Link to comment
Megosztás:

Kivittem "próbakörre" a kocsit, úgy ment ahogy szokott... De az alapjárat 780 körül mozgott és egy kicsit remegett a kocsi. Úgy rémlik, hogy egy kicsit több szokott lenni.... Nem volt olyan "sima" a járása mint amilyen volt. Nem volt hibalámpa és tárolt hibakód sem. De az az egyenletes halk kopogás nem tudom mi lehet...

Nem tetted be fordítva a szűrőt? Bár általában van rajta egy nyíl amely mutatja a beépítési (Átfolyási) irányt.

Link to comment
Megosztás:

Nem tetted be fordítva a szűrőt? Bár általában van rajta egy nyíl amely mutatja a beépítési (Átfolyási) irányt.

Nem volt rajta nyíl, csak egy "in" felirat és az a tank felé néz... Meg amúgyis a szűrő peremes része a motortér felé néz, mint ahogy az előző is fent volt...

Link to comment
Megosztás:

akárhogy állitom nemtudom középre tenni a felnit a csarok huzásánál mindig elmegy valamerre :blink:.

akitől megvettem a kocsit annak igy tetszett biztos,hogy ráz,WV -gen felni ami most rajta van csak opel matricát vett rá az idióta.

A lényeg,megvan mi a baj.

találtam felujitott felni frissen festve lakkozva a 4db 25000 huf-ért és itt van helyben.

Egy tehermenetesítővel nem lehetne megoldani? Szerintem olcsóbb mint 4 felni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.