Mc-elek Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Sajnos nem a gyertya. Kicseréltem GM 12 14 0000- gyertyákat. Akkor a következő lehetséges ok trafó híd? Miért van az hogy reggel indulás után hidegben történik hogy henger nem megy, lámpa villog majd folyamatos lesz,majd újraindítom és már semmi gond? Üdv: Karesz méressél kompressziót 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 méressél kompressziót Igaz, ott a ont. Olcsóbb, mint a tarfóhid, és a végén szelepszorulás lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 méressél kompressziót Igaz, ott a ont. Olcsóbb, mint a tarfóhid, és a végén szelepszorulás lesz... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
karesz16 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Igaz, ott a ont. Olcsóbb, mint a tarfóhid, és a végén szelepszorulás lesz... Én Kecskemét mellett lakom ,tudtok aki foglalkozik ilyennel vagy inkább Opel szervíz. Az jelenthet jót mert hogy szelep szorulás az nem hangzik jónak, Üdv:Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz395 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Üdv, Nekem a gyári katalizátor univerzálisra való cserélése után kezdte dobni a 420-as hibát előtte soha. Szerelö azt mondta nem "tökéletes" az utángyártott katalizátor. Jellemzően 150-200 km után dobja miután kiütöm.Köszönöm akkor csak a gyári a tuti,esetleg lehet valami más megoldás rá(ecu átverése) Halotam oxigén szimulátorral esetleg müködne normálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 T nyikszi!Olajnyomás kapcsoló GM alkatrész szám: 93190643Opel katalógus szám: 12 38 696 A cseréhez 24-es villáskulcs szükséges. Köszönöm még egyszer a válaszokat, szerencsére csak az olajgomba volt rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Mai nap hosszabb utat mentem autópályán és 130-140 km/h felett ráz a kocsi eleje.Gumik vadi ujjak.Toronycsapágy+szilentek nemrég cserélve!Esetleg nemjól centirozák volna ki a kereket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Mai nap hosszabb utat mentem autópályán és 130-140 km/h felett ráz a kocsi eleje.Gumik vadi ujjak.Toronycsapágy+szilentek nemrég cserélve!Esetleg nemjól centirozák volna ki a kereket? Nekem is volt hasonló jelenség, és a kerekeket kellett centirozni. Amúgy volt futómű állításon, amikor ennyi mindent cseréltettél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Nekem is volt hasonló jelenség, és a kerekeket kellett centirozni. Amúgy volt futómű állításon, amikor ennyi mindent cseréltettél? Nem volt futómű állitáson,de nemis rázott a nyári gumi feltételéig.megyek megnézetem a gumisnál Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Nem volt futómű állitáson,de nemis rázott a nyári gumi feltételéig.megyek megnézetem a gumisnál Gumis mindenképp, és én egy futómű állítást is csináltatnék a helyedben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Gumis mindenképp, és én egy futómű állítást is csináltatnék a helyedben... Mind a négy kerék rosszul volt kicentírozva :omg: !!!! Először is a felniket kellene lecserélni 7J ET 27 -es van rajta.eleve nem rávaló dehát igy vettem a kocsit. 48000 huf-ért lenne eredeti opel alufelni a gumisnál ,szinte vadi ujj,még hajszálkarc sincsen rajta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Mind a négy kerék rosszul volt kicentírozva :omg: !!!! Először is a felniket kellene lecserélni 7J ET 27 -es van rajta.eleve nem rávaló dehát igy vettem a kocsit. 48000 huf-ért lenne eredeti opel alufelni a gumisnál ,szinte vadi ujj,még hajszálkarc sincsen rajta! Attól nem ráz a kerék, mert nem rávaló. Ha nem ér bele sehová, kár lecserélni. Gondolom a gumis ötlete volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Attól nem ráz a kerék, mert nem rávaló. Ha nem ér bele sehová, kár lecserélni. Gondolom a gumis ötlete volt... nem az ő ötlete.nagyon kiállnak az első kerekek.egyébként nemér bele semmibe sem; Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 nem az ő ötlete.nagyon kiállnak az első kerekek.egyébként nemér bele semmibe sem; Értem. Akkor ahogy gondolod. Én azért körülnéznék a használtak között is. 110 ezerért vettem 17-es Coupe Turbo felnit. Igaz nem volt karcmentes, de nálam úgysem maradt volna sokáig olyan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jr.Hitch Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 HelloG astrán a tetőn lévő antennát hogy tudom leszerelni...kicsit recseg a rádióm és a lejátszónál minden jó. Tetőkárpitot is gondolom bontani kell! Valaki jártas ilyenben? Köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 170 ezer km-nél normális, hogy hosszbordás szíj feszítőt kell cserélni? X14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Sziasztok. A kormány burkolatát próbálom kicserélni, már jóideje megvan csak az a bajom hogy mikor leszedem a burkolatot a légzsákkal, akkor van ott egy csatlakozó ami nem nagyon akar kijönni. Ebbe a csatiba fut bele a multikormány és légzsák kábele. Az onnan ki kell jöjjön? Vagy ne erősködjek vele? Már idegesít <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Sziasztok. A kormány burkolatát próbálom kicserélni, már jóideje megvan csak az a bajom hogy mikor leszedem a burkolatot a légzsákkal, akkor van ott egy csatlakozó ami nem nagyon akar kijönni. Ebbe a csatiba fut bele a multikormány és légzsák kábele. Az onnan ki kell jöjjön? Vagy ne erősködjek vele? Már idegesít <_< én úgy bűvészkedtem meg a cserét, hogy nem szedtem szét a kábelt...később tudtam meg, hogy a légzsák felőli oldalon lehet szétszedni a csatit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
smartinho16 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Üdvözlet! Beragadó rögzítőfék esetén mi a teendő? Bal hátsó beragad. A jobb oldali tökéletesen visszaugrik. A fékbetétek 1000 km-t futottak. Amikor megvettem a kocsit, az első 3 évben télen -20 fokban sem ragadt be!!! Egész éjszakás (behúzott rögzítőfékes) állás után sem. Mi a teendő? Köszike! :) G Astra '98 X16XEL Csapott hátuljú Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Üdvözlet! Beragadó rögzítőfék esetén mi a teendő? Bal hátsó beragad. A jobb oldali tökéletesen visszaugrik. A fékbetétek 1000 km-t futottak. Amikor megvettem a kocsit, az első 3 évben télen -20 fokban sem ragadt be!!! Egész éjszakás (behúzott rögzítőfékes) állás után sem. Mi a teendő? Köszike! :) G Astra '98 X16XEL Csapott hátuljú ha a dobon belül helyén van minden (rugók), akkor bowden csere. kivéve, megjáratva, bezsírozva is jó lesz, de csak időlegesen... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 én úgy bűvészkedtem meg a cserét, hogy nem szedtem szét a kábelt...később tudtam meg, hogy a légzsák felőli oldalon lehet szétszedni a csatit. Óhhh o.O vagyis akkor már a légzsákról amit kiemelsz a kormányból, annak a hátárol kell leoperálni azt az érdkesen megoldott rögzítést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Óhhh o.O vagyis akkor már a légzsákról amit kiemelsz a kormányból, annak a hátárol kell leoperálni azt az érdkesen megoldott rögzítést? én csak a burkolatot cseréltem, a légzsák visszakerült...csati maradt, ott a kormányon varázsoltam le a burkolatot...azaz nem húztam szét, pedig ott valahogy szét lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Óhhh o.O vagyis akkor már a légzsákról amit kiemelsz a kormányból, annak a hátárol kell leoperálni azt az érdkesen megoldott rögzítést? Igen, így van. A légzsákról jön le a vezeték, mégpedig úgy, hogy először a bztosító "dugót" kell kihúzni a csatlakozóból, azután tudod lehúzni magát a csatlakozót a légzsákról. Itt egy kép:http://img17.aprod.hu/images_aprodhu/6653564_1_644x461_opel-legzsak-atvezeto-szalag-salgotarjan.jpg Ezen látszanak a csatlakozók szétszedve, a biztosítók kihúzott állapotában, így remélem érthető valamennyire mire gondolok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 HelloG astrán a tetőn lévő antennát hogy tudom leszerelni...kicsit recseg a rádióm és a lejátszónál minden jó. Tetőkárpitot is gondolom bontani kell! Valaki jártas ilyenben? Köszönöm!!! Szia! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Igen, így van. A légzsákról jön le a vezeték, mégpedig úgy, hogy először a bztosító "dugót" kell kihúzni a csatlakozóból, azután tudod lehúzni magát a csatlakozót a légzsákról. Itt egy kép:http://img17.aprod.hu/images_aprodhu/6653564_1_644x461_opel-legzsak-atvezeto-szalag-salgotarjan.jpg Ezen látszanak a csatlakozók szétszedve, a biztosítók kihúzott állapotában, így remélem érthető valamennyire mire gondolok. Vágom! Így már teljesen tiszta. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts