imy Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Újabb idegesítő hiba. :icon7: Hidegen szépen beindul a jármű, majd mikor indulnék vele, akkor "lefullad". Olyan, mintha én bénáznék, pedig nem. Amikor újra indítanám, akkor csak teker az önindító, de a motor nem akar beindulni. A második-harmadik indítási kísérletre pöccre indul, mintha mi sem történt volna. Ezt csak néha játssza el, nem állandó hiba. Hibakód nincs, novemberben cseréltem főtengely holtpont jeladót, igaz utángyártottra. Ez okozhatja a hibát, vagy másfelé kell keresnem a megoldást? Előre is köszi, ha tudtok segíteni! Gondolom akkor is kellene hibakódnak lennie... Jó lenne lehet rárakni műszerre, hátha látszik valahol valami. Vagy valahol csak valami kontakt hiba... de akár lehet a jeladó is akár... de hogy nincs hibakód, az fura... Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Gondolom akkor is kellene hibakódnak lennie... Jó lenne lehet rárakni műszerre, hátha látszik valahol valami. Vagy valahol csak valami kontakt hiba... de akár lehet a jeladó is akár... de hogy nincs hibakód, az fura... Az előző jeladó cserénél sem volt semmilyen hibajelzés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Sziasztok! Ma vettem észre az esőben, hogy folyik az olaj. Benéztem a motortérbe és látszott, hogy hova megy, de nem tudom, hogy honnan. Töltöttem utána 1 litert, nehogy gond legyen a hazaúton, akkor érte el a nívópálca közepét, szóval elég sok elfolyt. Azt nem tudom, hogy ez mennyi idő alatt történhetett. Egy képet mellékelek, a piros nyíl mutatja, hogy mi olajos és az XN-es alkatrész is már olajos, de arra fentről csöpög. Bocs a minőségért telefonnal, már szürkületben lett lefotózva. http://img5.imageshack.us/img5/3774/motorolaj.jpg Szóval valakinek van ötlete mi a gond? Biztos szervizbe viszem, de hátha tudtok valami megnyugtatót írni már most :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Sziasztok! Ma vettem észre az esőben, hogy folyik az olaj. Benéztem a motortérbe és látszott, hogy hova megy, de nem tudom, hogy honnan. Töltöttem utána 1 litert, nehogy gond legyen a hazaúton, akkor érte el a nívópálca közepét, szóval elég sok elfolyt. Azt nem tudom, hogy ez mennyi idő alatt történhetett. Egy képet mellékelek, a piros nyíl mutatja, hogy mi olajos és az XN-es alkatrész is már olajos, de arra fentről csöpög. Bocs a minőségért telefonnal, már szürkületben lett lefotózva. http://img5.imageshack.us/img5/3774/motorolaj.jpg Szóval valakinek van ötlete mi a gond? Biztos szervizbe viszem, de hátha tudtok valami megnyugtatót írni már most :) Más szögből nincs képed? Mert ez így sok minden lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Más szögből nincs képed? Mert ez így sok minden lehet... Sajna nincs, mert lemerülőben volt a teló és nem kapcsolt be a fotó része se már. Most meg tök sötét van. Akkor majd holnap (remélem tudnak fogadni) a szervizben majd megmondják :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Sajna nincs, mert lemerülőben volt a teló és nem kapcsolt be a fotó része se már. Most meg tök sötét van. Akkor majd holnap (remélem tudnak fogadni) a szervizben majd megmondják :( Kíváncsi lennék, hogy mi folyat? Ez lehet szelepfedél, vagy főtengely szimerning. Mi a motorkódja a kocsinak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Kíváncsi lennék, hogy mi folyat? Ez lehet szelepfedél, vagy főtengely szimerning. Mi a motorkódja a kocsinak? Nem hangzik valami jól :( Motorkód: Z14XEP 2005-ös évjárat Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 T nyikszi!Olajnyomás kapcsoló GM alkatrész szám: 93190643Opel katalógus szám: 12 38 696 A cseréhez 24-es villáskulcs szükséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz395 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Üdv mindenkinek.Egyszer irtam már evell a problémával van egy 420-as hibakodom,meg néztem a katalicátoromat teljesen ép(z16xep univerzális katalizátor).Egy párnapja cseréltem ki a hátsószondát gyárira hátha az abünös,de nem ugyanugy csinálja a 420-as hibát esetleg mitől lehet még ez a hiba.A válaszokat elöre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 T nyikszi!Olajnyomás kapcsoló GM alkatrész szám: 93190643Opel katalógus szám: 12 38 696 A cseréhez 24-es villáskulcs szükséges. Mantec! Köszi, ez biztatóbban hangzik :) Remélem tényleg ennyi a baja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Sziloplasztot ne (mert kikezdheti a fémet) Valami savmentes, rugalmas ragasztót keress. Neutrális (tükörragasztó) szilo? Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Üdv mindenkinek. Egyszer irtam már evell a problémával van egy 420-as hibakodom,meg néztem a katalicátoromat teljesen ép(z16xep univerzális katalizátor).Egy párnapja cseréltem ki a hátsószondát gyárira hátha az abünös,de nem ugyanugy csinálja a 420-as hibát esetleg mitől lehet még ez a hiba. A válaszokat elöre is köszönöm. Üdv, Nekem a gyári katalizátor univerzálisra való cserélése után kezdte dobni a 420-as hibát előtte soha. Szerelö azt mondta nem "tökéletes" az utángyártott katalizátor. Jellemzően 150-200 km után dobja miután kiütöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
komondor Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Sziasztok.Most vásároltam egy 2005-és Astra Twinport szeretnék véleményt kérni tőletek minden téren pozitiv negativ.Melyek az előnyei milyen buktatói lehetnek.Előre is köszönöm a segitséget.Az auto 1.4 16v.Németországi utakra szeretném használni.Tudom nem egy ideális gép de sajna ennyire futotta.Egyébként eddig egy 96 os corsaval jártam a német utakat de soha nem volt semmi gondom.Remélem ezután sem lesznek gondjaim.Szeretek megadni az autonak mindent ami kell ezért is kérek tőletek egy pár infot az autoról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
XyCs Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Sziasztok, valahol meglehet nézni, hogy melyik hibakód mit jelent? sokat kerestem más oldalakon, viszont nem kaptam sehol... amennyiben tudtok segíteni kösz szépen! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Sziasztok, valahol meglehet nézni, hogy melyik hibakód mit jelent? sokat kerestem más oldalakon, viszont nem kaptam sehol... amennyiben tudtok segíteni kösz szépen! :) Itt van egy link magyarul, bár ez nem teljes, csak a motor hibakódok vannak rajta: http://www.autodiagnosztika.com/obd2_hibakodok.html ...de ha itt nem találod amit keresel akkor angol nyelvű link van kettő is, ezeken kasztni hibakódokat is találsz: http://www.ecutesting.com/fault_code_library.html http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/123/Diagnostics/Opel/Default.aspx 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XyCs Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Itt van egy link magyarul, bár ez nem teljes, csak a motor hibakódok vannak rajta: http://www.autodiagnosztika.com/obd2_hibakodok.html ...de ha itt nem találod amit keresel akkor angol nyelvű link van kettő is, ezeken kasztni hibakódokat is találsz: http://www.ecutesting.com/fault_code_library.html http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/123/Diagnostics/Opel/Default.aspx ez hasznosnak tűnik, viszont nekem a fedélzeti computer vagy mi kiírja a hiba nevét (legalábbis gondolom), pl.: Remlicht control, vagy peil rouiter soroeier, a helyességben nem vagyok biztos viszont ezekhez hasonló hibaüzeneteket kapok, és nem tudom mit jelenthetnek... :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 "...Remlicht control, vagy peil rouiter soroeier, a helyességben nem vagyok biztos viszont ezekhez hasonló hibaüzeneteket kapok, és nem tudom mit jelenthetnek... :s"... Üdv! Csak nem egy holland "gyarmatárú"-t tulajdonolsz? A Googli szerint a "Remlicht control" hollandusul van és féklámpa ellenörzést jelent. Gondolom, a többi check feliratot is le tudod a netes fordítókkal fordítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Azok csak a check control hibaüzenetei, amik kiégett izzókra illetve alacsony folyadékszintekre figyelmeztetnek (gondolom francia (flamand?) nyelvű fedélzeti computered van), a motor hibakódokat nem fogja így kiírni, annál is inkább mivel több 100 van belőlük. Azokat egy OBD II kompatibilis hibakódolvasóval (a diagnosztikai csatlakozóra kötve) tudod szövegesen kiíratni, enélkül csak kivillogtatni lehet, majd a fentebb linkelt oldalakon megnézni hogy mit jelentenek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XyCs Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Azok csak a check control hibaüzenetei, amik kiégett izzókra illetve alacsony folyadékszintekre figyelmeztetnek (gondolom francia (flamand?) nyelvű fedélzeti computered van), a motor hibakódokat nem fogja így kiírni, annál is inkább mivel több 100 van belőlük. Azokat egy OBD II kompatibilis hibakódolvasóval (a diagnosztikai csatlakozóra kötve) tudod szövegesen kiíratni, enélkül csak kivillogtatni lehet, majd a fentebb linkelt oldalakon megnézni hogy mit jelentenek. azt még esetleg meg tudnád mondani hogyan lehet kivillogtatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Ha megírod a motorkódodat akkor igen (többféle módszer létezik, attól függően hogy milyen motor van az autódban). A motorkód a motorszám első 5 v. 6 karaktere, a forgalmiban megtalálod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
XyCs Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Ha megírod a motorkódodat akkor igen (többféle módszer létezik, attól függően hogy milyen motor van az autódban). A motorkód a motorszám első 5 v. 6 karaktere, a forgalmiban megtalálod. Ez a Z16SE? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Van olyan... Ez már elektromos gázos (minden Z betűvel kezdődő motorkód az), ezeknél elég egyszerű a dolgod: beülsz a vezetőülésbe, álló motornál padlóig nyomod a gáz és fékpedált, majd ezeket nyomva tartva ráadod a gyújtást (elindítani nem kell a motort mert a padlóig nyomott gáz miatt rögtön üveghangig pörögne). A két említett pedált továbbra is nyomva tartva számolod a műszerfalon a motorkontroll lámpa villogásait, ez kiadja a hibakódot. 1 villanás 1-et jelent, 10 villanás pedig 0-t, a hibakódok 4 számjegyűek, közöttük 3 másodperc szünet van, a számjegyek között egy másodperc szünettel. Pl 10 villanás - 3 villanás - 10 villanás - 1 villanás = 0301 kód. Több hibakód is lehet, ha egynél több van akkor 3 másodperc szünet után villogja a következőt. Ha nincs hibakód akkor vagy nem villog, vagy egyenletes ütemben, megszakítások nélkül folyamatosan villog a motorkontroll lámpa. Vigyél tollat meg papírt hogy ne téveszd el a számolást. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XyCs Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Van olyan... Ez már elektromos gázos (minden Z betűvel kezdődő motorkód az), ezeknél elég egyszerű a dolgod: beülsz a vezetőülésbe, álló motornál padlóig nyomod a gáz és fékpedált, majd ezeket nyomva tartva ráadod a gyújtást (elindítani nem kell a motort mert a padlóig nyomott gáz miatt rögtön üveghangig pörögne). A két említett pedált továbbra is nyomva tartva számolod a műszerfalon a motorkontroll lámpa villogásait, ez kiadja a hibakódot. 1 villanás 1-et jelent, 10 villanás pedig 0-t, a hibakódok 4 számjegyűek, közöttük 3 másodperc szünet van, a számjegyek között egy másodperc szünettel. Pl 10 villanás - 3 villanás - 10 villanás - 1 villanás = 0301 kód. Több hibakód is lehet, ha egynél több van akkor 3 másodperc szünet után villogja a következőt. Ha nincs hibakód akkor vagy nem villog, vagy egyenletes ütemben, megszakítások nélkül folyamatosan villog a motorkontroll lámpa. Vigyél tollat meg papírt hogy ne téveszd el a számolást. ;) Kösz szépen! és kellemes délutánt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Szia! Biztos, hogy gyárilag AGR nélkül szerelt a kocsid? Annyiszor került szóba, hogy kíváncsiságból megnéztem már, hol van ez az izé, ezt találtam: [url=http://kepfeltoltes.hu/view/130401/901453_10200819741677248_128228778_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img=http://kepfeltoltes.hu/thumb/130401/901453_10200819741677248_128228778_o_www.kepfeltoltes.hu A Torque progiban két EGR-hez kapcsolódó szenzort találtam, egyik sem mutat semmit, nem tudom hol lehetne egyáltalán a feszültség értékeket látni. Amúgy valószínű, hogy az enyémen gyári a falazás, mert még a kábel sincs a közelében, csak a kép bal szélén látszik egy kis tartó, de nincs rajta semmi. Elvileg így EGR/AGR gondom nem lehet, viszont akkor nem tudom tavaly mitől dadogott a motorom közepes fordulaton gyorsítva. Egy nagy fagyizással (Miskolc-Budapest oda-vissza pályán) megoldódott, azóta jó. Ha a foltószelepház volt retkes, az is kitisztulhatott vajon ettől?Szia!Két autót néztem, az egyik AGR nélküli gyárilag, olyan mint a tiéd. Ott volt 5V.Az enyémben benne van. A torque-ban az EGR V szenzor írja ki az értékeket menet közben, olyat is lehet választani, hogy a min-max-ot tárolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karesz16 Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 2. henger gyújtáskimaradás. Nézd meg a gyertyát első körben. Sajnos nem a gyertya. Kicseréltem GM 12 14 0000- gyertyákat. Akkor a következő lehetséges ok trafó híd? Miért van az hogy reggel indulás után hidegben történik hogy henger nem megy, lámpa villog majd folyamatos lesz,majd újraindítom és már semmi gond? Üdv: Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts