wessz Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Nem lenne valakinek z14xep vezérlés beállításról valami rajza? Szerintem el lett rakva mert gázadásnál egy picit buffog elöl! Aztán meg semmi gond mert megy minta... ahoz célszerszám kell, addig nem tudod összerakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 ahoz célszerszám kell, addig nem tudod összerakni. Köszi! Sikerült szereznem szerszámot hozzá!! Most aztán nagyon szuper, és még a hidrotőkém is frankó lett! szép csendesen jár a moci! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Köszi! Sikerült szereznem szerszámot hozzá!! Most aztán nagyon szuper, és még a hidrotőkém is frankó lett! szép csendesen jár a moci! Háromszoros hiphiphúrrá! :w00t: Ezt örömmel haljuk! Végre jók lettek azok a fránya hidrók!!!!!! :icon13: Végülis az újjabb komplett csere oldotta meg?? :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Háromszoros hiphiphúrrá! :w00t: Ezt örömmel haljuk! Végre jók lettek azok a fránya hidrók!!!!!! :icon13: Végülis az újjabb komplett csere oldotta meg?? :confused: Szia! Remélem igen! mert csere után szép hangja lett az autónak! Persze a vezérlés bekavart egy kicsit :omg: de már nincs gond! :hiya: A valóság az , hogy a szívó oldalon 3 hidrot simán tudtam nyomkodni, abból 5 az jó volt amit biztonságból félre is raktam! Érdekes mert a szívó oldalon néztem milyen márka is lehet, 2db ina a többi valami névtelen márka! Akkor sejtitek milyen márka lehet az ami beszart! :pinch: Mindent szépen kitakarítottam még az olaj nyomás szelepet is , megnéztem a rugót is amit elég nehezen sikerült kibányászni de szerencsére ott minden tiszta és semmi rendellenesség nem volt. Mindenkinek köszi a sok sok jó tanácsot! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Baga Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Szaisztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 2000-es évjáratú, 2000ccm-es benzines g astrám van ( motor x20xev ). A probléma hogy hidegen rángat, szinte alig megy el alapjáraton. Amikor elindulok vele akkor megtorpan, rángat. Majd ha bemelegedett akkor semmi baja, mindent úgy csinál ahogy kell. 2 napig kigyulladt a motorhiba visszajelző, elvittem szervizbe kiolvastatni lambdaszonda hibát írt. Utána már nem jelez hibát, de a tünetek megmaradtak. Biztos hogy a szondával van a gond vagy van valakinek esetleg tippje? Ahogy utána olvastam azt írták hogy ha szonda hibás akkor a fogyasztás is megnő, viszont nekem az nem változott. Előre is köszönöm a segítséget! Baga Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Szaisztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 2000-es évjáratú, 2000ccm-es benzines g astrám van ( motor x20xev ). A probléma hogy hidegen rángat, szinte alig megy el alapjáraton. Amikor elindulok vele akkor megtorpan, rángat. Majd ha bemelegedett akkor semmi baja, mindent úgy csinál ahogy kell. 2 napig kigyulladt a motorhiba visszajelző, elvittem szervizbe kiolvastatni lambdaszonda hibát írt. Utána már nem jelez hibát, de a tünetek megmaradtak. Biztos hogy a szondával van a gond vagy van valakinek esetleg tippje? Ahogy utána olvastam azt írták hogy ha szonda hibás akkor a fogyasztás is megnő, viszont nekem az nem változott. Előre is köszönöm a segítséget! Baga Mi volt a pontos hibakód? Meg csak 1 volt? És semmit nem csináltak vele, csak törölték a hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Baga Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Mi volt a pontos hibakód? Meg csak 1 volt? És semmit nem csináltak vele, csak törölték a hibát? Szia Imy! Köszönöm hogy írtál! Lamdaszonda hibát írt, ezen belül nem is kérdeztem pontosan mi, illetve nem is gondoltam hogy rá hogy többféle lehet belőle. Amit mondott a szerelő hogy 228000 km- nél már előfordul az ilyen hiba. Nem csináltunk vele semmit, csak megnéztük mennyi lenne bele egy szonda. A 2 napban többször is jelezte a hibát, illetve kigyulladt a motorhiba jelző. Ha leálltam és újra indítottam akkor viszont nagy részben elaludt, de nem mindig. Viszont azt vettem észre ha úgy indulok hogy beindítom az autót, megvárom míg a szivatót leveszi akkor nem rángat, vagy csak minimálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Szia Imy! Köszönöm hogy írtál! Lamdaszonda hibát írt, ezen belül nem is kérdeztem pontosan mi, illetve nem is gondoltam hogy rá hogy többféle lehet belőle. Amit mondott a szerelő hogy 228000 km- nél már előfordul az ilyen hiba. Nem csináltunk vele semmit, csak megnéztük mennyi lenne bele egy szonda. A 2 napban többször is jelezte a hibát, illetve kigyulladt a motorhiba jelző. Ha leálltam és újra indítottam akkor viszont nagy részben elaludt, de nem mindig. Viszont azt vettem észre ha úgy indulok hogy beindítom az autót, megvárom míg a szivatót leveszi akkor nem rángat, vagy csak minimálisan. Sztem azért lehet érdemes lenne megnézni a folytószelepház, hogy tiszta-e, ha nem megpucolni, és az AGR-t.... Hátha ezek zavarnak be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sziasztok! Lenne egy láma kérdésem. Digit. klíma van az autóban és ma vettem észre először, hogy ha nincs gyújtás, csak simán a kulcs a kapcsolóban van, és felnyitom a csomagtartót akkor bekapcsol automatikusan a hátsó ablak fűtése. Ha lezárom akkor kikapcsol. Ez mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sztem azért lehet érdemes lenne megnézni a folytószelepház, hogy tiszta-e, ha nem megpucolni, és az AGR-t.... Hátha ezek zavarnak be. Az Ő tipusánál nem lehet kivillogtatni a hibakódot? Mert irta hogy azóta (ha ki is törölték neki) újra kivillant! Hátha megtudjuk hogy még mi a baja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sziasztok! Lenne egy láma kérdésem. Digit. klíma van az autóban és ma vettem észre először, hogy ha nincs gyújtás, csak simán a kulcs a kapcsolóban van, és felnyitom a csomagtartót akkor bekapcsol automatikusan a hátsó ablak fűtése. Ha lezárom akkor kikapcsol. Ez mi lehet? Tuti egy láma bemászott a kocsiba és benyomta amikor felnyitottad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Tuti egy láma bemászott a kocsiba és benyomta amikor felnyitottad... Francba, ez nekem hogy nem jutott eszembe?!?! Minden bizonnyal csak így történhetett! :D Így már minden világos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Szia Imy! Köszönöm hogy írtál! Lamdaszonda hibát írt, ezen belül nem is kérdeztem pontosan mi, illetve nem is gondoltam hogy rá hogy többféle lehet belőle. Amit mondott a szerelő hogy 228000 km- nél már előfordul az ilyen hiba. Nem csináltunk vele semmit, csak megnéztük mennyi lenne bele egy szonda. A 2 napban többször is jelezte a hibát, illetve kigyulladt a motorhiba jelző. Ha leálltam és újra indítottam akkor viszont nagy részben elaludt, de nem mindig. Viszont azt vettem észre ha úgy indulok hogy beindítom az autót, megvárom míg a szivatót leveszi akkor nem rángat, vagy csak minimálisan. Ki kellene villogtatni... Akkor is dobhat lambdaszondára, ha nem megfelelő a keverékképzés. AGR hidegen nem játszik. Falsot nem szívhat vhol? Elég sok vákuumcső van, ami, ha elöregszik, bekeverhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Baga Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sztem azért lehet érdemes lenne megnézni a folytószelepház, hogy tiszta-e, ha nem megpucolni, és az AGR-t.... Hátha ezek zavarnak be. Szia! Köszi a tippet, holnap kipucolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Baga Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Ki kellene villogtatni... Akkor is dobhat lambdaszondára, ha nem megfelelő a keverékképzés. AGR hidegen nem játszik. Falsot nem szívhat vhol? Elég sok vákuumcső van, ami, ha elöregszik, bekeverhet. Szia! Köszi a tippet. Ha falsot szív akkor mindig kellene csinálnia, vagy nem? De lehet hogy rosszul gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PKiszely Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sziasztok! Korábban véletlen akadtam itt egy általatok említett típushibára ami az én 2006-os 1.4 Classicomat is érinti, de természetesen most már nem találom azokat a hozzászólásokat. Kérlek segítsetek! A vezérlésen belül valamilyen csavarról írták, hogy kb 40E km után kilazul és szétveri a szelepeket. (remélem jól emlékszem és nem írok hülyeséget) Abszolút felhasználó szinten értek a motortéren belüli dolgokhoz. :) Az én Astrámban már 47E km van és minden egyes elinduláskor bevillan, hogy ezt meg kell nézetnem, nehogy egy komolyabb motor generált kelljen elvégeztetnem miatta. Szóval abban kérem a segítségeteket, hogy írjátok le nekem mi is ez pontosan. Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sziasztok! Korábban véletlen akadtam itt egy általatok említett típushibára ami az én 2006-os 1.4 Classicomat is érinti, de természetesen most már nem találom azokat a hozzászólásokat. Kérlek segítsetek! A vezérlésen belül valamilyen csavarról írták, hogy kb 40E km után kilazul és szétveri a szelepeket. (remélem jól emlékszem és nem írok hülyeséget) Abszolút felhasználó szinten értek a motortéren belüli dolgokhoz. :) Az én Astrámban már 47E km van és minden egyes elinduláskor bevillan, hogy ezt meg kell nézetnem, nehogy egy komolyabb motor generált kelljen elvégeztetnem miatta. Előre is köszi a válaszokat! Szia! Úgy sejtem a vezérműtengely lefogató csavarjaira gondolsz. Gyártási hiba miatt nem húzták meg rendesen, és ha fellazulnak eltörhet a vez.tengely, aminek csúnya következményei vannak. Ezért erre volt is visszahívás egy megadott motorszám tartományba eső autókra, de találkoztak már laza csavarokkal olyan motorban is, ami ebbe a tartományba nem esett bele. Ezért mivel nem nagy munka, mindenképpen érdemes megnézetni és az előírt nyomatékra meghúzni őket a Z14XEP motorokban, nehogy meglepetés érje az embert. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március14, 2013 Megoszt Elküldve Március14, 2013 Szia! Köszi a tippet. Ha falsot szív akkor mindig kellene csinálnia, vagy nem? De lehet hogy rosszul gondolom. Nem 100%, egy próbát megér, okozhat furcsaságokat, ráadásul semmibe sem kerül... Hőmerséklet-jeladók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március14, 2013 Megoszt Elküldve Március14, 2013 Sziasztok, G -sek! Egy kérdés, az övfeszítő patronhoz tartozik egy vezeték, a kérdés az hogy ezen a vaezetéken keresztül kap jelet a patron és elektromosan nyílik? vagy olyan mind az F Astrában, azaz mechanikusan nyílik a patron és ez ad egy jelet a légzsáknak, azon a bizonyon mazzagon keresztül?? Magyarul miért van benne vezeték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kaesz Elküldve Március14, 2013 Megoszt Elküldve Március14, 2013 sziasztok azt akarom kérdezni hogy mi lehet a gond és hol találhato nem megy a km orám és nem tet ki hibalámpát viszont ha olyan kedve van jobra indexelek akkor meg nekiál ugrálni a mutato abszel szerelt 2000-res dizel 98 as évjárat már probáltam másik kilométer orával de ugyan azt csinálta 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március14, 2013 Megoszt Elküldve Március14, 2013 (edited) On 2013. 03. 13. at 19:36, kaesz írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Tanulj meg írni! Többször olvastam át, mire megértettem mit is akarsz kérdezni. Valószínűleg, a bal első ABS jeladó, vezeték, vagy csatlakozó hibás. Innen adja a sebesség (WEG) jelet. :D :icon13:Én legalább háromszor!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 sziasztok azt akarom kérdezni hogy mi lehet a gond és hol találhato nem megy a km orám és nem tet ki hibalámpát viszont ha olyan kedve van jobra indexelek akkor meg nekiál ugrálni a mutato abszel szerelt 2000-res dizel 98 as évjárat már probáltam másik kilométer orával de ugyan azt csinálta Ha ABS-es az autó, és nem világít hibalámpa, működik az ABS, akkor én az ABS jeladót kizárnám. A sebességjel az ABS elektronikától jön, és ebben az esetben szerintem vagy valami vezetékcsatlakozás hiba lehet, pl. a műszeregység csatlakozójában, vagy egy hibás egység zárlatba húzza a sebességjelet, nem egyszer volt már rá példa, hogy ez az egység az autórádió volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 :D :icon13:Én legalább háromszor!!!! egy kis helyes írás a témához. http://kepfeltoltes.hu/view/111107/407180330botosjeti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Sziasztok! Egy olyan jelenséggel találkoztam, h mintha egy kicsit felkeményedett volna a fékpedálom. És tegnap a jeges úton fékezve működött az ABS de viszont a műszerfalon nem világított! Most egy kérdés áll fent.. amikor fékezek és dolgozik az ABS akkor a műszerfalon villog az ABS lámpa? Kell villognia? Mert lehet, h akkor valami köze lesz a fékpedálomhoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts