demura Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Amikor berisztóztad az autót akkor te nyomtad ki vagy magától inaktiválódott ki? Végig villogott a visszajelző lámpa, hogy aktív. Utána ugyanúgy a riasztó nélküli kulccsal nyitottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szervizparts Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Akinek alakrészre van szüksége nézzen be hozzám először. >>-- [TÖRÖLVE] --<< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Sziasztok! z14xep Csak egy kérdés milyen hidrotőkét vegyek a verdába ismét? INA Hidrotőke ez jó? http://www.monorex.hu/content/ina_hidrotoke_opel_1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Sziasztok. Mar irtam, hogy 0400 hibakodot dobott a gep. az ugye egr. Tegnap volt egy olyan problema, hogy minden sebessegfokozatban 2500 fordulatonrangatott nagyokat az auto. Aztan ujrainditottam es semmi gond nem volt. De ha 3-asba tartottam varosban a 2500 rangatott aprokat. Osszefughet a egr hibajaval? Esetleg ha lefalazom az hasznal? z16 se Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Sziasztok. Mar irtam, hogy 0400 hibakodot dobott a gep. az ugye egr. Tegnap volt egy olyan problema, hogy minden sebessegfokozatban 2500 fordulatonrangatott nagyokat az auto. Aztan ujrainditottam es semmi gond nem volt. De ha 3-asba tartottam varosban a 2500 rangatott aprokat. Osszefughet a egr hibajaval? Esetleg ha lefalazom az hasznal? z16 se Szia! Igen a rángatás lehet összefüggésben az egr szeleppel. Lefalazni lefalazhatod, de a hibakódod attól még meg fog maradni viszont megszűnik a rángatás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Szia! Igen a rángatás lehet összefüggésben az egr szeleppel. Lefalazni lefalazhatod, de a hibakódod attól még meg fog maradni viszont megszűnik a rángatás. Takaritsam ki? Mennyi idoutanjonn vissza a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Takaritsam ki? Mennyi idoutanjonn vissza a hiba? Ki is takaríthatod egy darabig megoldja a problémát. A hiba az változó nekem kb 2 évig nem jött elő azóta bármit csinálok vele előjön mindig valakinek nem jön elő változó. A rángatást elmulasztotta a lefalazás. Műszakin is átmegy ha előtte kiütik a hibakódot vagy ha kiveszed az izzót a műszerfalból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Helló!Köszönöm a válaszod Érdekelne a rugó de az merre van Hol található az a bizonyos rugó? Mármint az autón. Bocs a kései válaszért, szóval az olajnyomás határoló szelep az olajszivattyún van egy nagy csavar mögött, ami alulról könnyen elérhető. Az alábbi képen 5-össel van jelölve: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
neuhofer Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Astra g kombim van 2,0 DTI 101l 5L volt a fogyasztása :D ,már 10-11L :icon7: 146366km van benne.140-160KM/óra-val megyek vele. Mitöl lehet ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Astra g kombim van 2,0 DTI 101l 5L volt a fogyasztása :D ,már 10-11L :icon7: 146366km van benne.140-160KM/óra-val megyek vele. Mitöl lehet ? 140-160 között 5l volt a fogyasztása? :whistle: Amúgy Te hol közlekedsz 160-al?.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
neuhofer Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Osztrák és német pályán .8-óra alat levezetek 1015km 1,nap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Sziasztok Régen jártam erre, mert eddig szinte minden rendben volt a géppel, idáig. Ma megjártam Komáromot (Pestről), minden ment rendesen, de most leállítás után nem tudom újra elindítani. Indítás után beáll alapjáratra, majd felpörög 1500-ig, utána leáll. Mindez kb 5 mp alatt. Hibavillogtatás megvolt, semmit nem villog, folyamatosan világít. Annyi van még vele, hogy tegnap jött ki a szervizből, de ott csak az ABS hiba miatt volt (néha nem működött). Ott kivizsgálták és azt mondták hogy minden rendben. Valami ötlet? Egy Opel szerviz (Schiller, Fóti út) kb 5 km-re van, oda még elgurulhatok ha a gázpedállal nem engedem lefulladni? Leírom, mi volt a hiba (állítólag), hátha valaki még belefut. A motorvezérlő kábelköteg be volt vizesedve és el volt oxidálódva. Állítólag kicserélték. Azóta jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Astra g kombim van 2,0 DTI 101l 5L volt a fogyasztása :D ,már 10-11L :icon7: 146366km van benne.140-160KM/óra-val megyek vele. Mitöl lehet ? Folyamatosan 170-175 km/h körül fél tankot eszik 220 km-en. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Astra g kombim van 2,0 DTI 101l 5L volt a fogyasztása :D ,már 10-11L :icon7: 146366km van benne.140-160KM/óra-val megyek vele. Mitöl lehet ? Ettől :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
manoszito Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Sziasztok ! Nekem is egy 2000évjáratú 1.4 16v -s G astrám van. És a problémám az, hogy hideg időben beinditás után pár perccel 3 henger megy csak és elkezd dadogni. Amikor megállok a lámpánál akkor meg leáll és utána nagyon nehezen indul be. Ha viszont bemelegszik ezek a jelenségek megszünnek. Tud valaki jó tanácsot adni ? előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Bocs a kései válaszért, szóval az olajnyomás határoló szelep az olajszivattyún van egy nagy csavar mögött, ami alulról könnyen elérhető. Az alábbi képen 5-össel van jelölve: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Köszi a segítséget! Milyen módon juthatnék hozzá ehez a rugóhoz? Forintálisan is érdekelne! Esetleg telefonon beszélhetnénk? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Sziasztok ! Nekem is egy 2000évjáratú 1.4 16v -s G astrám van. És a problémám az, hogy hideg időben beinditás után pár perccel 3 henger megy csak és elkezd dadogni. Amikor megállok a lámpánál akkor meg leáll és utána nagyon nehezen indul be. Ha viszont bemelegszik ezek a jelenségek megszünnek. Tud valaki jó tanácsot adni ? előre is köszi Ki kellene nyomzni hogy melyik henger az, amelyik nem mindig megy! Aztán ha megvan akkor meg azt hogy miért nem megy! Gyújtásvezeték, gyertya, nem tudom milyen motor van benn (egy Motrokódot írhatnál) ha van bennt akkor elosztófedél, ha hengerenkénti injektoros akkor az egyik injektor(bár ezek nem szoktak meghalni) Az hogy miért állt le az megint más dolog mert ha egy henger nem megy attól még nem feltétlen fog leállni! Az hogy nehezen indult be utána az lehet attól hogy akkor megint csak 3 henger ment! Hogy kizárjunk további lehetőségeket mindn apró jelentéktelennek tűnő hibát meg kell vizsgálni és kizárni! Pl nem tudom mennyi a km benne de szóba jöhet az is hogy hengerfelyes, most nem kell egyböl motorgenerállra gondolni csak ki kell zárni lehetőségeket! Nézd meg az olajbeöntő nyílást hogy nem e habos, ha igen akkor az lehet attól hogy hf es de lehet attól is hogy csak rövidtávon használod! ezért megyünk tovább hogy kizárjuk a hf-et! Nézd meg a Hűtővíz szintet, nem e fogyott, vagy figyeld nem e fogy, ha nem megyünk tovább, nézd meg a Víz csöveket akkor ha meleg a motor (vagyis víz) ha kemények és majd szét akarnak durrani az nem jó. ha nincs ilyen megyünk tovább, a kipufogóból fehér füst jön e? ha nem megyünk továb és ezzel kizártuk a hengerfejet! Ha ez rendben és a gyújtás is akkor megyünk tovább egyenlőre ezeket nézd meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Sziasztok. A EGR leszedesehez hanyas tarx csavarhuzo kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Köszi a segítséget! Milyen módon juthatnék hozzá ehez a rugóhoz? Forintálisan is érdekelne! Esetleg telefonon beszélhetnénk? Köszi Ha küldesz pü-ben egy címet elküldöm neked szívesen. Ha kell, ott megadom a számom is. Én békéscsabai vagyok, tehát nem vagyunk valami közel egymáshoz :icon1: Pénzről inkább ne is beszéljünk - ez csak egy rugó, ami nekem felesleges ráadásul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Astra g kombim van 2,0 DTI 101l 5L volt a fogyasztása :D ,már 10-11L :icon7: 146366km van benne.140-160KM/óra-val megyek vele. Mitöl lehet ? Víz hőfokod eléri az üzemi hőmérsékletet menet közben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Sziasztok. A EGR leszedesehez hanyas tarx csavarhuzo kell? Torx t20-as. Legalábbis a z16xe motorkodnal ez kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Astra g kombim van 2,0 DTI 101l 5L volt a fogyasztása :D ,már 10-11L :icon7: 146366km van benne.140-160KM/óra-val megyek vele. Mitöl lehet ? Hát ez kicsit sok, nekem 130-160 km/között 8-8,5 liter az 1.4-essel autópályán. A túlfogyasztás okai: rosszul beállított vezérlés, rosszul beállított porlasztórendszer, rosszul beállított gyújtórendszer, lustán működő vagy nyitva maradt defektes termosztát, eltömődött levegőrendszer, rossz labdaszonda stb. Végig kell bogarászni mindent. De egy diagnosztika nem jöhet rosszul.......................... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chabi23 Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni!!! A beteg egy Astra G z12xe motorral. 2002-es évjárat. Tartok tőle hogy hengerfejes, az olajsapka alatt krémes, barnás "trutyi" van, a hűtővizem pedig szépen elkezdett fogyni. Vélemények? Tapasztalatok? Lehetséges hogy megúszom egy hengerfejtömítéssel? :unsure: A másik probléma, hogy a külső hőmérséklet kijelző 38 celsius fokot mutat (és február van).... az gondolom jeladó csere lesz Előre is köszönöm a válaszokat! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Hát ez kicsit sok, nekem 130-160 km/között 8-8,5 liter az 1.4-essel autópályán. A túlfogyasztás okai: rosszul beállított vezérlés, rosszul beállított porlasztórendszer, rosszul beállított gyújtórendszer, lustán működő vagy nyitva maradt defektes termosztát, eltömődött levegőrendszer, rossz labdaszonda stb. Végig kell bogarászni mindent. De egy diagnosztika nem jöhet rosszul.......................... Nekem még a te fogyasztásodnál is egy hangyányival jobban jön ki az 1.4-es, pedig automata váltós a gépsárkányom. 140-150-es autópálya tempónál 7,3 lityi. Szóval az a 10-11 literes fogyi valaminek az előjele. Nekem városban az automata miatt kajál annyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni!!! A beteg egy Astra G z12xe motorral. 2002-es évjárat. Tartok tőle hogy hengerfejes, az olajsapka alatt krémes, barnás "trutyi" van, a hűtővizem pedig szépen elkezdett fogyni. Vélemények? Tapasztalatok? Lehetséges hogy megúszom egy hengerfejtömítéssel? :unsure: A másik probléma, hogy a külső hőmérséklet kijelző 38 celsius fokot mutat (és február van).... az gondolom jeladó csere lesz Előre is köszönöm a válaszokat! :icon1: Szia! Az a krémes trutyi attól is kialakulhat, ha sokat csak rövid távokon használod, de ha fogy a víz is valóban utalhat arra, hogy hengerfejes. Valószínűleg megúszod egy hengerfejtömítés cserével. A hőmérséklet érzékelőnél próbáld meg először a csatlakozóját megtisztítani, hátha csak kontakthibás. Elől a hűtő előtt a lökhárítóra rögzítve találod. Ha nem használ, akkor csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts