Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 13:06, imy írta:

A tranziens feszültség korlátozása miatt kell. Ha nincs korlátozás, akkor a multitimer elszállhat. (diódát gyakrabban alkalmazzák)

Értem. Köszi. Érdemesebb tehát diódát az ellenállás helyett betenni? Milyen diódát javasolsz ide?

Elküldve

Hali!

Ma rájöttem hogy csak akkor van alapjárati problémám, ha motorfékről kuplungolok. Ha menet közben egy bizonyos fordulatról egyböl kuplung akkor nincs semmi baj, de ha engedem leesni a fordulatot kicsit és utána kuplungolok akkor már rosszalkodik.(nagyon leengedi a fordulatot kb 300-400) Valami ötlet? (vákumcsövek jók)

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 15:59, Pajzs89 írta:

Hali!

Ma rájöttem hogy csak akkor van alapjárati problémám, ha motorfékről kuplungolok. Ha menet közben egy bizonyos fordulatról egyböl kuplung akkor nincs semmi baj, de ha engedem leesni a fordulatot kicsit és utána kuplungolok akkor már rosszalkodik.(nagyon leengedi a fordulatot kb 300-400) Valami ötlet? (vákumcsövek jók)

légtömegmérő??

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 17:13, Pajzs89 írta:

Elvileg új! 2 hete vettem a kocsit és azt mondták hogy azt cserélték. Am az honnan tudom hogy jó e? mert hibakód nincs

gépre kell rakni és átnézni az összes mért értéket

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 14:34, DarthVödör írta:

Jobb, ha nem babrálod!

Fogyasztó kikapcsolás késleltető relé.

Nem sok autóban van bent.

Nem ismerjük a MULTITIMER lelkivilágát, ezért ne avatkozzunk bele...

Nagy Úr, de az nem a tranziens miatt van?

Más nem ha helyettesíti, akkor ellenállást tesz bele... Az a relé meg a rajz szerint egy sima NO relé.

Elküldve

Sziasztok!

Cl2 középkonzolba milyen és hány db izzó kell, mert már csak a óra világít.

Valamint, hátsó ablak fűtésnek van külön reléje? És melyik? Tükör fűtés működik, biztosítékok jók.

Köszi xenof

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 19:34, imy írta:

Nagy Úr, de az nem a tranziens miatt van?

Más nem ha helyettesíti, akkor ellenállást tesz bele... Az a relé meg a rajz szerint egy sima NO relé.

Sziasztok!

Köszi mindkettőtöknek a segítséget. Végülis az eredeti reléről átforrasztottam az ellenállást egy új jó relére,

és rendben működik. A diódából se lett volna szerintem semmi gond.

A probléma az volt hogy a belső világítások (olvasó,kesztyűtartó,csomagtér) nem működtek, mert a relé

tönkrement. Most minden jó lett. Még egysze köszi.

Elküldve
  On 2013. 02. 19. at 9:18, zolee77 írta:

Sziasztok!

Köszi mindkettőtöknek a segítséget. Végülis az eredeti reléről átforrasztottam az ellenállást egy új jó relére,

és rendben működik. A diódából se lett volna szerintem semmi gond.

A probléma az volt hogy a belső világítások (olvasó,kesztyűtartó,csomagtér) nem működtek, mert a relé

tönkrement. Most minden jó lett. Még egysze köszi.

Így jó lesz tutira. Tranziens feszt levágja az ellenállás, a többi pedig egy sima relé. (max a tekercs egyenáramú ellenállása nem mindegy, de ha működik, talán hosszú távon is jó lesz)

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 18:00, Mc-elek írta:

gépre kell rakni és átnézni az összes mért értéket

Voltam szerelőnél és semmi hibakód ill az értékek is jók de mégis csinálja. Csak egy feltevés: EGR szeleptől lehet ez? csak mert nem mindíg csinálja.

Elküldve
  On 2013. 02. 19. at 17:12, Pajzs89 írta:

Voltam szerelőnél és semmi hibakód ill az értékek is jók de mégis csinálja. Csak egy feltevés: EGR szeleptől lehet ez? csak mert nem mindíg csinálja.

és a gyári értékkel nézte össze az élő adatokat??

ha igen akkor passz

Elküldve

Sziasztok,

Már másodjára jártam úgy, hogy indulnék az autóval kiderül, hogy lemerült az akksi. :( Első alkalommal feltöltöttem és utána 2 hónapig problémamentes volt. Sajnos van úgy, hogy két hétig meg se moccan a kocsi. Most merült le másodjára. Előtte két hétig nem ment (3 naponta beindítottam és járattam 10 percig). Hétvégén elmentem 10 km-re bevásárolni. Ezalatt háromszor indítóztam. Ma nem indult. Jelenleg egy 3 éves 44ah perion van benne és nem szeretnék újat venni (nincs rá keret). Apósom javasolta, hogy -bár elvileg gondozásmentesek- nyissam fel és töltsem fel elektrolittal (ioncserélt víz), mert Ő is járt már így. Vett egy új akksit, utána felnyitotta a régit és kiderült, hogy alacsony volt az elektrolitszint. Azóta is tökéletesen működik az akkumlátor. Viszont nekem nem sikerül felnyitni. Van ezzel kapcsolatosan valakinek tapasztalata? Mit javasoltok?

Így néz ki az akksi:

http://www.akkumulatoroutlet.hu/104-55-perion-55ah-420en-perion.html

Elküldve
  On 2013. 02. 19. at 18:23, KGR írta:

Sziasztok,

Már másodjára jártam úgy, hogy indulnék az autóval kiderül, hogy lemerült az akksi. :( Első alkalommal feltöltöttem és utána 2 hónapig problémamentes volt. Sajnos van úgy, hogy két hétig meg se moccan a kocsi. Most merült le másodjára. Előtte két hétig nem ment (3 naponta beindítottam és járattam 10 percig). Hétvégén elmentem 10 km-re bevásárolni. Ezalatt háromszor indítóztam. Ma nem indult. Jelenleg egy 3 éves 44ah perion van benne és nem szeretnék újat venni (nincs rá keret). Apósom javasolta, hogy -bár elvileg gondozásmentesek- nyissam fel és töltsem fel elektrolittal (ioncserélt víz), mert Ő is járt már így. Vett egy új akksit, utána felnyitotta a régit és kiderült, hogy alacsony volt az elektrolitszint. Azóta is tökéletesen működik az akkumlátor. Viszont nekem nem sikerül felnyitni. Van ezzel kapcsolatosan valakinek tapasztalata? Mit javasoltok?

Így néz ki az akksi:

http://www.akkumulat...0en-perion.html

HI!

ezeket nem lehet felnyitni csak roncsolással,de ha 8-as fúróval bele fúrsz akkor feltudod tölteni,de így sem garantált hogy jó lesz.A másik pedig ellenőrizni kellene ,hogy töltés jó -e 14,2v.

Elküldve
  On 2013. 02. 19. at 19:44, astra 1 írta:

HI!

ezeket nem lehet felnyitni csak roncsolással,de ha 8-as fúróval bele fúrsz akkor feltudod tölteni,de így sem garantált hogy jó lesz.A másik pedig ellenőrizni kellene ,hogy töltés jó -e 14,2v.

Meg azt is hogy nem e szívja valami álló helyzetben...

Elküldve

Hali!

Egyik ismerősöm kérdését tolmácsolom:

Hol lehetne vásárolni reális áron Opel Astra G 1.7 CDTI / Z17DTL / -hez fojtószelepet?

Esetleg jó hozzá másmilyen motorkódu is?

A hibakódot sikerült törölnie.

Elküldve

Hahó!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2003 astra g-m z12xe, meleg motornál 10 perc állás után zörög a lánc ugy kb 3-4 mp ig. Láncot már vettem kmpl szettet, de olvastam itt a forumon hogy mérni kéne egy olajnyomást, mert lehet hogy az nincs és azért zörög x idö után az inditásnál addig mig nincs nyomás... Ma megmérrtem az olajnyomást, és elképedtem... Létezik, hogy meleg motornál 80 fok 4 bar az olajnyomás? Most vagy a müszerem rossz, vagy vmi nincs rendben a kocsimmal... Olvastam a nyomáshatároló szelep hibájárol is, de hogy álapitsam meg mi a baja? És lehet e valamit csinálni vele a cserén kivül? Elöre is köszi mindenkinek aki megprobál segiteni...

Elküldve
  On 2013. 02. 21. at 1:49, jurghin írta:

Hahó!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2003 astra g-m z12xe, meleg motornál 10 perc állás után zörög a lánc ugy kb 3-4 mp ig. Láncot már vettem kmpl szettet, de olvastam itt a forumon hogy mérni kéne egy olajnyomást, mert lehet hogy az nincs és azért zörög x idö után az inditásnál addig mig nincs nyomás... Ma megmérrtem az olajnyomást, és elképedtem... Létezik, hogy meleg motornál 80 fok 4 bar az olajnyomás? Most vagy a müszerem rossz, vagy vmi nincs rendben a kocsimmal... Olvastam a nyomáshatároló szelep hibájárol is, de hogy álapitsam meg mi a baja? És lehet e valamit csinálni vele a cserén kivül? Elöre is köszi mindenkinek aki megprobál segiteni...

Helló!

Tegnap mérettem meg az olajnyomást Igaz nekem z14xep a motor alapjáraton 3 pörgetésnél már leszabályoz de ott 6-bar ezek elvileg jó eredmények!

Ha neked alapjáraton 4 bar akkor jó!!

Elküldve

4 ajtó közül a jobb első nagyon fémesen csukódik. Azonos lendületet alkalmazva a jobb elsőnél nincs az a tompító hang mint a többinél. Másnál jelentkezik hasonló, ill lehet finomhangolni?

Elküldve

Na hát nincs valami szuper állapotban a kocsim, kiegyenlitőtartályból szivárog a víz, kivillogtattam egy hibakódot 0136 lamdaszonda funkció rendellenesség, meg lehetne sorolni,,

Elküldve

Sziasztok,

Egy egyszerű kérdésem lenne.

Az első szélvédő alatt található műanyag vízelvezető műanyag jobb oldalán (kb. ahol a befúvómotor nyílása is található) van egy kis lyuk a műanyagon. Arra gondolok, hogy ez azért van, hogy az oda folyó víz el tudjon valamerre menni, ne álljon meg abban a kis teknőben. Vagy ez lyuk csak egy hiba a műanyagon?

Meg tudná nekem valaki nézni, hogy neki van-e lyuk ezen a műanyagon?

Előre is köszönöm!

Üdv.

Elküldve

Sziasztok!

Az autóm egy Caravan 1.6-os. A probléma a következő: a baloldali tetőléc hátsó bekötésénél beszivárog a víz a csomagtérbe.Le kellett szerelnem a kárpit elemet is, mert penészedett és a csomagtér szőnyege alá vezette a nedvességet. Amikor esőben a szabad ég alatt van az autó már sajnálom szegényt, mellesleg nagyon zavar a jelenség.

Hogyan lehetne orvosolni a problémát? A segítségetelőre is köszönöm.

U.i.: Ritkán fordulok hozzátok, de akkor mindig hasznos tanácsokat kapok!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.