zolee77 Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 A tranziens feszültség korlátozása miatt kell. Ha nincs korlátozás, akkor a multitimer elszállhat. (diódát gyakrabban alkalmazzák) Értem. Köszi. Érdemesebb tehát diódát az ellenállás helyett betenni? Milyen diódát javasolsz ide? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 http://www.hestore.hu/prod_10000868.html Valahogy így kötsd be: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 (edited) On 2013. 02. 17. at 14:30, zolee77 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Hali! Ma rájöttem hogy csak akkor van alapjárati problémám, ha motorfékről kuplungolok. Ha menet közben egy bizonyos fordulatról egyböl kuplung akkor nincs semmi baj, de ha engedem leesni a fordulatot kicsit és utána kuplungolok akkor már rosszalkodik.(nagyon leengedi a fordulatot kb 300-400) Valami ötlet? (vákumcsövek jók) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Hali! Ma rájöttem hogy csak akkor van alapjárati problémám, ha motorfékről kuplungolok. Ha menet közben egy bizonyos fordulatról egyböl kuplung akkor nincs semmi baj, de ha engedem leesni a fordulatot kicsit és utána kuplungolok akkor már rosszalkodik.(nagyon leengedi a fordulatot kb 300-400) Valami ötlet? (vákumcsövek jók) légtömegmérő?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Elvileg új! 2 hete vettem a kocsit és azt mondták hogy azt cserélték. Am az honnan tudom hogy jó e? mert hibakód nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Elvileg új! 2 hete vettem a kocsit és azt mondták hogy azt cserélték. Am az honnan tudom hogy jó e? mert hibakód nincs gépre kell rakni és átnézni az összes mért értéket Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Jobb, ha nem babrálod! Fogyasztó kikapcsolás késleltető relé. Nem sok autóban van bent. Nem ismerjük a MULTITIMER lelkivilágát, ezért ne avatkozzunk bele... Nagy Úr, de az nem a tranziens miatt van? Más nem ha helyettesíti, akkor ellenállást tesz bele... Az a relé meg a rajz szerint egy sima NO relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Sziasztok! Cl2 középkonzolba milyen és hány db izzó kell, mert már csak a óra világít. Valamint, hátsó ablak fűtésnek van külön reléje? És melyik? Tükör fűtés működik, biztosítékok jók. Köszi xenof Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Nagy Úr, de az nem a tranziens miatt van? Más nem ha helyettesíti, akkor ellenállást tesz bele... Az a relé meg a rajz szerint egy sima NO relé. Sziasztok! Köszi mindkettőtöknek a segítséget. Végülis az eredeti reléről átforrasztottam az ellenállást egy új jó relére, és rendben működik. A diódából se lett volna szerintem semmi gond. A probléma az volt hogy a belső világítások (olvasó,kesztyűtartó,csomagtér) nem működtek, mert a relé tönkrement. Most minden jó lett. Még egysze köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Sziasztok! Köszi mindkettőtöknek a segítséget. Végülis az eredeti reléről átforrasztottam az ellenállást egy új jó relére, és rendben működik. A diódából se lett volna szerintem semmi gond. A probléma az volt hogy a belső világítások (olvasó,kesztyűtartó,csomagtér) nem működtek, mert a relé tönkrement. Most minden jó lett. Még egysze köszi. Így jó lesz tutira. Tranziens feszt levágja az ellenállás, a többi pedig egy sima relé. (max a tekercs egyenáramú ellenállása nem mindegy, de ha működik, talán hosszú távon is jó lesz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 gépre kell rakni és átnézni az összes mért értéket Voltam szerelőnél és semmi hibakód ill az értékek is jók de mégis csinálja. Csak egy feltevés: EGR szeleptől lehet ez? csak mert nem mindíg csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Voltam szerelőnél és semmi hibakód ill az értékek is jók de mégis csinálja. Csak egy feltevés: EGR szeleptől lehet ez? csak mert nem mindíg csinálja. és a gyári értékkel nézte össze az élő adatokat?? ha igen akkor passz Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Sziasztok, Már másodjára jártam úgy, hogy indulnék az autóval kiderül, hogy lemerült az akksi. :( Első alkalommal feltöltöttem és utána 2 hónapig problémamentes volt. Sajnos van úgy, hogy két hétig meg se moccan a kocsi. Most merült le másodjára. Előtte két hétig nem ment (3 naponta beindítottam és járattam 10 percig). Hétvégén elmentem 10 km-re bevásárolni. Ezalatt háromszor indítóztam. Ma nem indult. Jelenleg egy 3 éves 44ah perion van benne és nem szeretnék újat venni (nincs rá keret). Apósom javasolta, hogy -bár elvileg gondozásmentesek- nyissam fel és töltsem fel elektrolittal (ioncserélt víz), mert Ő is járt már így. Vett egy új akksit, utána felnyitotta a régit és kiderült, hogy alacsony volt az elektrolitszint. Azóta is tökéletesen működik az akkumlátor. Viszont nekem nem sikerül felnyitni. Van ezzel kapcsolatosan valakinek tapasztalata? Mit javasoltok? Így néz ki az akksi: http://www.akkumulatoroutlet.hu/104-55-perion-55ah-420en-perion.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Sziasztok, Már másodjára jártam úgy, hogy indulnék az autóval kiderül, hogy lemerült az akksi. :( Első alkalommal feltöltöttem és utána 2 hónapig problémamentes volt. Sajnos van úgy, hogy két hétig meg se moccan a kocsi. Most merült le másodjára. Előtte két hétig nem ment (3 naponta beindítottam és járattam 10 percig). Hétvégén elmentem 10 km-re bevásárolni. Ezalatt háromszor indítóztam. Ma nem indult. Jelenleg egy 3 éves 44ah perion van benne és nem szeretnék újat venni (nincs rá keret). Apósom javasolta, hogy -bár elvileg gondozásmentesek- nyissam fel és töltsem fel elektrolittal (ioncserélt víz), mert Ő is járt már így. Vett egy új akksit, utána felnyitotta a régit és kiderült, hogy alacsony volt az elektrolitszint. Azóta is tökéletesen működik az akkumlátor. Viszont nekem nem sikerül felnyitni. Van ezzel kapcsolatosan valakinek tapasztalata? Mit javasoltok? Így néz ki az akksi: http://www.akkumulat...0en-perion.html HI! ezeket nem lehet felnyitni csak roncsolással,de ha 8-as fúróval bele fúrsz akkor feltudod tölteni,de így sem garantált hogy jó lesz.A másik pedig ellenőrizni kellene ,hogy töltés jó -e 14,2v. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 HI! ezeket nem lehet felnyitni csak roncsolással,de ha 8-as fúróval bele fúrsz akkor feltudod tölteni,de így sem garantált hogy jó lesz.A másik pedig ellenőrizni kellene ,hogy töltés jó -e 14,2v. Meg azt is hogy nem e szívja valami álló helyzetben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 Hali! Egyik ismerősöm kérdését tolmácsolom: Hol lehetne vásárolni reális áron Opel Astra G 1.7 CDTI / Z17DTL / -hez fojtószelepet? Esetleg jó hozzá másmilyen motorkódu is? A hibakódot sikerült törölnie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jurghin Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Hahó! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2003 astra g-m z12xe, meleg motornál 10 perc állás után zörög a lánc ugy kb 3-4 mp ig. Láncot már vettem kmpl szettet, de olvastam itt a forumon hogy mérni kéne egy olajnyomást, mert lehet hogy az nincs és azért zörög x idö után az inditásnál addig mig nincs nyomás... Ma megmérrtem az olajnyomást, és elképedtem... Létezik, hogy meleg motornál 80 fok 4 bar az olajnyomás? Most vagy a müszerem rossz, vagy vmi nincs rendben a kocsimmal... Olvastam a nyomáshatároló szelep hibájárol is, de hogy álapitsam meg mi a baja? És lehet e valamit csinálni vele a cserén kivül? Elöre is köszi mindenkinek aki megprobál segiteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Hahó! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2003 astra g-m z12xe, meleg motornál 10 perc állás után zörög a lánc ugy kb 3-4 mp ig. Láncot már vettem kmpl szettet, de olvastam itt a forumon hogy mérni kéne egy olajnyomást, mert lehet hogy az nincs és azért zörög x idö után az inditásnál addig mig nincs nyomás... Ma megmérrtem az olajnyomást, és elképedtem... Létezik, hogy meleg motornál 80 fok 4 bar az olajnyomás? Most vagy a müszerem rossz, vagy vmi nincs rendben a kocsimmal... Olvastam a nyomáshatároló szelep hibájárol is, de hogy álapitsam meg mi a baja? És lehet e valamit csinálni vele a cserén kivül? Elöre is köszi mindenkinek aki megprobál segiteni... Helló! Tegnap mérettem meg az olajnyomást Igaz nekem z14xep a motor alapjáraton 3 pörgetésnél már leszabályoz de ott 6-bar ezek elvileg jó eredmények! Ha neked alapjáraton 4 bar akkor jó!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 4 ajtó közül a jobb első nagyon fémesen csukódik. Azonos lendületet alkalmazva a jobb elsőnél nincs az a tompító hang mint a többinél. Másnál jelentkezik hasonló, ill lehet finomhangolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Na hát nincs valami szuper állapotban a kocsim, kiegyenlitőtartályból szivárog a víz, kivillogtattam egy hibakódot 0136 lamdaszonda funkció rendellenesség, meg lehetne sorolni,, Link to comment Megosztás: More sharing options...
szlaszlo Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Sziasztok, Egy egyszerű kérdésem lenne. Az első szélvédő alatt található műanyag vízelvezető műanyag jobb oldalán (kb. ahol a befúvómotor nyílása is található) van egy kis lyuk a műanyagon. Arra gondolok, hogy ez azért van, hogy az oda folyó víz el tudjon valamerre menni, ne álljon meg abban a kis teknőben. Vagy ez lyuk csak egy hiba a műanyagon? Meg tudná nekem valaki nézni, hogy neki van-e lyuk ezen a műanyagon? Előre is köszönöm! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Meg tudná nekem valaki nézni, hogy neki van-e lyuk ezen a műanyagon? Ott van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arcsy88 Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Sziasztok! p1110 es hiba kódra ki tud valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kicsiricsi Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Sziasztok! Az autóm egy Caravan 1.6-os. A probléma a következő: a baloldali tetőléc hátsó bekötésénél beszivárog a víz a csomagtérbe.Le kellett szerelnem a kárpit elemet is, mert penészedett és a csomagtér szőnyege alá vezette a nedvességet. Amikor esőben a szabad ég alatt van az autó már sajnálom szegényt, mellesleg nagyon zavar a jelenség. Hogyan lehetne orvosolni a problémát? A segítségetelőre is köszönöm. U.i.: Ritkán fordulok hozzátok, de akkor mindig hasznos tanácsokat kapok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts