Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Izzítás rendben van? Esetleg izzító relé ,biztosíték?

szerintem traverz gyűrű csere megoldja a problémát ;)

Köszönöm mindkettőtöknek.Állítólag az izzítás rendben van.De természetesen mindkettőtök észrevételét továbbitottam felé.Köszönöm szépen!
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

1 hete vagyok 2006-os Astra G tulajd...

sokmindent elolvastam már a forumon, de egy kérdésem lenne bár lehet hogy piti probléma? :D

A lényeg, telefon és egyéb kütyük töltése miatt szeretném ha a szivargyújtó ne csak gyújtásnál és menet közben működjön..

esetleg a biztosítékok környékén tudom ezt elérni? (csere/kivétel vagy akármi)

A másik oldalon pedig pont a hifi kapcsán szeretném elérni, hogy gyújtás ráadásakor automatikusan induljon illetve a kulcs kivételekor kikapcsoljon...

Előre is köszönöm a segítséget, 12 év után vagyok újra Opel tulaj ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Vettem egy Opel Astra G CC 1.6 16V típusú autót.

Olyan problémám van vele, hogy az auto elkezdett rángatni menet közben mikor folyamatos fordulaton tartom menet közben, gáz adásnál nem is volt vele probléma. Egyszer amikor indítottam a kocsit olyat csinált mint ha 1 henger nem ment volna, és elég furcsa szagot éreztem, esetleg katalizátor szag lehetett.

ezután lett olaj csere, olajszűrő csere és gyertya csere csinálva, mert azt hittem elszállt az egyik gyertyám.

új GM gyertyák lettek belerakva az autóba és olyan hiba jelentkezett amikor be lett indítva az auto hogy alapjáraton elkezdett ugrálni a fordulat 400-900 között..de ezt már csak akkor csinálta amikor bemelegedett. Utána kipróbáltam menet közben is. Most is rángat az autó meg olyan mint ha nem menne 1 vagy akár 2 henger, és az autóba alig van erő.

A motor hiba lámpa nem villog nem világít.

Mi lehet a probléma?

Most rendeltem gyújtás modult az autóba..lehetséges, hogy az halt meg benne? Vagy esetleg az AGR szelep miatt csinálja ezt?

Link to comment
Megosztás:

akár lehet trafó is (ez nemsoká kiderül) ,meg szelepszorulás is

Egyik ismerősöm testvérének van szoftverje, és fel lett rakva gépre a kocsi.

Az A,B,D hengernél jelzett hibát.

A srác Német, szóval nagyon szót érteni vele nem tudtam, de ő a gyújtás modult tippelte meg,hogy ott lehet a probléma.

Link to comment
Megosztás:

Egyik ismerősöm testvérének van szoftverje, és fel lett rakva gépre a kocsi.

Az A,B,D hengernél jelzett hibát.

A srác Német, szóval nagyon szót érteni vele nem tudtam, de ő a gyújtás modult tippelte meg,hogy ott lehet a probléma.

egyről beszélünk :) csak én trafónak mondom Te meg gyújtás modulnak ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: mitől lehet az, hogy ilyen esős, szutykos időben véleltlenszerűen fulladozik az autó? Konstans gázpedállás mellett hirtelen megtorpan, majd elkezd rángatni a motor, ami néhány másodperc elteltével megszűnik és ismét "erőre kap" az autó. Légszűrő, gyertyák, benzinszűrő kb 3000 km-t futottak. Száraz időben semmi gond. Hibakód nincs.

Az ötleteket előre is köszönöm.

Tacso

A problémám ma fokozódott: motor beindítása után alapjárat beállt 750rpm-re (üzemmeleg normál), majd 10 sec elteltével elkezdett dadogni a motor, alapjáratot alig bírta tartani, erő nem volt benne. Olyan mintha csak 3 henger ment volna. 4X kellett újraindítanom mire jó lett, viszont onnantól semmi gond. Kiolvastam egy tárolt hibakódot (sárga lámpa nem világított): P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction.

Akkor ez most légtömegmérő vagy lambdaszonda hiba lesz?

Link to comment
Megosztás:

A problémám ma fokozódott: motor beindítása után alapjárat beállt 750rpm-re (üzemmeleg normál), majd 10 sec elteltével elkezdett dadogni a motor, alapjáratot alig bírta tartani, erő nem volt benne. Olyan mintha csak 3 henger ment volna. 4X kellett újraindítanom mire jó lett, viszont onnantól semmi gond. Kiolvastam egy tárolt hibakódot (sárga lámpa nem világított): P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction.

Akkor ez most légtömegmérő vagy lambdaszonda hiba lesz?

Az lambdaszonda lesz...

P0130 Lambdaszonda áramkör (1.hengersor 1.szonda)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Berendeltem egy Würth-ös folytószelep(ház)/pillangószelep tisztító csodasprayt.

A problémám az, hogy abban a pillanatban, hogy nem gyorsítok (és nem is lassítok:), tehát tartom a sebességet, elkezd rángatni.

Alapjáraton, gyorsításkor ill. motorfék használatakor nem jelentkezik a hiba.

Gépen volt, az értékek teljesen normálisak.

A tisztító sprayt szabad befújni a folytószelep házon keresztül járó motornál? Vagy csak szigorúan álló motornál használható az ilyesmi?

Nem én fogom csinálni, csak tájékozódom. :)

Esetleg ha van más ötlet, hogy mitől lehet a rángatás, szívesen venném a tippeket. :)

Válaszokat előre is köszönöm!

ui: jelenleg 170e km-nél járok, még komoly alkatrészt nem cseréltem.

Link to comment
Megosztás:

Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más....

X16XEL

Link to comment
Megosztás:

Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más....

X16XEL

a tapasztalatok azt mutatják hogy GM jelölésű vagy Bosch gyertya a legjobb neki

Link to comment
Megosztás:

Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más....

X16XEL

Én a gyári gyertyát rakattam bele a szervízben mikor akció volt a jómúltkorában.Szintén X16XEL!

Link to comment
Megosztás:

Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más....

X16XEL

Néhány évvel ezelőtt teljesen elfagyott a kartergáz csövem... Az olaj egy részét felrántotta, hát nem volt őszinte a mosolyom.

Link to comment
Megosztás:

Néhány évvel ezelőtt teljesen elfagyott a kartergáz csövem... Az olaj egy részét felrántotta, hát nem volt őszinte a mosolyom.

Uhh... ez kísértetiesen ismerős probléma, és elég súlyos következményei tudnak lenni (nem Opelnél):

A céges autónál amikor elfagyott ez a cső, annyira megnövekedett a nyomás a karterben, hogy kinyomta a főtengelyszimmeringet, elfolyt az összes olaj, és mivel mindez pályán, 140-es tempónál következett be, így rögtön be is sült a motor. :blush: Így (is) el lehet költeni másfél milliót 5 perc alatt...

Azóta visszahívás volt és már gyárilag az összes ilyen autón fűthető kartergázcső van, ami egyébként is széria lett volna, ha Magyarországra nem a mediterrán országokba szánt kivitelt szállítják...

Link to comment
Megosztás:

ma megint elkezdte az alapjárati problémát a kocsi! :-S Valaki nem tud eladó alapjárati motort + folytószelep potit? (használtan, olcsón) :-)

Ezek kellenének--->

alapjárati:- http://img08.aprod.hu/images_aprodhu/16342911_3_644x461_bosch-gyari-alapjarati-motor-x10xe-es-x12xe-motorokhoz-autoalkatresz-felszereles.jpg

Folytószelep poti:- http://hirdetes.com/wp-content/uploads/2012/04/420665.jpg

Mororkód: X12XE

évj.: 1999

OPEL ASTRA G 1.2 16V

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.