janotata Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 Izzítás rendben van? Esetleg izzító relé ,biztosíték? szerintem traverz gyűrű csere megoldja a problémát ;) Köszönöm mindkettőtöknek.Állítólag az izzítás rendben van.De természetesen mindkettőtök észrevételét továbbitottam felé.Köszönöm szépen!
Szuser Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 Sziasztok, 1 hete vagyok 2006-os Astra G tulajd... sokmindent elolvastam már a forumon, de egy kérdésem lenne bár lehet hogy piti probléma? :D A lényeg, telefon és egyéb kütyük töltése miatt szeretném ha a szivargyújtó ne csak gyújtásnál és menet közben működjön.. esetleg a biztosítékok környékén tudom ezt elérni? (csere/kivétel vagy akármi) A másik oldalon pedig pont a hifi kapcsán szeretném elérni, hogy gyújtás ráadásakor automatikusan induljon illetve a kulcs kivételekor kikapcsoljon... Előre is köszönöm a segítséget, 12 év után vagyok újra Opel tulaj ;)
astra-g-cc Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 Sziasztok, Vettem egy Opel Astra G CC 1.6 16V típusú autót. Olyan problémám van vele, hogy az auto elkezdett rángatni menet közben mikor folyamatos fordulaton tartom menet közben, gáz adásnál nem is volt vele probléma. Egyszer amikor indítottam a kocsit olyat csinált mint ha 1 henger nem ment volna, és elég furcsa szagot éreztem, esetleg katalizátor szag lehetett. ezután lett olaj csere, olajszűrő csere és gyertya csere csinálva, mert azt hittem elszállt az egyik gyertyám. új GM gyertyák lettek belerakva az autóba és olyan hiba jelentkezett amikor be lett indítva az auto hogy alapjáraton elkezdett ugrálni a fordulat 400-900 között..de ezt már csak akkor csinálta amikor bemelegedett. Utána kipróbáltam menet közben is. Most is rángat az autó meg olyan mint ha nem menne 1 vagy akár 2 henger, és az autóba alig van erő. A motor hiba lámpa nem villog nem világít. Mi lehet a probléma? Most rendeltem gyújtás modult az autóba..lehetséges, hogy az halt meg benne? Vagy esetleg az AGR szelep miatt csinálja ezt?
Mc-elek Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 akár lehet trafó is (ez nemsoká kiderül) ,meg szelepszorulás is
astra-g-cc Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 akár lehet trafó is (ez nemsoká kiderül) ,meg szelepszorulás is Egyik ismerősöm testvérének van szoftverje, és fel lett rakva gépre a kocsi. Az A,B,D hengernél jelzett hibát. A srác Német, szóval nagyon szót érteni vele nem tudtam, de ő a gyújtás modult tippelte meg,hogy ott lehet a probléma.
Mc-elek Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 Egyik ismerősöm testvérének van szoftverje, és fel lett rakva gépre a kocsi. Az A,B,D hengernél jelzett hibát. A srác Német, szóval nagyon szót érteni vele nem tudtam, de ő a gyújtás modult tippelte meg,hogy ott lehet a probléma. egyről beszélünk :) csak én trafónak mondom Te meg gyújtás modulnak ;)
szürkeastra Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 Az utángyártott kb annyit bírnak.... Akkor már az ember vesz rá egy sportdobot, és az nem rohad szét. :) Vagy csináltat egyet rozsdamentesből. :icon13:
Tacso Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni: mitől lehet az, hogy ilyen esős, szutykos időben véleltlenszerűen fulladozik az autó? Konstans gázpedállás mellett hirtelen megtorpan, majd elkezd rángatni a motor, ami néhány másodperc elteltével megszűnik és ismét "erőre kap" az autó. Légszűrő, gyertyák, benzinszűrő kb 3000 km-t futottak. Száraz időben semmi gond. Hibakód nincs. Az ötleteket előre is köszönöm. Tacso A problémám ma fokozódott: motor beindítása után alapjárat beállt 750rpm-re (üzemmeleg normál), majd 10 sec elteltével elkezdett dadogni a motor, alapjáratot alig bírta tartani, erő nem volt benne. Olyan mintha csak 3 henger ment volna. 4X kellett újraindítanom mire jó lett, viszont onnantól semmi gond. Kiolvastam egy tárolt hibakódot (sárga lámpa nem világított): P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction. Akkor ez most légtömegmérő vagy lambdaszonda hiba lesz?
imy Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 A problémám ma fokozódott: motor beindítása után alapjárat beállt 750rpm-re (üzemmeleg normál), majd 10 sec elteltével elkezdett dadogni a motor, alapjáratot alig bírta tartani, erő nem volt benne. Olyan mintha csak 3 henger ment volna. 4X kellett újraindítanom mire jó lett, viszont onnantól semmi gond. Kiolvastam egy tárolt hibakódot (sárga lámpa nem világított): P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction. Akkor ez most légtömegmérő vagy lambdaszonda hiba lesz? Az lambdaszonda lesz... P0130 Lambdaszonda áramkör (1.hengersor 1.szonda)
tomi7711 Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Sziasztok! Berendeltem egy Würth-ös folytószelep(ház)/pillangószelep tisztító csodasprayt. A problémám az, hogy abban a pillanatban, hogy nem gyorsítok (és nem is lassítok:), tehát tartom a sebességet, elkezd rángatni. Alapjáraton, gyorsításkor ill. motorfék használatakor nem jelentkezik a hiba. Gépen volt, az értékek teljesen normálisak. A tisztító sprayt szabad befújni a folytószelep házon keresztül járó motornál? Vagy csak szigorúan álló motornál használható az ilyesmi? Nem én fogom csinálni, csak tájékozódom. :) Esetleg ha van más ötlet, hogy mitől lehet a rángatás, szívesen venném a tippeket. :) Válaszokat előre is köszönöm! ui: jelenleg 170e km-nél járok, még komoly alkatrészt nem cseréltem.
zolix38 Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Sziasztok!Gyorsitáskor az 1.4-es astrám aprokat rángat mi lehet az oka?Már kb 4-5 hónapja városban járok benzin-etanol keverékkel. Lehet hogy a VRG szelepet kikéne égetni egy hosszú uttal?
mantec Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 T zolix38! EGR (exhaust gas recirculation) szelep?
smartinho16 Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más.... X16XEL
Mc-elek Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más.... X16XEL a tapasztalatok azt mutatják hogy GM jelölésű vagy Bosch gyertya a legjobb neki
smartinho16 Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 a tapasztalatok azt mutatják hogy GM jelölésű vagy Bosch gyertya a legjobb neki Köszönet! :)
Korzika Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más.... X16XEL Én a gyári gyertyát rakattam bele a szervízben mikor akció volt a jómúltkorában.Szintén X16XEL!
tomi7711 Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Hali! Szombaton levettem a kartergáz visszavezető csöveket. A takarítás elmaradt, mert teljesen friss olaj folyt ki. Olyan, mintha az olajflakonból jött volna. Szép zöldes-arany-átlátszó színe volt. Sehol dugulás, sehol trutyi. Ez jó jel, nem? :) Viszont van egy problémám. Megnéztem a gyertyákat is, mert nem tudtam milyen volt benne (:-P), és NGK (BKR5EK). De viszont nem a legjobb. Mióta ezek bele lettek rakva, azóta nem az igazi. Championt ajánlott az ismerősöm (autószerelő), de az üzletben azt mondták, hogy az nem belevaló. Előfordulhat, hogy az új gyertyák miatt valami megváltozott, és emiatt nem tetszik az autó járása? Nem olyan rugalmas, és nyomatékos az autó. A hangja is más.... X16XEL Néhány évvel ezelőtt teljesen elfagyott a kartergáz csövem... Az olaj egy részét felrántotta, hát nem volt őszinte a mosolyom.
mantec Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 T smartinho16! GM 9195109 Opel 12 14 000 Bosch FLR 8 LDCU+ NGK BKR5EK BERU 14FR-8 LU2 Champion RC10DMC
smartinho16 Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 T smartinho16! GM 9195109 Opel 12 14 000 Bosch FLR 8 LDCU+ NGK BKR5EK BERU 14FR-8 LU2 Champion RC10DMC Köszi! :)
bami Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 ATE a gyári fékrendszer elöl ... miket láttál milyen áron ??? Bocs,nem tudtam.A gyári a boltok kínálatában mindenhol csak úgy van jelezve hogy "gyári".
tgabika76 Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Néhány évvel ezelőtt teljesen elfagyott a kartergáz csövem... Az olaj egy részét felrántotta, hát nem volt őszinte a mosolyom. Uhh... ez kísértetiesen ismerős probléma, és elég súlyos következményei tudnak lenni (nem Opelnél): A céges autónál amikor elfagyott ez a cső, annyira megnövekedett a nyomás a karterben, hogy kinyomta a főtengelyszimmeringet, elfolyt az összes olaj, és mivel mindez pályán, 140-es tempónál következett be, így rögtön be is sült a motor. :blush: Így (is) el lehet költeni másfél milliót 5 perc alatt... Azóta visszahívás volt és már gyárilag az összes ilyen autón fűthető kartergázcső van, ami egyébként is széria lett volna, ha Magyarországra nem a mediterrán országokba szánt kivitelt szállítják...
zolix38 Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 mi az a VRG szelep?? Bocsi AGR szelepet akartam irni.
zolix38 Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 T zolix38! EGR (exhaust gas recirculation) szelep? Bocsi AGR szelepet akartam irni.
Pajzs89 Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 ma megint elkezdte az alapjárati problémát a kocsi! :-S Valaki nem tud eladó alapjárati motort + folytószelep potit? (használtan, olcsón) :-) Ezek kellenének---> alapjárati:- http://img08.aprod.hu/images_aprodhu/16342911_3_644x461_bosch-gyari-alapjarati-motor-x10xe-es-x12xe-motorokhoz-autoalkatresz-felszereles.jpg Folytószelep poti:- http://hirdetes.com/wp-content/uploads/2012/04/420665.jpg Mororkód: X12XE évj.: 1999 OPEL ASTRA G 1.2 16V
Recommended Posts