imy Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Sziasztok! Köszönöm mindenkinek s segítséget! Majd ránézek. Akkor semmi égető probléma. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Kb egy hete érdekes jelenségre figyeltem fel. Olyan 3500-as fordulaton (se alatta, se felette) sebesség fokozattól üggetlenül még üresnen is mintha valami lemez rezonálna. Aknán néztem, de a kipufogó nem ér semmihez. Hosszbordás szíjjat is levettem, gondoltam generátor, de nem. Az még a jelenségben az érdekesség, hogy csak az utastérben hallani kizárólag bezárt ajtóknál. Tudja valaki, hogy mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Kb egy hete érdekes jelenségre figyeltem fel. Olyan 3500-as fordulaton (se alatta, se felette) sebesség fokozattól üggetlenül még üresnen is mintha valami lemez rezonálna. Aknán néztem, de a kipufogó nem ér semmihez. Hosszbordás szíjjat is levettem, gondoltam generátor, de nem. Az még a jelenségben az érdekesség, hogy csak az utastérben hallani kizárólag bezárt ajtóknál. Tudja valaki, hogy mi lehet ez? Sok az aprópénz a kézifék kar alatt :D Próbáld pontosítani a hangot merröl jöhet..műszerfal jobb, bal, közép, lábtér, ajtók felől.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sok az aprópénz a kézifék kar alatt :D Próbáld pontosítani a hangot merröl jöhet..műszerfal jobb, bal, közép, lábtér, ajtók felől.... A motortér felöl hallom, de csak ha bent ülök. A motornak szép hangja van, (igaz ez már a második motor a kocsiban illetve a harmadik váltó) a kipufogó nem fúj ki csak ott ahol kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Valaki meg tudná írni privátban, hogy mi annak a Wurth spray-nek a neve, amit a folytószelephez kell befújni? Egyszerűen nem sikerül a rángatásos problémát felgöngyölíteni és ez az utolsó reményem... Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a szerrel? Biztonságos a használata? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Valaki meg tudná írni privátban, hogy mi annak a Wurth spray-nek a neve, amit a folytószelephez kell befújni? Egyszerűen nem sikerül a rángatásos problémát felgöngyölíteni és ez az utolsó reményem... Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a szerrel? Biztonságos a használata? Köszönöm! hello igaz hogy nem würth-ös,de nekem bevált: http://www.webautoshop.hu/id/02414_Liqui-Moly_Fojtoszelep_tisztito_spray_400_ml Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 hello igaz hogy nem würth-ös,de nekem bevált: http://www.webautosh...to_spray_400_ml Köszi! Neked is rángatásos problémád volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Köszi! Neked is rángatásos problémád volt? szia nem rángatott,csak ingadozott az alapjárat!! kipucolta a koszt a folytoszelepházból rendesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
pnpogany Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Sziasztok G astra tulajok! Nekem lenne egy érdekes problémám, ami lassan kezd az őrületbe kergetni... Adott az autó, egy 2000-es évjáratú,németből behozott, 1,6 benzin Astra G, sima 8 szelep,a motor X16 SZR amit fél éve vettem.Mint minden rendes tulaj, kezdtem a vezérlés cserével,mert azt mindig kell használt autónál, és szeretem ha rendben van. Cseréltünk lambda szondát, mert 1x 2x kivillantott, csere után megjavult szépen, cseréltünk termosztátot,megadta magát, természetesen a vezérlés után 1 hónappal, mert nem tudott előbb elromlani, és mint ezt minden hozzáértő tudja, vezérlés újra le ezért.... :) Na mind 1, viszont ami igen nagy gond, egyszer csak kivillantott a motor hibakód, rá gépre, ami azt mondta hogy alapjárati motor, így hát az is csere lett, és csinált olyat 1x, hogy mikor melegen leállítottam a parkolóban, beindítottam, minden okés volt, de ha ráléptem a gázpedálra tolatás közben, az benn maradt, bőgött szegény, aztán lekellett állítani hogy megint jó legyen a dolog. Mentem vele kb 100km-t, kezdte újra,a hibakódot, megint rá gépre, akkor meg EGR szelep, így hát az is csere, de mondanom sem kell, itt már azért súlyos tízezrekről beszélünk eddig.... A mai nappal bezárólag, alapjárati motor, EGR szelep, gyertya, gyertya kábelköteg cserélve, de akárhányszor indítom, ha tolatni akarok vele, benn marad az a fránya pedál, tiltásig csapja a gépet, és majd kell nekli kb 5 perc, amire visszaáll az alap helyzetbe, hogy gáz nélkül, mint egy öreg nénike, kitudjak alapjáraton gurulni a helyről, de ha előlre felé indulok, akkor meg minden rendben, előlre menetben soha nem ragad be. Volt gyári Opel szoftverfrissítésen, megkapta a legfrissebb szoftvert is....de változatlan a helyzet, mai napig nem tudni, hogy mi okozza, nem tudunk mire gondolni,ha valaki járt már hasonló helyzetben, kérem ossza meg az okosságokat... Természetesen az olyan hogy valami aksztja a pedált, úgy mint szőnyeg, vagy gázbovden hiba kizárva... Légyszíves, segítsetek, előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Mai napom jól kezdődött... Kiütötték a bal tükrömet... Én már a padkán mentem. Szemben velem 2 kocsi, első elmegy, 2. csatt (látszott is, hogy kijebb jön)... Vajon 1 napig fél tükörrel lehett járni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Segítség! Z14XEP szívó oldali vezérműtengelye van valakinek eladósorban 2 himbával? Tegnap szét lett borítva a blokk, valóban a tömítés ment el, de két himba is elferdült és kitörte a tengely bütykének az egyik oldalát. Nem semmi egy minőség 22ezer km alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Nem inkább a tengely mozdult el és az törte szét a himbát? Twinportnál bizonyos évjáratban ez típushiba, még visszahívás is volt rá: az okozza hogy fellazulnak a vezérműtengely csapágycsészéi és elmozdul a vezérműtengely. Ha nálad is ez okozta akkor még olcsón megúsztad, ha nincs szerencséd az egész motor kuka lehetett volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Mai napom jól kezdődött... Kiütötték a bal tükrömet... Én már a padkán mentem. Szemben velem 2 kocsi, első elmegy, 2. csatt (látszott is, hogy kijebb jön)... Vajon 1 napig fél tükörrel lehett járni? Attól függ milyen utakon jársz. Kis forgalmú úton nem túl zavaró, viszont Pesten, párhuzamos közlekedésnél, ahol sok a sávváltás nagyon kell figyelni. Szóval csak óvatosan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok G astra tulajok! Nekem lenne egy érdekes problémám, ami lassan kezd az őrületbe kergetni... Adott az autó, egy 2000-es évjáratú,németből behozott, 1,6 benzin Astra G, sima 8 szelep,a motor X16 SZR amit fél éve vettem.Mint minden rendes tulaj, kezdtem a vezérlés cserével,mert azt mindig kell használt autónál, és szeretem ha rendben van. Cseréltünk lambda szondát, mert 1x 2x kivillantott, csere után megjavult szépen, cseréltünk termosztátot,megadta magát, természetesen a vezérlés után 1 hónappal, mert nem tudott előbb elromlani, és mint ezt minden hozzáértő tudja, vezérlés újra le ezért.... :) Na mind 1, viszont ami igen nagy gond, egyszer csak kivillantott a motor hibakód, rá gépre, ami azt mondta hogy alapjárati motor, így hát az is csere lett, és csinált olyat 1x, hogy mikor melegen leállítottam a parkolóban, beindítottam, minden okés volt, de ha ráléptem a gázpedálra tolatás közben, az benn maradt, bőgött szegény, aztán lekellett állítani hogy megint jó legyen a dolog. Mentem vele kb 100km-t, kezdte újra,a hibakódot, megint rá gépre, akkor meg EGR szelep, így hát az is csere, de mondanom sem kell, itt már azért súlyos tízezrekről beszélünk eddig.... A mai nappal bezárólag, alapjárati motor, EGR szelep, gyertya, gyertya kábelköteg cserélve, de akárhányszor indítom, ha tolatni akarok vele, benn marad az a fránya pedál, tiltásig csapja a gépet, és majd kell nekli kb 5 perc, amire visszaáll az alap helyzetbe, hogy gáz nélkül, mint egy öreg nénike, kitudjak alapjáraton gurulni a helyről, de ha előlre felé indulok, akkor meg minden rendben, előlre menetben soha nem ragad be. Volt gyári Opel szoftverfrissítésen, megkapta a legfrissebb szoftvert is....de változatlan a helyzet, mai napig nem tudni, hogy mi okozza, nem tudunk mire gondolni,ha valaki járt már hasonló helyzetben, kérem ossza meg az okosságokat... Természetesen az olyan hogy valami aksztja a pedált, úgy mint szőnyeg, vagy gázbovden hiba kizárva... Légyszíves, segítsetek, előre is köszönöm Szia! A hibára nem tudok okosat mondani,csak ajánlom,hogy ezzel a problémával fordulj inkább az F Astrásokhoz mivel ilyen motorral szerelt G Astrája csak nagyon kevesünknek van itt,ott sok kollegának van X16SZR motorja,talán találkoztak már ilyennel 1-2-szer nálam is volt ilyen gázpedál fennakadás de aztán újraindítás után visszaállt :icon1: Az EGR-t én lefalaztam,érezhetően élénkebb lett a motor,nincs torpanás,sárgalámpa nem világít Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok G astra tulajok! Nekem lenne egy érdekes problémám, ami lassan kezd az őrületbe kergetni... Adott az autó, egy 2000-es évjáratú,németből behozott, 1,6 benzin Astra G, sima 8 szelep,a motor X16 SZR amit fél éve vettem.Mint minden rendes tulaj, kezdtem a vezérlés cserével,mert azt mindig kell használt autónál, és szeretem ha rendben van. Cseréltünk lambda szondát, mert 1x 2x kivillantott, csere után megjavult szépen, cseréltünk termosztátot,megadta magát, természetesen a vezérlés után 1 hónappal, mert nem tudott előbb elromlani, és mint ezt minden hozzáértő tudja, vezérlés újra le ezért.... :) Na mind 1, viszont ami igen nagy gond, egyszer csak kivillantott a motor hibakód, rá gépre, ami azt mondta hogy alapjárati motor, így hát az is csere lett, és csinált olyat 1x, hogy mikor melegen leállítottam a parkolóban, beindítottam, minden okés volt, de ha ráléptem a gázpedálra tolatás közben, az benn maradt, bőgött szegény, aztán lekellett állítani hogy megint jó legyen a dolog. Mentem vele kb 100km-t, kezdte újra,a hibakódot, megint rá gépre, akkor meg EGR szelep, így hát az is csere, de mondanom sem kell, itt már azért súlyos tízezrekről beszélünk eddig.... A mai nappal bezárólag, alapjárati motor, EGR szelep, gyertya, gyertya kábelköteg cserélve, de akárhányszor indítom, ha tolatni akarok vele, benn marad az a fránya pedál, tiltásig csapja a gépet, és majd kell nekli kb 5 perc, amire visszaáll az alap helyzetbe, hogy gáz nélkül, mint egy öreg nénike, kitudjak alapjáraton gurulni a helyről, de ha előlre felé indulok, akkor meg minden rendben, előlre menetben soha nem ragad be. Volt gyári Opel szoftverfrissítésen, megkapta a legfrissebb szoftvert is....de változatlan a helyzet, mai napig nem tudni, hogy mi okozza, nem tudunk mire gondolni,ha valaki járt már hasonló helyzetben, kérem ossza meg az okosságokat... Természetesen az olyan hogy valami aksztja a pedált, úgy mint szőnyeg, vagy gázbovden hiba kizárva... Légyszíves, segítsetek, előre is köszönöm Ja és még egy gyors de nem idevaló kérdés:fogyasztással hogy jössz ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Attól függ milyen utakon jársz. Kis forgalmú úton nem túl zavaró, viszont Pesten, párhuzamos közlekedésnél, ahol sok a sávváltás nagyon kell figyelni. Szóval csak óvatosan... Nem, Bp-en nem. Csak vajon a rend éber őrei mit szólnak hozzá, ha így meglátják? Habár ma törött ki, ma hazamegyek vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Nem, Bp-en nem. Csak vajon a rend éber őrei mit szólnak hozzá, ha így meglátják? Habár ma törött ki, ma hazamegyek vele... Ennyire nem kell tartani tőlük. Letört, előfordul; nem lehet mindent rögtön megjavítani. Nagy peched van, ha pont ma meszelnek le és ráadásul meg is büntetnek miatta...Én majdnem egy hetet vártam az enyémre, mégsem történt semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Nem, Bp-en nem. Csak vajon a rend éber őrei mit szólnak hozzá, ha így meglátják? Habár ma törött ki, ma hazamegyek vele... Szia! Jogszabály szerint kötelező, de szerintem ha nálad a törött darab, és látszik hogy frissen tört le nemigen büntetnek meg ezért (hacsak nincs rossz napja az eljáró szervnek) 6/1990. (IV.12.) KÖHÉM rendelet 78.§ (1), (2) bek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok! Először is üdvözlök mindenkit, lévén új tag vagyok. :-) Máris egy problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni. Tegnap vettem egy astra g 1.2 16v -t x12xe motorral fix 85000km-el 99-es évjárat. Szóval a probléma: alapjárat ingadozik,olyan mintha magától adna egy gázfröccsöt az autó de nem mindíg, eddig 200km-ert mentem vele és kb ötször csinálta. Ma reggel szépen pöccre indult,tehát azzal nincs gond. :-) Ha valami infó vagy tapasztalat lenne ezügyben szívesen meghalgatom. Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Szia! Jogszabály szerint kötelező, de szerintem ha nálad a törött darab, és látszik hogy frissen tört le nemigen büntetnek meg ezért (hacsak nincs rossz napja az eljáró szervnek) 6/1990. (IV.12.) KÖHÉM rendelet 78.§ (1), (2) bek. Ennyire nem kell tartani tőlük. Letört, előfordul; nem lehet mindent rögtön megjavítani. Nagy peched van, ha pont ma meszelnek le és ráadásul meg is büntetnek miatta...Én majdnem egy hetet vártam az enyémre, mégsem történt semmi. Köszönöm a válaszokat! Annyi mákom van, hogy a burkolat csak leesett, de nem törött le, csak a tükör törött, de 1/4-e bent maradt. A szilánkokat nem szedtem össze. Holnapra itt van a tükör a Cromaxba. :) Meg van a holnap esti programom. Amúgy könnyű cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok! egy rossz termosztat mennyit dobhat a fogyasztason (varosi hasznalat mellett) X16XEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok! egy rossz termosztat mennyit dobhat a fogyasztason (varosi hasznalat mellett) X16XEL attól függ, nyitva, vagy zárva halt be... feltételezem nyitva, tehát sokkal később melegszik be, akkor sem üzemi hőfokig...azaz a motor az állandó abnormális körülmény között nem érzi jól magát :icon1: a pluszfogyasztás a kisebb gond (többet fog valamelyest, az tuti)...de a motornak nem tesz jót...amellett még fagyoskodhatsz is, míg be nem nyarul :D úgyis csere lesz a vége, kár halogatni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Köszönöm a válaszokat! Annyi mákom van, hogy a burkolat csak leesett, de nem törött le, csak a tükör törött, de 1/4-e bent maradt. A szilánkokat nem szedtem össze. Holnapra itt van a tükör a Cromaxba. :) Meg van a holnap esti programom. Amúgy könnyű cserélni? akkor azért csak hátra látsz valamennyit. nem kellemes úgy vezetni, hogy a mögöttes forgalmat nem látja az ember, olyan mintha vakon vezetne. bár van még két tükör, de pont a legfontosabb nincs...vagy csak alig Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok! egy rossz termosztat mennyit dobhat a fogyasztason (varosi hasznalat mellett) X16XEL Üdv. Ahogy az előttem szóló cartárs is említi, a többletfogyasztás a legkisebb baj, a nyitva ragadt termosztát miatti tartós hidegüzem gyilkolni fogja a motorodat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Nem inkább a tengely mozdult el és az törte szét a himbát? Twinportnál bizonyos évjáratban ez típushiba, még visszahívás is volt rá: az okozza hogy fellazulnak a vezérműtengely csapágycsészéi és elmozdul a vezérműtengely. Ha nálad is ez okozta akkor még olcsón megúsztad, ha nincs szerencséd az egész motor kuka lehetett volna... Nekem 2007-es az autó, itt már jól meghúzták, mert alig akart kitekeredni a csavar. Passz, hogy mitől ugrott félre két himbám is, de lehet hogy szombaton sikerül 10000-ért szerezni egy tengelyt meg két himbát. Szerintem ez igen jó ár. A blokk ma utazott el a köszörűshöz, kíváncsi leszek, hogy a szelepekre mit mond, ha leméri őket, remélem a szelepszár nem görbült el. Bár, akkor meg nem értem hogyan ugorhatott ki a himba a helyéről. Astra8: Ha kell tudok adni egy letapadt termosztátot utánvéttel, azzal igen gyorsan be fog melegedni a motor! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts