bocs Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Akkor valószínűleg a csak városi használat lesz a probléma de az azért meglepett, hogy egészen a fojtószelepig eljutott ez a trutyi. Szia! Apám OFF Daewoo-ján ON ugyanígy nézett ki a gumicső is 2 éve télen szintén a városi használat során,meg hát Ő már ugye egy kicsit "nagypapásan" vezet,gondolom ez is közre játszott. És nincsen semmi baja az autónak....azon kívül,hogy melegen betyár nehezen indul (hidegen pöcc-röff). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Tudom mi volt az eredeti kérdés, de tudod te is amikor nekiállsz pl olajat cserélni és alámész meglátod hogy szivárog az olajteknő tömítés, akkor leveszed kicseréled azt is, meglátod hogy szimeringes a főtengely, kicseréled azt is, és ha már darabokban az autó akkor már ezt is azt is....stb Mivel megláttuk hogy trutyi hegyek gondoltam nyugodtabb mindenki ha azt kizárjuk és akár a KEZDŐDŐ HF TÖMÍTÉS gyanús hibát! Nem oda szeretném orientálni hanem inkább el...de ezt ellenörzésekkel lehet a legjobban Az ECU tudja ezt a legjobban!!! kérdezd meg! :) Értem én. Ez a probléma is olyan, hogy pár havi rendszerességgel előkerül valakinél aki épp a soron következik. Igaz kis odafigyeléssel sok kellemetlen meglepetést el lehet kerülni. Havi 1x legalább nem árt benézni a motortérbe komolyabban alulról és felülről egyaránt. De a hf tömítés mitől ég át? Mi okozza, hogy átég? Az olaj vagy mégis mitől?? Én szerintem viszonylag ritka meghibásodás ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Értem én. Ez a probléma is olyan, hogy pár havi rendszerességgel előkerül valakinél aki épp a soron következik. Igaz kis odafigyeléssel sok kellemetlen meglepetést el lehet kerülni. Havi 1x legalább nem árt benézni a motortérbe komolyabban alulról és felülről egyaránt. De a hf tömítés mitől ég át? Mi okozza, hogy átég? Az olaj vagy mégis mitől?? Én szerintem viszonylag ritka meghibásodás ez. Hagyd Milán! A srácnak biztos hengerfej felújító cége van és ezért preferálja azt , hogy biztosan hengerfejes az autó! De mi tudjuk, hogy mi a gondja! Én félévente kitakarítom a folytószelep házat még akkor is ha nem produkálja a nehezen indulást, megelőzvén a dolgot! Azon csodálkozom, hogy még az "Extra felszerelések" topicban nem javasolta, hogy vegyük le a hengerfejet! Nem akarom megbántani, de nekem az jön le mintha csak a hozzászólások számára hajtana! Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek 3 hengerezésre ez megoldás lehet vagy teljesen felesleges? http://www.bgtech.hu/bg7.html A technológia segítségével a megragadó szelepek (P0300 hibakód, égéskimaradás) által okozott henger leállás, teljesítmény csökkenés megszüntethető. Budapesten 1 helyet találtam akik foglalkoznak ezzel csak nem tudom volt-e már valakinek tapasztalata?! http://www.morvaiauto.hu/index.php?page=tisztitas 2003 1.4 Z14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek 3 hengerezésre ez megoldás lehet vagy teljesen felesleges? http://www.bgtech.hu/bg7.html A technológia segítségével a megragadó szelepek (P0300 hibakód, égéskimaradás) által okozott henger leállás, teljesítmény csökkenés megszüntethető. Budapesten 1 helyet találtam akik foglalkoznak ezzel csak nem tudom volt-e már valakinek tapasztalata?! http://www.morvaiaut...?page=tisztitas 2003 1.4 Z14XE Már sokan leírták, hogy mi okozza a három hengerezést! Alacsony fordulaton autózás! Véleményem szerint ha ez a tipikus eset először fordul elő, akkor általában még orvosolható a probléma az úgynevezett "Fagyizás"-sal. De ha a probléma állandósul akkor szerintem ezek a hókusz-pókuszok nem valószínű, hogy segíteni fognak. Vagyis fölösleges pénz kidobás! Nekem is volt három hengerezésem annó! Azóta változtattam a vezetési stílusomon és azóta (lekopogjam) nem fordult elő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
haric Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 hogyan tudok videot feltenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
haric Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Kormányomon a duda gomb egyik oldalon ki van szakadva, elég ronda mit lehetne vele csinálni hogyan lehetne mivel lehetne kijavítan hogy ne kelljen levenni valakinek van ötlete! Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 hogyan tudok videot feltenni? Ez fajt... Feltoltod youtubera es linkeled Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Kormányomon a duda gomb egyik oldalon ki van szakadva, elég ronda mit lehetne vele csinálni hogyan lehetne mivel lehetne kijavítan hogy ne kelljen levenni valakinek van ötlete! keress rá itt a fórumokon...s rengeteg ötletet fogsz találni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Régen én is 3 hengerrel jártam egy ideig.Wartburg 353 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Hagyd Milán! A srácnak biztos hengerfej felújító cége van és ezért preferálja azt , hogy biztosan hengerfejes az autó! De mi tudjuk, hogy mi a gondja! Én félévente kitakarítom a folytószelep házat még akkor is ha nem produkálja a nehezen indulást, megelőzvén a dolgot! Azon csodálkozom, hogy még az "Extra felszerelések" topicban nem javasolta, hogy vegyük le a hengerfejet! Nem akarom megbántani, de nekem az jön le mintha csak a hozzászólások számára hajtana! Igen Zoli hasonlókat sejtettem én is... Jövő héten, hogy dolgozol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok. zavaroan erzekeny az egyik elektromosablakemelo gomb. Kiszallaskor kicst hozzaernekes lehuzza a ablakot. Mit lehet tenni vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok. zavaroan erzekeny az egyik elektromosablakemelo gomb. Kiszallaskor kicst hozzaernekes lehuzza a ablakot. Mit lehet tenni vele? Szia Melyik? Szóló, vagy kettesből valamelyik esetleg a négyesből valamelyik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok. zavaroan erzekeny az egyik elektromosablakemelo gomb. Kiszallaskor kicst hozzaernekes lehuzza a ablakot. Mit lehet tenni vele? Pedig azok azért annyira nem érzékenyek. Nyomásra is lazának tűnik a gomb? Van holtjátéka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 T terry13! "... tenni ..." Csere. Opel Astra G ablakemelő kapcsoló Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 T terry13! "... tenni ..." Csere. Opel Astra G ablakemelő kapcsoló 1, tessék beszúrni, hogy mire válaszolsz (Idézet gomb) 2, így legalább nem egy szót kommentálsz Kezdem unni, a T abc!-t és a " xyz " -t azt sem tudni miről beszélsz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 T imy! "... azt sem tudni miről beszélsz ..." Én sem olvasom az MTA Neurobiológiai Bizottságának osztálybeszámolóját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 T imy! "... azt sem tudni miről beszélsz ..." Én sem olvasom az MTA Neurológiai Bizottságának osztálybeszámóját. HASZNÁLD az idézeteket, pls! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibtsy Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok, Több kérdésem lenne, de kezdem szép sorban. Nos az autó egy Classic II twinportos Z16XEP motorkódú gyönyörűség, de: -Ősz óta nehezebben veszi a sebességeket valamint visszaváltáskor az 1es fokozatotmarha nehezen veszi be, azaz csak 10 km/h óra felett igaz, alatta könnyebb, álló helyzetben pedig könnyű berknia fokozatba, illetve amit mostanában vettem észre, hogy picit mozog a váltókar jobbra-balra illetve felfelé is (kb 3mm), és gyorsításnál idegesíő rezonáns hangot ad, de ha csak picit hozzá érek, akkor elhallgat. Nos a kérdések: -utánna lehet e állítani valahogy otthon? -ha igen, akkor hol és hogyan? -a váltó olajzása be van kötve a motor olajzó körébe, vagy külön olaj tartályal rendelkezik? -ha külön tartály, akkor hol lehet hozzáférni? -az 1 es fokozat "nehéz" bevétele milyen hibára utalhat, vagy ez valami Opel fjúcsör? -Normális, hogy a fogyasztást 7.5 alatt semmilyen óvatossággal sem tudom lejjebb vinni (feljebb megy, elsőre 11-et etettünk meg vele :) ) Válaszaitokat előre is köszönöm szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok, Több kérdésem lenne, de kezdem szép sorban. Nos az autó egy Classic II twinportos Z16XEP motorkódú gyönyörűség, de: -Ősz óta nehezebben veszi a sebességeket valamint visszaváltáskor az 1es fokozatotmarha nehezen veszi be, azaz csak 10 km/h óra felett igaz, alatta könnyebb, álló helyzetben pedig könnyű berknia fokozatba, illetve amit mostanában vettem észre, hogy picit mozog a váltókar jobbra-balra illetve felfelé is (kb 3mm), és gyorsításnál idegesíő rezonáns hangot ad, de ha csak picit hozzá érek, akkor elhallgat. Nos a kérdések: -utánna lehet e állítani valahogy otthon? -ha igen, akkor hol és hogyan? -a váltó olajzása be van kötve a motor olajzó körébe, vagy külön olaj tartályal rendelkezik? -ha külön tartály, akkor hol lehet hozzáférni? -az 1 es fokozat "nehéz" bevétele milyen hibára utalhat, vagy ez valami Opel fjúcsör? -Normális, hogy a fogyasztást 7.5 alatt semmilyen óvatossággal sem tudom lejjebb vinni (feljebb megy, elsőre 11-et etettünk meg vele :) ) Válaszaitokat előre is köszönöm szépen. Nekem új kora óta nem lehet visszatenni 1-esbe, ha ~10km óra felett van... És ez jogos is, minek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sztem amit a váltóval tapasztaltál az nem hiba, 10km/h felett miért akarod egyesbe visszarakni? Guruló autó még alapjáraton is elbírja a másodikat, egyébként meg várd meg amíg megáll és akkor kapcsolj egyest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blasius Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Üdv, Nem tudom találkozott-e már valaki ilyen problémával. Van 2001-es 1.8-as Z18XE Astrám és mostanság olyan dolgokat csinál, hogy indítás után égve marad a az ABS és az ESP visszajelzője, aztán megyek egypár km-t leállítom majd újraindítom aztán egy kis idő múlva elalszanak. Utána megyek vele aztán megint megcsinálja. Ez mitől lehet? Plusz még olyanokat is csinál, hogy ha megállok valahol, de még jár a motor felpörög egy kicsit és a km óra is kileng pedig állok. Elég érdekes. :unsure: Köszönöm, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibtsy Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Köszönöm a válaszokat. Érdekesség az, hogy eredetileg, lámpához gurulva 2-ben szoktam 20 alatt kinyomott kuplunggal, de mostanában elkezdte azt csinálni, hogy amikor benyomom a kuplungot, akkor a motor felpörög kb 1400ig, majd visszaesik 650-700ra, de ekkor ismét felpörög, és akkor próbáltam meg visszarakni 1-esbe, de meglepődtem, hogy nagyon nehéz. Azóta többször próbálkoztam ezzel, persze finoman, óvatosan, hogy mire mit reagál. A felpörgés/fordulatszám esés mitől lehet, (esetleg otthon) hogy lehet orvosolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok! Valaki próbált már pedálgumit cserélni? Úgy vettem az autót, h. a kuplung pedálon nem volt gumi, mostanra jutottam el odáig, h. vettem rá. Na most sehogy sem tudom rendesen rárakni... Próbáltam melegíteni felhelyezés előtt, hogy lágyabb legyen, csavarhúzóval egyengetni amikor rakom fel, mégsem tudok odáig eljutni, hogy teljesen ráfeszüljön és mindenhol a perem a pedálon legyen. Gyakorlatilag a felső perem van rajta teljesen, alul az egyik sarka úgy félig-meddig a másik sarka meg egyáltalán nem. Nem szeretném, hogy menet közben meglepjen pl. 1 leeséssel <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Sziasztok! Valaki próbált már pedálgumit cserélni? Úgy vettem az autót, h. a kuplung pedálon nem volt gumi, mostanra jutottam el odáig, h. vettem rá. Na most sehogy sem tudom rendesen rárakni... Próbáltam melegíteni felhelyezés előtt, hogy lágyabb legyen, csavarhúzóval egyengetni amikor rakom fel, mégsem tudok odáig eljutni, hogy teljesen ráfeszüljön és mindenhol a perem a pedálon legyen. Gyakorlatilag a felső perem van rajta teljesen, alul az egyik sarka úgy félig-meddig a másik sarka meg egyáltalán nem. Nem szeretném, hogy menet közben meglepjen pl. 1 leeséssel <_< Akkor ezek szerint nem rávalót vettél, mert nagyon könnyű lecserélni és utána stabilan illeszkedik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts