Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Valaki ismer jó autószerelőt fejér megyében vagy pesten? Blokkot kéne szétborítani emberi áron és mindent átvizsgálni, kicserélni, megjavítani benne. Ma délelőtt már az olajnyomás is visszajelzett (hol van az olajnyomás kapcsoló?), és a parkolóban meg sikerrel gyaláztam le egy igen öreg diesel mercit a csörömpölésemmel a motorban. Pedig én 5év/22e km-nél járok, ő meg 35/580e-nél.

Úgy látszik nem csak a hitel nem működik, de mostmár ez az autónak nevezett valami sem:(

Link to comment
Megosztás:

Valaki ismer jó autószerelőt fejér megyében vagy pesten? Blokkot kéne szétborítani emberi áron és mindent átvizsgálni, kicserélni, megjavítani benne. Ma délelőtt már az olajnyomás is visszajelzett (hol van az olajnyomás kapcsoló?), és a parkolóban meg sikerrel gyaláztam le egy igen öreg diesel mercit a csörömpölésemmel a motorban. Pedig én 5év/22e km-nél járok, ő meg 35/580e-nél.

Úgy látszik nem csak a hitel nem működik, de mostmár ez az autónak nevezett valami sem:(

azért nem biztos, hogy a blokk szétborításával kell kezdned...pláne 22E km-nél...

nekem hasonló gondomra (olajnyomás kivillant, ill ilyenkor csörömpölt) egy párszáz ft-os olajszűrő csere volt az orvoslás...gagyi ki, gyári vissza

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítség kellene!

Van egy 1998-as 1.6 16v g-astra-m! Ami már 4-éve a tulajdonomba van az lenne a problémám hogy drasztikusan sokat fogyaszt! Mit értek drasztikus alatt 100km-en 3-4-literrel eszik többet! És elég furcsa hangja van olyan hangja van mint egy traktornak! A gyertyák jók a gyújtó trafó ujj és az üzemanyag szűrő ujj! Az első hengerben lévő gyertya mindig be szennyeződik olajos lesz az a henger megy csak néha ki hagy! Az egr szelepem rossz volt de mivel nem volt 50-ezer forintom ujjat venni ezért lezárattam és már fél éve hibátlanul működik a kocsi lezárt egr-el vagyis működött! tudnátok segíteni hogy mi lehet a baja vagy hogy hova vigyem és mit nézessek meg rajta??? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Szia!

Hibakód van?

Amikor kihagy az első henger, akkor "ömlik" az üzemanyag a katalizátorba...

Mindenképpen autoszerelőhöz vidd. :icon1:

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. A köv problémám lenne. A jobb hátsó ablakot nem tudom letekerni. Egy kicsit elindul de féloldalasan, majd megszorul. Tudom vegyem le a kárpitot, de az omega gyűrűvel nem bírok. Valakinek ötlete a probléma megoldására?? A gyűrű levételéről esetleg képek? Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Hali olyan problémám lenne hogy ,volt egy motor cserém (c20ne) műtét sikeres volt minden oké de az egyik nap hirtelen eltünt a viz az autóból másnap rá töltötem azota nincs baj de a csövek felpuffadtak ,

a kocsi jól megy még mindig .

Agdódok hogy hengerfej probléma keletkezet bár semmi tünetét nem érzékelem .

ha esetleg van valmi véleményetek vgay gondolatotok kérlek irjátok le köszi :)

Link to comment
Megosztás:

A kart lefelé kell fordítani. A felső pontnál, a kárpitot jó erősen benyomni, én egy jó vastag lapos csavarhúzót nyomtam alá. Kell egy kis hely, hogy egy erős horgolótűvel, megtaláljuk a rugót. Teljesen bemegy a kar pereme alá, ezért nem látni. Csak érezni lehet. Ha megvan, kihúzni, felfele.

Köszönöm. Ha jobb idő lesz megnézem.

Link to comment
Megosztás:

azért nem biztos, hogy a blokk szétborításával kell kezdned...pláne 22E km-nél...

nekem hasonló gondomra (olajnyomás kivillant, ill ilyenkor csörömpölt) egy párszáz ft-os olajszűrő csere volt az orvoslás...gagyi ki, gyári vissza

Az a gondom, hogy fogy a hűtővizem, semmi külső jel, de kb két napja olyan erőteljes fehér füst jön a kipuffból hogy hengerfejre gyanakszok. Addig nem akarok még olajat cserélni sem, de amúgy ha nem lenne hűtővíz gondom, akkor simán nekiállnék egy olajcserének szűrővel eggyütt.

Az igaz, hogy azóta csörömpöl, amióta kigyulladt az olajoskanna a műszerfalon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítség kellene!

Van egy 1998-as 1.6 16v g-astra-m! Ami már 4-éve a tulajdonomba van az lenne a problémám hogy drasztikusan sokat fogyaszt! Mit értek drasztikus alatt 100km-en 3-4-literrel eszik többet! És elég furcsa hangja van olyan hangja van mint egy traktornak! A gyertyák jók a gyújtó trafó ujj és az üzemanyag szűrő ujj! Az első hengerben lévő gyertya mindig be szennyeződik olajos lesz az a henger megy csak néha ki hagy! Az egr szelepem rossz volt de mivel nem volt 50-ezer forintom ujjat venni ezért lezárattam és már fél éve hibátlanul működik a kocsi lezárt egr-el vagyis működött! tudnátok segíteni hogy mi lehet a baja vagy hogy hova vigyem és mit nézessek meg rajta??? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Nézted a gyútókábelt nem e szakadt vagy valami, az hogy az az 1 henger nem mindig megy lehet töblet fogyasztás, de ezt a labda szonda is erősen tudja befolyásolni!

A traktorhang az azért van mert kihagy az egyik henger...

Esetleg cseréld meg a gyertyát a kérdéses hengernél lévőnél valamelyikkel mert már jártam én is úgy hogy új volt és zárlatos...(a porcelánon kívül húzott át)

Link to comment
Megosztás:

Hali olyan problémám lenne hogy ,volt egy motor cserém (c20ne) műtét sikeres volt minden oké de az egyik nap hirtelen eltünt a viz az autóból másnap rá töltötem azota nincs baj de a csövek felpuffadtak ,

a kocsi jól megy még mindig .

Agdódok hogy hengerfej probléma keletkezet bár semmi tünetét nem érzékelem .

ha esetleg van valmi véleményetek vgay gondolatotok kérlek irjátok le köszi :)

Azt nem írtad hogy a műtét után, egyből vagy több nap is el telt! Nem mindegy !

Mert ha egyből akkor a rendszer nem volt telítve és ezért fogyhatott ki!

Ha már mentél vele több napot és utána csinálta ezt...passz

Csövek felpuffadása annyira nem jó, hengerfej tömítés gyanús...és a víz eltűnése is arra utal

Egyéb jelei :

- Figyeld a kipufogót, ha fehér füst akkor gyanus....

- Megynyitod a hűtővíz kiegyenlítő tartályt, és hosszú sziszegéssel társul és ha beleszagolsz benya szaga van

- Egy henger rosszalkodik, nem mindig megy induláskor

- Olajbeöntőnyílásban világosbarna habos trutyi (de nagyon habos) nem csak ipp hogy!

Figyeld a vizet hogy fogyogat e... de csak óvatosan a hosszú távval, és a magas fordulatokkal, én már nyírtam ki hűtőt hf hiba miatt! (szétnyomta)

Link to comment
Megosztás:

Az a gondom, hogy fogy a hűtővizem, semmi külső jel, de kb két napja olyan erőteljes fehér füst jön a kipuffból hogy hengerfejre gyanakszok. Addig nem akarok még olajat cserélni sem, de amúgy ha nem lenne hűtővíz gondom, akkor simán nekiállnék egy olajcserének szűrővel eggyütt.

Az igaz, hogy azóta csörömpöl, amióta kigyulladt az olajoskanna a műszerfalon.

Nézzél már be légyszi az olaj beöntő nyílásba...

Nem őzike barna és habos az olajad?

Olyan mintha hengerfejes lenne a moci! Méghozzá az olaj, és víz, és égőtér felé!

Látni a fehér füstöt kipuffnál = Viz / égőtér

Traktorhang = égőtérben víz és kihagyó henger

Olaj lámpa villan = Olaj / Víz keveredik, és híg cuccot (lehet vizet) akarna felnyomni a rendszer és nincs meg a nyomás ezáltal villan a lámpa

De az is lehet amit "rozsav" mondott olajgomba efosta magát...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. A köv problémám lenne. A jobb hátsó ablakot nem tudom letekerni. Egy kicsit elindul de féloldalasan, majd megszorul. Tudom vegyem le a kárpitot, de az omega gyűrűvel nem bírok. Valakinek ötlete a probléma megoldására?? A gyűrű levételéről esetleg képek? Előre is köszönöm.

Valami vékony rongyal probáld meg!

Alá húzod és láss csodát ... :-)

Link to comment
Megosztás:

Azt nem írtad hogy a műtét után, egyből vagy több nap is el telt! Nem mindegy !

Mert ha egyből akkor a rendszer nem volt telítve és ezért fogyhatott ki!

Ha már mentél vele több napot és utána csinálta ezt...passz

Csövek felpuffadása annyira nem jó, hengerfej tömítés gyanús...és a víz eltűnése is arra utal

Egyéb jelei :

- Figyeld a kipufogót, ha fehér füst akkor gyanus....

- Megynyitod a hűtővíz kiegyenlítő tartályt, és hosszú sziszegéssel társul és ha beleszagolsz benya szaga van

- Egy henger rosszalkodik, nem mindig megy induláskor

- Olajbeöntőnyílásban világosbarna habos trutyi (de nagyon habos) nem csak ipp hogy!

Figyeld a vizet hogy fogyogat e... de csak óvatosan a hosszú távval, és a magas fordulatokkal, én már nyírtam ki hűtőt hf hiba miatt! (szétnyomta)

köszönöm a választ !

amugy ez a dolog a mütét után másnap történt . Habot néztem nincs ,nem büdös a viz ,egy hengerem roszalkodik de az valoszínüleg a kevés benya miat mert jelenleg egy külső ac a belöbön keresztül szív

de ezt csak hirtelen gáznál nagyon ritkán :(

Link to comment
Megosztás:

Valami vékony rongyal probáld meg!

Alá húzod és láss csodát ... :-)

Csak vigyázz,mert ha kiugrik akkor úgy elszáll,hogy soha nem lesz meg.Nekem a Vectránál egy párszor elrepült,még jó hogy volt vagy 10 darab tartalékba:)Nekem is le kell szednem a hangszórók miatt,én már csináltam egy célszerszámot drótból,meg egy lepkehálót elkapni az omegát:)

Link to comment
Megosztás:

Csak vigyázz,mert ha kiugrik akkor úgy elszáll,hogy soha nem lesz meg.Nekem a Vectránál egy párszor elrepült,még jó hogy volt vagy 10 darab tartalékba:)Nekem is le kell szednem a hangszórók miatt,én már csináltam egy célszerszámot drótból,meg egy lepkehálót elkapni az omegát:)

Én egy sima csavarhúzót, kihegyeztem, és annak végét meghajlítva, nem nagyon csak kicsit!

miközbe piszkálom, másik kéz már elkapó funkcióban...:)

Link to comment
Megosztás:

Nem őzike barna és habos az olajad?

De!

Olyan mintha hengerfejes lenne a moci! Méghozzá az olaj, és víz, és égőtér felé!

Nem nagyon tudom értelmezni ezt a mondatot.

Látni a fehér füstöt kipuffnál = Viz / égőtér

Szerintem is oda szökik el a vizem.

Traktorhang = égőtérben víz és kihagyó henger

Hígabb is jóval az olajam és a 3. hengerem sokszor kihagy. Talán ennél a hengernél szakadt át?

Olaj lámpa villan = Olaj / Víz keveredik, és híg cuccot (lehet vizet) akarna felnyomni a rendszer és nincs meg a nyomás ezáltal villan a lámpa

De az is lehet amit "rozsav" mondott olajgomba efosta magát...

Talán az még jó, inkább az olajjal lesz a gond.

Link to comment
Megosztás:

Néha fuldoklik az autó. Ha pl piros lámpa előtt korán kapcsolok üresbe (tehát ha nem gurulok végig 4-ben a lámpáig, majd ott üres). Ílyenkor álló helyben nekiáll fuldokolni, a fordulatszám visszaesik egy osztást, majd felugrik a normálra, majd ismét leesik... Ilyenkor adni kell neki egy gázfröccsöt, azután megjavul. Vagy kanyarban 4-ből 2-be váltásnál visszaesik normál alapjárat alá a fordulat, amíg fel nem engedem ismét a kuplungot.

Nekem nincs AGR-em gyárilag (2004 Z14XE). Szerintetek mitől lehet a fuldoklás?

Link to comment
Megosztás:

Néha fuldoklik az autó. Ha pl piros lámpa előtt korán kapcsolok üresbe (tehát ha nem gurulok végig 4-ben a lámpáig, majd ott üres). Ílyenkor álló helyben nekiáll fuldokolni, a fordulatszám visszaesik egy osztást, majd felugrik a normálra, majd ismét leesik... Ilyenkor adni kell neki egy gázfröccsöt, azután megjavul. Vagy kanyarban 4-ből 2-be váltásnál visszaesik normál alapjárat alá a fordulat, amíg fel nem engedem ismét a kuplungot.

Nekem nincs AGR-em gyárilag (2004 Z14XE). Szerintetek mitől lehet a fuldoklás?

Biztos nincs benne AGR? Nekem 2000-es Z14XE-m van és biztos hogy van benne. 3 hónapja cseréltettem. Mondjuk amikor rossz volt, akkor is inkább kisebb szaggatások, rángatások voltak a hiba jellemzői. Főleg nagyobb sebességnél gáz elvételekor. Drasztikus fordulatszám változás nem volt.

Link to comment
Megosztás:

Biztos nincs benne AGR? Nekem 2000-es Z14XE-m van és biztos hogy van benne. 3 hónapja cseréltettem. Mondjuk amikor rossz volt, akkor is inkább kisebb szaggatások, rángatások voltak a hiba jellemzői. Főleg nagyobb sebességnél gáz elvételekor. Drasztikus fordulatszám változás nem volt.

Nincs benne. Egyéb tüneteket nem produkál. Olyan mintha rátennél egy nagy fogyasztót (pl kormányszervó), és lemegy a furdalatszám, majd próbál visszaállni, de ez nem mindig sikerül neki...

Link to comment
Megosztás:

Biztos nincs benne AGR? Nekem 2000-es Z14XE-m van és biztos hogy van benne. 3 hónapja cseréltettem. Mondjuk amikor rossz volt, akkor is inkább kisebb szaggatások, rángatások voltak a hiba jellemzői. Főleg nagyobb sebességnél gáz elvételekor. Drasztikus fordulatszám változás nem volt.

Nem hiszem, hogy EGR szelep miatt lenne. Nekem is ezt csinálja az autó, pedig ledugóztam az EGR szelepem...

Link to comment
Megosztás:

Nézted a gyútókábelt nem e szakadt vagy valami, az hogy az az 1 henger nem mindig megy lehet töblet fogyasztás, de ezt a labda szonda is erősen tudja befolyásolni!

A traktorhang az azért van mert kihagy az egyik henger...

Esetleg cseréld meg a gyertyát a kérdéses hengernél lévőnél valamelyikkel mert már jártam én is úgy hogy új volt és zárlatos...(a porcelánon kívül húzott át)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítség kellene!

Van egy 1998-as 1.6 16v g-astra-m! Ami már 4-éve a tulajdonomba van az lenne a problémám hogy drasztikusan sokat fogyaszt! Mit értek drasztikus alatt 100km-en 3-4-literrel eszik többet! És elég furcsa hangja van olyan hangja van mint egy traktornak! A gyertyák jók a gyújtó trafó ujj és az üzemanyag szűrő ujj! Az első hengerben lévő gyertya mindig be szennyeződik olajos lesz az a henger megy csak néha ki hagy! Az egr szelepem rossz volt de mivel nem volt 50-ezer forintom ujjat venni ezért lezárattam és már fél éve hibátlanul működik a kocsi lezárt egr-el vagyis működött! tudnátok segíteni hogy mi lehet a baja vagy hogy hova vigyem és mit nézessek meg rajta??? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Nekem nem rég volt ilyesféle problémám:traktorozó hang, indítás után ugráló ford.számmal,menetközben alacsony fordulaton erőtlen

volt az autó.Nálam a gyertyák okozták ezt a jelenséget!....Szerelőnél valaki "véletlen"nem az én előírt gyertyáim rakta vissza! Gyertyacsere után megoldódott!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.