törvényenkívüli Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok Régen jártam erre, mert eddig szinte minden rendben volt a géppel, idáig. Ma megjártam Komáromot (Pestről), minden ment rendesen, de most leállítás után nem tudom újra elindítani. Indítás után beáll alapjáratra, majd felpörög 1500-ig, utána leáll. Mindez kb 5 mp alatt. Hibavillogtatás megvolt, semmit nem villog, folyamatosan világít. Annyi van még vele, hogy tegnap jött ki a szervizből, de ott csak az ABS hiba miatt volt (néha nem működött). Ott kivizsgálták és azt mondták hogy minden rendben. Valami ötlet? Egy Opel szerviz (Schiller, Fóti út) kb 5 km-re van, oda még elgurulhatok ha a gázpedállal nem engedem lefulladni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok Régen jártam erre, mert eddig szinte minden rendben volt a géppel, idáig. Ma megjártam Komáromot (Pestről), minden ment rendesen, de most leállítás után nem tudom újra elindítani. Indítás után beáll alapjáratra, majd felpörög 1500-ig, utána leáll. Mindez kb 5 mp alatt. Hibavillogtatás megvolt, semmit nem villog, folyamatosan világít. Annyi van még vele, hogy tegnap jött ki a szervizből, de ott csak az ABS hiba miatt volt (néha nem működött). Ott kivizsgálták és azt mondták hogy minden rendben. Valami ötlet? Egy Opel szerviz (Schiller, Fóti út) kb 5 km-re van, oda még elgurulhatok ha a gázpedállal nem engedem lefulladni? Szia! Pár éve én is hasonlóképp jártam, hogy indítás után le is állt szinte rögtön. Alapjáratom nem volt egyáltalán. Közlekedni lehetett vele magas fordulaton, hogy le ne álljon. Először nézd meg a pillangó szelepet takarítsd meg stb. Nálam az okozta a problémát, hogy belement valami fémdarab. Beszipuzta a légszűrőn át. Az is cserés lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok Erre tud nekem valaki mondani valamit? : P0340=Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség Astra G 98' X14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
furcatus Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok! Meghalt a bal indexem. Először csak néha kihagyott egy ütemet, aztán egyre gyakrabban. A végén már csak néha villant, közben pedig gyorsan kattogott. Az izzók jók, mert amikor sikerül villannia, akkor az összes világít. A kapcsoló sem lehet, mert a vészvillogó bekapcsolásakor is ugyanezt csinálta. Kaptam magam, végignéztem ezt a jó kis fórumot, levontam a következtetést, hogy biztos relé csere. Vettem egy új relét, 5 perc alatt kicseréltem Az indexem újra régi fényében tündöklik. :) Ide is csak azért írok, hogy megköszönjem a fórumozóknak a segítséget: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok! Meghalt a bal indexem. Először csak néha kihagyott egy ütemet, aztán egyre gyakrabban. A végén már csak néha villant, közben pedig gyorsan kattogott. Az izzók jók, mert amikor sikerül villannia, akkor az összes világít. A kapcsoló sem lehet, mert a vészvillogó bekapcsolásakor is ugyanezt csinálta. Kaptam magam, végignéztem ezt a jó kis fórumot, levontam a következtetést, hogy biztos relé csere. Vettem egy új relét, 5 perc alatt kicseréltem Az indexem újra régi fényében tündöklik. :) Ide is csak azért írok, hogy megköszönjem a fórumozóknak a segítséget: Köszi! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Újabb probléma idegesít, amit látom nem nagy költség orvosolni. A jobb első ajtónál el van törve az ajtónyitás kapcsoló és hiányzik belőle a csavar (már így vettem nyáron...). A cromaxnál találtam ilyen kapcsolót, viszont nem tudom, honnan szerezzek hozzá csavart. Erre van valakinek valami tippje? Vagy esetleg tudja, hogy milyen csavar való bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 T kacsa7! "... honnan ..." Opel márkaszerviz alkatrész értékesítő részleg. "... milyen csavar ..." Alvázszám függő: Lencsefejű csavar, M4 x 20 GM alkatrészszám: 90569393 Opel katalógusszám: 12 41 954 Lencsefejű csavar 4,2 x 13 GM alkatrészszám: 9152061 Opel katalógusszám: 12 41 955 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 T kacsa7! "... honnan ..." Opel márkaszerviz alkatrész értékesítő részleg. "... milyen csavar ..." Alvázszám függő: Lencsefejű csavar, M4 x 20 GM alkatrészszám: 90569393 Opel katalógusszám: 12 41 954 Lencsefejű csavar 4,2 x 13 GM alkatrészszám: 9152061 Opel katalógusszám: 12 41 955 Köszönöm! És azt nem tudod véletlenül árban mi körül mozoghat? Nem tudom mennyit kérhetnek el pár csavarért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Köszönöm! És azt nem tudod véletlenül árban mi körül mozoghat? Nem tudom mennyit kérhetnek el pár csavarért... a "gyári" csavar 350ft ... kissé túlzó :) ennyiért a csavarboltban egy marékkel kapsz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 T Mc-elek! A csavarboltban a GM minőségbiztosítási rendszere nem elérhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 T Mc-elek! A csavarboltban a GM minőségbiztosítási rendszere nem elérhető. :) T Nagy Misu ! Megvolt a mai bölcsességed ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
federal Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok!Egy 1,6 16V-es astra G van.Egy ideje idonkent menet kozben berangat es ha benyomom a kuplungot az alap jarat is eltunik.Ilyenkor ujra inditok adok neki ket padlogazt es hejre jon.Tud e valaki segiteni valami tanacsal.Elore is koszonom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 T Mc-elek! A csavarboltban a GM minőségbiztosítási rendszere nem elérhető. :D :D :D :D :D :D jézusom...azért egy szar 4-es csavarnál ne kelljen már a GM csomagoláshoz ragaszkodni... de tényleg... illetve ha vicc volt, akkor bocs Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 a "gyári" csavar 350ft ... kissé túlzó :) ennyiért a csavarboltban egy marékkel kapsz :) Ja, én is éppen múlt héten akartam venni a műszerfalhoz csavarokat. Ahol én voltam ott is 350 Ft körül volt a csavarnak, plusz szintén 350 körül a hozzá való műanyag bolhának darabja. A 3-3 db ami kellett volna ott van 2000 Ft. Azért vicces azért a néhány darab kis sz@rért. Cromaxban még megkérdezem ha arra járok, ha ott is hasonló, megyek a csavarboltba, nézek valami hasonlót. Meg tudok barátkozni a gondolattal, hogy azok nem lesznek a GM minőségbiztosítási rendszere által jóváhagyva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 T ampervadász! "... vicces ..." Nem kötelező. Lehetőség. De, amint az előző példa mutatja, egységsugarú felhasználó egy csavar méretének meghatározásakor is segítséget igényel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 T Mc-elek! A GM 2011-ben fejlesztett, gyártott, értékesített, garanciát vállalt több mint 9 000 000 (kilenc millió) autóra. És Te - egyszerű ember - mit csináltál 2011-ben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 T Mc-elek! A GM 2011-ben fejlesztett, gyártott, értékesített, garanciát vállalt több mint 9 000 000 (kilenc millió) autóra. És Te - egyszerű ember - mit csináltál 2011-ben? Én egyszerű ember 2011ben a Rational AG-nak fejlesztettem és teszteltem az új szériás gépeit (a Rational AG-nak piaci részesedés világ viszonylatban 54% !!!) Évi 60000 darab , de tudom ez semmi :) ha nekik megfelel az a műbizonylatos csavar amit a csavarboltban veszünk hozzá ... Tény az is , hogy komolyabb jelentőségű helyeken mint pl híd felfogatás, megveszem a GM csomagolású csavart ,mert oda az való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Én egyszerű ember 2011ben a Rational AG-nak fejlesztettem és teszteltem az új szériás gépeit (a Rational AG-nak piaci részesedés világ viszonylatban 54% !!!) Évi 60000 darab , de tudom ez semmi :) ha nekik megfelel az a műbizonylatos csavar amit a csavarboltban veszünk hozzá ... Tény az is , hogy komolyabb jelentőségű helyeken mint pl híd felfogatás, megveszem a GM csomagolású csavart ,mert oda az való. De egy kapcsoló felfogatásához felesleges, ha 100-ad áron lehet megkapni. :D (3-4Ft egy lemezcsavar) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Nekem is ez a véleményem.... De a mester megmondta a tutit Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Nekem is ez a véleményem.... De a mester megmondta a tutit Minek a mestere? :D Vegyen sok lemezcsavart 100x áron, ha az jó neki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Siasztok. Az aproblemam, hogy azanyosules feloli levego fuvoka nem tartja a poziciojat, szoval mindig lebukik, nemszorul ugy mint a tobbi. Mi lehet aproblema? letorhetet valami muanyag ful ami tartotta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Siasztok. Az aproblemam, hogy azanyosules feloli levego fuvoka nem tartja a poziciojat, szoval mindig lebukik, nemszorul ugy mint a tobbi. Mi lehet aproblema? letorhetet valami muanyag ful ami tartotta? Szedd le a műanyag burkolatot, s meglátod, ha jól emlékszek, akkor 2 erősebb karom fogja, érdekes lenne, ha az letörött volna. Ha letörött ragaszd be, azt úgysem nagyon kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 T ampervadász! "... vicces ..." Nem kötelező. Lehetőség. De, amint az előző példa mutatja, egységsugarú felhasználó egy csavar méretének meghatározásakor is segítséget igényel. T mantec! "...egységsugarú felhasználó..." ezt most miért kell? egy autós fórumban vagyunk, ahol az egyetlen közös pont a tagok tulajdonában lévő autó típusa...semmi más... meggyőződésem, hogy nem találsz itt senkit, akinek a saját szakterületén belül ne lehetnél akár Te is "egységsugarú felhasználó"... mellesleg véleményed sokkal könnyebben elfogadható ha érvelsz (még ha az érveid szélsőségesek is netán), mint ha sértegetsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Szedd le a műanyag burkolatot, s meglátod, ha jól emlékszek, akkor 2 erősebb karom fogja, érdekes lenne, ha az letörött volna. Ha letörött ragaszd be, azt úgysem nagyon kell cserélni. hogyan szedjem le a fuvokat? Nem akarom megjobban eltorni Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 hogyan szedjem le a fuvokat? Nem akarom megjobban eltorni Azt a fekete takarót kell leszedni. De így a szélvédő díszcsíkot és az ablaktörlő lapátokat is le kell szedni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts