Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok

Régen jártam erre, mert eddig szinte minden rendben volt a géppel, idáig.

Ma megjártam Komáromot (Pestről), minden ment rendesen, de most leállítás után nem tudom újra elindítani. Indítás után beáll alapjáratra, majd felpörög 1500-ig, utána leáll. Mindez kb 5 mp alatt.

Hibavillogtatás megvolt, semmit nem villog, folyamatosan világít.

Annyi van még vele, hogy tegnap jött ki a szervizből, de ott csak az ABS hiba miatt volt (néha nem működött). Ott kivizsgálták és azt mondták hogy minden rendben.

Valami ötlet? Egy Opel szerviz (Schiller, Fóti út) kb 5 km-re van, oda még elgurulhatok ha a gázpedállal nem engedem lefulladni?

Elküldve

Sziasztok

Régen jártam erre, mert eddig szinte minden rendben volt a géppel, idáig.

Ma megjártam Komáromot (Pestről), minden ment rendesen, de most leállítás után nem tudom újra elindítani. Indítás után beáll alapjáratra, majd felpörög 1500-ig, utána leáll. Mindez kb 5 mp alatt.

Hibavillogtatás megvolt, semmit nem villog, folyamatosan világít.

Annyi van még vele, hogy tegnap jött ki a szervizből, de ott csak az ABS hiba miatt volt (néha nem működött). Ott kivizsgálták és azt mondták hogy minden rendben.

Valami ötlet? Egy Opel szerviz (Schiller, Fóti út) kb 5 km-re van, oda még elgurulhatok ha a gázpedállal nem engedem lefulladni?

Szia!

Pár éve én is hasonlóképp jártam, hogy indítás után le is állt szinte rögtön. Alapjáratom nem volt egyáltalán. Közlekedni lehetett vele magas fordulaton, hogy le ne álljon. Először nézd meg a pillangó szelepet takarítsd meg stb. Nálam az okozta a problémát, hogy belement valami fémdarab. Beszipuzta a légszűrőn át. Az is cserés lett.

Elküldve

Sziasztok!

Meghalt a bal indexem. Először csak néha kihagyott egy ütemet, aztán egyre gyakrabban. A végén már csak néha villant, közben pedig gyorsan kattogott. Az izzók jók, mert amikor sikerül villannia, akkor az összes világít. A kapcsoló sem lehet, mert a vészvillogó bekapcsolásakor is ugyanezt csinálta.

Kaptam magam, végignéztem ezt a jó kis fórumot, levontam a következtetést, hogy biztos relé csere. Vettem egy új relét, 5 perc alatt kicseréltem Az indexem újra régi fényében tündöklik. :)

Ide is csak azért írok, hogy megköszönjem a fórumozóknak a segítséget: Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Meghalt a bal indexem. Először csak néha kihagyott egy ütemet, aztán egyre gyakrabban. A végén már csak néha villant, közben pedig gyorsan kattogott. Az izzók jók, mert amikor sikerül villannia, akkor az összes világít. A kapcsoló sem lehet, mert a vészvillogó bekapcsolásakor is ugyanezt csinálta.

Kaptam magam, végignéztem ezt a jó kis fórumot, levontam a következtetést, hogy biztos relé csere. Vettem egy új relét, 5 perc alatt kicseréltem Az indexem újra régi fényében tündöklik. :)

Ide is csak azért írok, hogy megköszönjem a fórumozóknak a segítséget: Köszi!

:icon13:

Elküldve

Újabb probléma idegesít, amit látom nem nagy költség orvosolni. A jobb első ajtónál el van törve az ajtónyitás kapcsoló és hiányzik belőle a csavar (már így vettem nyáron...). A cromaxnál találtam ilyen kapcsolót, viszont nem tudom, honnan szerezzek hozzá csavart. Erre van valakinek valami tippje? Vagy esetleg tudja, hogy milyen csavar való bele?

Elküldve

T kacsa7!

"... honnan ..."

Opel márkaszerviz alkatrész értékesítő részleg.

"... milyen csavar ..."

Alvázszám függő:

Lencsefejű csavar, M4 x 20

GM alkatrészszám: 90569393

Opel katalógusszám: 12 41 954

Lencsefejű csavar 4,2 x 13

GM alkatrészszám: 9152061

Opel katalógusszám: 12 41 955

Elküldve

T kacsa7!

"... honnan ..."

Opel márkaszerviz alkatrész értékesítő részleg.

"... milyen csavar ..."

Alvázszám függő:

Lencsefejű csavar, M4 x 20

GM alkatrészszám: 90569393

Opel katalógusszám: 12 41 954

Lencsefejű csavar 4,2 x 13

GM alkatrészszám: 9152061

Opel katalógusszám: 12 41 955

Köszönöm! És azt nem tudod véletlenül árban mi körül mozoghat? Nem tudom mennyit kérhetnek el pár csavarért...

Elküldve

Köszönöm! És azt nem tudod véletlenül árban mi körül mozoghat? Nem tudom mennyit kérhetnek el pár csavarért...

a "gyári" csavar 350ft ... kissé túlzó :)

ennyiért a csavarboltban egy marékkel kapsz :)

Elküldve

Sziasztok!Egy 1,6 16V-es astra G van.Egy ideje idonkent menet kozben berangat es ha benyomom a kuplungot az alap jarat is eltunik.Ilyenkor ujra inditok adok neki ket padlogazt es hejre jon.Tud e valaki segiteni valami tanacsal.Elore is koszonom!

Elküldve

T Mc-elek!

A csavarboltban a GM minőségbiztosítási rendszere nem elérhető.

:D :D :D :D :D :D

jézusom...azért egy szar 4-es csavarnál ne kelljen már a GM csomagoláshoz ragaszkodni...

de tényleg...

illetve ha vicc volt, akkor bocs

Elküldve

a "gyári" csavar 350ft ... kissé túlzó :)

ennyiért a csavarboltban egy marékkel kapsz :)

Ja, én is éppen múlt héten akartam venni a műszerfalhoz csavarokat. Ahol én voltam ott is 350 Ft körül volt a csavarnak, plusz szintén 350 körül a hozzá való műanyag bolhának darabja. A 3-3 db ami kellett volna ott van 2000 Ft. Azért vicces azért a néhány darab kis sz@rért. Cromaxban még megkérdezem ha arra járok, ha ott is hasonló, megyek a csavarboltba, nézek valami hasonlót. Meg tudok barátkozni a gondolattal, hogy azok nem lesznek a GM minőségbiztosítási rendszere által jóváhagyva :D

Elküldve

T ampervadász!

"... vicces ..."

Nem kötelező. Lehetőség.

De, amint az előző példa mutatja, egységsugarú felhasználó egy csavar méretének meghatározásakor is segítséget igényel.

Elküldve

T Mc-elek!

A GM 2011-ben fejlesztett, gyártott, értékesített, garanciát vállalt több mint 9 000 000 (kilenc millió) autóra.

És Te - egyszerű ember - mit csináltál 2011-ben?

Elküldve

T Mc-elek!

A GM 2011-ben fejlesztett, gyártott, értékesített, garanciát vállalt több mint 9 000 000 (kilenc millió) autóra.

És Te - egyszerű ember - mit csináltál 2011-ben?

Én egyszerű ember 2011ben a Rational AG-nak fejlesztettem és teszteltem az új szériás gépeit (a Rational AG-nak piaci részesedés világ viszonylatban 54% !!!)

Évi 60000 darab , de tudom ez semmi :)

ha nekik megfelel az a műbizonylatos csavar amit a csavarboltban veszünk hozzá ...

Tény az is , hogy komolyabb jelentőségű helyeken mint pl híd felfogatás, megveszem a GM csomagolású csavart ,mert oda az való.

Elküldve

Én egyszerű ember 2011ben a Rational AG-nak fejlesztettem és teszteltem az új szériás gépeit (a Rational AG-nak piaci részesedés világ viszonylatban 54% !!!)

Évi 60000 darab , de tudom ez semmi :)

ha nekik megfelel az a műbizonylatos csavar amit a csavarboltban veszünk hozzá ...

Tény az is , hogy komolyabb jelentőségű helyeken mint pl híd felfogatás, megveszem a GM csomagolású csavart ,mert oda az való.

De egy kapcsoló felfogatásához felesleges, ha 100-ad áron lehet megkapni. :D (3-4Ft egy lemezcsavar)

Elküldve

Nekem is ez a véleményem.... De a mester megmondta a tutit

Minek a mestere? :D

Vegyen sok lemezcsavart 100x áron, ha az jó neki. :D

Elküldve

Siasztok. Az aproblemam, hogy azanyosules feloli levego fuvoka nem tartja a poziciojat, szoval mindig lebukik, nemszorul ugy mint a tobbi. Mi lehet aproblema? letorhetet valami muanyag ful ami tartotta?

Elküldve

Siasztok. Az aproblemam, hogy azanyosules feloli levego fuvoka nem tartja a poziciojat, szoval mindig lebukik, nemszorul ugy mint a tobbi. Mi lehet aproblema? letorhetet valami muanyag ful ami tartotta?

Szedd le a műanyag burkolatot, s meglátod, ha jól emlékszek, akkor 2 erősebb karom fogja, érdekes lenne, ha az letörött volna. Ha letörött ragaszd be, azt úgysem nagyon kell cserélni.

Elküldve

T ampervadász!

"... vicces ..."

Nem kötelező. Lehetőség.

De, amint az előző példa mutatja, egységsugarú felhasználó egy csavar méretének meghatározásakor is segítséget igényel.

T mantec!

"...egységsugarú felhasználó..."

ezt most miért kell? egy autós fórumban vagyunk, ahol az egyetlen közös pont a tagok tulajdonában lévő autó típusa...semmi más...

meggyőződésem, hogy nem találsz itt senkit, akinek a saját szakterületén belül ne lehetnél akár Te is "egységsugarú felhasználó"...

mellesleg véleményed sokkal könnyebben elfogadható ha érvelsz (még ha az érveid szélsőségesek is netán), mint ha sértegetsz...

Elküldve

Szedd le a műanyag burkolatot, s meglátod, ha jól emlékszek, akkor 2 erősebb karom fogja, érdekes lenne, ha az letörött volna. Ha letörött ragaszd be, azt úgysem nagyon kell cserélni.

hogyan szedjem le a fuvokat?

Nem akarom megjobban eltorni

Elküldve

hogyan szedjem le a fuvokat?

Nem akarom megjobban eltorni

Azt a fekete takarót kell leszedni.

De így a szélvédő díszcsíkot és az ablaktörlő lapátokat is le kell szedni...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.