tgabika76 Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Jól működik, csak gyengén terít... De én nem vennék bele még egyszer. Ez érdekes felvetés, még én sem éreztem ilyen szempontból hátrányát. Jó, gondolom a félcentis sarat nem mossa le, viszont normál esetben kevesebb ablakmosófolyadékot fogyaszt. Meg kéne nézni valakinek hogy milyen teljesítményű az Insignia ablakmosó pumpája... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ktibor Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Történt az, hogy egy héttel ezelőtt -7 fok körül volt és az autó gyújtást követően 3 hengerezett. Leállítottam, majd újbóli gyújtáskor abbahagyta. Mentem vele 20km-t és következő újraindításkor ugyanezt csinálta. Újraindításkor már nem volt probléma. Azóta NEM volt gond, de kivillogtattam mentett hibákat és 3. és 4. henger gyújtás kimaradást jelzett. Ma próbáltam levenni olajkupakot motor tetejéről és nehezen csavartam ki, mire kijött látom hogy sárga trutyi van rajta. Levettem motor szelepfedélt és annak belsejében itt ott szintén megjelent a trutyi. A vezérműtengelynél nem látszik semmi, motorolaj is tisztának tűnik. A twinport modul és szelepfedél közötti vastagabb cső belseje szintén trutyi. A kocsit hidegen 2000-2500 fordulat között szoktam hajtani, üzemi hőmérsékleten 2500-3000 között. 2008-as Z14XEP motoros Astra G-ről van szó... Történt már hasonló valakinél, vagy van valakinek ötlete mi okozhatja ezt? Köszönöm! Hello Nálam a 2.hengernél volt gyújtás kimaradás.A hiba oka a 2. gyujtógyertya hézag nagy volt(0.9 hetyett 1.2). Télen az akku.kapacitása lecsökken, indításkor főleg és ilyenkor a szikra intenzitása is kicsi.Valahol olvastam,hogy gázos használatnál a hézagot 0.7mm re kell állítani,de mivel én benzinnel használom, ezért 0.8 ra állítottam mind a négy gyertyát.Ezmelett még a kettest a hármas helyére csavartam vissza,hogy ha a gyertya lenne a hibás ,akkor a hiba atvándorolna a 3. hengerbe.Ez is 2008-as Z14XEP motoros Astra G . Az új gyertyákat 36000km nél cserélte a szerviz (GM 031).Most 40000km nél tartok. Mindez három hete történt, azóta hibamentes a gép. Üdv. KT. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Hello Nálam a 2.hengernél volt gyújtás kimaradás.A hiba oka a 2. gyujtógyertya hézag nagy volt(0.9 hetyett 1.2). Télen az akku.kapacitása lecsökken, indításkor főleg és ilyenkor a szikra intenzitása is kicsi.Valahol olvastam,hogy gázos használatnál a hézagot 0.7mm re kell állítani,de mivel én benzinnel használom, ezért 0.8 ra állítottam mind a négy gyertyát.Ezmelett még a kettest a hármas helyére csavartam vissza,hogy ha a gyertya lenne a hibás ,akkor a hiba atvándorolna a 3. hengerbe.Ez is 2008-as Z14XEP motoros Astra G . Az új gyertyákat 36000km nél cserélte a szerviz (GM 031).Most 40000km nél tartok. Mindez három hete történt, azóta hibamentes a gép. Üdv. KT. Akkor neked a gyári nem bírt ki sokat. Nálam 60e-nél lett cserélve. LPG-s üzemben pedig a mostani gyertyákban ~35e van, és hibamentes. Tavasszal cserélem, mert LPG állítólag jobban eszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Insignia fúvóka: az hülyeség hogy gyenge a szivattyú, én legalábbis még nem vettem észre ilyesmit. Az igaz viszont hogy speciális szerszám kell a beállításához. Jaigen, simán belemegy a gyári helyére. Nekem is Insignia fúvókám van, nincs vele semmi baj, nagyon jól működik. A beállító szerszám nem nagy dolog, ha van esztergályos ismerősöd, vagy kis kézügyességed. Az enyémet magam csináltam, oszlopos fúrógép, valamint tűreszelő készlet segítségével. A rajzot meg valamelyik fórumtárstól kaptam. Köszi mind kettőtöknek az infót! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Sziasztok!! z14xep Ismét kérdéssel fodulok hozzátok! Ma hajtottam a verdát és megint hallottam valami hidrotöke hangot megálltam, gondoltam meg hallgatom melyik oldalról jöhet a hang. Elő vettem a jó kis hosszúkás csavarhúzómat, neki álltam hallgatózni és nem a hdrótőke felől jött a hang hanem jobb oldalt beömlő ház környékén ahol van valami fekete gömb alakú műanyag elvileg valami membrán szarik be és attól kattog. De itt a bökkenő, hogy egyszer csinálja egyszer nem kezd kiakasztani a sárkány! Gondoltam kihúzatom 4-be hátha abba hagyja ...szuperul bele is futottam a trafiba , várom a számlát:-( Kérdés találkoztatok e valami hasonló hangokkal? Tavaly volt hidrotőke csere, lánc stb... Hogy fordulhat elő ennyi probléma ... elkeserítő a dolog 150 van az autóba. várom válaszotokat! Még egy kérés valki specialista itt veszprém környékén de messzebb is elmennék csak legyen már jó ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Nekem is Insignia fúvókám van, nincs vele semmi baj, nagyon jól működik. A beállító szerszám nem nagy dolog, ha van esztergályos ismerősöd, vagy kis kézügyességed. Az enyémet magam csináltam, oszlopos fúrógép, valamint tűreszelő készlet segítségével. A rajzot meg valamelyik fórumtárstól kaptam. Helló, milyen beállító szerszám kell hozzá? Megvan még a rajzod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Sziasztok!! z14xep Ismét kérdéssel fodulok hozzátok! Ma hajtottam a verdát és megint hallottam valami hidrotöke hangot megálltam, gondoltam meg hallgatom melyik oldalról jöhet a hang. Elő vettem a jó kis hosszúkás csavarhúzómat, neki álltam hallgatózni és nem a hdrótőke felől jött a hang hanem jobb oldalt beömlő ház környékén ahol van valami fekete gömb alakú műanyag elvileg valami membrán szarik be és attól kattog. De itt a bökkenő, hogy egyszer csinálja egyszer nem kezd kiakasztani a sárkány! Gondoltam kihúzatom 4-be hátha abba hagyja ...szuperul bele is futottam a trafiba , várom a számlát:-( Kérdés találkoztatok e valami hasonló hangokkal? Tavaly volt hidrotőke csere, lánc stb... Hogy fordulhat elő ennyi probléma ... elkeserítő a dolog 150 van az autóba. várom válaszotokat! Még egy kérés valki specialista itt veszprém környékén de messzebb is elmennék csak legyen már jó ! A menetirány szerinti jobb oldalon esetleg a tankszellőztető szelep kattoghat, ami természetes. Értem az aggódásod, de nem érdemes minden mechanikus zajra azonnal bestresszelni. Érdemes megnézni a vezérműtengely-lefogató csavar témában az esetleges érintettségedet (többször volt róla szó). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 A menetirány szerinti jobb oldalon esetleg a tankszellőztető szelep kattoghat, ami természetes. Értem az aggódásod, de nem érdemes minden mechanikus zajra azonnal bestresszelni. Érdemes megnézni a vezérműtengely-lefogató csavar témában az esetleges érintettségedet (többször volt róla szó). Köszi! Azon már túl vagyok mert hidrótőke cserénél szét kellett szedni! Egyébként pont tegnap nézettem meg, hogy nem -e lazult meg, 6. honapja lett kicserélve a hidrotőke! S.O.S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Árpiska Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Én 8 ezrenként cserélem olajat (GM 5w30). 4-5 percig járatom gyújtást követően, utána is óvatosan melegítem. Remélem sokáig nem lesz ilyen hidrotőkés gondom! Bár hidegen nekem se "duruzsol"! Annyira elbonyolították ezeket az újabb típusú motorokat (nem csak GM), hogy sok a hibalehetőség! Gyújtótrafót le lehet valahogyan ellenőrizni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Sziasztok! Van valakinek ötlete, hogyan lehetne kicserélni a motorba menő benzincsövemet? Sajnos eltört a pipacsati a blokknál és ha jól látom ez egy darabból van egészen a benzinszűrőig? Egyenes végű még akad, de hogyan lehetne rá rögzíteni ezt a mecman csövet? Hidegen fel tudom tágítani, de hőre sajnos nem zsugorodik vissza. Mi lenne a jó és üzembiztos megoldás? Vagy valakinek lenne fölösleges ilyen bontott csöve Z14XEP-be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Sziasztok! A hidegindításnál hallható kopogás dolga még mindíg nem oldódott meg, még mindíg opel (mágus) szerelő után keresgélek, aki tényleg ért is hozzá. De a másik kérdésem az lenne, hogy a motorháztetőre hangszigetelő kárpitot hol tudnék szerezni, vásárolni? Mennyibe kerülhet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 http://www.bontottopel.com/ Én ebben a bontóban vettem ha jól emlékszem 5000 HUF! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Sziasztok! Nincs futesem az automban....motorterben a 2 fekete gumicsö meleg....homero rendesen jelzi a hofokot , radiator csove forro . Belso keringeto ätvält, szabälyozo mukodik(tekerok) :-)) hütoviz mennyiseg megfelelo....vizpumpa nemreg cserelve....Egy nagy hilfe-t kernek vagy tanacsot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 nem lehet hogy el van dugulva,vagy vízkövesedve a radiátor?vagy még a csap is ludas lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Sziasztok! Nincs futesem az automban....motorterben a 2 fekete gumicsö meleg....homero rendesen jelzi a hofokot , radiator csove forro . Belso keringeto ätvält, szabälyozo mukodik(tekerok) :-)) hütoviz mennyiseg megfelelo....vizpumpa nemreg cserelve....Egy nagy hilfe-t kernek vagy tanacsot! Hasonló a hibajelenség nálam is annyi a különbség hogy van fűtés de nagyon minimál!!! Lehet, hogy levegős a hűtőd, próbáld meg járatni nyitott kiegyenlítővel, fullra tekert melegnél. Ha nem segít akkor a radiátort kell megnézni, azt hiszem nálam is ez lesz csak még nem tudom hogyan fogjak hozzá.... :( Még egyre gondoltam, mert állítólag ezekben elektromos a csap vezérlése, lehet abba adta meg magát valami, és csak kismértékben fordul el nem teljesen mint normál esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Hasonló a hibajelenség nálam is annyi a különbség hogy van fűtés de nagyon minimál!!! Lehet, hogy levegős a hűtőd, próbáld meg járatni nyitott kiegyenlítővel, fullra tekert melegnél. Ha nem segít akkor a radiátort kell megnézni, azt hiszem nálam is ez lesz csak még nem tudom hogyan fogjak hozzá.... :( Még egyre gondoltam, mert állítólag ezekben elektromos a csap vezérlése, lehet abba adta meg magát valami, és csak kismértékben fordul el nem teljesen mint normál esetben. Na ez a csap dolog erdekelne...a masik dolgot megprobálom, bár nem ertem ha levegos a rendszer akkor miert nem füt? A meleg megvan de miert nem fujja be a meleget,,,,vagy mivan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Na ez a csap dolog erdekelne...a masik dolgot megprobálom, bár nem ertem ha levegos a rendszer akkor miert nem füt? A meleg megvan de miert nem fujja be a meleget,,,,vagy mivan? Saját magát indításkor lelégteleníti! Ha tolod neki ventivel akkor is csak hideg levegő jön be? Bár szerintem nem zár el a termosztátod eset is lehet. Vized melegszik rendesen, vagy nem akar melegedni egyáltalán? Lábszőnyeg alatt száraz minden? Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Saját magát indításkor lelégteleníti! Ha tolod neki ventivel akkor is csak hideg levegő jön be? Bár szerintem nem zár el a termosztátod eset is lehet. Vized melegszik rendesen, vagy nem akar melegedni egyáltalán? Lábszőnyeg alatt száraz minden? Megoldodott a dolog, a hofok szabalyzo (tekero) mögött a muanyag foglalatban van a huzal ami a mechanikusan szabalyoz....az volt szetcsuszva, tehat a fekete muanyag vezetekben megy a huzal es a rögzitesi pontnál csak a huzal volt a muanyag burkolat nem....probálok fotot kesziteni... Oreg nemet szaki korbenezi az autot , csoveket, radiator csovet, szonyeget kapcsolgat stb...rádio kivesz benez moge es ott volt a baj.....jo hogy ennyibol megusztam, eleg hideg volt a reggel , belől is majdnem kapartam a jeget:-))) Köszi mindenkinek a segitseget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Szép estét mindenkinek! Gyertyával kapcsolatos kérdésem lenne. NGK 7822 BPR6ES számú gyertya megfelelő-e a kocsimba? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Saját magát indításkor lelégteleníti! Ha tolod neki ventivel akkor is csak hideg levegő jön be? Bár szerintem nem zár el a termosztátod eset is lehet. Vized melegszik rendesen, vagy nem akar melegedni egyáltalán? Lábszőnyeg alatt száraz minden? Mert ha nem száraz akkor mi lehet a probléma forrása pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Mert ha nem száraz akkor mi lehet a probléma forrása pontosan? Folyik a radiátor,vagy a csap engedhet...ha termosztát nyitva lenne,akkor nehezebben melegedne a vize,vagy nem is melegszik fel,vagy ha kint mégy vele,gyorsan visszahül Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Mert ha nem száraz akkor mi lehet a probléma forrása pontosan? radiätor tömites problema lenne...en mar azon tul vagyok ....cserelve lett (hamarosan az auto is csere csak el kell adnom...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 T palicska! NGK Standard: ZFR5F-11 Iridium: ZFR5FIX-11 A BPR6ES Ascona B, C, Campo, Corsa A, Kadett D, E, Manta B, Omega A, Rekord E, Vectra A autókba való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 T palicska! NGK Standard: ZFR5F-11 Iridium: ZFR5FIX-11 A BPR6ES Ascona B, C, Campo, Corsa A, Kadett D, E, Manta B, Omega A, Rekord E, Vectra A autókba való. T mantec! Van valami katalógus/lista, hogy melyikbe mi való? Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 T palicska! NGK Standard: ZFR5F-11 Iridium: ZFR5FIX-11 A BPR6ES Ascona B, C, Campo, Corsa A, Kadett D, E, Manta B, Omega A, Rekord E, Vectra A autókba való. Köszi szépen. Csak azért kérdeztem mert nagyon akciós lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts