tgabika76 Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Ezért gondoltam, hogy kb 40 fokra jön vissza! Szerintem aggro hozzászólása arra vonatkozott hogy a skála beosztása és a számozás alapján a legelső rovátka kb. 70°C-nál van, nincs 40°-os osztás a műszeren! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Olyan problémám akadt, hogy az utóbbi időben (most a hideg beálltával sokkal jobban) nyitás-záráskor rohadtul nyikorog a vezető oldali ajtó zsanérja. Sajnos nem tudom kizárni, hogy törve volt a gép, mielőtt hozzám került (bár nem látszik rajta), viszont korábban nem volt ennyire durva hangja. Lehet, hogy állítani kellene rajta, vagy csak egy jó olajozás/zsírozás kellene neki? Mit javasoltok? Nem feltétlen utal rendellenességre. Ha nincs kenés nyikorog(hat). WD-40-nel áztasd be, nekem mindig segít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggro Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Szerintem aggro hozzászólása arra vonatkozott hogy a skála beosztása és a számozás alapján a legelső rovátka kb. 70°C-nál van, nincs 40°-os osztás a műszeren! Igen.Pont azért tettem be a képet, mert tizes osztás van 70 től, 40 nincs rajta. :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggro Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Olyan problémám akadt, hogy az utóbbi időben (most a hideg beálltával sokkal jobban) nyitás-záráskor rohadtul nyikorog a vezető oldali ajtó zsanérja. Sajnos nem tudom kizárni, hogy törve volt a gép, mielőtt hozzám került (bár nem látszik rajta), viszont korábban nem volt ennyire durva hangja. Lehet, hogy állítani kellene rajta, vagy csak egy jó olajozás/zsírozás kellene neki? Mit javasoltok? Nálam is gyakran előjövő gond, ezt szoktam ilyenkor befujni WD40-el.Ajtóhatároló.Pedig olyan mintha csapszegnél nyikorogna.Lehet be kellene zsirozni, ugy nem jönne elő a nyikorgás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aptic Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok! G Astra Z14XEP-vel lenne bajom: Rángatás, leállás, erőtlenedés történt. Azóta kitakarítottam a fojtószelepet, utána próbálgattam, és már sárga lámpázás is volt. Kivillogtattam, légtömegmérő. Kimostam alkohollal, jól kitakarítottam, akksisaru le... Most szépen indul, nem dadog, nem rángat, nincs sárga lámpa. DE nincs semmi ereje a kocsinak, padlógáznál 4000-et se nagyon akarja elérni, és akkor elkezd megint ledadogni. Mit mondtok, merre folytassam a hibakeresést? EGR-t leszedjem, az nem olyan egyszerű móka nem? Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok! z14xep Szerintetek az mitől van, hogy menet közbe ingázik a hőfokom? fel megy 80 fokra aztán lemegy 0-ra aztán megint vissza de kb 60-nál megáll. Véleményeteket köszi előre is! Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm. Szia, Tönkrement a termosztátod, csere. Gyárit vagy Wahlert érdemes keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Szerintem aggro hozzászólása arra vonatkozott hogy a skála beosztása és a számozás alapján a legelső rovátka kb. 70°C-nál van, nincs 40°-os osztás a műszeren! Oké!! Nem értek hozzá!! Ezért kérdezem , hogy mi a franc lehet a baj! Termosztát és minden oké? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok! G Astra Z14XEP-vel lenne bajom: Rángatás, leállás, erőtlenedés történt. Azóta kitakarítottam a fojtószelepet, utána próbálgattam, és már sárga lámpázás is volt. Kivillogtattam, légtömegmérő. Kimostam alkohollal, jól kitakarítottam, akksisaru le... Most szépen indul, nem dadog, nem rángat, nincs sárga lámpa. DE nincs semmi ereje a kocsinak, padlógáznál 4000-et se nagyon akarja elérni, és akkor elkezd megint ledadogni. Mit mondtok, merre folytassam a hibakeresést? EGR-t leszedjem, az nem olyan egyszerű móka nem? Köszönettel valszeg továbbra is légtömegmérő ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Bár senki nem válaszolt nekem, de továbbléptem üzemanyagszint gondommal. Lyukas a tank vagy 10mm átmérőjű luk tátong az oldalán. Hogyan lehetne ezt betömni? Egyáltalán milyen anyagból készült? Fém vagy műanyag? Első ötletem az lenne hogy fémlemez és a tank felcsiszolása után kétkomponensű ragasztőval ráragasztanám. Esetleg négy popszegeccsel odahúzatnám. Járható lenne ez az út? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 olyan ragasztót használj amit nem old az üzemanyag ;) asszem műanyag ... a popszegcsnél arra figyelj hogy zárt fejű legyen és rozsdamentes anyagból Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 olyan ragasztót használj amit nem old az üzemanyag ;) asszem műanyag ... a popszegcsnél arra figyelj hogy zárt fejű legyen és rozsdamentes anyagból Pl gumiám paszta? Bár találtam neten akár 5k-ért már teljes üzemanyagtankot, lehet hogy egyszerűbb lenne a cseréje? Hogyan van ez felrakva és honnan kell kezdeni a bontását? A képek alapján alulról valami tartókengyellel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Hali! Nem tudjátok, hogy le lehet-e szívni a benyát a verdából? Vagy ez is már elvan látva leszívás elleni védelemmel? Valami ötlet, hogy hogy tudnám leszedni belőle?? U.I.: Boldog Karácsonyt Mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Kifogyasztod. Illetve max. a szerelőnyílás felől (fentről az ülés alatt ha van) megpróbálhatod leszívni, de sztem a töltőcsonk felől nem fog menni. @ha4nz: Innen kell kezdeni a bontást is: felül szintjelző/elektromos csatlakozók le, (induljunk ki abból hogy üzemanyag már nincs benne, ha van és a szerelőnyílás is hozzáférhető, szvsz akkor se tudod maradéktalanul leszívni, 1-2 liter tuti marad benne), alul a rácsatlakozó csöveket lebont, aztán neki lehet állni leemelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggro Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Kifogyasztod. Illetve max. a szerelőnyílás felől (fentről az ülés alatt ha van) megpróbálhatod leszívni, de sztem a töltőcsonk felől nem fog menni. @ha4nz: Innen kell kezdeni a bontást is: felül szintjelző/elektromos csatlakozók le, (induljunk ki abból hogy üzemanyag már nincs benne, ha van és a szerelőnyílás is hozzáférhető, szvsz akkor se tudod maradéktalanul leszívni, 1-2 liter tuti marad benne), alul a rácsatlakozó csöveket lebont, aztán neki lehet állni leemelni. A benzinpumpa mikor lép üzembe?Gyújtás ráadáskor?Ilyenkor a benzinszürőnél nem tudja leengedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
viszi85 Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Sziasztok! OLyan problémám lenne hogy hátul a jobb oldali helyzetjelzőm ég, a bal oldal nem és ha a fékre lépek akkor a bal oldali féklámpám ég a jobboldali nem. irányjelző ködlámpa tolató lámpa jók biztosíték vagy égő esetleg más lehet az ok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 A benzinpumpa mikor lép üzembe?Gyújtás ráadáskor?Ilyenkor a benzinszürőnél nem tudja leengedni? Sajna G nél még előtöltés sincsen mint az F nél anno. Annál gyújtás ráadásakor elindult az AC 2-3 mp re. Ennél nem kizárólag forgó fötengelynél indul. Tehát ha főtengely jeladó jelet ad. Egyrészt ezért van hogy nem akar indulni ha az beszarik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Innen kell kezdeni a bontást is: felül szintjelző/elektromos csatlakozók le, (induljunk ki abból hogy üzemanyag már nincs benne, ha van és a szerelőnyílás is hozzáférhető, szvsz akkor se tudod maradéktalanul leszívni, 1-2 liter tuti marad benne), alul a rácsatlakozó csöveket lebont, aztán neki lehet állni leemelni. Lehet hogy először próbálkozok a tömítéssel, aztán ha nagyon nem megy a foltozás akkor tankcsere lesz. Magát a tankot valami kengyel tartja, vagy vannak rajta fülek a szélénél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Lehet hogy először próbálkozok a tömítéssel, aztán ha nagyon nem megy a foltozás akkor tankcsere lesz. Magát a tankot valami kengyel tartja, vagy vannak rajta fülek a szélénél? Én ha ragasztanám akkor kivenném a tankot! Most hideg van, a ragasztónak +20oC kell. Ha pedig már kivettem akkor 5000ft-ért nem kínlódnék és vennék másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Én ha ragasztanám akkor kivenném a tankot! Most hideg van, a ragasztónak +20oC kell. Ha pedig már kivettem akkor 5000ft-ért nem kínlódnék és vennék másikat. Tgezoli! "... a ragasztónak +20oC kell..." Te tudod, hogy ha4nz kolléga garázsában hány fok van? :D Szerk: Na jó, ez volt az utolsó, de nem tudtam kihagyni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Tgezoli! "... a ragasztónak +20oC kell..." Te tudod, hogy ha4nz kolléga garázsában hány fok van? :D Szerk: Na jó, ez volt az utolsó, de nem tudtam kihagyni. Endy! :angry: :icon13: ha4nz! Kerestem az "Így csináld"-ban a tank kiszerelését, de egyenlőre nem találtam. Igaz nem sokáig kerestem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Sajna G nél még előtöltés sincsen mint az F nél anno. Annál gyújtás ráadásakor elindult az AC 2-3 mp re. Ennél nem kizárólag forgó fötengelynél indul. Tehát ha főtengely jeladó jelet ad. Egyrészt ezért van hogy nem akar indulni ha az beszarik. A főtengely jeladót így tudod kiiktatni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Sziasztok! OLyan problémám lenne hogy hátul a jobb oldali helyzetjelzőm ég, a bal oldal nem és ha a fékre lépek akkor a bal oldali féklámpám ég a jobboldali nem. irányjelző ködlámpa tolató lámpa jók biztosíték vagy égő esetleg más lehet az ok? Próbáld meg a jobb és bal oldali izzót felcserélni. Ezzel ki tudod zárni az izzókat. Ha a hiba átvándorol a másik oldalra, akkor csak izzót kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Urak! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy milyen méretű hosszbordás szíj kell a kocsira? X14XE 1999. évjárat. Nagyon csúnya hangaja van a klíma kompresszornak szeretném kiiktatni egyenlőre. Arra gondoltam, hogy utólagos a klíma és ezért a szíj is hosszabb mint az eredeti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Tgezoli! "... a ragasztónak +20oC kell..." Te tudod, hogy ha4nz kolléga garázsában hány fok van? :D Szerk: Na jó, ez volt az utolsó, de nem tudtam kihagyni. Én tudom! :) Magát a tankot hogyan lehet kioperálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Megpróbáltam az ülés alatt a szerelőjáratot megnézni, de a műanyag fedél annyira rajta van, hogy nemtudtam levarázsolni. Csővel megint nemjutottam messzire, mert szerintem szűrő van a betöltő nyílás végén. Nemtudja valaki, hogy van valami leeresztő csavar alul, valahol? Mert ha van akkor már megyek is és aknára állok valahol.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts