Hegyi Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Hegyi segítségével utána jártam a témának! Ő már megcsinálta és így nekem is folyamatban van: Én is azt hittem, hogy agyat is kell cserélni, ezért nem fogtam bele! De Opel nem h.lye! Amiket cserélni kell ill. másik kell: -Féknyereg -Gumi fékcső (féknyereghez való) -Fém fékcső -Féktárcsa (4x100) -Féktárcsa takaró lemez -Kézifék kötél -Fékbetét Ha komolyabban érdekel a téma akkor pü.-ben megírhatom! Még az az acél lap is kell ami a nyerget felfogja! Ha segítség kell a dologgal kapcsolatban nekem is írhatsz nyugodtan. Csak ajánlani tudom megéri megcsinálni. Műszakitól nem kell félni nem foglalkoznak vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Hegyi segítségével utána jártam a témának! Ő már megcsinálta és így nekem is folyamatban van: Én is azt hittem, hogy agyat is kell cserélni, ezért nem fogtam bele! De Opel nem h.lye! Amiket cserélni kell ill. másik kell: -Féknyereg -Gumi fékcső (féknyereghez való) -Fém fékcső -Féktárcsa (4x100) -Féktárcsa takaró lemez -Kézifék kötél -Fékbetét Ha komolyabban érdekel a téma akkor pü.-ben megírhatom! Majd csinálj róla egy leírást. Habár én lehet nem ruházok bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Majd csinálj róla egy leírást. Habár én lehet nem ruházok bele. Legalább lesz mit nézegetnem, tanulmányoznom, hogy milyen jó is a hátsó tárcsa... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Sziasztok! z14xep Szerintetek az mitől van, hogy menet közbe ingázig a hőfokom? fel megy 80c-re aztán lemegy 0-ra aztán megint vissza de kb 60-nál megáll. Véleményeteket köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Sziasztok! z14xep Szerintetek az mitől van, hogy menet közbe ingázig a hőfokom? fel megy 80 fokra-ra aztán lemegy 0-ra aztán megint vissza de kb 60-nál megáll. Véleményeteket köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok! z14xep Szerintetek az mitől van, hogy menet közbe ingázig a hőfokom? fel megy 80 fokra-ra aztán lemegy 0-ra aztán megint vissza de kb 60-nál megáll. Véleményeteket köszi előre is! Szia, Tönkrement a termosztátod, csere. Gyárit vagy Wahlert érdemes keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
g z17marcy Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Üdv mindenkinek! Most regisztráltam mert a Gastrámnak egy kis problémája akadt. Érdeklődöm hogy a Z17dtl (cdti) motorom nem melegedik fel a vízhőfok mutatóm meg se mozdul ( ez csak a hidegek beáltával) ezért gondolom hogy a mutató jó illetve fűtésem sincsen. Ennyire kevés a veszteséghője ezeknek a motoroknak? Termosztátot már cseréltettem a régi is jó volt. Előre is köszönök minden segítséget További szép napot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
g z17marcy Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Üdv ismét! Pár szót magamról, mert az udvariasság így kívánja. Nem ez az első asztrám az első F széria 16 NZ motorral abszolút fapados de semmit költeni nem kellett rá 120.000 vette 220.000 adtam el de aki megvette még köszönő levelet is írt hogy milyen jó gépet vett tőlem. A másodig már egy G típus volt X 1.2 motorral ebben már volt klíma és légzsák nagyon jó kis gép volt a klímát a városban elinduláskor észrevette de más rosszat nem mondhatok róla. A jelenlegi gép 5 éve van meg 50.000 kilóméterrel az órában (szerintem nem valós)kintról vettem egy kereskedődől. 5 éve most 160.000 van benne Szokásos folyadékok, első féktárcsa betét, illetve egy főtengelypozíció jelado (ez szívatott egy kicsit) kivételével abszolút megbízható keveset fogyasztó kis gép. Ez már 6 légzsák klima stb.. elég jól felszerelt most vonóhorgot kap karácsonyra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm. ne csodálkozz rajta ezekben a mínuszokban a menetszél visszahűti a vizet 100 as tempónál, az enyém is ilyen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rizs Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémám van, hogy üzem melegen nehezen indul az autó (z14xep). Szerintetek mi lehet a gond? A segítséget előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 ne csodálkozz rajta ezekben a mínuszokban a menetszél visszahűti a vizet 100 as tempónál, az enyém is ilyen! Akkor oké csak furcsáltam valamiért mintha tavaly télen nem így működött volna vagy csak nem emlékszek rá :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
maricsgabor Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
maricsgabor Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ???? nézd meg az F3.2-es és az F3.13 -ast Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggro Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ???? Csak simán ledekre cserélted?Ellenállást használtál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
maricsgabor Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 még nem cseréltem le őket , csak ki akartam... a km óráéhoz még hozzá sem nyúltam... és az sem világít Link to comment Megosztás: More sharing options...
maricsgabor Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 még nem cseréltem le őket , csak ki akartam... a km óráéhoz még hozzá sem nyúltam... és az sem világít a biztosítékokat pedig leellenőriztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm. Neked akkor még jó is!! Sajna nekem lemegy nullára:-(, és lassan tér vissza 40 fokra Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggro Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Neked akkor még jó is!! Sajna nekem lemegy nullára:-(, és lassan tér vissza 40 fokra Neked hol van a 40 fok? Pár lappal előbb én is hasonlót kérdeztem, hogy hidegebb idő van, 80 fok környékén ingázik a mutató menet közben, meg inkább alá megy, olyan mint ha 83 fokon kapcsolná, de én is ellenőriztem a csöveket, de szerintem a termosztátnak nincs baja, főleg hogy más is ir hasonló jelenségről, bár -4 fok ide vagy oda a 90 fokot el kellene érnie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Neked akkor még jó is!! Sajna nekem lemegy nullára:-(, és lassan tér vissza 40 fokra Nekem motorféknél megy le 80 alá. És menet közben is ingadozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Neked hol van a 40 fok? Pár lappal előbb én is hasonlót kérdeztem, hogy hidegebb idő van, 80 fok környékén ingázik a mutató menet közben, meg inkább alá megy, olyan mint ha 83 fokon kapcsolná, de én is ellenőriztem a csöveket, de szerintem a termosztátnak nincs baja, főleg hogy más is ir hasonló jelenségről, bár -4 fok ide vagy oda a 90 fokot el kellene érnie. Úgylátom több mindenkinek akad ilyen problémálya!! A tavaji nagy hidegekre visszaemlékezve szerintem nem volt ilyen tünetem! Ha valaki megtudja a probléma forrását akkor tegye közzé! Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Olyan problémám akadt, hogy az utóbbi időben (most a hideg beálltával sokkal jobban) nyitás-záráskor rohadtul nyikorog a vezető oldali ajtó zsanérja. Sajnos nem tudom kizárni, hogy törve volt a gép, mielőtt hozzám került (bár nem látszik rajta), viszont korábban nem volt ennyire durva hangja. Lehet, hogy állítani kellene rajta, vagy csak egy jó olajozás/zsírozás kellene neki? Mit javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Neked hol van a 40 fok? Pár lappal előbb én is hasonlót kérdeztem, hogy hidegebb idő van, 80 fok környékén ingázik a mutató menet közben, meg inkább alá megy, olyan mint ha 83 fokon kapcsolná, de én is ellenőriztem a csöveket, de szerintem a termosztátnak nincs baja, főleg hogy más is ir hasonló jelenségről, bár -4 fok ide vagy oda a 90 fokot el kellene érnie. Az az igazság , hogy többnyire nekem is lent van a mutatóm, egy kicsit vissza tekerek a fűtésből, akkor visszább jön a mutató a két rovátka fölé. Ezért gondoltam, hogy kb 40 fokra jön vissza! Szerintetek ez termosztát? ha leveszem a fűtést 80-nál megáll de néha akkor is és ingázik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Hali! Valaki tudna segíteni üzemanyag visszajelző hibakeresésben? Pár napja teletankoltam, most van benne 50km, de villog a szegénységjelző és nullán áll a mutatóm. Tegnap előtt leparkolásnál még minden rendben volt. Semmi erre utaló hibakódom nincs csak 3.-ik henger gyújtáskimaradás, ill. rendellenesség. Nem tudom hogy a szintjelző itt is az üzemanyag szivattyúra van-e applikálva vagy külön? Stekker szétcsúszás lehet? Talán ott kezdeném, de minden hasznos infót szivesen veszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts