Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Valakinél volt-e hasonló probléma és mi lett a megoldás?

Tehát fogy a víz a váltón lehet látni a folyást (kb egy tank egy tartály). Egr tömítés csere, majd Egr szelep csere, új tömítés, új csavarok + paszta és még mindig csöpög. Létezik, hogy csak a hengerfej pakolás adta meg magát. Nincs buborékolás a tartályban, olajban még nincs víz, van ereje a kocsinak, csövek jók látszólag, olajsapkán szokásos téli habos kávé, de nem sok. Néha van néha nincs nyomás a tartályban. Bár talán kicsit jobban gőzöl. Tolatás után látványosabb, 20 km megtétel után is. Menet közben nem tűnik fel, hogy füstölne.

Z14xep 130e km

Ötleteket köszönöm

Xenof

Link to comment
Megosztás:

A magam részéről érzésre szoktam, mert ha túlhúzod akkor hajlamos elgörbülni a vezetősín amihez a csomagtartót rögzíted... :blush:

Mondjuk én eddig csak biciklit vittem a tetején, túl nehéz dolgokat nem, de eddig még nem volt gond

A gyárit pedig meg sem kell húzni, csak lecsukni, és ráfeszíti.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy g astrát (1.4 16v z14xe) és az a problémám vele, hogy a vízhőfok nem éri el a 90 fokot kb olyan 86-87 nél áll meg és menet közben van amikor lemegy 80-ig egyenletes terhelésnél. Fűtés van de például ha feltekerem 4esre a ventit akkor visszahül elég gyorsan 80 fokra és lassan megy vissza 86 fok környékére. A termosztáttal lehet vmi vagy a hőfokjeladóval? Kérdeztem eddig egy autóalkatrészboltost, Ő a termosztátra gondolt, de mondta, hogy csak elég a belsejét kicserélni, nem kell teljesen komplett termosztátot venni.

Kíváncsi lennék mi a véleményetek erről.

Előre is köszönöm.

Biggie

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy g astrát (1.4 16v z14xe) és az a problémám vele, hogy a vízhőfok nem éri el a 90 fokot kb olyan 86-87 nél áll meg és menet közben van amikor lemegy 80-ig egyenletes terhelésnél. Fűtés van de például ha feltekerem 4esre a ventit akkor visszahül elég gyorsan 80 fokra és lassan megy vissza 86 fok környékére. A termosztáttal lehet vmi vagy a hőfokjeladóval? Kérdeztem eddig egy autóalkatrészboltost, Ő a termosztátra gondolt, de mondta, hogy csak elég a belsejét kicserélni, nem kell teljesen komplett termosztátot venni.

Kíváncsi lennék mi a véleményetek erről.

Előre is köszönöm.

Biggie

A 86-87 fok természetes, nekem sem szokott feljebb menni... Lehet az óra is csal...

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Várom a visszajelzést 26969 számú kérdésemre!

Ugyan nem értek nagyon a dízelekhez, de elszennyeződött üzemanyagtankra nem fog hibakódit dobni (és sztem gázolajszűrőre sem)... A tankon viszont biztos hogy nincsen gyárilag leeresztőcsavar, fogyaszd ki belőle az üzemanyagot amennyire tudod, aztán óvatosan le kell emelni a helyéről...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tudnátok segiteni?Most hidegebb idő van, a hőfokmutató nem éri el a 90 fokot, 100km megtétele utá sem, 83-ig megy fel, de gyakorta inkább 80 alá megy és igy ingadozik, ma mentem vele direkt 10km t, a termosztáttol menő csó még éppen megfoghato , abból kimenő alsó hideg.Most nemrég volt a vizpumpa kicserélve.A fütés az oké, meleg levegőt fujja, de aggaszt hogy nem éri el az üzemi hőmérsékletet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...

Van 1 G astrám 98 évjáratú.Elment a belső levegő keringető motor az autóban.

Elvittem szerelőhöz és ott át állított valamit nekem,hogy nem a belső levegőt

keringette az utastérbe.Az mondta a jóóóó ember h csere bent a motor és h addig még nem cseréltettem

ki addig át állítja nekem..../ ami 22 ezerről beszélt nekem/ De addig is nem párásodik bent nekem

az ablakok,mert már nem láttam ki rendesen.De a kapcsolóhoz nem nyulhatok.

Most véletlenül benyomtam. Reflexből. Mondanom se kell h tegnap voltam a szerelőnél. :omg:

Tudna nekem segíteni valaki,hogy ha ki veszem a kesztyűtartót akkor ott mit kell át kapcsolnom.??????

Légyszíves segítsetek.....

Előre is köszönöm...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...

Van 1 G astrám 98 évjáratú.Elment a belső levegő keringető motor az autóban.

Elvittem szerelőhöz és ott át állított valamit nekem,hogy nem a belső levegőt

keringette az utastérbe.Az mondta a jóóóó ember h csere bent a motor és h addig még nem cseréltettem

ki addig át állítja nekem..../ ami 22 ezerről beszélt nekem/ De addig is nem párásodik bent nekem

az ablakok,mert már nem láttam ki rendesen.De a kapcsolóhoz nem nyulhatok.

Most véletlenül benyomtam. Reflexből. Mondanom se kell h tegnap voltam a szerelőnél. :omg:

Tudna nekem segíteni valaki,hogy ha ki veszem a kesztyűtartót akkor ott mit kell át kapcsolnom.??????

Légyszíves segítsetek.....

Előre is köszönöm...

Szia,

itt találsz segítséget:

https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes

Link to comment
Megosztás:

Elnézést ha kicsit zavarosan fogalmazok ...14 órát húztam ma le..... :icon11:

Semmi gond, csak nekünk is könnyebb, ha érthetően kérdezel!

Én személy szerint nagyon utálom a manapság használatos rövidítéseket (sz.v.sz, lol, xd)

Lehet, hogy öregszem! :omg:

Link to comment
Megosztás:

Semmi gond, csak nekünk is könnyebb, ha érthetően kérdezel!

Én személy szerint nagyon utálom a manapság használatos rövidítéseket (sz.v.sz, lol, xd)

Lehet, hogy öregszem! :omg:

Személy szerint nem szoktam rövidíteni ...

Csak most valahogy így sikerült... Jobban fogok rá figyelni ezek után.

Mert nekem is jobb ha nem kell többször leírnom amit meg akarok kérdezni....

Link to comment
Megosztás:

Valaki meg tudná mondani, hogy a hátsó féktárcsa takarólemez (porvédő lemez)mekkora átmérőjű? Folyamatban van a tárcsafék beépítése. Kaptam is egy pár takarólemezt aminek 280mm az átmérője, de szerintem ez nagy, mert 4x100-as féktárcsa 240mm-es. Bár az 5X110-es pedig 264mm lehet, hogy ahhoz való?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tudnátok segiteni?Most hidegebb idő van, a hőfokmutató nem éri el a 90 fokot, 100km megtétele utá sem, 83-ig megy fel, de gyakorta inkább 80 alá megy és igy ingadozik, ma mentem vele direkt 10km t, a termosztáttol menő csó még éppen megfoghato , abból kimenő alsó hideg.Most nemrég volt a vizpumpa kicserélve.A fütés az oké, meleg levegőt fujja, de aggaszt hogy nem éri el az üzemi hőmérsékletet.

Nekem tud majd válaszolni valaki?

Link to comment
Megosztás:

Valaki meg tudná mondani, hogy a hátsó féktárcsa takarólemez (porvédő lemez)mekkora átmérőjű? Folyamatban van a tárcsafék beépítése. Kaptam is egy pár takarólemezt aminek 280mm az átmérője, de szerintem ez nagy, mert 4x100-as féktárcsa 240mm-es. Bár az 5X110-es pedig 264mm lehet, hogy ahhoz való?

Köszönöm!

Szia!

Amit kedden mondtál, hogy küldenek takaró + tartó lemezt azt még nem kaptad meg? Neked is egyszerűbb lenne ha kivágnád a lemezből a 4 csavar helyét és úgy raknád össze.

Hogy halad a project?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A drágaságom (2003-as 1,7 Isuzu klímás tgk) a következő hibakódokat adja vissza:

0100; 0110; 0335;1125; 0704

Mekkora lehet a baj?

Augusztusban vettem, azóta belement több mint 15e km, nem régen cseréltünk komplett vezérlést. olajcsere nálam 7500 Km-enként volt.

A szervizlámpa vásárlást követően is már jelzett pár km megtétele után. De most már azt csinálja, és ezt hogy volt a héten pár autópályás utam vettem igazán csak észre: pár km után mikor felvillan a szervizlámpa a motor rángat egy picit és a teljesítménye érezhetően kevesebb lesz (max sebesség kb 120-ra esik vissza) Eddig ezt nem nagyon vettem észre ha volt is, mivel többnyire csak max 70-80 sebességgel megyek vele fordulatot 2500 fölé szinte soha nem forgatva. (Igyekszem kímélni, tőle függ a megélhetésem.)

Segítséget előre is köszönőm!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Amit kedden mondtál, hogy küldenek takaró + tartó lemezt azt még nem kaptad meg? Neked is egyszerűbb lenne ha kivágnád a lemezből a 4 csavar helyét és úgy raknád össze.

Hogy halad a project?

Közben írt a kolléga, hogy a porvédő lemez szét van rohadva ezért azt nem is küldi. Mindenképpen keríteni akarok, mert nem véletlenül találták azt ki oda. Nézegetem már újonnan is de mindenhol csak egy félét találok, de a méretet sehol nem írják. Ezért lenne jó ha valaki megtudná mondani a takaró lemez átmérőjét!

Úgy gondoltam, hogy beszerzek minden alkatrészt először. A használtakat megtakarítom ill. lefestem és ha megérkezik a tavasz, amit már nagyon várok, akkor belefogok az átépítésbe.

Tárcsát már néztem, valószínű, hogy Brembo lesz. Fékbetéteket még nem tudom, hogy milyet vegyek.

Link to comment
Megosztás:

Közben írt a kolléga, hogy a porvédő lemez szét van rohadva ezért azt nem is küldi. Mindenképpen keríteni akarok, mert nem véletlenül találták azt ki oda. Nézegetem már újonnan is de mindenhol csak egy félét találok, de a méretet sehol nem írják. Ezért lenne jó ha valaki megtudná mondani a takaró lemez átmérőjét!

Úgy gondoltam, hogy beszerzek minden alkatrészt először. A használtakat megtakarítom ill. lefestem és ha megérkezik a tavasz, amit már nagyon várok, akkor belefogok az átépítésbe.

Tárcsát már néztem, valószínű, hogy Brembo lesz. Fékbetéteket még nem tudom, hogy milyet vegyek.

De oda nem 5 csavaros felni kell?

Link to comment
Megosztás:

Imy nem! 4 csavaros is van. A csapágyat és a felnit nem kell cserélni szerencsére!

Zoli Boscht vegyél bele Unixnál 70% kedvezményt adtak rá év végéig / készlet erejéig! Kb.:7E ft

Akkor jó. :)

De akkor szerinted a dobfékes csapággyal jó?

Link to comment
Megosztás:

Akkor jó. :)

De akkor szerinted a dobfékes csapággyal jó?

Hegyi segítségével utána jártam a témának! Ő már megcsinálta és így nekem is folyamatban van:

Én is azt hittem, hogy agyat is kell cserélni, ezért nem fogtam bele!

De Opel nem h.lye!

Amiket cserélni kell ill. másik kell:

-Féknyereg

-Gumi fékcső (féknyereghez való)

-Fém fékcső

-Féktárcsa (4x100)

-Féktárcsa takaró lemez

-Kézifék kötél

-Fékbetét

Ha komolyabban érdekel a téma akkor pü.-ben megírhatom!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.