Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

1dl metál nem túl drága ha úgy keverteted. viszont a műanyagot nehéz szépen fújni, és a metált utána még lakkozni is kell

Szerintem egyszerűbb bontóban nézni egy szinrefújtat,ha nem valami nagyon ritka szín.Nekem fekete van,de nem zavar:)Ha kicserélném,egyből lezúzná valaki,vagy én:)

Elküldve

Lehet hogy csak azért nem kapcsol vissza mert kis ívben kanyarodtál. Ha csak kicsit mozdítod a kormányt akkor nem fog visszakapcsolni. Amúgy a karban van egy műanyag pöcök.

Azt elfelejtettem ide írni,hogy olyan bal kanyarokban,ahol teljesen koppig csavarom a kormányt,ott sem kapcsol vissza néha.

Tehát akkor csak kart kell cserélnem,ha netalán tönkre megy teljesen ez a funkció?

Köszönöm az segítségedet!

Elküldve

Sziasztok

Budapesten belül tudna nekem mondani valaki egy megbízható OPEL szerelőt ?

Mert tegnap TCV szelepet cseréltettem az autóba azóta folyik belőle a gázolaj, szerintem nem rakták be rendesen.

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem(a kocsim 2006 g stra z14xep motor) indításkor mostanában furcsa nyüszögő hangot hallat, felnyitott motorháztetőnél hallgatva valahonnan a generátor vízpumpa feszítőgörgők környékéről hallan.

A fura az egészben hogy nem mindíg és ha a motor bemelegszik megszűnik.

Szerintetek mi lehet?

Esetleg valamelyik feszítőgörgő akarja megadni magát???

Előre is köszi!

Nekem is volt ilyen gondom az y17dt-n a hosszbordás szijjon lévö feszitö görgö nem forgott kivettem adtam neki kenést azota szuperál.

Elküldve

Sziasztok

Budapesten belül tudna nekem mondani valaki egy megbízható OPEL szerelőt ?

Mert tegnap TCV szelepet cseréltettem az autóba azóta folyik belőle a gázolaj, szerintem nem rakták be rendesen.

nem Budapesten de mellette Törökbálinton nincs messze a Bajcsi-zsilinszki 50-valamennyi .A tartalomjegyzékben megtalálod mármint az opel-forum tartalomjegyzékében.

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem(a kocsim 2006 g stra z14xep motor) indításkor mostanában furcsa nyüszögő hangot hallat, felnyitott motorháztetőnél hallgatva valahonnan a generátor vízpumpa feszítőgörgők környékéről hallan.

A fura az egészben hogy nem mindíg és ha a motor bemelegszik megszűnik.

Szerintetek mi lehet?

Esetleg valamelyik feszítőgörgő akarja megadni magát???

Előre is köszi!

Akkor annak folyamatosan csapágyhangot kell adnia! Szerintem inkább a hideg miatt párásak a szíjtárcsák és ezért csúszik a szíjad az elején.

Elküldve

Nekem is így van, és gondolkodtam a színre fújáson. Nagyon könnyen lejön. Ha megfigyeled akkor pont az a rész van színre fújva amit le lehet pattintani. Egy kis lapos csavarhúzóval szépen alányúlsz és végig pattintgatod. Most könnyebb mert nem sértheted meg a festéket. Egy deci festék elég rá, nézz utána melyikkel jössz ki olcsóbbra.

1dl metál nem túl drága ha úgy keverteted. viszont a műanyagot nehéz szépen fújni, és a metált utána még lakkozni is kell

Szerintem egyszerűbb bontóban nézni egy szinrefújtat,ha nem valami nagyon ritka szín.Nekem fekete van,de nem zavar:)Ha kicserélném,egyből lezúzná valaki,vagy én:)

Köszi a válaszokat :D én is inkább bontóban gondolkodok átlagos szürke színű úgy hogy biztos lesz Sümegen :D :D :D

Elküldve

Sziasztok!

Kezdem az elején: 3 hónapja ráköltöttem a motorra 75 ezret, szelepszárszimering, főtengelyszimering, alsó felső tömítések szelep gépműhelyben, stb, stb. Jelenleg az a gondom, hogy nem megy az egyik hengerem, és tele van az olaj benzinnel..... Gyűrűtörésre gyanakszom, plusz még ki tudja mi lehet....

Elgondolkoztam 2 dolgon: motor nagygenerál, vagy motorcsere. Szerintetek melyik lenne a nyerő variáció????

Elküldve

Valaki tudna segíteni?

G astrám 1998 1.4 16 v kb.350.000 km van benne!

Kb. 2500-3500- as fordulat között csörög a motorban valami esetleg valakinek van valamilyen ötlete hogy mi lehet a baja?

Reggelente amikor beindítom akkor általában kék és fehér a kipufogó füst!

Előre is köszönöm válaszukat!

Elküldve

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni van egy astra G-ém 1.4 Z14XEP motor kód.Olyan problémám van hogy alapjáraton ingadozik az alapjáratom illetve rázkódik a motor.

kb 1 hónapja az a probléma jött elő hogy ha fékezek és kinyomonom a kuplongot meg nyomom a fék pedálat akkor a fordulat számom leesik kb 500-ra de ha megállok akkor vissza áll normál állapotba de ingadozik ill remeg a motor találkozott már esetleh valaki hasonló problémával?

Sokan mondták már hogy lehet valami vákuum cső repedt vagy lyukas de hol keresem a vákuum csövet hogy megnézzem.

Vagy az EGR szelep lehet szar vagy koszos? Azt hallottam hogy ebben a tipusban nem is lehet tisztitani.

Vagy légtömeg mérő probléma.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Elküldve

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni van egy astra G-ém 1.4 Z14XEP motor kód.Olyan problémám van hogy alapjáraton ingadozik az alapjáratom illetve rázkódik a motor.

kb 1 hónapja az a probléma jött elő hogy ha fékezek és kinyomonom a kuplongot meg nyomom a fék pedálat akkor a fordulat számom leesik kb 500-ra de ha megállok akkor vissza áll normál állapotba de ingadozik ill remeg a motor találkozott már esetleh valaki hasonló problémával?

Sokan mondták már hogy lehet valami vákuum cső repedt vagy lyukas de hol keresem a vákuum csövet hogy megnézzem.

Vagy az EGR szelep lehet szar vagy koszos? Azt hallottam hogy ebben a tipusban nem is lehet tisztitani.

Vagy légtömeg mérő probléma.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Hengerfejesnél volt az autó, azóta nekem is ezt csinálja. A slusszpoén, hogy nem is a motorral volt a gond, hanem az EGR szelepem volt rossz.Gyakorlatilag a hibát, amivel oda vittem nem orvosolták, viszont 90ezret kihúztak zsebemből és ráadásul generálták nekem azt a hibát, ami nálad is van. Nem hinném, hogy EGR miatt csinálja ezt, mert ledugózás után sem változott semmi.

Elküldve

Hengerfejesnél volt az autó, azóta nekem is ezt csinálja. A slusszpoén, hogy nem is a motorral volt a gond, hanem az EGR szelepem volt rossz.Gyakorlatilag a hibát, amivel oda vittem nem orvosolták, viszont 90ezret kihúztak zsebemből és ráadásul generálták nekem azt a hibát, ami nálad is van. Nem hinném, hogy EGR miatt csinálja ezt, mert ledugózás után sem változott semmi.

Neked sikerült megcsinálni elmúlt ez a probléma vagy mi okozta?

Elküldve

Sziasztok! x16xel termosztátot kéne cserélni meg lehet oldani hogy csak a termosztátot cserélni? Nagyon jó lenne ha lehetne mert nem mind1 hogy 10ezer+ vagy 3-4ezer

Elküldve

Ma elég sokat olvastam ezzel kapcsolatban és Állítólag a MAP szenzor okozza.

MAP szenzor az nem a levegőmennyiség mérő? A levegőmennyiség mérőt még anno kipucoltam, de semmi nem változott...

Elküldve

Sziasztok szeretném ki cserélni a gomb elemet de elakdtam a kulcsot szétszedtem de a gombelemet nem tudom hogyan szedjem ki az elem tartóból 3 oldalról fogja le az elemet de nem merem feszegetni egy kiss segitséget szeretnék kérni hogyan szedjem ki az elemet illetve hogyan tegyem vissza.Ja így szétszerelve a gombot megnyomom akkor a led viágit összarekva meg nem nincs eltőrve semmi sem.Szerintetek?

Elküldve

Sziasztok szeretném ki cserélni a gomb elemet de elakdtam a kulcsot szétszedtem de a gombelemet nem tudom hogyan szedjem ki az elem tartóból 3 oldalról fogja le az elemet de nem merem feszegetni egy kiss segitséget szeretnék kérni hogyan szedjem ki az elemet illetve hogyan tegyem vissza.Ja így szétszerelve a gombot megnyomom akkor a led viágit összarekva meg nem nincs eltőrve semmi sem.Szerintetek?

Ha CL2 akkor a lednek nincs ablaka a távirányítón, ezért nem látszik...

Elküldve

Van ablaka a lednek az elemcserében szeretnék elsősorban segítséget, köszönöm a választ a járgány 2003-as.

Az elemet műanyag fülek fogják. 3 db. Az egyik oldalon, középen van egy benyúlás is. Ezért a másik oldalt tudod felfelé emelni úgy hogy az elemet a középső széles pöcök felé tolod. Ha az elem széle kiakadt a két vékonyabbik fül alól akkor már felfelé enged simán.

Viszont ha összerakva nem világít a led akkor nem is működik? Hogy van ez? Vagy működik csak nem világít?

Elküldve

MAP szenzor az nem a levegőmennyiség mérő? A levegőmennyiség mérőt még anno kipucoltam, de semmi nem változott...

A MAP szemzor nem a légtömegmérő a MAP szenzor az a szivó torok allatt van azon a műanyagon megnéztem rajzon.

Elküldve

Az elemet műanyag fülek fogják. 3 db. Az egyik oldalon, középen van egy benyúlás is. Ezért a másik oldalt tudod felfelé emelni úgy hogy az elemet a középső széles pöcök felé tolod. Ha az elem széle kiakadt a két vékonyabbik fül alól akkor már felfelé enged simán.

Viszont ha összerakva nem világít a led akkor nem is működik? Hogy van ez? Vagy működik csak nem világít?

Az igazság az hogy távirányitót használok a riasztó miatt és megnéztem hogy müködik e a kulcs és ezért cserélem az elemet.

Elküldve

Köszönöm a válaszokat szerencsére nem törött el az érintkezőláb, bele tettem egy papír éket és így müködik.Hogy érthető legyen a dolog nem a kulcsal szoktam nyitní az autót hanem a riasztó távirányitójával de mível kicsréltem az elemet a távirányitóban, gondoltam a kulcsban is kicserélem hiszen ha elromlik a riasztó vagy távkapcsolója jó ha kulcs is müködik.

Elküldve

Sziasztok,

Nekem az utóbbi időben csak hidegen kegyetlenül rángat a motor, ha adok neki gázt akkor abba hagyja 5-10 másodperc múlva abba hagyja.

Melegen nem csinálja.

Ma P0110-es hibát írt ki. EZ légtömeg mérő elvileg. Kérdeztem autósboltban, hogy mennyibe kerül ez, és érdeklődött a számáról, aztán úgy tud árat mondani. Ezt honnan lehet leolvasni?

Azt Astra tulajdonosok beszélgetnek erről arról ott már kérdeztem ezt, gondoltam megkérdezem itt is, hátha ide többen benéznek.

Köszi

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.