palicska Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ezek a gumik gyárilag gagyik, 2 év útán rozsdásodott nálam.... És felállt már tavasszal a 2 vége.... Hogy miért nem lehetett rozsdamentes anyagból gyártani a fém merevítést, vagy normális vastagon bevonni gumival... Ez jó kérdés, nekem is feláll mind a két vége. Gondoltam, hogy lecserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ez jó kérdés, nekem is feláll mind a két vége. Gondoltam, hogy lecserélem. De jó neked, hogy két vége van! :D :hehe: Sokszor tudnám hasznát venni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 De jó neked, hogy két vége van! :D :hehe: Sokszor tudnám hasznát venni! A baj csak az, hogy már nem tudom, hogy melyik az eleje és a vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ez jó kérdés, nekem is feláll mind a két vége. Gondoltam, hogy lecserélem. Ugyan ez a helyzet nálam is,mármint az autó szélvédőjénél lévő csíkra gondoltam,még mielőtt Valaki félreértené. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 uraim olyan kérdésem volna hogy az idén 2x cseréltem termosztátot na most már amit 1 honapja tettem be már az sem jo állandoan nyitva van , nem wahlert vettem bele különbözö okoknál fogva de mit lehet csinálni mert tél hideg nyema fütés. bele teszek másikat de gyártonak nincs felelössége ? ui .német gyártmányu volt mind a kettö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 uraim olyan kérdésem volna hogy az idén 2x cseréltem termosztátot na most már amit 1 honapja tettem be már az sem jo állandoan nyitva van , nem wahlert vettem bele különbözö okoknál fogva de mit lehet csinálni mert tél hideg nyema fütés. bele teszek másikat de gyártonak nincs felelössége ? ui .német gyártmányu volt mind a kettö. Vissza kell vinni ahol vetted.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ez jó kérdés, nekem is feláll mind a két vége. Gondoltam, hogy lecserélem. Hát valaki már vett a cromaxba ilyet után gyártottat? A gyári duplája, és gondolom akkor az is ugyanúgy jár 2-3 év után... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tommaster Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Hát valaki már vett a cromaxba ilyet után gyártottat? A gyári duplája, és gondolom akkor az is ugyanúgy jár 2-3 év után... nem sok helyen találtam ilyen díszlécet a neten :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyula519 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Nagy gondban vagyok... Vettem egy új termosztátot, wahler típusú, amit Mcelek ajánlott és ma nekiálltam. Odáig jutottam, hogy első körben leengedtem belőle a trutyis vizet, majd feltöltöttem sima vízzel és egy welly's márkájú hűtőtisztítóval. Járattam kb. fél órát majd leengedtem. Továbbra is hozta ki rendesen ezt a koszos vizet. Utána sima vízzel újabb kör, újabb adag trutyi, de már világosodott a színe. Minden járatáskor láttam hogy a túlfolyó ágon fehér hab jön ki. Erősen benzinszagú lett a kiegyenlítő letekert kupakkal, de folyton nem csökkent a vízszintem, hanem a habot tolta kifelé a kiegyenlítőből meg a vizet. Utolsó körben feltöltöttem fagyállóval és vízzel, de amikor megjárattam leszorított kupakkal akkor is habot nyom a túlfolyó és a kiegyenlítőből csökken a szint. Mindig 90 fok fölé melegítettem, hogy a termosztát nyisson és a hűtőkörben is keringjen a víz. A kipufogónál meg időnként fehér párapamacsokat ereget de nincsen fagyállóra emlékeztető édeskés szaga. Közben jön a dobból a kondenzvíz rendesen. Mit lehet ilyenkor tenni? Én hengerfej tömítésre gyanakodnék, de ez már autószerelői kategória nálam. Ötletek? Szerintem is hengerfejes, mert attól lesz habos és trutyis a folyadék, amikor a dugattyú belenyom a hűtőrendszerbe :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok! Adott egy 2005-ös Z16XEP Astra 350000 km-el. 296000-nél trafóhíd csere, de most is hasonló jelenséggel, a hibakód 0301. Valkinek javaslat a megoldásra? (érdemes-e a trafóhidat cserélgetni, vagy komolyabban hozzá kell nyúlni?) Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyula519 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok! Adott egy 2005-ös Z16XEP Astra 350000 km-el. 296000-nél trafóhíd csere, de most is hasonló jelenséggel, a hibakód 0301. Valkinek javaslat a megoldásra? (érdemes-e a trafóhidat cserélgetni, vagy komolyabban hozzá kell nyúlni?) Előre is köszi! Gyujtáskimaradás az 1. hengerben. Ezt okozhatja a hibás trafóhíd, amit egy jó betételével és 2-3 napos járatással el lehet dönteni, mert, ha nem jelentkezik a hiba újból, akkor trafóhíd a bűnös. Egyébként még okozhatja a hibakód kidobását a szelep letapadása is. Ez már komolyabb, mert semmilyen lötty nem oldja fel a szelepszárra rakódott kormot, ezért hengerfej le, és teljes felújítás, ami 100 rugó körül van. Tesztelhető úgy, hogy hosszú lejtőn 60-80 között motorfékkel gurulsz, és eközben adja ki a korábban törölt hibát. Nekem mindíg, a 70-es úton Bp. felé Érd felől jelzett be a sárga lámpa, cserélt vadiúj trafóhíddal. Sajnos nem trafóhiba volt, hanem hengerfej, ill. szelepek felújítása. Azóta jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Hát valaki már vett a cromaxba ilyet után gyártottat? A gyári duplája, és gondolom akkor az is ugyanúgy jár 2-3 év után... idén vettem hibátlanul passzol nincs vele gondom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Gyujtáskimaradás az 1. hengerben. Ezt okozhatja a hibás trafóhíd, amit egy jó betételével és 2-3 napos járatással el lehet dönteni, mert, ha nem jelentkezik a hiba újból, akkor trafóhíd a bűnös. Egyébként még okozhatja a hibakód kidobását a szelep letapadása is. Ez már komolyabb, mert semmilyen lötty nem oldja fel a szelepszárra rakódott kormot, ezért hengerfej le, és teljes felújítás, ami 100 rugó körül van. Tesztelhető úgy, hogy hosszú lejtőn 60-80 között motorfékkel gurulsz, és eközben adja ki a korábban törölt hibát. Nekem mindíg, a 70-es úton Bp. felé Érd felől jelzett be a sárga lámpa, cserélt vadiúj trafóhíddal. Sajnos nem trafóhiba volt, hanem hengerfej, ill. szelepek felújítása. Azóta jó. Köszönöm a választ, sajnos nem valószínű, hogy a trafó lesz a hibás, mivel hazafele minden rendben működött, nem rángatott, csak a hibakód maradt + a sárga lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Szerintem is hengerfejes, mert attól lesz habos és trutyis a folyadék, amikor a dugattyú belenyom a hűtőrendszerbe :( Ma újból nekiálltam, ennyiszer szerintem még senki nem cserélt vizet a kocsijába... Nekiálltam, leengedtem, újból friss víz, végül a 12.-ik kör után már csak leengedtem és színtelen víz jött már ki belőle. Utána feltöltöttem fagyállóval, remélem holnaptól már semmi gondja nem lesz. Mintha abbamaradt volna a habzás is. Hengerfejes lenne egy 5 éves autó 20000 km-rel? Akkor tényleg meglesz a véleményem az opelről.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila93 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok Lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem a visszapillantó tükröm nincs az autó színére fújva és az érdekelne, hogy ha szereznék hozzá olyan színű burkolatot mint az autó színe akkor azt feltudnám-e rakni rá vagy ahhoz az egész visszapillantót cserélni kéne? Ha szét lehet szedni nem, tudná valaki elmagyarázni hogyan is kéne szétszedni? (elektromos visszapillantó tükröm van) Válaszokat előre is köszönöm :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok Lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem a visszapillantó tükröm nincs az autó színére fújva és az érdekelne, hogy ha szereznék hozzá olyan színű burkolatot mint az autó színe akkor azt feltudnám-e rakni rá vagy ahhoz az egész visszapillantót cserélni kéne? Ha szét lehet szedni nem, tudná valaki elmagyarázni hogyan is kéne szétszedni? (elektromos visszapillantó tükröm van) Válaszokat előre is köszönöm :D Ami fújva van az külön is lejön. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Sziasztok. a nyáron túlestem egy hidrotőke cserén, az összeset cserélték. (elvileg...XD) az utóbbi egy héten azt vettem észre h ismét elkezdett csattogni, persze nem úgy mint korábban, most kb 1 percig csinállja, és halkabban, aztán megszűnik. Csere előtt a 10w40 CASTROL-t kapta, de csere után kértem, hogy 5w40 es full szintetikust rakjanak bele. ez meg is történt. Csendben is volt a kicsike. aztán mostanság nem mindig de előfordul h hidegen kb. 1 percig csattog halkan. Az érdekelne igazábgól, hogy mi lehet még a gond??? olajnyomás esetleg vagy mi még? hibakódom nincs. Illetve amit még észrevettem h mostanában mintha zajosabb lenne az autó motor duruzsolása,ez lehet olajfüggő? vagy esetleg a láncom nyúlt egy kicsit?? INA hidrotőkék mentek bele, és egy 2001 es ASTRA G 1.2 z12xe ről lenne szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Sziasztok! Lenne egy egyszerű kérdésem(a kocsim 2006 g stra z14xep motor) indításkor mostanában furcsa nyüszögő hangot hallat, felnyitott motorháztetőnél hallgatva valahonnan a generátor vízpumpa feszítőgörgők környékéről hallan. A fura az egészben hogy nem mindíg és ha a motor bemelegszik megszűnik. Szerintetek mi lehet? Esetleg valamelyik feszítőgörgő akarja megadni magát??? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila93 Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Ami fújva van az külön is lejön. ;) Azt gondoltam hogy leszedhető de mennyire nehéz leszedni?:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Sziasztok! Lenne egy egyszerű kérdésem(a kocsim 2006 g stra z14xep motor) indításkor mostanában furcsa nyüszögő hangot hallat, felnyitott motorháztetőnél hallgatva valahonnan a generátor vízpumpa feszítőgörgők környékéről hallan. A fura az egészben hogy nem mindíg és ha a motor bemelegszik megszűnik. Szerintetek mi lehet? Esetleg valamelyik feszítőgörgő akarja megadni magát??? Előre is köszi! Szia! Igaz én diesel-es vagyok,de nekem anno az F astrámon (diesel) akkor lehetett ezt a jelenséget felfedezni,amikor el volt kopva a hosszbordás szíj. Csere után megszűnt ez a jelenség. Ez csak tipp a részemről,majd nálam okosabbak megmondják a tutit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Sziasztok! Az utóbbi időben azt vettem észre,hogy balra indexelésnél nem mindig kapcsol vissza a kar magától,amikor vissza tekerem a kormányt egyenesbe. Hol van ez az érintkező ami vissza löki a kart,a kapcsolóban vagy a kormány átvezetőben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Sziasztok! Az utóbbi időben azt vettem észre,hogy balra indexelésnél nem mindig kapcsol vissza a kar magától,amikor vissza tekerem a kormányt egyenesbe. Hol van ez az érintkező ami vissza löki a kart,a kapcsolóban vagy a kormány átvezetőben? Lehet hogy csak azért nem kapcsol vissza mert kis ívben kanyarodtál. Ha csak kicsit mozdítod a kormányt akkor nem fog visszakapcsolni. Amúgy a karban van egy műanyag pöcök. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 hogy kophat el a torony szilent 3 év alatt ? :icon7: van valami ajánlott márka Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Sziasztok Lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem a visszapillantó tükröm nincs az autó színére fújva és az érdekelne, hogy ha szereznék hozzá olyan színű burkolatot mint az autó színe akkor azt feltudnám-e rakni rá vagy ahhoz az egész visszapillantót cserélni kéne? Ha szét lehet szedni nem, tudná valaki elmagyarázni hogyan is kéne szétszedni? (elektromos visszapillantó tükröm van) Válaszokat előre is köszönöm :D Nekem is így van, és gondolkodtam a színre fújáson. Nagyon könnyen lejön. Ha megfigyeled akkor pont az a rész van színre fújva amit le lehet pattintani. Egy kis lapos csavarhúzóval szépen alányúlsz és végig pattintgatod. Most könnyebb mert nem sértheted meg a festéket. Egy deci festék elég rá, nézz utána melyikkel jössz ki olcsóbbra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Nekem is így van, és gondolkodtam a színre fújáson. Nagyon könnyen lejön. Ha megfigyeled akkor pont az a rész van színre fújva amit le lehet pattintani. Egy kis lapos csavarhúzóval szépen alányúlsz és végig pattintgatod. Most könnyebb mert nem sértheted meg a festéket. Egy deci festék elég rá, nézz utána melyikkel jössz ki olcsóbbra. 1dl metál nem túl drága ha úgy keverteted. viszont a műanyagot nehéz szépen fújni, és a metált utána még lakkozni is kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts