retfirD Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 0460-as kód nekem a tempomat beszerelés után volt. Ha indítás után a lámpa elalszik, akkor tudtommal a hiba nem áll fenn, csak korábban volt, és azt megjegyezte. Nekem is kialudt indítás után, csak a gyújtást ráadva világított a hiba lámpa. Mióta töröltettem a tárolt hibakódokat, azóta nem jött újra elő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sal_laci Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Nekem nem villog hanem gyújtásnál világít folyamatosan amíg be nem indítom, utána elalszik. Vagy ez mindig világít gyújtásnál, csak eddig nem tűnt fel nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Segítséget kérnék a következő problémámra: Eltörött a fűtés zsilip tengely és a kis villanymotor folyamatosan forgott. Megtaláltam DarthVödör leírását és szépen működik is a dolog, de csak addig amíg a belső keringetés gombot nyomva tartom. Ha elengedem visszatér külső pozícióba. Tudtok erre javasolni valami megoldást? Üdv: borzd505 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tommaster Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, de már is sok hasznos infóval vagyok gazdagabb! :) És úgylátom, pont aktuális ez a 0460-as hibakód mert nekem is ezt írta az autó nemrégiben. Ma beugrottam Nyíregyházán az Opel Csősz-höz, mondom kíváncsiságból megkérdezem, hogy mitjelent a 0460-as kód. Az ipse a számítógép mögött aztmondta, hogy üzemanyag tartály gondok lesznek. De mondom, minden okés az üzemanyagtartályommal. Erre azt mondta, hogy ezt a hibakódot hozza ki főrelé beragadás esetén, meg benzinpumpa esetén is, de ami a legvalószínűbb szerinte, hogy a vezérlőegység fog kimenni (aminek az ára 230 ezer huf). Igazából a hibakód nincs menet közben, csak úgy kíváncsiságból megnéztem. Remélem, hogy nincs igaza az emberkémnek, mert azért 85000 km-nél, szerintem még nem kéne elmenni a vezérlőegységnek. Vagy egy hónapja voltam kint ukránban tankolni, akkor felálltam a rámpára és csurig töltöttem, de nem hinném hogy ez okozott volna bármi problémát... Szval remélem csak ijesztegetett, mert kezd villogni a kakirelém.... :\ Helló! én is kiszoktam járni ukránba és rámpára állok csurig töltöm a kutassal és semmi baja az nem hiszem hogy baja lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djmeszes Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Új tag vagyok elkeseredésemben regisztráltam remélem kapok egy jó tippet mert a szerelökkel tele van már az egész hócipőm astra g x18xe1 alapjárat hintázik ha kuplungot benyomom illetve torpan gázadáskor hibajelző lámpa nem vill tárolt hiba.sincs inditási ill.fogyasztás problémám nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
djmeszes Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 meleg motornál elindulás ilyen kicsit rángatós darabos asztán huzom kettő rá a kuplung nagygáz mmmm torpan és az a dinamizmus hiányzik nyomaték ha menetközbe pl 120-nál vagy tökmindegyy 50-nél kiveszem üresbe vagy csak kuplungot benyomom sokszor 450-1000 között ugrál a fordulat 3x4szer illetve nézem a pillanatnyi fogyasztást úgy hogy gázról leveszem a lábam megy lefele 8ról 2,5nél megál utánna felugrik 5l ig majd hirtelen 1L Jelez pillanatnyi fogyasztásnak de ezt üresbe gurulva produkálja!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 meleg motornál elindulás ilyen kicsit rángatós darabos asztán huzom kettő rá a kuplung nagygáz mmmm torpan és az a dinamizmus hiányzik nyomaték ha menetközbe pl 120-nál vagy tökmindegyy 50-nél kiveszem üresbe vagy csak kuplungot benyomom sokszor 450-1000 között ugrál a fordulat 3x4szer illetve nézem a pillanatnyi fogyasztást úgy hogy gázról leveszem a lábam megy lefele 8ról 2,5nél megál utánna felugrik 5l ig majd hirtelen 1L Jelez pillanatnyi fogyasztásnak de ezt üresbe gurulva produkálja!! A hétszázát, ez jól belefért egy mondatba! :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 továbbra is ajánlom :) Remélem délután megjön az új termosztát és akkor csere, meg teljes átmosás+új fagyálló. A GM termosztátnak kiszedhető a bele, vagy nálam engedett el valami elvileg oldhatatlan kötés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
djmeszes Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Na van valakinek valami ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
djmeszes Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Cseréltem benne 4db gyertyát 4db injektort lambda szondát motor vezérlőt egr levakolva kipufogósor trafóhidat nézték méréssel renben van fojtószelep házat levettem nem volt nagyon elkormolóva lerakódva de kitakaritottam benzinnyomásom 3,5bár jó mit nézzek vagy nézessek még meg rajta hogy ne torpanjon?Inditás problémám nincs . Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Amióta lecserélték a nyári gumit télire, ha fékezek baloldalt hátulról (gondolom a kerék dobból) egyfajta súrlódás hangot hallok, de egy pár fékezés után, megszűnik. Aztán, ha leparkolok és áll az autó valamennyi ideig, indulásnál (akarom mondani fékezésnél) megint kezdi. Kerékcsere rendben zajlót, Én is ott voltam. Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudjátok, mi okozhatja? Előre is, köszi a válaszokat. :) Szép napot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 (edited) On 2012. 11. 22. at 11:44, borzd505 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Amióta lecserélték a nyári gumit télire, ha fékezek baloldalt hátulról (gondolom a kerék dobból) egyfajta súrlódás hangot hallok, de egy pár fékezés után, megszűnik. Aztán, ha leparkolok és áll az autó valamennyi ideig, indulásnál (akarom mondani fékezésnél) megint kezdi. Kerékcsere rendben zajlót, Én is ott voltam. Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudjátok, mi okozhatja? Előre is, köszi a válaszokat. :) Szép napot. Szia! Ha dobfékes autóról van szó én arra gondolnék, hogy a víz bejut a fékdobba és mikor kiszárad picit rozsdál vagy szemcsés marad utána és az első pár fékezéskor az kopik le. Nekem is volt ilyesfajta gondom még a dobfékkel. Nyáron én sem hallottam csak hidegebb nyálkás időben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Szerintem is felszíni rozsda lesz, mikor nem a garázsban éjszakázik az autó, néha nálam is ilyen, hűvös, párás időben. Gondot nem okoz, bár nem árt ezt észben tartani, mivel a rozsdába nagyon meg tud kapaszkodni a betét, akkor is ha épp csak hozzá érsz a pedálhoz, ezért az első néhány fékezésnél csak óvatosan, nehogy hátulról utolérjen valaki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! megint lenne egy kérdésem :) Hogy hívják azt a gumi alkatrészt ami az első szélvédő alján van és a szélvédő meg a műanyagot óvja. mert nekem az az egyik végén elszakad és csálén áll :) azt szeretném kicserélni csak nem tudom a nevét.köszi Erre gondolsz? http://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570187-elso-szelvedo-uveg-alkatreszei/143127-elso-szelvedo-uveg-alkatreszei-opel-astra-g-1998-2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Az akku kivétele okozhat olyan gondot, hogy első 1-2 elindulás után gázadása egyszerűen nem megy, vagy rángat? Még egyesben sem gyorsul, csak alapjáraton bír gurulni. De az alapjárat teljesen rendben van. Aztán kb 1 percnyi gázadás után magához tér, és akkor minden rendben. Hibajel nincs! A másik ötletem, hogy esetleg a gázüzem betett a szelepeknek, és azért vacakol . Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Üdv! Ma kicseréltem az akksimat, és indításkor már nem táncol le a benzinszint mutató! És alapjáraton a belső világításom, plusz a tompítottam sem "vibrál". Yee :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Amióta lecserélték a nyári gumit télire, ha fékezek baloldalt hátulról (gondolom a kerék dobból) egyfajta súrlódás hangot hallok, de egy pár fékezés után, megszűnik. Aztán, ha leparkolok és áll az autó valamennyi ideig, indulásnál (akarom mondani fékezésnél) megint kezdi. Kerékcsere rendben zajlót, Én is ott voltam. Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudjátok, mi okozhatja? Előre is, köszi a válaszokat. :) Szép napot. Nekem a jobb hátsó dobfékkel volt hasonló bajom, írtam is itt a fórumban. Elsőre úgy tűnt, egy takarítás megoldotta, de másnap már megint hallottam, és elég idegesítően erős súrlódó hangja volt. Ami érdekes volt, hogy egyik pillanatról a másikra jött elő, korábban csak enyhe súrlódást hallottam, az is inkább a pár napos állás után berozsdásodott első tárcsák felől jött az első pár fékezés alkalmával. Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá, de már egy ideje nem volt jó ezen az oldalon a fékmunkahenger, viszont ennek ellenére fékezéskor hallatszott. Többszöri használat után elmúlt, viszont hidegen mindig újra kezdte. Szervizben nem tudtak mit kezdeni vele, azt mondták valószínűleg a betéttel lehet valami, hiába csiszolták meg azt is és a dobot is, nem segített. Ráadásul a dobon is lehetett valami sérülés, vagy bemarás, mert a hang nem folyamatos, hanem szaggatott volt, mintha nem egyenletesen lett volna a dob megkopva. Az után döntöttem a csere mellett amikor nagyobb tempóról (kb.130-140-ről) enyhe fékezésre - ekkora bemelegedve már hang nélkül - elkezdett remegni a kocsi hátulja, és lüktetett a lábam alatt a pedál (ABS nem dolgozott, nem blokkolt egyik kerék sem). Végül lecseréltettem a hátsó betéteket és dobokat, azóta minden rendben működik. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tommaster Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Erre gondolsz? http://cromax.hu/250...tra-g-1998-2009 köszönöm szépen igen erre gondoltam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Szia! Ha dobfékes autóról van szó én arra gondolnék, hogy a víz bejut a fékdobba és mikor kiszárad picit rozsdál vagy szemcsés marad utána és az első pár fékezéskor az kopik le. Nekem is volt ilyesfajta gondom még a dobfékkel. Nyáron én sem hallottam csak hidegebb nyálkás időben. Köszi, igen dobfékes, ilyesmire gondoltam Én is. Szerintem is felszíni rozsda lesz, mikor nem a garázsban éjszakázik az autó, néha nálam is ilyen, hűvös, párás időben. Gondot nem okoz, bár nem árt ezt észben tartani, mivel a rozsdába nagyon meg tud kapaszkodni a betét, akkor is ha épp csak hozzá érsz a pedálhoz, ezért az első néhány fékezésnél csak óvatosan, nehogy hátulról utolérjen valaki... Ebben csak az a furi, hogy se a kadettem se az F astrám nem csinált ilyeneket. Nekem a jobb hátsó dobfékkel volt hasonló bajom, írtam is itt a fórumban. Elsőre úgy tűnt, egy takarítás megoldotta, de másnap már megint hallottam, és elég idegesítően erős súrlódó hangja volt. Ami érdekes volt, hogy egyik pillanatról a másikra jött elő, korábban csak enyhe súrlódást hallottam, az is inkább a pár napos állás után berozsdásodott első tárcsák felől jött az első pár fékezés alkalmával. Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá, de már egy ideje nem volt jó ezen az oldalon a fékmunkahenger, viszont ennek ellenére fékezéskor hallatszott. Többszöri használat után elmúlt, viszont hidegen mindig újra kezdte. Szervizben nem tudtak mit kezdeni vele, azt mondták valószínűleg a betéttel lehet valami, hiába csiszolták meg azt is és a dobot is, nem segített. Ráadásul a dobon is lehetett valami sérülés, vagy bemarás, mert a hang nem folyamatos, hanem szaggatott volt, mintha nem egyenletesen lett volna a dob megkopva. Az után döntöttem a csere mellett amikor nagyobb tempóról (kb.130-140-ről) enyhe fékezésre - ekkora bemelegedve már hang nélkül - elkezdett remegni a kocsi hátulja, és lüktetett a lábam alatt a pedál (ABS nem dolgozott, nem blokkolt egyik kerék sem). Végül lecseréltettem a hátsó betéteket és dobokat, azóta minden rendben működik. :icon1: Köszi, neked is, Első körben Én is egy tisztításra gondoltam, szétszedés, tisztítás és féktisztító spray-vel befújás. De azt még nem tudom, Én csináljam-e vagy vigyem el valahova, mert mire megveszem a féktisztító spray-t csiszolóvásznat stb. lehet egyszerűbb lesz ha begurulok valahova. :D Aztán majd eldől, hogy elég-e neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Erre gondolsz? http://cromax.hu/250...tra-g-1998-2009 Ezek a gumik gyárilag gagyik, 2 év útán rozsdásodott nálam.... És felállt már tavasszal a 2 vége.... Hogy miért nem lehetett rozsdamentes anyagból gyártani a fém merevítést, vagy normális vastagon bevonni gumival... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo743 Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Sziasztok.Azután érdeklődnék ha valaki tud segiteni z14xe motorkódos Astrámon lehet-e hűtőventilátor ellenállást cserélni, a ventilátor Bosch tipusú.Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Nagy gondban vagyok... Vettem egy új termosztátot, wahler típusú, amit Mcelek ajánlott és ma nekiálltam. Odáig jutottam, hogy első körben leengedtem belőle a trutyis vizet, majd feltöltöttem sima vízzel és egy welly's márkájú hűtőtisztítóval. Járattam kb. fél órát majd leengedtem. Továbbra is hozta ki rendesen ezt a koszos vizet. Utána sima vízzel újabb kör, újabb adag trutyi, de már világosodott a színe. Minden járatáskor láttam hogy a túlfolyó ágon fehér hab jön ki. Erősen benzinszagú lett a kiegyenlítő letekert kupakkal, de folyton nem csökkent a vízszintem, hanem a habot tolta kifelé a kiegyenlítőből meg a vizet. Utolsó körben feltöltöttem fagyállóval és vízzel, de amikor megjárattam leszorított kupakkal akkor is habot nyom a túlfolyó és a kiegyenlítőből csökken a szint. Mindig 90 fok fölé melegítettem, hogy a termosztát nyisson és a hűtőkörben is keringjen a víz. A kipufogónál meg időnként fehér párapamacsokat ereget de nincsen fagyállóra emlékeztető édeskés szaga. Közben jön a dobból a kondenzvíz rendesen. Mit lehet ilyenkor tenni? Én hengerfej tömítésre gyanakodnék, de ez már autószerelői kategória nálam. Ötletek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tommaster Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ezek a gumik gyárilag gagyik, 2 év útán rozsdásodott nálam.... És felállt már tavasszal a 2 vége.... Hogy miért nem lehetett rozsdamentes anyagból gyártani a fém merevítést, vagy normális vastagon bevonni gumival... köszi igen erre gondoltam jó ára van:) nekem a jobb oldalon kezdett rozsdásodni és ahogy alá ment a falevél kipuposodott :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Nagy gondban vagyok... Vettem egy új termosztátot, wahler típusú, amit Mcelek ajánlott és ma nekiálltam. Odáig jutottam, hogy első körben leengedtem belőle a trutyis vizet, majd feltöltöttem sima vízzel és egy welly's márkájú hűtőtisztítóval. Járattam kb. fél órát majd leengedtem. Továbbra is hozta ki rendesen ezt a koszos vizet. Utána sima vízzel újabb kör, újabb adag trutyi, de már világosodott a színe. Minden járatáskor láttam hogy a túlfolyó ágon fehér hab jön ki. Erősen benzinszagú lett a kiegyenlítő letekert kupakkal, de folyton nem csökkent a vízszintem, hanem a habot tolta kifelé a kiegyenlítőből meg a vizet. Utolsó körben feltöltöttem fagyállóval és vízzel, de amikor megjárattam leszorított kupakkal akkor is habot nyom a túlfolyó és a kiegyenlítőből csökken a szint. Mindig 90 fok fölé melegítettem, hogy a termosztát nyisson és a hűtőkörben is keringjen a víz. A kipufogónál meg időnként fehér párapamacsokat ereget de nincsen fagyállóra emlékeztető édeskés szaga. Közben jön a dobból a kondenzvíz rendesen. Mit lehet ilyenkor tenni? Én hengerfej tömítésre gyanakodnék, de ez már autószerelői kategória nálam. Ötletek? Benzin? Nem inkább olaj? Ha igen akkor hengerfejtömítés elszállt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts