Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

0460-as kód nekem a tempomat beszerelés után volt. Ha indítás után a lámpa elalszik, akkor tudtommal a hiba nem áll fenn, csak korábban volt, és azt megjegyezte. Nekem is kialudt indítás után, csak a gyújtást ráadva világított a hiba lámpa. Mióta töröltettem a tárolt hibakódokat, azóta nem jött újra elő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget kérnék a következő problémámra:

Eltörött a fűtés zsilip tengely és a kis villanymotor folyamatosan forgott. Megtaláltam DarthVödör leírását és szépen működik is a dolog, de csak addig amíg a belső keringetés gombot nyomva tartom. Ha elengedem visszatér külső pozícióba.

Tudtok erre javasolni valami megoldást?

Üdv: borzd505

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok még az oldalon, de már is sok hasznos infóval vagyok gazdagabb! :)

És úgylátom, pont aktuális ez a 0460-as hibakód mert nekem is ezt írta az autó nemrégiben.

Ma beugrottam Nyíregyházán az Opel Csősz-höz, mondom kíváncsiságból megkérdezem, hogy mitjelent a 0460-as kód.

Az ipse a számítógép mögött aztmondta, hogy üzemanyag tartály gondok lesznek. De mondom, minden okés az üzemanyagtartályommal.

Erre azt mondta, hogy ezt a hibakódot hozza ki főrelé beragadás esetén, meg benzinpumpa esetén is, de ami a legvalószínűbb szerinte, hogy a vezérlőegység fog

kimenni (aminek az ára 230 ezer huf). Igazából a hibakód nincs menet közben, csak úgy kíváncsiságból megnéztem. Remélem, hogy nincs

igaza az emberkémnek, mert azért 85000 km-nél, szerintem még nem kéne elmenni a vezérlőegységnek. Vagy egy hónapja voltam kint ukránban tankolni, akkor felálltam a rámpára és csurig töltöttem, de nem hinném hogy ez okozott volna bármi problémát...

Szval remélem csak ijesztegetett, mert kezd villogni a kakirelém.... :\

Helló! én is kiszoktam járni ukránba és rámpára állok csurig töltöm a kutassal és semmi baja az nem hiszem hogy baja lenne.

Link to comment
Megosztás:

Új tag vagyok elkeseredésemben regisztráltam remélem kapok egy jó tippet mert a szerelökkel tele van már az egész hócipőm astra g x18xe1 alapjárat hintázik ha kuplungot benyomom illetve torpan gázadáskor hibajelző lámpa nem vill tárolt hiba.sincs inditási ill.fogyasztás problémám nincs

Link to comment
Megosztás:

meleg motornál elindulás ilyen kicsit rángatós darabos asztán huzom kettő rá a kuplung nagygáz mmmm torpan és az a dinamizmus hiányzik nyomaték ha menetközbe pl 120-nál vagy tökmindegyy 50-nél kiveszem üresbe vagy csak kuplungot benyomom sokszor 450-1000 között ugrál a fordulat 3x4szer illetve nézem a pillanatnyi fogyasztást úgy hogy gázról leveszem a lábam megy lefele 8ról 2,5nél megál utánna felugrik 5l ig majd hirtelen 1L Jelez pillanatnyi fogyasztásnak de ezt üresbe gurulva produkálja!!

Link to comment
Megosztás:

meleg motornál elindulás ilyen kicsit rángatós darabos asztán huzom kettő rá a kuplung nagygáz mmmm torpan és az a dinamizmus hiányzik nyomaték ha menetközbe pl 120-nál vagy tökmindegyy 50-nél kiveszem üresbe vagy csak kuplungot benyomom sokszor 450-1000 között ugrál a fordulat 3x4szer illetve nézem a pillanatnyi fogyasztást úgy hogy gázról leveszem a lábam megy lefele 8ról 2,5nél megál utánna felugrik 5l ig majd hirtelen 1L Jelez pillanatnyi fogyasztásnak de ezt üresbe gurulva produkálja!!

A hétszázát, ez jól belefért egy mondatba! :confused:

Link to comment
Megosztás:

Cseréltem benne

4db gyertyát

4db injektort

lambda szondát

motor vezérlőt

egr levakolva

kipufogósor

trafóhidat nézték méréssel renben van

fojtószelep házat levettem nem volt nagyon elkormolóva lerakódva de kitakaritottam

benzinnyomásom 3,5bár jó

mit nézzek vagy nézessek még meg rajta hogy ne torpanjon?Inditás problémám nincs .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amióta lecserélték a nyári gumit télire, ha fékezek baloldalt hátulról (gondolom a kerék dobból) egyfajta súrlódás hangot hallok, de egy pár fékezés után, megszűnik. Aztán, ha leparkolok és áll az autó valamennyi ideig, indulásnál (akarom mondani fékezésnél) megint kezdi. Kerékcsere rendben zajlót, Én is ott voltam. Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudjátok, mi okozhatja?

Előre is, köszi a válaszokat. :)

Szép napot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amióta lecserélték a nyári gumit télire, ha fékezek baloldalt hátulról (gondolom a kerék dobból) egyfajta súrlódás hangot hallok, de egy pár fékezés után, megszűnik. Aztán, ha leparkolok és áll az autó valamennyi ideig, indulásnál (akarom mondani fékezésnél) megint kezdi. Kerékcsere rendben zajlót, Én is ott voltam. Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudjátok, mi okozhatja?

Előre is, köszi a válaszokat. :)

Szép napot.

Szia!

Ha dobfékes autóról van szó én arra gondolnék, hogy a víz bejut a fékdobba és mikor kiszárad picit rozsdál vagy szemcsés marad utána és az első pár fékezéskor az kopik le. Nekem is volt ilyesfajta gondom még a dobfékkel.

Nyáron én sem hallottam csak hidegebb nyálkás időben.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is felszíni rozsda lesz, mikor nem a garázsban éjszakázik az autó, néha nálam is ilyen, hűvös, párás időben. Gondot nem okoz, bár nem árt ezt észben tartani, mivel a rozsdába nagyon meg tud kapaszkodni a betét, akkor is ha épp csak hozzá érsz a pedálhoz, ezért az első néhány fékezésnél csak óvatosan, nehogy hátulról utolérjen valaki...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! megint lenne egy kérdésem :) Hogy hívják azt a gumi alkatrészt ami az első szélvédő alján van és a szélvédő meg a műanyagot óvja. mert nekem az az egyik végén elszakad és csálén áll :) azt szeretném kicserélni csak nem tudom a nevét.köszi

Erre gondolsz? http://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570187-elso-szelvedo-uveg-alkatreszei/143127-elso-szelvedo-uveg-alkatreszei-opel-astra-g-1998-2009

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az akku kivétele okozhat olyan gondot, hogy első 1-2 elindulás után gázadása egyszerűen nem megy, vagy rángat?

Még egyesben sem gyorsul, csak alapjáraton bír gurulni. De az alapjárat teljesen rendben van.

Aztán kb 1 percnyi gázadás után magához tér, és akkor minden rendben. Hibajel nincs!

A másik ötletem, hogy esetleg a gázüzem betett a szelepeknek, és azért vacakol .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amióta lecserélték a nyári gumit télire, ha fékezek baloldalt hátulról (gondolom a kerék dobból) egyfajta súrlódás hangot hallok, de egy pár fékezés után, megszűnik. Aztán, ha leparkolok és áll az autó valamennyi ideig, indulásnál (akarom mondani fékezésnél) megint kezdi. Kerékcsere rendben zajlót, Én is ott voltam. Találkozott már valaki ilyennel, vagy esetleg tudjátok, mi okozhatja?

Előre is, köszi a válaszokat. :)

Szép napot.

Nekem a jobb hátsó dobfékkel volt hasonló bajom, írtam is itt a fórumban. Elsőre úgy tűnt, egy takarítás megoldotta, de másnap már megint hallottam, és elég idegesítően erős súrlódó hangja volt. Ami érdekes volt, hogy egyik pillanatról a másikra jött elő, korábban csak enyhe súrlódást hallottam, az is inkább a pár napos állás után berozsdásodott első tárcsák felől jött az első pár fékezés alkalmával.

Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá, de már egy ideje nem volt jó ezen az oldalon a fékmunkahenger, viszont ennek ellenére fékezéskor hallatszott. Többszöri használat után elmúlt, viszont hidegen mindig újra kezdte. Szervizben nem tudtak mit kezdeni vele, azt mondták valószínűleg a betéttel lehet valami, hiába csiszolták meg azt is és a dobot is, nem segített. Ráadásul a dobon is lehetett valami sérülés, vagy bemarás, mert a hang nem folyamatos, hanem szaggatott volt, mintha nem egyenletesen lett volna a dob megkopva. Az után döntöttem a csere mellett amikor nagyobb tempóról (kb.130-140-ről) enyhe fékezésre - ekkora bemelegedve már hang nélkül - elkezdett remegni a kocsi hátulja, és lüktetett a lábam alatt a pedál (ABS nem dolgozott, nem blokkolt egyik kerék sem). Végül lecseréltettem a hátsó betéteket és dobokat, azóta minden rendben működik. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha dobfékes autóról van szó én arra gondolnék, hogy a víz bejut a fékdobba és mikor kiszárad picit rozsdál vagy szemcsés marad utána és az első pár fékezéskor az kopik le. Nekem is volt ilyesfajta gondom még a dobfékkel.

Nyáron én sem hallottam csak hidegebb nyálkás időben.

Köszi, igen dobfékes, ilyesmire gondoltam Én is.

Szerintem is felszíni rozsda lesz, mikor nem a garázsban éjszakázik az autó, néha nálam is ilyen, hűvös, párás időben. Gondot nem okoz, bár nem árt ezt észben tartani, mivel a rozsdába nagyon meg tud kapaszkodni a betét, akkor is ha épp csak hozzá érsz a pedálhoz, ezért az első néhány fékezésnél csak óvatosan, nehogy hátulról utolérjen valaki...

Ebben csak az a furi, hogy se a kadettem se az F astrám nem csinált ilyeneket.

Nekem a jobb hátsó dobfékkel volt hasonló bajom, írtam is itt a fórumban. Elsőre úgy tűnt, egy takarítás megoldotta, de másnap már megint hallottam, és elég idegesítően erős súrlódó hangja volt. Ami érdekes volt, hogy egyik pillanatról a másikra jött elő, korábban csak enyhe súrlódást hallottam, az is inkább a pár napos állás után berozsdásodott első tárcsák felől jött az első pár fékezés alkalmával.

Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá, de már egy ideje nem volt jó ezen az oldalon a fékmunkahenger, viszont ennek ellenére fékezéskor hallatszott. Többszöri használat után elmúlt, viszont hidegen mindig újra kezdte. Szervizben nem tudtak mit kezdeni vele, azt mondták valószínűleg a betéttel lehet valami, hiába csiszolták meg azt is és a dobot is, nem segített. Ráadásul a dobon is lehetett valami sérülés, vagy bemarás, mert a hang nem folyamatos, hanem szaggatott volt, mintha nem egyenletesen lett volna a dob megkopva. Az után döntöttem a csere mellett amikor nagyobb tempóról (kb.130-140-ről) enyhe fékezésre - ekkora bemelegedve már hang nélkül - elkezdett remegni a kocsi hátulja, és lüktetett a lábam alatt a pedál (ABS nem dolgozott, nem blokkolt egyik kerék sem). Végül lecseréltettem a hátsó betéteket és dobokat, azóta minden rendben működik. :icon1:

Köszi, neked is, Első körben Én is egy tisztításra gondoltam, szétszedés, tisztítás és féktisztító spray-vel befújás. De azt még nem tudom, Én csináljam-e vagy vigyem el valahova, mert mire megveszem a féktisztító spray-t csiszolóvásznat stb. lehet egyszerűbb lesz ha begurulok valahova. :D Aztán majd eldől, hogy elég-e neki.

Link to comment
Megosztás:

Nagy gondban vagyok...

Vettem egy új termosztátot, wahler típusú, amit Mcelek ajánlott és ma nekiálltam. Odáig jutottam, hogy első körben leengedtem belőle a trutyis vizet, majd feltöltöttem sima vízzel és egy welly's márkájú hűtőtisztítóval. Járattam kb. fél órát majd leengedtem. Továbbra is hozta ki rendesen ezt a koszos vizet. Utána sima vízzel újabb kör, újabb adag trutyi, de már világosodott a színe. Minden járatáskor láttam hogy a túlfolyó ágon fehér hab jön ki. Erősen benzinszagú lett a kiegyenlítő letekert kupakkal, de folyton nem csökkent a vízszintem, hanem a habot tolta kifelé a kiegyenlítőből meg a vizet. Utolsó körben feltöltöttem fagyállóval és vízzel, de amikor megjárattam leszorított kupakkal akkor is habot nyom a túlfolyó és a kiegyenlítőből csökken a szint. Mindig 90 fok fölé melegítettem, hogy a termosztát nyisson és a hűtőkörben is keringjen a víz. A kipufogónál meg időnként fehér párapamacsokat ereget de nincsen fagyállóra emlékeztető édeskés szaga. Közben jön a dobból a kondenzvíz rendesen.

Mit lehet ilyenkor tenni? Én hengerfej tömítésre gyanakodnék, de ez már autószerelői kategória nálam.

Ötletek?

Link to comment
Megosztás:

Ezek a gumik gyárilag gagyik, 2 év útán rozsdásodott nálam.... És felállt már tavasszal a 2 vége.... Hogy miért nem lehetett rozsdamentes anyagból gyártani a fém merevítést, vagy normális vastagon bevonni gumival...

köszi igen erre gondoltam jó ára van:) nekem a jobb oldalon kezdett rozsdásodni és ahogy alá ment a falevél kipuposodott :(

Link to comment
Megosztás:

Nagy gondban vagyok...

Vettem egy új termosztátot, wahler típusú, amit Mcelek ajánlott és ma nekiálltam. Odáig jutottam, hogy első körben leengedtem belőle a trutyis vizet, majd feltöltöttem sima vízzel és egy welly's márkájú hűtőtisztítóval. Járattam kb. fél órát majd leengedtem. Továbbra is hozta ki rendesen ezt a koszos vizet. Utána sima vízzel újabb kör, újabb adag trutyi, de már világosodott a színe. Minden járatáskor láttam hogy a túlfolyó ágon fehér hab jön ki. Erősen benzinszagú lett a kiegyenlítő letekert kupakkal, de folyton nem csökkent a vízszintem, hanem a habot tolta kifelé a kiegyenlítőből meg a vizet. Utolsó körben feltöltöttem fagyállóval és vízzel, de amikor megjárattam leszorított kupakkal akkor is habot nyom a túlfolyó és a kiegyenlítőből csökken a szint. Mindig 90 fok fölé melegítettem, hogy a termosztát nyisson és a hűtőkörben is keringjen a víz. A kipufogónál meg időnként fehér párapamacsokat ereget de nincsen fagyállóra emlékeztető édeskés szaga. Közben jön a dobból a kondenzvíz rendesen.

Mit lehet ilyenkor tenni? Én hengerfej tömítésre gyanakodnék, de ez már autószerelői kategória nálam.

Ötletek?

Benzin? Nem inkább olaj? Ha igen akkor hengerfejtömítés elszállt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.