Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok.Abban kérnék segitséget,hogy van egy z14xe motorkodos Astrám,és olyan hibákat produkáll ammiröl nem tudom eldönteni ,hogy mi lehet a baj.Azzal kezdődőt hogy 3 hengernél gyujtás kimaradás(1x fordult elő) aztán nehezen indult csak gázzal (kb 2-3 alkalommal csinálta,legutóbb pedig hűtőventilátor előtét ellenálás (időszakosan felvillan vagy egy darabog villágit a szerviz lámpa).Már volt szakszervizben de nem lettem okosabb,ennyit tudtak ők is hozzá fuzni amit felsoroltam.De konkrét hibát nem tudtak mondani,abba pedig nem igazzán szeretnék bele menni hogy cseréljünk ezt is azt is hátha jo lesz.Van ojan ismerősöm aki állitja hogy motorvezérlő lesz a ludas,forasztás probléma.Ebben kérnék segitséget,előre is köszönöm.

üdv Zsolt.

A kollegámnak is Z14XE motoros Astrája van és tényleg az volt a baja,hogy lerázódtak a lábak a motorvezérlőről.Neki is a ventillátor ellenállást dobta ki hibának.A 15.kerületben az M3 mellett van egy szervíz ott csináltatta meg.Máshol vezérlőt akartak egyből cserélni.Itt megjavítják.

http://www.vezerdiagnosztika.hu/index_hu.html

Elküldve

A kollegámnak is Z14XE motoros Astrája van és tényleg az volt a baja,hogy lerázódtak a lábak a motorvezérlőről.Neki is a ventillátor ellenállást dobta ki hibának.A 15.kerületben az M3 mellett van egy szervíz ott csináltatta meg.Máshol vezérlőt akartak egyből cserélni.Itt megjavítják.

http://www.vezerdiag...u/index_hu.html

Köszönöm a segitséget de Valahol Debrecen környékén kellene egy szaki,ha valaki tud annak örülnék.

Elküldve

Sziasztok.olyan gondom van a töltéssel hogy alapjáraton elég alacsony konkrétan 12.6V környékére esik le.Viszont ha kicsit emelem a fordulatot ugy 1000 re akkor már egyből jó és 14.2 körül van.alapjáraton az akksi jel is villog a müszerfalon de össze vissza jelez.olyan mint ha kontakt hiba lenne..vagy mégsem.

egyébként a generátorban a dióda meghalt,cserélve lett és a fesszabályzó is cserélve lett újra.(Mobiletron márka).

akkunál sarul kábelek megtakarítva,generátornál szintén.

akinek van ötlete hogy mit kellene még megnéznem az írjon legyen szives.

Elküldve

Hali Skacok!

Kérdés: mitől nem működhet a bal oldali szellőzőnél, hogy nem fújja a cúgot?...

Egy ismerősnek van ez a gondja, a héten megyek feléje, addig gondoltam rákérdezek itten-e. :)

Módosítok a kérdésen: szóval a balos szellőzőnél rendben fújja a levegőt, viszont a szélvédőre nem fújja a levegőt. De csak a bal oldalon, jobb oldalra megy. Na ez mitől lehet? Van lehetőség ezt megnézni-szétszedni? Egy kép jól jönne, ha lenne... :)

Köszi! :)

Elküldve

sziasztok. a következő probléma adódott a 2001-es évjáratú , 1.2 es Astrámmal: szabálytalan időközönként, kb. 50-60 km megtétele után érezhetően ránt a motor, néha csak egyet, máskor többet egymás után. a többszöri rángatásnál kivillan a szervizkulcs ikon a műszeregységben. volt valakinek hasonló vagy ugyanilyen problémája? esetleg tudnátok ötletekkel segíteni? előre is köszi!

Elküldve

Sziasztok!

A következő problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2003-as gyártású z17dtl motorkódú astra caravanom. 1-2 hete elromlott a fűtésem. A ventillátor működik és fújja a levegőt de sajnos csak a hideget, meleget abszolút nem. Azt hittem először, hogy a középkonzol hátulján kipattant a hőmérséklet állító bowden rögzítő füle. Szétszedtem, megnéztem sajnos nem ez a probléma. Tovább nem jutottam. Nem tudom mi okozhatja, hogy abszolút nincs fűtés. A külső-belső levegő keringető működik, hallani ahogy nyit/zár. Kérlek titeket segítsetek mert naponta 12-13 órákat vezetek és egyre kellemetlenebb lesz ha bejön az igazi tél.

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Üdv: Tamás

Elküldve

Sziasztok!

A következő problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2003-as gyártású z17dtl motorkódú astra caravanom. 1-2 hete elromlott a fűtésem. A ventillátor működik és fújja a levegőt de sajnos csak a hideget, meleget abszolút nem. Azt hittem először, hogy a középkonzol hátulján kipattant a hőmérséklet állító bowden rögzítő füle. Szétszedtem, megnéztem sajnos nem ez a probléma. Tovább nem jutottam. Nem tudom mi okozhatja, hogy abszolút nincs fűtés. A külső-belső levegő keringető működik, hallani ahogy nyit/zár. Kérlek titeket segítsetek mert naponta 12-13 órákat vezetek és egyre kellemetlenebb lesz ha bejön az igazi tél.

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Üdv: Tamás

Szia!

Nem tudom, hogy a tiédben még lehet-e elektromos fűtéscsap a radiátornál, az szokott behalni. Egy idő után el is hagyták az alkalmazását, egy sima közbetét van helyette. Azt érdemes volna megnézni, hogy van-e, és ha van, működik-e.

Elküldve

Ha 60e-nél vezérlést cseréltek, és nem nézték, meg akkor gratula...

De szerintem ha fellazul, akkor már ott durva hangok vannak. én 2 éve megnézem azóta nem...

De mennyi is volt a meghúzási nyomaték? Had tudja meghúzni... ha kell.

8Nm. Belülről kifelé haladva kör-körösen.

Elküldve

Szia!

Nem tudom, hogy a tiédben még lehet-e elektromos fűtéscsap a radiátornál, az szokott behalni. Egy idő után el is hagyták az alkalmazását, egy sima közbetét van helyette. Azt érdemes volna megnézni, hogy van-e, és ha van, működik-e.

Köszönöm a gyors választ. Ez a fűtéscsap hol található? Kesztyűtartó ki, utána pollenszűrő környéke? 2003-as az autóm ebbe még benne lehet az elektromos fűtéscsap?

Elküldve

Módosítok a kérdésen: szóval a balos szellőzőnél rendben fújja a levegőt, viszont a szélvédőre nem fújja a levegőt. De csak a bal oldalon, jobb oldalra megy. Na ez mitől lehet? Van lehetőség ezt megnézni-szétszedni? Egy kép jól jönne, ha lenne... :)

Köszi! :)

Van valaki, aki már bontotta szét a középkonzolt? Nehéz szétkapni?

Léccilécci... :)

Elküldve

Van valaki, aki már bontotta szét a középkonzolt? Nehéz szétkapni?

Léccilécci... :)

Addig keresgéltem, míg meg nem találtam a G Astra topicban a "Középkonzol kivétele" c. részt :D

Elküldve

Köszönöm a gyors választ. Ez a fűtéscsap hol található? Kesztyűtartó ki, utána pollenszűrő környéke? 2003-as az autóm ebbe még benne lehet az elektromos fűtéscsap?

Annyit tudok, hogy valahol középen a műszerfal alatt van, de én még annyira soha nem bontottam szét azt a részt, hogy lássam, így pontosan nem tudom. Talán majd valaki más tud pontosabb leírást, erről én csak annyit tudok amit másoktól olvastam itt. De ha megvan a fűtőradiátor ott kell lennie a csövén a fűtéscsapnak is mellette, amennyiben van olyanod.

Elküldve

Sziasztok!

http://cromax.hu/img/P0359240.JPG

Érdeklödnék, hogy az általam belinkelt olajszűrő házat, hogy lehetne leszerelni? Mert a műanyag kupakot, nem tudom letekerni róla, és a probálkozás közben lepattant egy kis aluminium darab róla!

VAgy esetleg valami tipp, tükk, hogy hogyan lehetne leszedni?

Köszönöm

Elküldve

sziasztok. a következő probléma adódott a 2001-es évjáratú , 1.2 es Astrámmal: szabálytalan időközönként, kb. 50-60 km megtétele után érezhetően ránt a motor, néha csak egyet, máskor többet egymás után. a többszöri rángatásnál kivillan a szervizkulcs ikon a műszeregységben. volt valakinek hasonló vagy ugyanilyen problémája? esetleg tudnátok ötletekkel segíteni? előre is köszi!

Hali!

Nekem is ilyen autóm van. Nekem nincs rángatás, nem tapasztalok semmi gondot menet közben. Esetleg injektor tisztító adalékot önts egy tankhoz, és ezt ismételd meg vagy kétszer. Hátha...

Viszont Neked hidegben hogy indul az autód? Arra lennék kiváncsi, hogy nem tapasztalsz valami rendellenes hangot? Az én astrám ha beindítom hidegen, elkezd kopogni a motor. Ezt kb 4-5 percig csinálja, utána elhalkul. Gázadásra gyorsul a kopogás és alapjáraton és sebességben is csinálja. Nyáron semmi hangja nincs. MInden új benne, vezérlés, olaj, stb. Ezt már tavaly télen is produkálta, szerelő szerint nem komoly. De engem idegesít, ne kopogjon egy benzines autó!

Elküldve

Sziasztok!

Kollégám G Astra-ja produkál olyat, hogy indításkor, amikor indul, lemegy az óracsoport mutatója nullára (benzin mutató), és mikor beindult rendesen működik tovább. Gyújtást ráadva is mutat, de amikor indít, akkor nulla. Mi lehet a probléma? Okozhatja akkumulátor vagy valami jeladó? Köszi előre is! G.

Elküldve

Sziasztok!

Kollégám G Astra-ja produkál olyat, hogy indításkor, amikor indul, lemegy az óracsoport mutatója nullára (benzin mutató), és mikor beindult rendesen működik tovább. Gyújtást ráadva is mutat, de amikor indít, akkor nulla. Mi lehet a probléma? Okozhatja akkumulátor vagy valami jeladó? Köszi előre is! G.

Nálam is ugyan ilyen az indítás. Tényleg gyenge lenne az akku? Pedig pöccre indul a gép. Ha gyenge az akku van rá esély hogy télen megdöglik?

Elküldve

Nálam is ugyan ilyen az indítás. Tényleg gyenge lenne az akku? Pedig pöccre indul a gép. Ha gyenge az akku van rá esély hogy télen megdöglik?

Nálam is új kora óta ilyen.. (rádió is elhallgat ilyenkor)

Elküldve

Nekem is időnként ez a probléma jön elő, de még nem vettem bele új aksit, beindulni mindig könnyen beindult, csak időnként lemegy a mutató indítózáskor. Már előző télen is volt ilyen, idén már ősszel is, de most még vettem olcsón egy akksi töltőt, ezt a telet még hátha kihúzza. Illetve most leszokó félben vagyok arról, hogy lámpánál leállítsam a kocsit, mert lehet hogy pár forintot spórolok a benzinen, de az új akkumulátor ehhez képest elég húzós tétel lenne.

Elküldve

Nekem már az is fura, hogy nincs annyi tartalék a rendszerben, hogy mikor kb 15-20 km/h sebességre lassítva nagyobb szögben elfordítom a kormányt, akkor is leesik egy pillanatra a fordulatszám.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.