killermedve Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Még annyit, hogy egy darabig lehet még így járni vele anélkül, hogy valami gajra menne? itt néz körül: https://sites.google...site/opelccled/ https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes/de Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfanatics Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy csak akkor kell hogy felkapcsolódjon a belső világítás a kocsiban, ha a vezető oldali ajtót nyitom ki? Ha nem akkor mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy csak akkor kell hogy felkapcsolódjon a belső világítás a kocsiban, ha a vezető oldali ajtót nyitom ki? Ha nem akkor mi lehet a probléma? -Ha a központizárral kinyitod az ajtót -Ha az ajtókat kinyítod( ha a hátsónál nincs kapcsoló akkor arra nem fog) -Ha a világítás kapcsolót kihúzod Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy csak akkor kell hogy felkapcsolódjon a belső világítás a kocsiban, ha a vezető oldali ajtót nyitom ki? Ha nem akkor mi lehet a probléma? Szia! Nem, az első ajtókra mindenképpen fel kéne kapcsolódnia, és a hátsókra is, ha nem spórolták ki belőle az ajtónyitásérzékelőket. Ha a bal elsőre működik, akkor csak a nyitásérzékelőkkel, vagy azok vezetékeivel lehet gond, ezek ugyanis gyakorlatilag egy bekötési pontra vannak felfűzve párhuzamosan. Első körben azt nézném meg, hogy hátul van-e egyáltalán gomb az oszlopon, és a jobb elsőé működik-e rendesen, testre zárja-e a rádugott vezetéket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Sziasztok! Régen jártam erre, gondoltam elújságolom, hogy most volt műszakis a verda és csont nélkül átment :D (2004 decemberi Caravan Z14XE) Minden jót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Még annyit, hogy egy darabig lehet még így járni vele anélkül, hogy valami gajra menne? Ha a motorról, ami mozgatja a csappantyút, lehúzod az elektromos csatlakozót, akkor nem fog folyamatosan tekerni. Ezután állítsd a csappantyút olyan állásba, hogy kintről szívja a levegőt. Kézzel meg lehet csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Köszi mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hzsolti33 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Üdv Mindenkinek! Azon problémávol állok szemben, hogy egy G Astra 1.7 cdti időközönként el nem indul hosszas indítások után mint ha mi sem történt volna indul. Ez néha pár hetente előfordul. Az önindító hajt de semmi egyéb. Az kérdezném hogy ezt okozhatja a magasnyomású szivattyú vagy az injektor? Mint laikus hozzá nem értő azt gondolom, hogy ezek az alkatrészek vagy jók , akkor megy az autó, ha nem jó akkor nem megy és el sem indul. Bízom benne elektromos probléma lehet, talán mert olcsóbb a javíttatás? Csak szeretnék megynyugodni hogy nem lesz drága..... Tudna valaki tanácsot adni??? Köszönöm! Zsolti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hzsolti33 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Üdv Mindenkinek! Azon problémávol állok szemben, hogy egy G Astra 1.7 cdti időközönként el nem indul hosszas indítások után mint ha mi sem történt volna indul. Ez néha pár hetente előfordul. Az önindító hajt de semmi egyéb. Az kérdezném hogy ezt okozhatja a magasnyomású szivattyú vagy az injektor? Mint laikus hozzá nem értő azt gondolom, hogy ezek az alkatrészek vagy jók , akkor megy az autó, ha nem jó akkor nem megy és el sem indul. Bízom benne elektromos probléma lehet, talán mert olcsóbb a javíttatás? Csak szeretnék megynyugodni hogy nem lesz drága..... Tudna valaki tanácsot adni??? Lényeg hogy időközi hibákat amik néha jelentkeznek okozhatják a fent megnevezett alkatrészek? Köszönöm! Zsolti Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfanatics Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Köszönöm mindenkinek aki válaszolt! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Forgatja a motort is az önindító? Mert ha csak az önindító forog, akkor bendix lesz szerintem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Awakeehqq Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Üdv! Egy 1.4 16v z14xe G Astrám van és mostanába elkezdett villogni valamikor a check lámpa valamikor a szervizlámpa és az autó ilyenkor néha nem megy 3500-4000 fordulat felé. hibakódot is olvastam vele és a p0340=Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség -t és egy p1404-et amit nem találom hogy mi lehet. a másik gondom pedig az lenne hogy mikor ilyen rossz (kátyus) uton megyek vele akkor valami elkezd benne kopogni.én lengéscsillapitóra gondolok mer az autó le van ültetve. Ha tudtok segitsetek. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Üdv! Egy 1.4 16v z14xe G Astrám van és mostanába elkezdett villogni valamikor a check lámpa valamikor a szervizlámpa és az autó ilyenkor néha nem megy 3500-4000 fordulat felé. hibakódot is olvastam vele és a p0340=Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség -t és egy p1404-et amit nem találom hogy mi lehet. a másik gondom pedig az lenne hogy mikor ilyen rossz (kátyus) uton megyek vele akkor valami elkezd benne kopogni.én lengéscsillapitóra gondolok mer az autó le van ültetve. Ha tudtok segitsetek. Köszi! Itt a p1404, valami kipufogógáz visszavezető rendszer szelep. Nekem is van sajnos egy nagyon halk kopogás a futóműben. De nekem a jobb oldali kormányösszekötő koppan. A telet még kibírom vele, de utána csere mindkét oldali egyszerre. Lengéscsillapítót tudod ellenőrizni. Megnyomkodod és ha hullámzik a kocsi rendesen, akkor xar. Csak 1,5-et szabad kb. mozdulnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Azt hogy állítasz, amikor korongos?abba csak gyári cucc mehet bele, elég sok a méret kinálat... inkább twinport szokott tönkre menni. Igaz, nem állítani, hanem ellenőrizni lehet és korongot cserélni ha jól értem... Más: hogyan tudom kiszűrni ezt? Ki lehet iktatni átmentileg a TWP szelepek működését, hogy ellenőrizhessem onnan jön-e a ketyegés? Ha TWP ketyeg mit lehet tenni? Köszi: FRZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Üdv Mindenkinek! Azon problémávol állok szemben, hogy egy G Astra 1.7 cdti időközönként el nem indul hosszas indítások után mint ha mi sem történt volna indul. Ez néha pár hetente előfordul. Az önindító hajt de semmi egyéb. Az kérdezném hogy ezt okozhatja a magasnyomású szivattyú vagy az injektor? Mint laikus hozzá nem értő azt gondolom, hogy ezek az alkatrészek vagy jók , akkor megy az autó, ha nem jó akkor nem megy és el sem indul. Bízom benne elektromos probléma lehet, talán mert olcsóbb a javíttatás? Csak szeretnék megynyugodni hogy nem lesz drága..... Tudna valaki tanácsot adni??? Köszönöm! Zsolti Hidegen vagy melegen? Javaslom, olvasgasd a dízel topicot, mostanában szembesültünk páran ilyen hibajelenséggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Awakeehqq Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Itt a p1404, valami kipufogógáz visszavezető rendszer szelep. Nekem is van sajnos egy nagyon halk kopogás a futóműben. De nekem a jobb oldali kormányösszekötő koppan. A telet még kibírom vele, de utána csere mindkét oldali egyszerre. Lengéscsillapítót tudod ellenőrizni. Megnyomkodod és ha hullámzik a kocsi rendesen, akkor xar. Csak 1,5-et szabad kb. mozdulnia. Aha értem. és erre a fordulatszámos hibára nem tudsz valamit?:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Üdv! X16SZR motoroknál hány fokos termosztátok léteznek? Az enyém óra szerint 98foknál nyit. Bár az óra az tigra, az óra jeladója meg x16sz f-astráé lehet ezektől pontatlan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Aha értem. és erre a fordulatszámos hibára nem tudsz valamit?:S Én buta sügér! Látszik, hogy nem vagyok autószerelő, nem esett le egyből. A kipufogógáz visszavezető rendszer szelep az az EGR szelep. egy lemezzel. Amiatt rángat, erőtlen és nem forog rendesen a moci. Nem tudom, hogy összefüggésbe hozható e a másik probléma az EGR-rel, ha igen, akkor semmi gond, elmúlik. De ha nem, akkor szerintem azt az érzékelőt cserélni kell majd. Ezt már egy autószerelő jobban fogja vágni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Igaz, nem állítani, hanem ellenőrizni lehet és korongot cserélni ha jól értem... Más: hogyan tudom kiszűrni ezt? Ki lehet iktatni átmentileg a TWP szelepek működését, hogy ellenőrizhessem onnan jön-e a ketyegés? Ha TWP ketyeg mit lehet tenni? Köszi: FRZ Igen, lehúzod róla a kábelt, de nem tudom, hogy indításkor az ECU teszteli-e. A motor jobb oldalán a szívócsonkokkal egy vonalban megtalálod. Egy rúd van a végén, amivel a twinportszelepeket nyitja-zárja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Awakeehqq Elküldve November11, 2012 Megoszt Elküldve November11, 2012 Én buta sügér! Látszik, hogy nem vagyok autószerelő, nem esett le egyből. A kipufogógáz visszavezető rendszer szelep az az EGR szelep. egy lemezzel. Amiatt rángat, erőtlen és nem forog rendesen a moci. Nem tudom, hogy összefüggésbe hozható e a másik probléma az EGR-rel, ha igen, akkor semmi gond, elmúlik. De ha nem, akkor szerintem azt az érzékelőt cserélni kell majd. Ezt már egy autószerelő jobban fogja vágni. Autószerelő szerint a kopogásra a stabilizátor rúd lesz a ludas.Holnap viszem kicserélni és megkérdezem ezt az EGR-es dolgot:) Köszi! :) ha van valami fejlemény megirom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve November11, 2012 Megoszt Elküldve November11, 2012 Sziasztok! Segítságeteket kérném! Van egy 2001-es 1.2-es 16 szelepes, benzines G astrám. Az autóban óra szerint 118000 km van. Hidegen és csakis hidegen kopog a motor. Amikor beindítom az autót szépen 1 pöccre indul, rendellenes hang nélkül, majd indítás után 1-2 másodperc múlva megjelenik egy kopogó hang, amely gázadásra gyorsul és felerősödik. De ez csak hidegen, ahogy melegszik az autó, kb 5 perc elteltével abbamarad a hang. A nyári melegben ez szinte nem is hallható. Több szereleő széttette a kezét, hogy mi lehet ez, de semmi eredmény. Menetközben semmi negatívum, nagyon szépen megy, nincs túlzott olaj és benzinfogyasztás, rángatás vagy ilyesmi. Szeptemberben kapott teljes szervízt, vezérlés, olaj, szűrők, minden ami kell. Ez a jelenség tavalyi hidegben is megvolt, de már bosszantó. Akkor sem sikerült utána járni mi lehetett. Egyébként a hang a motorral szemben állva a közepéről hallható. Mi lehet ez? Nincs valakinek ötlete, hogy hova vihetném el megnézetni ahol nem is vágnak át és nem húznak le? Mondjuk Budapesten belül? Hétfőn és szerdán Pesten vagyok. Vagy közöttünk fórumozók között nem mutathatnám meg valakinek aki ért is hozzá? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve November11, 2012 Megoszt Elküldve November11, 2012 Még annyit, hogy a hang teljesen független a kuplungtól, mindegy hogy ki van-e nyomva a kuplungpedál vagy nincs. Alapjáraton és sebességben is ezt műveli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November11, 2012 Megoszt Elküldve November11, 2012 Sziasztok! Segítságeteket kérném! Van egy 2001-es 1.2-es 16 szelepes, benzines G astrám. Az autóban óra szerint 118000 km van. Hidegen és csakis hidegen kopog a motor. Amikor beindítom az autót szépen 1 pöccre indul, rendellenes hang nélkül, majd indítás után 1-2 másodperc múlva megjelenik egy kopogó hang, amely gázadásra gyorsul és felerősödik. De ez csak hidegen, ahogy melegszik az autó, kb 5 perc elteltével abbamarad a hang. A nyári melegben ez szinte nem is hallható. Több szereleő széttette a kezét, hogy mi lehet ez, de semmi eredmény. Menetközben semmi negatívum, nagyon szépen megy, nincs túlzott olaj és benzinfogyasztás, rángatás vagy ilyesmi. Szeptemberben kapott teljes szervízt, vezérlés, olaj, szűrők, minden ami kell. Ez a jelenség tavalyi hidegben is megvolt, de már bosszantó. Akkor sem sikerült utána járni mi lehetett. Egyébként a hang a motorral szemben állva a közepéről hallható. Mi lehet ez? Nincs valakinek ötlete, hogy hova vihetném el megnézetni ahol nem is vágnak át és nem húznak le? Mondjuk Budapesten belül? Hétfőn és szerdán Pesten vagyok. Vagy közöttünk fórumozók között nem mutathatnám meg valakinek aki ért is hozzá? Köszönöm! Vezérműlánc, hidrótőkék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve November11, 2012 Megoszt Elküldve November11, 2012 Sziasztok olyan problémám volt a hetekben hogy nem ment az egyik henger néha .Most úgynézki hogy megvan a hiba járó motornál babráltam a csatlakozókat mikor szar volt az autó rájöttem hogy az injektor takaró műanyagot ha leszorítom akkor teljesen jó valószinűleg fellazul de most leszorítottam és most úgynézki hogy teljesen jó. Kérdezném hogy hogy van ez összerakva a motorban ez az injektor fedél alatt vminek lekéne szorítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November11, 2012 Megoszt Elküldve November11, 2012 Sziasztok olyan problémám volt a hetekben hogy nem ment az egyik henger néha .Most úgynézki hogy megvan a hiba járó motornál babráltam a csatlakozókat mikor szar volt az autó rájöttem hogy az injektor takaró műanyagot ha leszorítom akkor teljesen jó valószinűleg fellazul de most leszorítottam és most úgynézki hogy teljesen jó. Kérdezném hogy hogy van ez összerakva a motorban ez az injektor fedél alatt vminek lekéne szorítani? Motor típus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts