gezoli Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Hello mindenkinek. Tud nekem valaki abban segíteni vagy tapasztalt e már ilyet hogy világít az abs lámpa a műszerfalon eleinte csak világított meg néha el is aludt és olyat kezdett el csinálni hogy a km óra időközönként leesett nullára! Ez a helyzet eldúrvult annyira hogy már nem is mért! Hibát kiolvastuk szakadást írt a bal első keréknél! A kábeleket átnéztük nem volt szakadás! Mind a két első keréknél a jeladónak megmértük az ellenállását a bal oldali sokkal kevesebbet mutatott! Ki lett cserélve 160 km ig tökéletesen működött! Olyan jelenség következett hogy ráadtam a gyújtást álltó helyben elkezdett mérni az óra mozgott magától míg el nem indultam! Utánna elkezdte csinálni megint vagy 10km en keresztül hogy leesett nullára és vissza állt utánna pedig leesett nullára és azóta meg sem mozdul! 2003-as astra g 1.6 16v A segítséget előre is köszönöm. Bal első keréknél van a sebességjeladó! Esetleg?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Köszönöm! Milyen típusúra érdemes cserélni? Létezik gyári GM fékFOLYADÉK és váltóolaj? igen létezik :) váltó olajból én a gyárit ajánlanám ,mások hibáiból tanulva fék olajat rád bízom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 T Mc-elek! fékfolyadék Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Hello mindenkinek. Tud nekem valaki abban segíteni vagy tapasztalt e már ilyet hogy világít az abs lámpa a műszerfalon eleinte csak világított meg néha el is aludt és olyat kezdett el csinálni hogy a km óra időközönként leesett nullára! Ez a helyzet eldúrvult annyira hogy már nem is mért! Hibát kiolvastuk szakadást írt a bal első keréknél! A kábeleket átnéztük nem volt szakadás! Mind a két első keréknél a jeladónak megmértük az ellenállását a bal oldali sokkal kevesebbet mutatott! Ki lett cserélve 160 km ig tökéletesen működött! Olyan jelenség következett hogy ráadtam a gyújtást álltó helyben elkezdett mérni az óra mozgott magától míg el nem indultam! Utánna elkezdte csinálni megint vagy 10km en keresztül hogy leesett nullára és vissza állt utánna pedig leesett nullára és azóta meg sem mozdul! 2003-as astra g 1.6 16v A segítséget előre is köszönöm. És az ABS most nem dob hibát? Mert ha igen akkor három szereplős a dolog: jeladó, vezeték, ABS elektronika. Ha az ABS működik, akkor a sebességjel körül lehet gond, amit szintén az ABS lektronika ad. Testelődhetett valohol a vezetéke, lehet zárlatos valamelyik egység amibe be van kötve, vagy maga a km-óra is lehet hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Nem értek hozzá, de a hidrotőkéknek nem pont az a lényege, hogy soha nem kell szelephézagot állítani, mert az állítja automatikusan? Lehet akkor az inkább hidrotőke gond, vagy olaj. De mondom, csak okoskodok, valaki majd megerősít, vagy megcáfol :) A hidrotőkének igen, de Z16XEP-ben az nincs, hagyoményos szelep vezérlésű :) Elméletileg 150E-nél van a periódus erre, de egy ideje már hallani vélem a ketyegést, főleg nagyobb fordulaton. Szóval továbbra is kérdés szakik felé: Az elképzelhető 130.000 km-nél, hogy Z16XEP-n már hallani vélem a szelephangot? Azaz másként téve föl a kérdést: Lehet, hogy nem ártana már szelephézagot állítani? üdv:freeze Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Gezoli: Igen ott van a bal első keréknél az lett kicserélve! Az a dúrva hogy a csapágyba van beépítve és így nem volt a legolcsóbb! Ampervadász: Ugyanúgy világít az abs jel a műszerfalon! Így hogy világít nem működik az abs mert kérdeztem hogy ha pl. az jó a km óra jeladó nem és világít a lámpa akkor nem engedi működtetni! A km óra tesztelve lett az működik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 A hidrotőkének igen, de Z16XEP-ben az nincs, hagyoményos szelep vezérlésű :) Elméletileg 150E-nél van a periódus erre, de egy ideje már hallani vélem a ketyegést, főleg nagyobb fordulaton. Szóval továbbra is kérdés szakik felé: Az elképzelhető 130.000 km-nél, hogy Z16XEP-n már hallani vélem a szelephangot? Azaz másként téve föl a kérdést: Lehet, hogy nem ártana már szelephézagot állítani? üdv:freeze Akkó' ezt benéztem :) Én azt hittem ezek már mind hidrotőkések, de akkor megint tanultam valamit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 És az ABS most nem dob hibát? Mert ha igen akkor három szereplős a dolog: jeladó, vezeték, ABS elektronika. Ha az ABS működik, akkor a sebességjel körül lehet gond, amit szintén az ABS lektronika ad. Testelődhetett valohol a vezetéke, lehet zárlatos valamelyik egység amibe be van kötve, vagy maga a km-óra is lehet hibás. Ugyanúgy világít az abs jel a műszerfalon! Így hogy világít nem működik az abs mert kérdeztem hogy ha pl. az jó a km óra jeladó nem és világít a lámpa akkor nem engedi működtetni! A km óra tesztelve lett az működik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 A hidrotőkének igen, de Z16XEP-ben az nincs, hagyoményos szelep vezérlésű :) Elméletileg 150E-nél van a periódus erre, de egy ideje már hallani vélem a ketyegést, főleg nagyobb fordulaton. Szóval továbbra is kérdés szakik felé: Az elképzelhető 130.000 km-nél, hogy Z16XEP-n már hallani vélem a szelephangot? Azaz másként téve föl a kérdést: Lehet, hogy nem ártana már szelephézagot állítani? üdv:freeze Azt hogy állítasz, amikor korongos?abba csak gyári cucc mehet bele, elég sok a méret kinálat... inkább twinport szokott tönkre menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
copymix Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Szevasztok ! 16 éve"OPELOZOK" mindig akadt valami jelentéktelen, de mégis kicsit bosszantó apróság. Jelenleg egy 190.000 km-ert futott ASTRA G 1.6 twinport caraván okozza a következő fejtörést. 170-es hibakód. Úgynevezett "alkód" szegény keverék. Na ezzel nem is lenne gond, csak semmi jele az egésznek, azonkívül, hogy a műszerfalon folyamatosan világít a hibajelzés. OPEL szervíz megálapítás, többek között kis benzinnyomás /lenne jele/ fals levegó /lenne jele/ és még pár lehetséges ok. A kioltott műszerfali kontrollámpa után hol 600 km., hol 200, hol 10 km után jön a jelzőlámpa, és ezek után folyamatosan világít. Monták is a szervízben addig menjek amíg látszatja nem lessz a dolognak. Ha valaki belefutott már, ebbe vagy tud a témáról valamit légyszi javasoljon már valami megoldást. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Utalhat még hibás lambdaszondára is... Nekem ugyanez a kód egyébként akkor jött elő ha egy bizonyosnál (kb. 30%) nagyobb arányban tankoltam etanolt az autóba. Újra tiszta benzint tankolva eltűnt a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Sziasztok! 2006-os 1.4 -es Astrám van. A gyujtás ráadása után a műszerfal közepe, jobb oldala mögül folyamatos, halk zúgás hallatszik. A motortérben fülelve nem hallom, csak az utastérben. Olyan a hang, mint amikir egy csapágyas ventillátor zümmög. SzellőztetésL és légkondi kikapcsolás után is folyamatosan hallatszik. Tapasztalt valaki ilyet? M?i lehet az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Bal első keréknél van a sebességjeladó! Esetleg?! Astra G y17dt 2003-asom van nekem is volt ilyen mikor megvettem ABS lámpa plusz kilométeróra leesik nullára és a szervizlámpa is világitott komplett első kerékagy csere jeladóval, és jó lett azóta hibátlan Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Astra G y17dt 2003-asom van nekem is volt ilyen mikor megvettem ABS lámpa plusz kilométeróra leesik nullára és a szervizlámpa is világitott komplett első kerékagy csere jeladóval, és jó lett azóta hibátlan Komplettan kilett cserélve de mint írtam 160km ig tökéletesen működött és utánna elkezdte csinálni hogy ráadtam a gyújtást áltó helyben mozgott a km óra kb 40 ig magától míg be nem indítottam és 10km után elkezdte megint hogy leesik nullára meg fel vissza amennyivel megyek!!! Pár kilométerrel utánna pedig leejtette nullára azóta ott is maradt!! Gyárira lett pedig kicserélve ami nem volt olyan olcsó!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Sziasztok! 2006-os 1.4 -es Astrám van. A gyujtás ráadása után a műszerfal közepe, jobb oldala mögül folyamatos, halk zúgás hallatszik. A motortérben fülelve nem hallom, csak az utastérben. Olyan a hang, mint amikir egy csapágyas ventillátor zümmög. SzellőztetésL és légkondi kikapcsolás után is folyamatosan hallatszik. Tapasztalt valaki ilyet? M?i lehet az oka? Eltört a belső levegőkeringtető csappantyú tengelye. A motor folyamatosan teker. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Eltört a belső levegőkeringtető csappantyú tengelye. A motor folyamatosan teker. Köszi a választ! Még három láma kérdés. Tudom ezt egy viszonylag jól felszerelt (akna, szerszámok) garázsban magam szerelni? Hozzáférhető a cucc anélkül, hogy atomjaira kellene szedni a kocsit? Ha igen, akkor az alkatrészboltos érteni fogja, hogy a "levegőkeringtető csappantyú tengelye" kéne, vagy van erre pontosabb leírás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Köszi a választ! Még három láma kérdés. Tudom ezt egy viszonylag jól felszerelt (akna, szerszámok) garázsban magam szerelni? Hozzáférhető a cucc anélkül, hogy atomjaira kellene szedni a kocsit? Ha igen, akkor az alkatrészboltos érteni fogja, hogy a "levegőkeringtető csappantyú tengelye" kéne, vagy van erre pontosabb leírás? http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&st=7880#entry523738 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Hali Skacok! Kérdés: mitől nem működhet a bal oldali szellőzőnél, hogy nem fújja a cúgot? Középen, jobb oldalon, ablakra fúj, csak a bal oldalnál nem jön levegő. Ki van akadva vmi tengely, vagy mifene? Ki lehet venni a rácsot úgy, mint az F-nél-fogóval? Egy ismerősnek van ez a gondja, a héten megyek feléje, addig gondoltam rákérdezek itten-e. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Hali Skacok! Kérdés: mitől nem működhet a bal oldali szellőzőnél, hogy nem fújja a cúgot? Középen, jobb oldalon, ablakra fúj, csak a bal oldalnál nem jön levegő. Ki van akadva vmi tengely, vagy mifene? Ki lehet venni a rácsot úgy, mint az F-nél-fogóval? Egy ismerősnek van ez a gondja, a héten megyek feléje, addig gondoltam rákérdezek itten-e. :) Tudom láma a kérdés, de nincs véletlenül elzárva? :icon11: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Tudom láma a kérdés, de nincs véletlenül elzárva? :icon11: Na ez az, nekem is ez volt az elsö kérdésem, de a gyerek azt mondta, hogy nincs. Majd kiderül :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Na, 2 éve van meg a kocsi és először hagyott cserben. Délután a városban megálltam egy vasúti átkelő előtt pirosnál és leállítottam. Szerencsére pont egy buszöbölnek a nem táblás végénél. Vonat elmegy, kulcsot fordítom, semmi. Tekergetem a kulcsot előre- hátra, égnek a visszajelzők, sőt el sem alszanak semmilyen állásban sem, de áramot nem ad az önindítónak. Szerencsére egy arra járó ismerőssel betoltuk, be is indult (fél buszöböl távolság). 3/4 4-re ismerős szerelőnél vagyok, szerelő könyékig 2 autóban is, 1/2 8 körül mehetek is érte. Szerinte szétugrott vagy széttört a betét, elő szokott fordulni. szerk. Kész a verda. :icon1: A gyújtáskapcsoló zárbetét vége letört, csere. 1db gyári bontott zárbetét, lemezek áttéve a régiből: 5000Ft 1db munkadíj: 5000Ft Érdekességképpen: gyári zárbetét 25k-tól indul :w00t: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Eltört a belső levegőkeringtető csappantyú tengelye. A motor folyamatosan teker. Még annyit, hogy egy darabig lehet még így járni vele anélkül, hogy valami gajra menne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 http://www.opelforum...880#entry523738 A hivatkozott post képeit honnan lehetne elővarázsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Még annyit, hogy egy darabig lehet még így járni vele anélkül, hogy valami gajra menne? hy lehet vele járni csak akkor van gebesz ha belsö keringetésen maradt mert akkor párásodni fog az üveged !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts