magellaner Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok Még mindig nem találom a zörgés csörgés okát menet közben ,vmi lemezhang jön a motortérből gyorsításnál hidegmotornál vmi vagy beleér nemhiszem hogy szelep vagy hidrotőke. inkább ilyen lemezescsörgő hang..hővédőt néztem ,,de lehet hogy a kipufogó alján levő hővédő lehet..elég idegesítő..ötletek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 TUdna nekem mondani vki szelepfedélhez alkatrész számot? Ami a fedél alatt található. Köszönöm. Ui.: Vkinek van bizti tábla kiosztáshoz leírása? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok, még mindig hidrotőke baj - vagy mégsem?! Mostmár nem értek semmit.... :icon11: Hidegen gyönyörű a hangja, de amikor bemelegszik olyan mint egy traktor. Mi lehet ez? A rossz hidro nem zörög hidegen is? Félek, hogy elcseszek 60e pénzt a semmire. Please HELP somebody!!! :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Hali! Ma lecseréltem a papucsokat az astrán, de egy érdekes dolgot találtam: Az első kerekek között van egy összekötő rúd. Ez gondolom a stabilizátor rúd lehet. Menetirány felöl az első tengely. Ha megmozgattam kb pár mm-es kottyanása volt. Ez természetes? A másik egy függőleges tartó műanyagból. (ezt szokták gólyalábnak hívni?) Az meg tengelyirányra merőlegesen elfordult. Gondolom, ha gömbcsésze a vége, akkor ez természetes. Ennek mi a feladata? Az autó tökéletes úttartású és az egyenesfutása is kiváló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Hali! Ma lecseréltem a papucsokat az astrán, de egy érdekes dolgot találtam: Az első kerekek között van egy összekötő rúd. Ez gondolom a stabilizátor rúd lehet. Menetirány felöl az első tengely. Ha megmozgattam kb pár mm-es kottyanása volt. Ez természetes? A másik egy függőleges tartó műanyagból. (ezt szokták gólyalábnak hívni?) Az meg tengelyirányra merőlegesen elfordult. Gondolom, ha gömbcsésze a vége, akkor ez természetes. Ennek mi a feladata? Az autó tökéletes úttartású és az egyenesfutása is kiváló. ha mozog a stab rúd az nem jó... gumibakokat kell cserélni a függőleges műanyag .. azt hívjuk kutyacsontnak ,az foroghat úgy ahogy írod a gólyalábnak a lengéscsillapítót szokták hívni Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok Még mindig nem találom a zörgés csörgés okát menet közben ,vmi lemezhang jön a motortérből gyorsításnál hidegmotornál vmi vagy beleér nemhiszem hogy szelep vagy hidrotőke. inkább ilyen lemezescsörgő hang..hővédőt néztem ,,de lehet hogy a kipufogó alján levő hővédő lehet..elég idegesítő..ötletek? A múltkor a f-astrámmal jártam pont így, Nekem is csörgött, de nem találtam hogy mi, és hol. átrángattam mindent de semmi. Hát a katalizátor előtti rögzítő bilincs egyik csavarja lelazult, és elhagytam. Nekem az csörgött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok Még mindig nem találom a zörgés csörgés okát menet közben ,vmi lemezhang jön a motortérből gyorsításnál hidegmotornál vmi vagy beleér nemhiszem hogy szelep vagy hidrotőke. inkább ilyen lemezescsörgő hang..hővédőt néztem ,,de lehet hogy a kipufogó alján levő hővédő lehet..elég idegesítő..ötletek? Nekem egyszer a lambdaszondáról leesett a hővédő kupak ami a katalizátorban landolt. Sokáig nem tudtam mi csörög... :unsure: Persze nemsokkal utána, hogy kivettük a lambdaszonda is beadta a kulcsot :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október25, 2012 Megoszt Elküldve Október25, 2012 ha mozog a stab rúd az nem jó... gumibakokat kell cserélni a függőleges műanyag .. azt hívjuk kutyacsontnak ,az foroghat úgy ahogy írod a gólyalábnak a lengéscsillapítót szokták hívni Ezt a stab rúd bakokat házilag mennyire bonyolult cserélni? Spec szerszám, vagy egyéb kell hozzá? Ez milyen összeg, gondolom párban illik cserélni. Ennek tulajdonképpen a kerékössze ill. széttartáshoz van köze? Illetve ezzel lehet állítani ezt az értéket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomdee Elküldve Október25, 2012 Megoszt Elküldve Október25, 2012 Sziasztok! Még új vagyok itt ezért üdv a régi tagoknak, szuper kis oldal ez. Lenne nekem egy kis problémám... Nagyjából egy éve van már meg az 1.6-os 16 szelepes G-s Astrám. Megvételkor is, illetve úgy 500km-el ezelőtt is cserélve lettek a gyertyák gyári GM-ekre. Viszont úgy 100km-el ezelőtt azt kezdem észrevenni hogy nincs minden rendben... Hidegindításnál felugrik a fordulatszám ahogy kell, de valami borzasztó hanga van a motornak (x16xel) mintha egy henger nem menne. Ha megyek vele pár száz métert akkor a hangja rendbe jön, rendesen húz ahogy kell, semmi gond. Ahogy viszont bemelegszik egy kicsit a motor elmegy az ereje, 2-es sebességtől felfelé kicsit nagyobb terhelésnél rángat, álló helyzetben a kipufogóból ritkásan 1-2 halk, tompa puffanás hallható ezzel egy időben az alapjárat is kicsit meging. Én első sorban a trafó sorra gyanakodnék, de jó a meglátásom vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Október25, 2012 Megoszt Elküldve Október25, 2012 Sziasztok Még mindig nem találom a zörgés csörgés okát menet közben ,vmi lemezhang jön a motortérből gyorsításnál hidegmotornál vmi vagy beleér nemhiszem hogy szelep vagy hidrotőke. inkább ilyen lemezescsörgő hang..hővédőt néztem ,,de lehet hogy a kipufogó alján levő hővédő lehet..elég idegesítő..ötletek? Helló. A hátsó dob előtt elvileg van egy "gumi" távtartó a kipuf csövön. Ha lemorzsolódik a gumi, akkor kb egy 200 ft.-osnyi fémdarab kocogtatja az alvázat. Hivatalosan ez egy menetes szár amire rá van tekerve egy gumírozott anya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október25, 2012 Megoszt Elküldve Október25, 2012 Lehet hogy csak ki kell takarítani... Köszi a tippet, úgy néz ki ez volt a fő probléma. Egy alapos takarítás, kis csiszolás után már alig van hangja! És legalább kiderült, hogy a jobb hátsó fékmunkahenger se volt már jó, így egyúttal azt is kicseréltettem. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni fékfolyadék ügyben. Mennyi kell a rendszerbe, 1 liter elég? Válaszotokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni fékfolyadék ügyben. Mennyi kell a rendszerbe, 1 liter elég? Válaszotokat előre is köszönöm. Szia! Én 1-litert vettem... De nekem azért kellet cserélnem mert "állítólag" mivel 4 tárcsafékem van nem mindegy, hogy milyen, mert habosodik a nagyobb hőtől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Szia! Én 1-litert vettem... De nekem azért kellet cserélnem mert "állítólag" mivel 4 tárcsafékem van nem mindegy, hogy milyen, mert habosodik a nagyobb hőtől. Úgy tudom én is hogy hőfoknak megfelelően kell venni és elég a DOT 4-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni fékfolyadék ügyben. Mennyi kell a rendszerbe, 1 liter elég? Válaszotokat előre is köszönöm. Szia! 1 liter DOT4-es elég. Alapvetően 0,5 liter kell csak a rendszerbe, de amikor légteleníted a rendszert, utána is kell tölteni, ezért célszerű 1 litert megvenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Szia! 1 liter DOT4-es elég. Alapvetően 0,5 liter kell csak a rendszerbe, de amikor légteleníted a rendszert, utána is kell tölteni, ezért célszerű 1 litert megvenni. Ha már cserélve van, akkor érdemes 5.1-re. Korszerűbb... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Alapvetően annyi hogy magasabb a forráspontja, de aki nem szokott szerpentinen lefelé versenyezni és még sosem tapasztalt olyat hogy elmelegedett volna a fék (általában sok egymás utáni erős fékezés nagyobb tempóról teszi ezt a fékfolyadékkal), annak bőven elég a DOT4 is. DOT4-es fékfolyadék forráspontja szárazon 230°C, nedvesen 155°C (itt nem a környezet, hanem a fékfolyadék nedvességtartalmáról van szó, az előbbi érték 3.7% nedvességtartalom esetén értendő.), DOT5.1 esetén ezek az értékek 270 és 190°C. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Légtömegmérő problémára valami megoldás, tipikus hiba, vagy csak csere lehetséges a hiba megszűnésére? Esetleg lehet köze a gyújtófej hibája miatt? hogy amikor az egyik hengerem nem megy, hogy akkor változik a levegő áramlás? Kb ennyit értettem abból amit a szerelő mondott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 T Alex75, tgabika76! ATE SL.6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila93 Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy van nekem egy 2005-ös g astrám (z14xep) és mikor ezt megvettük (használtan) nem volt rajt motorvédőlemez és arra gondoltam hogy elmegyek bontóba és vennék hozzá, de nem tudom, hogy mondjuk egy 2000 évjáratú g astrának a motorvédőlemezének a rögzítési pontjai megmetszenének az én astráméval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy van nekem egy 2005-ös g astrám (z14xep) és mikor ezt megvettük (használtan) nem volt rajt motorvédőlemez és arra gondoltam hogy elmegyek bontóba és vennék hozzá, de nem tudom, hogy mondjuk egy 2000 évjáratú g astrának a motorvédőlemezének a rögzítési pontjai megmetszenének az én astráméval? Megegyeznek. De mennyi a bontott? A gyári új 132e volt 1 évvel ezelőtt, az utánagyártott pedig 9500Ft, és az új...és teljesen passzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila93 Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Megegyeznek. De mennyi a bontott? A gyári új 132e volt 1 évvel ezelőtt, az utánagyártott pedig 9500Ft, és az új...és teljesen passzol. http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-g-h-zafira-also-motorvedo-burkolat-fembol-IDbXJz.html http://www.smpower.hu/cikkek?f=adatlap&cikk=922&tcs_onename=SMP30.115%20-%20Motorv%C3%A9d%C5%91%20lemez Hát én inkább ahogyan elnézem az átlag ilyen 20 körül van most ezt bontóba csak olcsóbban oda adják. De megköszönném ha te is tudnál egykét oldalt linkelni ahol olcsóbb lenne. :D Köszönöm a gyors válaszodat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 http://aprod.hu/hird...bol-IDbXJz.html http://www.smpower.h...torvĂŠdĹ' lemez Hát én inkább ahogyan elnézem az átlag ilyen 20 körül van most ezt bontóba csak olcsóbban oda adják. De megköszönném ha te is tudnál egykét oldalt linkelni ahol olcsóbb lenne. :D Köszönöm a gyors válaszodat. 20e az sok! A motorvédő lemez: http://www.riderauto.hu/ A csavar és feszítő anya, patentek: http://cromax.hu csavar(8db) (11073425) 64Ft/db, feszítő anya(8db) (24441317) 90Ft/db, és kell 8mm-es patent egy pár darab, azokat 40ftért vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 T Alex75, tgabika76! ATE SL.6. Na igen, amit fentebb írtam az csak a DOT4 ill. DOT5.1 szabvány minimumértékei... érdekes hogy az általad írt linken van olyan DOT4-es fékfolyadék (Ate Super Blue Racing) aminek a forrásponti értékei még a DOT5-1-es szabványnál is jobbak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 T Alex75, tgabika76! ATE SL.6. ez jó :) úgyis csere előtt állok .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts