ampervadasz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Sziasztok! Indítás után nem ment a szervókormány. Leállít, újra indít utána jó... Másnap szintén nem volt, majd gurulás közben "megjavult". Mitől lehet ez? Akku (10hónapos) vagy generátor? Azóta nem jelentkezett. (kb 1hónap) Köszi Akksi nem, generátor valószínű. Töltéslámpád elalszik indítás után? Töltést kéne mérni első körben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Árpiska Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Már jó ideje nem találom egy idegesítő jelenség okát! 50-60km/h-ás sebességnél ismétlődő hang hallatszik a futómű felől, de nem tudom melyik kerék felől. Mind a 4 keréknél megemeltem kocsit és kézzel megforgatva hallgattam van e valami rendellenesség. Nem hallottam egyiknél sem csapágy problémás hangot. Hátsó dobosban van hogy hozzáér fékpofa, de kicsit megütögetve megszűnik. Voltam optikán, balanszíroztattam mind a 4 kereket, nem szűnik. Télen komplett gumi cserekor is úgy emlékszem volt ez a hang. 35eKm van kocsiban és gyári Dunlop gumik vannak. Mi okozhatja ezt? Karter/motorvédő haspáncélt házilag készített e már valaki? Valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Valaki? Dísztárcsa?! Nem vicc.. Én jártam így. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 inkább dióda hídra gondolnák OK. Akkor várok még végleg vége... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Akksi nem, generátor valószínű. Töltéslámpád elalszik indítás után? Töltést kéne mérni első körben. Töltéslámpa elalszik. (akkor is elaludt) Hibakod nincs... Most minden működik kop-kop-kop. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sziasztok, Megtörtént a szíjcsere. 7200 volt munkadíjjal együtt szervizben. Jó, hogy észrevettem, mert hiába vágtam le a kiálló darabot a generátorszíjból, mire kiszerelték (kb 2 km-t mentem vele) már megint 2cm lógó darab volt rajta. A vicc az, hogy szintén Gates szíj volt benne, szóval nem értem, hogy 30.000 km és 3 év alatt hogy adta meg magát ennyire. Gyári hiba? Lényeg, hogy idejében észrevettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sziasztok, Megtörtént a szíjcsere. 7200 volt munkadíjjal együtt szervizben. Jó, hogy észrevettem, mert hiába vágtam le a kiálló darabot a generátorszíjból, mire kiszerelték (kb 2 km-t mentem vele) már megint 2cm lógó darab volt rajta. A vicc az, hogy szintén Gates szíj volt benne, szóval nem értem, hogy 30.000 km és 3 év alatt hogy adta meg magát ennyire. Gyári hiba? Lényeg, hogy idejében észrevettem. A tárcsákat megnézték? Nehogy az egye meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sziasztok, Megtörtént a szíjcsere. 7200 volt munkadíjjal együtt szervizben. Jó, hogy észrevettem, mert hiába vágtam le a kiálló darabot a generátorszíjból, mire kiszerelték (kb 2 km-t mentem vele) már megint 2cm lógó darab volt rajta. A vicc az, hogy szintén Gates szíj volt benne, szóval nem értem, hogy 30.000 km és 3 év alatt hogy adta meg magát ennyire. Gyári hiba? Lényeg, hogy idejében észrevettem. ott gond lehet valamelyik tárcsával... valami lerakódásra gondolok Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 (edited) On 2012. 10. 08. at 20:45, Tomi 1.6 írta: On 2012. 10. 09. at 18:08, Tomi 1.6 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 sziasztok ,lenne olyan problemam,hogy hidegbe pl ma csikorgo hangot hallottam a motor felol gyorsitasnal,de egy ido utan elhalgat.lapossszij lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 ott gond lehet valamelyik tárcsával... valami lerakódásra gondolok A szerelo aztmondta, hogy megnezte es semmit nem latott. A feszitők is rendben vannak. Szoval tenyleg csak gyari hibara tudok gondolni. Ettol fuggetlenul majd figyelni fogom a szijjat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinczeattila Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Sziasztok! Indítás után nem ment a szervókormány. Leállít, újra indít utána jó... Másnap szintén nem volt, majd gurulás közben "megjavult". Mitől lehet ez? Akku (10hónapos) vagy generátor? Azóta nem jelentkezett. (kb 1hónap) Köszi Nekem ugyanezt csinálta,nemsokkal később beszart a generátorom.Feszszabályzó és ,diódahíd csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Sziasztok! Azt meg tudná mondani valaki nekem, hogy a fűtés és a ventillátor tekerői hogyan jönnek le? Mert már mindennel húztam, feszegettem, de nem adja magát. Kiment az égő mögötte és azért szeretném leszedni. Remélem nem kell az egész középkonzolt kivenni egy égőcsere miatt? A segítséget előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Sziasztok! Azt meg tudná mondani valaki nekem, hogy a fűtés és a ventillátor tekerői hogyan jönnek le? Mert már mindennel húztam, feszegettem, de nem adja magát. Kiment az égő mögötte és azért szeretném leszedni. Remélem nem kell az egész középkonzolt kivenni egy égőcsere miatt? A segítséget előre is köszönöm! Szia! Két fajta van, az egyikben egy izzó van, a középső tekerőt lehúzva lehet cserélni. A másikban (delphi) két izzó van a panel hátulján, annál bizony ki kell bontani a középkonzolt, hogy hozzáférj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Szia! Két fajta van, az egyikben egy izzó van, a középső tekerőt lehúzva lehet cserélni. A másikban (delphi) két izzó van a panel hátulján, annál bizony ki kell bontani a középkonzolt, hogy hozzáférj. Bekker! Nekem akkor valszeg a bonyolultabb van, mert a fűtés körül semmilyen fény nincs. Akkor marad a bontás. Ahhoz tudnál valami leírást, képest vagy szövegest adni, nehogy eltörjek valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 (edited) On 2012. 10. 10. at 15:40, Probert írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 https://docs.google....i/edit?hl=en_US Ezer köszönet érte! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Szerintem nem a diódasor. Akkor nem javul meg. Lehet: a diódasor leszorító csavarja, lelazult, nem volt átvezetése. Vagy inkább a szénkefék. Elkoptak, és fent akadt valamelyik a házban. Nem volt elég a gerjesztés. A lámpán nem is biztos, hogy látni. Hibakód nem lesz. Feszültség méréssel rögtön lehet látni. Szerintem, cserélj szénkeféket, vagy legalább nézesd meg, mielőtt nagyobb baj lesz. Ok Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Nekem ugyanezt csinálta,nemsokkal később beszart a generátorom.Feszszabályzó és ,diódahíd csere. :angry: Mibe került? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinczeattila Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 21000 ft volt a generátor javítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Üdv! Szeretnék kimenni tankolni a verdával ukránba, mert itt van tőlünk nem messze... Ti voltatok már kint vele? Gondolom a normális kúton, simán jó a 95-ös benzin, csak nem lesz semmi baja tőle. Vagy van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Sziasztok, gyári kulcsos központi nálatok milyen közel-távolról érzékel? kb hány méternél nyit vagy zár a rendszer? nekem elég nehézkesen sajnos ott kell állni mellette fél méterre. merülhet az elem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Sziasztok, gyári kulcsos központi nálatok milyen közel-távolról érzékel? kb hány méternél nyit vagy zár a rendszer? nekem elég nehézkesen sajnos ott kell állni mellette fél méterre. merülhet az elem? Nekem 10-15 méterről nyit a kulcs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 A kettő közötti értékről tudok beszámolni, nekem kb. 3m-ről nyit/zár a gyári távirányító, és miután az Opel megmagyarázta hogy ez a távolság azért ilyen kicsi, hogy ne lehessen olyan könnyen ellopni az ugrókódos riasztó jeleit, így belenyugodtam/megszoktam hogy ennek ilyennek kell lennie. A céges OFF Ducatom ON 30m-ről is simán nyitható a gyári távval, de ez igazából tök felesleges, mert még a távadó gombjának megnyomásakor felkapcsolódó belső világítás is kialszik mire a kocsihoz érek... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mzsombor Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Sziasztok! Még nem régóta van nálam az autó, Z14XE motornál normális lehet, hogy a vízhőfok mérő menet közben 80-90 fok között ingadozik, és nem áll be 90-re? Konstrukciósan ilyen, vagy termosztátot kéne cserélni? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts