Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Indítás után nem ment a szervókormány. Leállít, újra indít utána jó...

Másnap szintén nem volt, majd gurulás közben "megjavult".

Mitől lehet ez? Akku (10hónapos) vagy generátor?

Azóta nem jelentkezett. (kb 1hónap)

Köszi

Akksi nem, generátor valószínű. Töltéslámpád elalszik indítás után? Töltést kéne mérni első körben.

Link to comment
Megosztás:

Már jó ideje nem találom egy idegesítő jelenség okát! 50-60km/h-ás sebességnél ismétlődő hang hallatszik a futómű felől, de nem tudom melyik kerék felől.

Mind a 4 keréknél megemeltem kocsit és kézzel megforgatva hallgattam van e valami rendellenesség.

Nem hallottam egyiknél sem csapágy problémás hangot.

Hátsó dobosban van hogy hozzáér fékpofa, de kicsit megütögetve megszűnik.

Voltam optikán, balanszíroztattam mind a 4 kereket, nem szűnik. Télen komplett gumi cserekor is úgy emlékszem volt ez a hang.

35eKm van kocsiban és gyári Dunlop gumik vannak.

Mi okozhatja ezt?

Karter/motorvédő haspáncélt házilag készített e már valaki?

Valaki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Megtörtént a szíjcsere. 7200 volt munkadíjjal együtt szervizben. Jó, hogy észrevettem, mert hiába vágtam le a kiálló darabot a generátorszíjból, mire kiszerelték (kb 2 km-t mentem vele) már megint 2cm lógó darab volt rajta.

A vicc az, hogy szintén Gates szíj volt benne, szóval nem értem, hogy 30.000 km és 3 év alatt hogy adta meg magát ennyire. Gyári hiba?

Lényeg, hogy idejében észrevettem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Megtörtént a szíjcsere. 7200 volt munkadíjjal együtt szervizben. Jó, hogy észrevettem, mert hiába vágtam le a kiálló darabot a generátorszíjból, mire kiszerelték (kb 2 km-t mentem vele) már megint 2cm lógó darab volt rajta.

A vicc az, hogy szintén Gates szíj volt benne, szóval nem értem, hogy 30.000 km és 3 év alatt hogy adta meg magát ennyire. Gyári hiba?

Lényeg, hogy idejében észrevettem.

A tárcsákat megnézték? Nehogy az egye meg...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Megtörtént a szíjcsere. 7200 volt munkadíjjal együtt szervizben. Jó, hogy észrevettem, mert hiába vágtam le a kiálló darabot a generátorszíjból, mire kiszerelték (kb 2 km-t mentem vele) már megint 2cm lógó darab volt rajta.

A vicc az, hogy szintén Gates szíj volt benne, szóval nem értem, hogy 30.000 km és 3 év alatt hogy adta meg magát ennyire. Gyári hiba?

Lényeg, hogy idejében észrevettem.

ott gond lehet valamelyik tárcsával... valami lerakódásra gondolok

Link to comment
Megosztás:

ott gond lehet valamelyik tárcsával... valami lerakódásra gondolok

A szerelo aztmondta, hogy megnezte es semmit nem latott. A feszitők is rendben vannak. Szoval tenyleg csak gyari hibara tudok gondolni. Ettol fuggetlenul majd figyelni fogom a szijjat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Indítás után nem ment a szervókormány. Leállít, újra indít utána jó...

Másnap szintén nem volt, majd gurulás közben "megjavult".

Mitől lehet ez? Akku (10hónapos) vagy generátor?

Azóta nem jelentkezett. (kb 1hónap)

Köszi

Nekem ugyanezt csinálta,nemsokkal később beszart a generátorom.Feszszabályzó és ,diódahíd csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt meg tudná mondani valaki nekem, hogy a fűtés és a ventillátor tekerői hogyan jönnek le? Mert már mindennel húztam, feszegettem, de nem adja magát. Kiment az égő mögötte és azért szeretném leszedni. Remélem nem kell az egész középkonzolt kivenni egy égőcsere miatt?

A segítséget előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt meg tudná mondani valaki nekem, hogy a fűtés és a ventillátor tekerői hogyan jönnek le? Mert már mindennel húztam, feszegettem, de nem adja magát. Kiment az égő mögötte és azért szeretném leszedni. Remélem nem kell az egész középkonzolt kivenni egy égőcsere miatt?

A segítséget előre is köszönöm!

Szia!

Két fajta van, az egyikben egy izzó van, a középső tekerőt lehúzva lehet cserélni. A másikban (delphi) két izzó van a panel hátulján, annál bizony ki kell bontani a középkonzolt, hogy hozzáférj.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Két fajta van, az egyikben egy izzó van, a középső tekerőt lehúzva lehet cserélni. A másikban (delphi) két izzó van a panel hátulján, annál bizony ki kell bontani a középkonzolt, hogy hozzáférj.

Bekker! Nekem akkor valszeg a bonyolultabb van, mert a fűtés körül semmilyen fény nincs. Akkor marad a bontás. Ahhoz tudnál valami leírást, képest vagy szövegest adni, nehogy eltörjek valamit?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem a diódasor. Akkor nem javul meg.

Lehet: a diódasor leszorító csavarja, lelazult, nem volt átvezetése.

Vagy inkább a szénkefék. Elkoptak, és fent akadt valamelyik a házban. Nem volt elég a gerjesztés.

A lámpán nem is biztos, hogy látni. Hibakód nem lesz. Feszültség méréssel rögtön lehet látni.

Szerintem, cserélj szénkeféket, vagy legalább nézesd meg, mielőtt nagyobb baj lesz.

Ok

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

A kettő közötti értékről tudok beszámolni, nekem kb. 3m-ről nyit/zár a gyári távirányító, és miután az Opel megmagyarázta hogy ez a távolság azért ilyen kicsi, hogy ne lehessen olyan könnyen ellopni az ugrókódos riasztó jeleit, így belenyugodtam/megszoktam hogy ennek ilyennek kell lennie. A céges OFF Ducatom ON 30m-ről is simán nyitható a gyári távval, de ez igazából tök felesleges, mert még a távadó gombjának megnyomásakor felkapcsolódó belső világítás is kialszik mire a kocsihoz érek... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.