bzsoltee Elküldve Szeptember19, 2012 Elküldve Szeptember19, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van a 2001es G astrámmal, hogy amikor beáll a hideg nyálkás idő, akkor néha nem jár az egyik henger és így gyengül a kocsi teljesítménye, ami idegesítő. Menetközben van amikor újra elkezd járni, de legtöbbször beragadva marad? Minden véleményt szívesen fogadok! Segítségteket elöre is köszönöm! Lehet gyertya, vagy trafóbaj, esetleg megszorult valamelyik szeleped annál a hengernél. Milyen hibakódot ad az autó?
Pippo Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Következő történt velem. elvittem ma a szerelőhöz a kocsim. check engine vezérműtengely helyzet szenzor magas bemenet hibakódot olvasott ki a műszer. a köd törölve lett, eltűnt ment az autó, haza is jöttem vele. kulcsot kivettem majd fél óra múlva ismét beindítottam---volna ha indult volna.....nem indult az autó húzni kellett. kb fél óra múlva ismét megpróbáltam mondom próba cseresznye és beindult az autó, de a hibakódot visszadobta. Valakinek ötlete??? 2001 z12xe G astra Egyébként a kód azóta jelentkezett h vezérműlánc készlet csere volt benne februárban. azóta úgy jártam vele, de most meguntam mondom utánna járok, ráadásul jövőhónapban műszaki vizsga és muszáj lenne megcsinálni.....:S:(
GH Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Következő történt velem. elvittem ma a szerelőhöz a kocsim. check engine vezérműtengely helyzet szenzor magas bemenet hibakódot olvasott ki a műszer. a köd törölve lett, eltűnt ment az autó, haza is jöttem vele. kulcsot kivettem majd fél óra múlva ismét beindítottam---volna ha indult volna.....nem indult az autó húzni kellett. kb fél óra múlva ismét megpróbáltam mondom próba cseresznye és beindult az autó, de a hibakódot visszadobta. Valakinek ötlete??? 2001 z12xe G astra Egyébként a kód azóta jelentkezett h vezérműlánc készlet csere volt benne februárban. azóta úgy jártam vele, de most meguntam mondom utánna járok, ráadásul jövőhónapban műszaki vizsga és muszáj lenne megcsinálni.....:S:( De ugye nem ennyi volt a "javítás", hogy kitörölték a hibakódot?
Pippo Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 De ugye nem ennyi volt a "javítás", hogy kitörölték a hibakódot? Nem nem. hétfőn viszem vissza, csak véleményeket szeretnék kérni hogy mire számítsak vagy ötleteket hogy esetleg mi lehet vele vagy valaki találkozott e már ilyennel?
Balageaxe Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Nem nem. hétfőn viszem vissza, csak véleményeket szeretnék kérni hogy mire számítsak vagy ötleteket hogy esetleg mi lehet vele vagy valaki találkozott e már ilyennel? Nekem ugyan szíjas, de vezérműszíj cserekor a vezérműtengely-jeladó kábel szigetelése szó szerint elporladt a kezemben. Meg lett ugye mozgatva, és az idő+forróság megtette a hatását. Csere, kb 15e volt. Esetleg nézd meg ezt...
Pippo Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Nekem ugyan szíjas, de vezérműszíj cserekor a vezérműtengely-jeladó kábel szigetelése szó szerint elporladt a kezemben. Meg lett ugye mozgatva, és az idő+forróság megtette a hatását. Csere, kb 15e volt. Esetleg nézd meg ezt... Köszönöm szépen a gyors reagálást:) nekem is a vezérműtengely jeladó körűl lehet valami mert onnan írja a hibát...
Pippo Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Idézés: Balageaxe - Dátum: 2012 szeptember 20 - 13:04 Nekem ugyan szíjas, de vezérműszíj cserekor a vezérműtengely-jeladó kábel szigetelése szó szerint elporladt a kezemben. Meg lett ugye mozgatva, és az idő+forróság megtette a hatását. Csere, kb 15e volt. Esetleg nézd meg ezt... Hibakódod volt?
mr. bb Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Üdv kb 1 év után megint elszált a kuplungom, pedig minden alkatrész cserélve volt : tárcsa szerkezet kinyomócsapágy pedál munkahenger, ezen kívül van valami ismert alkatrész ami azt eredményezi, hogy sziszegett a pedál amikor felengedtem és többet nem lehetett sebességbe raknia a váltót. A pedál feljön de benyomáskor nem történik semmi eltünt az olaj legalábbis olyan érzés mert nincs ellenállása nincs kerregő hang semmi tavaj a kinyomócsapágy adta meg magát az egyértelmű volt hogy az, mert brutál hangja volt. A tárcsát nem emelte ki csak súrlódásig de ez nem tudom mi lehet .
bubutyi Elküldve Szeptember20, 2012 Elküldve Szeptember20, 2012 Sziasztok van egy gondom a astra 2.0 dizel autommal 99 evi 82 le neha vilägit a motorelektronikai lämpa de hirtelen gäzadäsra elmulik de ez csak 100-110 km/h ig van igy utänna mär nem alszik el es nem is gyorsul az auto csak nagyon nagyon lassan utänna ha visszalassitas mär el se alszik de ha megällok leällitom a kocsit es ujjraindulok akkor egy darabij jo utänna megint ugyanez kezdödik eddig azt tanäcsoltäk legtömegmerö a baja ha valaki ezt meg tudja erösiteni vagy meg tudja ezt cäpolni vagy van valami mäs ötlet akkor azt megköszönöm kint vagyok nemetorszägba es itt nagyon dräga a szerviz haza e tudok menni evvel a hibäval
Highstore Elküldve Szeptember21, 2012 Elküldve Szeptember21, 2012 Sziasztok Biztonsági övvel mit lehetne kezdeni, a vezető oldali alig akar visszahúzódni :(
Balageaxe Elküldve Szeptember21, 2012 Elküldve Szeptember21, 2012 Idézés: Balageaxe - Dátum: 2012 szeptember 20 - 13:04 Nekem ugyan szíjas, de vezérműszíj cserekor a vezérműtengely-jeladó kábel szigetelése szó szerint elporladt a kezemben. Meg lett ugye mozgatva, és az idő+forróság megtette a hatását. Csere, kb 15e volt. Esetleg nézd meg ezt... Hibakódod volt? Nem, mert össze se raktuk addig, míg ki nem lett cserélve. Csak a réz maradt meg a vezetékekből, biztos lett volna hibakód, zárlat stb... Fél nap alatt megjött a cseredarab.
Davee Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 Következő problémám akadt, hoztak egy G-s Astrat, azzal a gonddal, hogy nem működik a gyári kp.zár. Az ajtónál kulccsal gond nélkül be lehet zárni, viszont nem működik a távirányító, se nyitás/se zárás. Annyit tudok, hogy fel kell programozni, mert a sok hatótávon kívüli nyomkodás miatt elfelejtheti a kulcsot, próbáltam a gyújtáskapcsolóba téve, (gyújtás rá) gomb nyomás, de nem csinálja a be/ki zárást/nyitást, süket az egész. Biztosítékot megnéztem, lebontottam a jobb lábrészt, kontakt spray, panel ellenőrzés, látszólag rendben, kulcsot szétvettem, elem friss bent és érintkezik is. Kérdésem aki találkozott már ilyennel annak hogyan oldódott meg. Azért kérdezem, mert lehet, hogy valamit rosszul csináltam. Legrosszabb eset gondolom a szerviz, mert vagy a kulcs vagy az elektronika süket. Válaszokat előre is köszönöm!
Mc-elek Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 nem mindegyik kulcsot lehet így tanítani ... az enyémet se lehetett csak géppel tudtam megcsinálni
Davee Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 nem mindegyik kulcsot lehet így tanítani ... az enyémet se lehetett csak géppel tudtam megcsinálni Diag csatlakozón keresztül, valamelyik OBD2-essel, vagy szervizben? :)
Mc-elek Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 Diag csatlakozón keresztül, valamelyik OBD2-essel, vagy szervizben? :) aha anemmondomkimilyemcomppal :) hacsak nem a kulcsnak van baja
motorosgabor Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 Sziasztok! A fütés-szellőző-levegőkeringető lámpája nem ég a 2005-ös astrámban. Tudjátok melyik biztosíték felel érte?
tgabika76 Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 Tuti hogy biztosíték? Egy darab izzó felel az egész egység világításáért, én a helyedben megnézném azt. ;) Az a baj hogy ez csak Delphi rendszerű fűtésnél egyszerű, mert ott csak le kell húzni magad felé a középső tekerőgombot és már hozzá is férsz az izzóhoz, de ha nem jön akkor ne erőltesd, mert akkor Behr rendszerű a fűtésed, amiben csak úgy tudsz izzót cserélni hogy kibontod az egész középkonzolt, kiveszed a fűtés kezelőszerveit belőle, (lehúzod róla a csatit és leakasztod a két bowdent), majd szétszeded az egészet és hátulról férsz hozzá az izzóhoz.
motorosgabor Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 Tuti hogy biztosíték? Egy darab izzó felel az egész egység világításáért, én a helyedben megnézném azt. ;) Az a baj hogy ez csak Delphi rendszerű fűtésnél egyszerű, mert ott csak le kell húzni magad felé a középső tekerőgombot és már hozzá is férsz az izzóhoz, de ha nem jön akkor ne erőltesd, mert akkor Behr rendszerű a fűtésed, amiben csak úgy tudsz izzót cserélni hogy kibontod az egész középkonzolt, kiveszed a fűtés kezelőszerveit belőle, (lehúzod róla a csatit és leakasztod a két bowdent), majd szétszeded az egészet és hátulról férsz hozzá az izzóhoz. 2005 novemberi 1.4-es. Akkor kezdhetek barkácsolni
DarthVödör Elküldve Szeptember22, 2012 Elküldve Szeptember22, 2012 (edited) On 2012. 09. 22. at 21:04, motorosgabor írta: On 2012. 09. 22. at 21:09, tgabika76 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
tgabika76 Elküldve Szeptember23, 2012 Elküldve Szeptember23, 2012 Egyébként fordítva van. A Behr rendszer középső gomb alatt 1 izzó. A Delphi, hátulról 2 db izzó. Ajjajjj... nekem Behr van, de mégsem jön le a középső gomb a helyéről... akkor így hogy fogok benne izzót cserélni ha ebben hátulról nem lehet, elölről meg nem adja meg magát?
Guest Endy Elküldve Szeptember23, 2012 Elküldve Szeptember23, 2012 Kérdésem aki találkozott már ilyennel annak hogyan oldódott meg. Válaszokat előre is köszönöm! Két éve, amikor a kocsit vettem, nem működtette a távirányító a zárat. Nekem a kocsiban lévő vevőrészt cserélte ki opeles elektromos szaki egy bontottra, asszem 8 ezer volt akkor, baráti áron.
DarthVödör Elküldve Szeptember23, 2012 Elküldve Szeptember23, 2012 (edited) On 2012. 09. 23. at 7:51, tgabika76 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
Davee Elküldve Szeptember23, 2012 Elküldve Szeptember23, 2012 aha anemmondomkimilyemcomppal :) hacsak nem a kulcsnak van baja OP COM-om sajnos nincsen, mindig tervben van a beszerzése, csak olyat szeretnék amivel az én '94-es Corsa B-m is működik. Úgyhogy ez most kilőve. Két éve, amikor a kocsit vettem, nem működtette a távirányító a zárat. Nekem a kocsiban lévő vevőrészt cserélte ki opeles elektromos szaki egy bontottra, asszem 8 ezer volt akkor, baráti áron. Arra gyanakodok én is, vagy ugye a kulcs, végül is most a tulaj ismerősön keresztül megnézeti a kulcsban a biztonsági chippet, aztán ha az rendben van akkor cserélünk egységet bent neki, vagy alternatívának ott van még az univerzális vezérlő, mert azzal is le lehet húzatni a motorokat. De ez már csak az az eset, ha nem találnék hozzá vezérlőt. Egyébként, ha már előjött a szó róla nincs véletlenül valakinek elfekvőben, vagy esetleg tudna? :) Ha jól gondolom akkor az eredeti kulcsot meg lehet taníttatni az új vezérlőre..?
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2012 Elküldve Szeptember23, 2012 ** ***-om sajnos nincsen, mindig tervben van a beszerzése, csak olyat szeretnék amivel az én '94-es Corsa B-m is működik. Úgyhogy ez most kilőve. kezeli csak kell egy +átalakító ;)
Lanti Elküldve Szeptember23, 2012 Elküldve Szeptember23, 2012 mennyire gyakori probléma a MID/MFD (nem tudom melyik a pontos neve) meghibásodása, nem a pixel hibára gondolok hanem, hogy az enyém jelenleg tök fekete és nem működik... izzókat cseréltem már....
Recommended Posts