Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Hello!! Segítségeteket szeretném kérni, kb 2-3 hónapja lett az autóba új akksi véve, és mostanság párszor cserben hagyott induláskor, mivel nem indult el az autó, az kb olyan 3-4 nap állás után szoktak történni hogy nem indult el az autó...mitől lehetséges ez, mi szívhatja le az akksit? Tudomásom szerint nem maradt semmikor sem bekapcsolva rajta semmi sem...Esetleg hogy lehet kiszűrni hogy az akksi rossz e, vagy az szarakodik, vagy esetleg valami szívja az akksit? Mert mielőtt vettem új akksit, akkor is voltak ilyenk problémái párszor, de csak ritkán! Ötleteket várom....akksi még garanciális...

Link to comment
Megosztás:

Hello!! Segítségeteket szeretném kérni, kb 2-3 hónapja lett az autóba új akksi véve, és mostanság párszor cserben hagyott induláskor, mivel nem indult el az autó, az kb olyan 3-4 nap állás után szoktak történni hogy nem indult el az autó...mitől lehetséges ez, mi szívhatja le az akksit? Tudomásom szerint nem maradt semmikor sem bekapcsolva rajta semmi sem...Esetleg hogy lehet kiszűrni hogy az akksi rossz e, vagy az szarakodik, vagy esetleg valami szívja az akksit? Mert mielőtt vettem új akksit, akkor is voltak ilyenk problémái párszor, de csak ritkán! Ötleteket várom....akksi még garanciális...

Hali először is a töltést vizsgálnám meg méghozzá járó motornál 14 V körül kell lennie olyan 14,2-3 körül ha 14,4 akkor kiváló. Bekapcsolt fényszóróknál ez az érték kb 14V körülire törik le alapjáraton. Fordulaton visszamegy az előbb említettek közé. Ha ez alatt van jóval akkor azért merül le az akksi mert nem tud töltődni. Ha a töltés rendbe akkor jön az álló "fantom" fogyasztók kiszűrése. Legegyszerűbb kocsi ajtajait bezárod nem muszáj a kp zárat lezárni, leveszed az egyik akku sarut (rádió kód ha gyári akkor nem árt ha megvan mert utána kérheti,ablak emelő újratanításra szükség lehet) és a levett saru és az akku kivezetés közé beteszel egy multimétert stabilan. Majd utána vársz kb jó 1-2 perc elteltével (világítás multitimer beáll) nem szabad az átfolyó áramnak 70-100 mA nek lenni ha ennél nagyobb akkor ott vmi nem jó. Ha ez utóbbi áll fent akkor lehet azt, hogy elkezded kivenni a biztiket egyesével és figyeled az áramfelvételt. Ahol leesik abba az áramkörbe keresendő a hiba. Azért még annyi hogy le kell vonni a belsőtér világítás áramfelvételét, mert ugye nyitott ajtónál. Az még alternatíva hogy kiveszed a biztiét vagy az égőket. De bizitiét azért nem javaslom, mert ha abba körbe van a hiba akkor az nem derül ki. Remélem tudtam segíteni ha még van kérdés akkor nyugodtan.

Link to comment
Megosztás:

Hello!! Segítségeteket szeretném kérni, kb 2-3 hónapja lett az autóba új akksi véve, és mostanság párszor cserben hagyott induláskor, mivel nem indult el az autó, az kb olyan 3-4 nap állás után szoktak történni hogy nem indult el az autó...mitől lehetséges ez, mi szívhatja le az akksit? Tudomásom szerint nem maradt semmikor sem bekapcsolva rajta semmi sem...Esetleg hogy lehet kiszűrni hogy az akksi rossz e, vagy az szarakodik, vagy esetleg valami szívja az akksit? Mert mielőtt vettem új akksit, akkor is voltak ilyenk problémái párszor, de csak ritkán! Ötleteket várom....akksi még garanciális...

A kesztyűtartód balos villája nincs véletlenül letörve? Csak mert az "kapcsolja" ki-be a kesztyűtartó-világítást, és 3-4nap alatt leszívhatja az akkud (saját példa...)

Link to comment
Megosztás:

A kesztyűtartód balos villája nincs véletlenül letörve? Csak mert az "kapcsolja" ki-be a kesztyűtartó-világítást, és 3-4nap alatt leszívhatja az akkud (saját példa...)

Szia!

A multitimer nem kapcsol ki minden fogyasztót 30 perc után?

Nekem minden világítás + a rádió is kikapcsol ha nincs gyújtáson.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítségeteket...majd holnap megnézem a multiméteres dolgot, a kesztyűtartó bal oldali része nincs letörve, ki lett cserélve már pár éve :D De amúgy minden belső és egyéb világítás ami belül van ledesítve van, szóval nem merülhet le miattuk hamar az akksi szerintem, mert keveset fogyasztanak, ha jól tudom! Esetleg még ötletek, hogy mi miatt merülhet le az akksi? Rádió ( nem gyári) az úgy van kötve hogy gyújtás nélkül is lehessen kapcsolni, ez is leszívhatja ha rosszul kapcsolják ki (pl apám, aki nem ért hozzá :) ), vagy egyéb ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítségeteket...majd holnap megnézem a multiméteres dolgot, a kesztyűtartó bal oldali része nincs letörve, ki lett cserélve már pár éve :D De amúgy minden belső és egyéb világítás ami belül van ledesítve van, szóval nem merülhet le miattuk hamar az akksi szerintem, mert keveset fogyasztanak, ha jól tudom! Esetleg még ötletek, hogy mi miatt merülhet le az akksi? Rádió ( nem gyári) az úgy van kötve hogy gyújtás nélkül is lehessen kapcsolni, ez is leszívhatja ha rosszul kapcsolják ki (pl apám, aki nem ért hozzá :) ), vagy egyéb ötlet?

De igen az simán le tudja szívni. Fater is használja a verdádat? Én gyorsan leszoktattam róla anno. Mondtam neki én sem megyek a tieddel akkor Te se menj az enyémmel :D Nálunk ugye az volt az oka hogy az enyém garázs hiján kint állt az utcán még az övé a mélygarázsba a ház alatt aztán ha el kellet ugrani jobb volt az enyémmel. De pont ilyenek miatt hogy ezt azt elállít meg, meg ugye ilyen nem gyári dolgok miatt jobb volt ha távol marad :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv márkatársak.olyen problémám akadt a g astrával hogy ha pl rajtamarad a világitás akkor nem jelzi sípolással...kérem aki tud segítsen mar.biztositekja van e és merre vagy a sipolast ado alkatresz merre lehet?igy vettem a kocsit semmit sem tudok rola hogy miert nem jelez.köszönöm.

Leginkább ajtókontakt tönkremenetel okozza. Ha benne hagyod a kulcsot és kinyitod a vezető oldalt akkor sípol? Ha akkor sípol akkor addig jó akkor lehet multitimer hiba. Meg a a belsőtér világítás felkapcsol ha benyitsz a kocsiba? Persze nem zár nyitásra gondolom hanem mikor nem ég belül és benyitsz a vezető oldalon. Amúgy a sípoló hangot adó zümmer a bizti táblán van.

Link to comment
Megosztás:

Leginkább ajtókontakt tönkremenetel okozza. Ha benne hagyod a kulcsot és kinyitod a vezető oldalt akkor sípol? Ha akkor sípol akkor addig jó akkor lehet multitimer hiba. Meg a a belsőtér világítás felkapcsol ha benyitsz a kocsiba? Persze nem zár nyitásra gondolom hanem mikor nem ég belül és benyitsz a vezető oldalon. Amúgy a sípoló hangot adó zümmer a bizti táblán van.

Nekem már a központizár nyitására is világít a belső lámpa! :D

Link to comment
Megosztás:

Leginkább ajtókontakt tönkremenetel okozza. Ha benne hagyod a kulcsot és kinyitod a vezető oldalt akkor sípol? Ha akkor sípol akkor addig jó akkor lehet multitimer hiba. Meg a a belsőtér világítás felkapcsol ha benyitsz a kocsiba? Persze nem zár nyitásra gondolom hanem mikor nem ég belül és benyitsz a vezető oldalon. Amúgy a sípoló hangot adó zümmer a bizti táblán van.

Szia.semmilyen formaban nem sipol.a vilagitas jol müködik.ha a kulcs benne marad es kinyitom a vezetö oldalt akkor sem sipol.a bizti tablan hogy nez ki ez az alkatresz?lehet kiiktatta valaki mert zavarta...szerinted mit nezzek vegig hogy jo legyen?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. az lenne a kérdésem, hogy a szervo olaj szint jóval minimum alatt van, okozhatja e azt hogy a kormányt kicsit nehezebb mozgatni. Illetve a másik kérdésem h műszaki vizsgán belekötnek e a hibakódba?check engine lámpa világít folyamatosan már több hónapja, mivel semmi más rendellenességet nem tapasztaltam nem csináltam vele semmit. egyébként a hibát kivillogtatva vezérműtengely helyzet jeladó funkció rendellenességre utalt. Vezérlés csere után villant ki azóta is megy. Opel astra g 2001. z12xe előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. az lenne a kérdésem, hogy a szervo olaj szint jóval minimum alatt van, okozhatja e azt hogy a kormányt kicsit nehezebb mozgatni. Illetve a másik kérdésem h műszaki vizsgán belekötnek e a hibakódba?check engine lámpa világít folyamatosan már több hónapja, mivel semmi más rendellenességet nem tapasztaltam nem csináltam vele semmit. egyébként a hibát kivillogtatva vezérműtengely helyzet jeladó funkció rendellenességre utalt. Vezérlés csere után villant ki azóta is megy. Opel astra g 2001. z12xe előre is köszönöm.

Elviekben bele tudnak kötni, de ezt vizsga biztos, vagy ismerőse válogatja :)

Link to comment
Megosztás:

Mitől lehet olajos a nyíllal mutatott rész? Olyan, mintha a levegőszűrő csövéből szivárogna.

Ez most probléma?

Kartergáz visszavezetés visz magával némi olajpárát, aztán az ott lecsapódik. Na persze nem kellene kifele szivárognia, de előfordulhat a dolog. Első körben próbálj húzni a bilincsen, hátha csak laza.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítség szeretnék kérni. Astra G, 1.4 benzin, X14XE kombi. Bal első kerékcsapágy cserére szántam el magam (ABS lámpa ég, kilóméteróra nam mutat). Hol találok a neten olyan oldalt ahol a kocsi paramétereihez illetve az alkatrészekhez a cikkszámokat is látom? Konkrétan az SKF VKBA 3511 megfelel nekem?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítség szeretnék kérni. Astra G, 1.4 benzin, X14XE kombi. Bal első kerékcsapágy cserére szántam el magam (ABS lámpa ég, kilóméteróra nam mutat). Hol találok a neten olyan oldalt ahol a kocsi paramétereihez illetve az alkatrészekhez a cikkszámokat is látom? Konkrétan az SKF VKBA 3511 megfelel nekem?

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/1998/1_4/BENZIN/futomu---kormanyzas/kerekcsapagy-es-alkatreszei/kerekcsapagy-kerekcsapagy-keszlet

http://alkatreszwebs...es-kerekcsapagy

http://www.unixauto....Lista_Form.aspx

ez angol csapágy

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van a 2001es G astrámmal, hogy amikor beáll a hideg nyálkás idő, akkor néha nem jár az egyik henger és így gyengül a kocsi teljesítménye, ami idegesítő. Menetközben van amikor újra elkezd járni, de legtöbbször beragadva marad?

Minden véleményt szívesen fogadok!

Segítségteket elöre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.