Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Pedig nem bonyolult, úgy néz ki mint a sima autószelep a keréken.

Ez itt a képen éppen 1.8-asé, de hasonlót kell neked is keresned:

Kupak lecsavar, ha gyújtáson megnyomod a közepét, akkor spriccelnie kell a benzinnek.

Ezt megtaláltam, gondoltam hogy ez az, de Elek nem írta, hogy a kupakot le kellene csavarni, nyomogatni így meg elég nehéz volt. Azt hittem valami hasonlót kell keresni, mint a fűnyírókon a hengerbe benzint juttató gumis gomb indítás előtt.

Elküldve

Nem sikerült megtalálnom amit mondtál, viszont a kocsi beindult. Első indítózásra semmi. Második-ötödikre úgy tűnt, csak 1 henger megy, le is fulladt. Utána beindult, viszont egy hengerben tuti nincs gyújtás, se benzinnel, se gázzal.

A legközelebbi szervizbe bejelentkeztem (Opel Triplex Budakalászon), ahol a tünetek alapján azt mondták, hogy vezérműtengely kopás gyanús, LPG-nél láttak már ilyet, de megnézik, aztán majd megmondják mit lehetne próbálni.

Vezérmű tengely kopás?

Az hogyan kopik jobban LPG-nél? Erre nagyon kíváncsi lennék..

Elküldve

Nem sikerült megtalálnom amit mondtál, viszont a kocsi beindult. Első indítózásra semmi. Második-ötödikre úgy tűnt, csak 1 henger megy, le is fulladt. Utána beindult, viszont egy hengerben tuti nincs gyújtás, se benzinnel, se gázzal.

A legközelebbi szervizbe bejelentkeztem (Opel Triplex Budakalászon), ahol a tünetek alapján azt mondták, hogy vezérműtengely kopás gyanús, LPG-nél láttak már ilyet, de megnézik, aztán majd megmondják mit lehetne próbálni.

Ha tengely kopás lenne, akkor az szerintem nem rövid idő alatt lesz vacak, hanem az egy elhúzódó folyamat. Meg egyébként is hülyeség, hogy az LPG miatt kopna a vezérműtengely, mikor semmi köze sincs hozzá. Előbb lesz az hibás gyertya, gyújtótrafó, akármi a gyújtás vonalon. Vagy ha szekvenciális gázrendszer, akkor ha az adott henger injektorkimenete nem működik, akkor lpg üzemben se fog menni az adott henger.

Elküldve

Ma reggel megint nem indult be. Tegnapi akksi feszültség rendben volt, 12,2V, ma reggel indítózás után is szerintem OK, 11,7V körül.

Ma még bepróbálkozok egy gyertyacserével, ha az sem, akkor trailer... :unsure:

Elküldve

Ma reggel megint nem indult be. Tegnapi akksi feszültség rendben volt, 12,2V, ma reggel indítózás után is szerintem OK, 11,7V körül.

Ma még bepróbálkozok egy gyertyacserével, ha az sem, akkor trailer... :unsure:

A 12.2V az kevés alapállapotban az akksinak pl, az lassan kuka lesz....

Elküldve

sziasztok

Meg tudná valaki mondani hogy, mennyi az ASTRA G szervo folyadék ürtartalma a rendszerben " mennyi szervo olaj kell bele"

Szia!

Attól függ, hogy TRW vagy Delphi/Saginaw gyártmányú-e a kormányszervó. TRW: 0.7liter Delphi/Saginaw: kb. 1.1liter a feltöltési mennyiség a 90 544 116 GM olajból.

Elküldve

TEgnap ugynezki sikeresen lemerult az akksi .gyujtas kozben elmegy minden ha a tavolsagit bekapcsolom meg amugyis gyengen vilagit minden.kozponti zar is alig megy.most 11-12 volt kozott van az akksi. mennyi idore kell felrakni 55 amh - s az akksi. koszi

Elküldve

TEgnap ugynezki sikeresen lemerult az akksi .gyujtas kozben elmegy minden ha a tavolsagit bekapcsolom meg amugyis gyengen vilagit minden.kozponti zar is alig megy.most 11-12 volt kozott van az akksi. mennyi idore kell felrakni 55 amh - s az akksi. koszi

Elég annak egy fél óra is, attól már beindult az autó, aztán a generátor majd elintézi a többit. Valami bekapcsolva maradt és attól merült le? Mert ha nem, akkor viszont a töltést át kellene nézni, mert az akku csak úgy magától nem merül re - hacsak nem hibásodott meg.

Elküldve

Sokat szereltem benne javitgatasok belul meg egett mindig a belso vilagitas.1 honapja all az auto!

Akkor felteszed töltőre 5-6 órára, az biztos elég lesz, a többit meg majd elintézi a generátor.

Elküldve

Sziasztok!

A helyzet: gyújtótrafó jó, új gyertyák, motor mechanikusan jó, kompresszió jó, benzinnel alig, gázzal kicsit jobban jár az autó (lehet közlekedni vele, persze azért nem 100%-os). Viszont (remélem pontosan idézek) a szívósoron nincs rendes vákuum, most ezt nyomozza a szerelő.

Z

Elküldve

A helyzet: gyújtótrafó jó, új gyertyák, motor mechanikusan jó, kompresszió jó, benzinnel alig, gázzal kicsit jobban jár az autó (lehet közlekedni vele, persze azért nem 100%-os). Viszont (remélem pontosan idézek) a szívósoron nincs rendes vákuum, most ezt nyomozza a szerelő.

Hát, mégsincs kompresszió a 3. és 4. hengerben... :unsure:

Ebből hengerfej levétel lesz.

Elküldve

Szasztok

Az lenne a kérdésem, hogy kaptam kölcsön egy OP-COM interface t és , a fordulatszámnál gyári alapként 850 van de a valós fordulat 840-855 közt ingadozik a képernyőn, ez természetes vagy nem ?

Továbbá feltűnt, hogy az OP-COM szoftverben a hőmérsékletre 70 C fokot irt valóságán a kiegyenlítő tartályban rámértem ott pedig a valós érték 57 fok volt. Itt lehet feltételezni egy esetleges hőmérséklet jeladó hibát ?

Elküldve

Szasztok

Az lenne a kérdésem, hogy kaptam kölcsön egy OP-COM interface t és , a fordulatszámnál gyári alapként 850 van de a valós fordulat 840-855 közt ingadozik a képernyőn, ez természetes vagy nem ?

Továbbá feltűnt, hogy az OP-COM szoftverben a hőmérsékletre 70 C fokot irt valóságán a kiegyenlítő tartályban rámértem ott pedig a valós érték 57 fok volt. Itt lehet feltételezni egy esetleges hőmérséklet jeladó hibát ?

A fordulatszám ingadozása természetes jelenség, mert nem villanymotor.

A kiegyenlítő tartályban lévő víz hidegebb mint a motorban lévő víz.

Elküldve

Sziasztok! Van egy G Astrám 2003 1.7 cdti digit-klímás és azt vettem észre hogy ha beállítom oda hogy az utasok felé fújja a levegőt akkor egyszerűen középen nem fúj semmit csak a két szélső befúvónál jön a levegő,valamint a szélvédőre sem igazán fújja ha csak odaállítom,kézzel nemigazán érzem.Aki ért hozzá kérem segítsen már hogy merre kezdjem a hibakeresést!

Arra gondoltam hogy vagy bent a klíma vezérlő halt meg..bár teljesen jónak néz ki vagy

a csőrendszerbe lehet valami gubanc.gondolom hogy itt elektromosan mozgatott kis ajtók lehetnek ami lehet elromlott és azért nem fújja pont oda a levegőt mert zárva maradt,és a középső befúvókhoz menő csöveken keresztűl meg a szélvédőhöz is..gondolom én..

új vagyok itt.remélem jó helyre írtam..:)

Elküldve

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Egy z14xe motorkódú Atram van. 2004-es évjárat. Sajnos már elég sok problémám volt vele :(

A motorelektronika sárga visszajelző lámpája ismét világít. Kivillogtattam a hibakódot, ami a következő: 1483

Tudja valaki esetleg, hogy mit jelenthet ez a kód? Próbálkoztam a neten, illetve itt a fórumon is, de sajnos nem találtam meg ezt a kódot.

Elküldve
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni. Egy z14xe motorkódú Atram van. 2004-es évjárat. Sajnos már elég sok problémám volt vele :(A motorelektronika sárga visszajelző lámpája ismét világít. Kivillogtattam a hibakódot, ami a következő: 1483. Tudja valaki esetleg, hogy mit jelenthet ez a kód? Próbálkoztam a neten, illetve itt a fórumon is, de sajnos nem találtam meg ezt a kódot.

Itt egy lista. Van rajta egy P1483 és egy B1483.

Elküldve

Sziasztok,

Tegnap az esőben derült ki, hogy a hátsó ablaktörlőm nagyon lassan töröl (leginkább vánszorog), menet közben csinálta, vizesen.

Pár hete vettem észre, hogy nem a helyén áll meg a fekvő pozicióban, hanem töröl, visszamegy, majd egy kicsit felfele. Előtte rendesen állt meg. De még ekkor is normál sebességgel törölt.

Még nem néztem rá, csak kérdezném szokott-e a tengelye csak úgy megszorulni, vagy inkább a törlőmotorral van valami baj?

Elküldve

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni: olyan bénán vettem ki a bal oldali lábtérburkolatot, hogy sikerült kiakasztanom a motorháztető bovdenjét. Van valami csínja, vagy én vagyok béna, mert sehogy nem tudom beakasztani a bowdent a karba.

Köszönöm

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.