törvényenkívüli Elküldve Augusztus26, 2012 Elküldve Augusztus26, 2012 Sziasztok! Van egy furcsa probléma, aminek nem tudok rájönni az okára. Időnként (kb. félévente 1-2 alkalommal) tapasztalom, hogy viszonylag kis tempónál (30-50 km/h) óvatosan rálépve a fékre (tehát nem blokkoló satuféknél) bekapcsol az ABS, vagy legalábbis olyan, mint amikor blokkolásnál visszalökdösi a pedált, pedig alig lassítok, ráadásul ma is megtörtént, és ebben a 35-40 fokos melegben viszonylag kevés jég van az aszfalton. :D Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja? Gondoltam már arra is, hogy a tárcsafék rozsdája, de akkor elindulást követően az első egy-két fékezésnél kellene csinálni, vagy rosszul gondolom? :icon1: ez nálam is elő szokott fordulni, de hogy mitől...
DarthVödör Elküldve Augusztus26, 2012 Elküldve Augusztus26, 2012 (edited) On 2012. 08. 26. at 21:08, retfirD írta: On 2012. 08. 26. at 21:45, törvényenkívüli írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
Balageaxe Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Konkrétan be is kapcsol, vagy csak a pedálon érzed? Mert ha csak ott, akkor lehet mechanikai baj is. Gondolok itt pl a minimálisan deformálódott tárcsafékre. Sziasztok! Van egy furcsa probléma, aminek nem tudok rájönni az okára. Időnként (kb. félévente 1-2 alkalommal) tapasztalom, hogy viszonylag kis tempónál (30-50 km/h) óvatosan rálépve a fékre (tehát nem blokkoló satuféknél) bekapcsol az ABS, vagy legalábbis olyan, mint amikor blokkolásnál visszalökdösi a pedált, pedig alig lassítok, ráadásul ma is megtörtént, és ebben a 35-40 fokos melegben viszonylag kevés jég van az aszfalton. :D Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja? Gondoltam már arra is, hogy a tárcsafék rozsdája, de akkor elindulást követően az első egy-két fékezésnél kellene csinálni, vagy rosszul gondolom? :icon1:
DM101 Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Nekem is volt ilyen.Kanyaroknál jött elő, de megszünt mostanában.
retfirD Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Konkrétan be is kapcsol, vagy csak a pedálon érzed? Mert ha csak ott, akkor lehet mechanikai baj is. Gondolok itt pl a minimálisan deformálódott tárcsafékre. Mivel kis tempóról, és épphogy fékeztem, azt nem tudom, hogy valóban dolgozott-e, de a pedálon éreztem. Tényleg, nem is néztem még, hogy olyankor műszerfalon jelez-e. :icon1: (Yarisnál úgy rémlik, hogy villogott a visszajelzője működés közben.) Mondjuk valóban nem lehetetlen, hogy a jeladó vacakol, magával a fék teljesítményével nincs bajom (leszámítva a kéziféket, amitől még el tudok indulni, bár azt viszont valószínűleg csak állítani kellene... :D ), így nem hiszem, hogy a fék lenne a ludas.
mesterjanos83 Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Szép napot mindenkinek... Van 1 G astram 1998 évjárat.Mikor még hidegen gyújtást szeretnék kapcsolni elsőnek bekapcsol műszerfalon az elektronika. Kilométeróránál valamiért nem az aktuálist megtett utat mutatja hanem át vált betűre ,kb 5 másodpercre . Ezt írja ki.. : INSP... és el is tűnik.Remélem semmi komoly anyagi vonzata nem lesz ennek a dolognak. Kérem segítsetek. köszönöm előre is.
bzsoltee Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Szép napot mindenkinek... Van 1 G astram 1998 évjárat.Mikor még hidegen gyújtást szeretnék kapcsolni elsőnek bekapcsol műszerfalon az elektronika. Kilométeróránál valamiért nem az aktuálist megtett utat mutatja hanem át vált betűre ,kb 5 másodpercre . Ezt írja ki.. : INSP... és el is tűnik.Remélem semmi komoly anyagi vonzata nem lesz ennek a dolognak. Kérem segítsetek. köszönöm előre is. Tartsd benyomva a napi km számláló nullázó gombját, majd add rá a gyújtást, várj néhány másodpercet mielőtt elengeded, és el fog tűnni a felirat. Amúgy szervíz-intervallumot jelez, olajcsere meg ilyenek. Ha nem szervizelteted rendesen, akkor nincs jelentősége
árpiope Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Sziasztok opel astra g tempomat kar mit kell megnéznem ill. mi kell ahoz, hogy utólag tempomatos legyen a kocsim? Elég csak a kart cserélnem? Opel Astra G CC F48_, F08_ 2001 1,6 16V 101Le kösz Árpi
csicsó Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Tisztelt Urak! A probléma röviden:a motor 1.6 8V X16SZR motorkodú 99 es G Astra és 1-4 henger nem megy. A hibatároló üzenete:trafó hiba 1-4 henger nem gyújt,jelen van.simán indul,van alapjárat is fordulatra kiegyenesedik a járás Amit tettünk idáig:2db bontott trafóval próbáltuk semmi változás,gyertyák cserélgetve semmi változás gyertyakábelek másik autóról átrakva semmi változás A hiba előszőr pár másodpercig állt fent,majd mégegyszer aztán jó volt,ment 100km-t,majd 1 indítás után és azóta ez van Mondták a felső holtpont jeladót,lehetséges? Nem holtpont jeladó a gond,motorvezérlő lehet a hibás,40 ezer a javítás Mennyire tipushiba ez?X16SZR Multec
DarthVödör Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 (edited) On 2012. 08. 27. at 19:57, árpiope írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
árpiope Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 https://sites.google...lccled/tempomat Ha X-es motorkód, akkor: léptetőmotor (10-20e), tempomatos kar (7e), kuplung pedálkapcsoló (6e), 4 érintkezős fékpedál kapcsoló (4e). Ha Z-s, akkor: tempomatos kar (7e), kuplung pedálkapcsoló (6e), 4 érintkezős fékpedál kapcsoló (4e), és Tech2-vel engedélyezni (5-10e) Kösz! Z16XE a kód ha jól értelmezem ide csak a kar kell :icon1: ?
ampervadasz Elküldve Augusztus27, 2012 Elküldve Augusztus27, 2012 Kösz! Z16XE a kód ha jól értelmezem ide csak a kar kell :icon1: ? Meg kuplungpedál kapcsoló, ha nincs, és féklámpakapcsoló, ha nem 4 vezetékes. És nézd meg előtte, hogy be van-e kábelezve gyárilag, mert az még megbonyolíthatja. Egy kicsi 4 vezetékes csatlakozót kell keresned a kormányburkolat alatt (lehet mélyen vissza van csúszva, alaposan át kell nézni), és a kuplungkapcsolónak is kell lennie egy kétvezetékes csatlakozónak a kuplungpedál környékén. szerk.: Ja, és a féklámpa kapcsolóról húzd le a csatlakozót, mert csak úgy látszik, hogy tényleg 4 érintkezős-e. Attól, hogy a csatiban benne van a 4 vezeték még nem biztos, hogy a kapcsolón is megvan az ellenpárja.
gezoli Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 Kösz! Z16XE a kód ha jól értelmezem ide csak a kar kell :icon1: ? https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOWjUzUzhfQkxpbDg/edit
Servitor Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 Szép napot mindenkinek! Ma reggelre elég szépen lehűlt az idő, párásodtam is rendesen... mikor maxra csavartam kapcsolót, érdekes hang szűrődött a kesztyűtartó felől! Berregett, kattogott, kicsit mintha fütyült is volna, valaki találkozott már ilyen problémával? Sajnos nem tudtam rendesen megnézni és meghallgatni, mert tesóm elkérte a kocsit mára. Ha jól tudom a kesztyűtartóban van a pollenszűrő, lehet nincs rendesen a helyén? vagy rossz a keringető motor?
Atis25 Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem Tőletek, mert a szerelőkön már kifogott a vas. A probléma, hogy menet közben rángat, ami inkább inkább ilyen pillanatnyi megtorpanásokra emlékeztet. Főleg 2-3-4-es fokozatban lehet észre venni, de nem függ a motorhőmérséklettől, csinálja hidegen, melegen. Gyújtótrafó cserélve, gyertya cserélve, EGR szelep egy éves benne, üzemenyagnyomás jó. Nem jönnek rá a hibájára. Természetesen hibajel nincs. Ha valaki tud segíteni ötlettel, nagyon hálás lennék, mert így nem szeretnék nekimenni majd az ősznek-télnek. Előre is köszi a segítséget mindenkitől! Szép napot!
DarthVödör Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 (edited) On 2012. 08. 28. at 7:06, Servitor írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
attila93 Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 Mérd ki a kapcsolót, és a biztosítékot. Ha nem az, akkor lehet a vezetékezés az ajtónál akár... Köszönöm a választ, de a vezetékben egészen addig van áram ameddig a csomagtér világításnak azt a kapcsolóját (ami a csomagtér ajtóban van) ki nem lazítom a csavart és ki nem szedem (de arról a vezetékeket nem húzom le), csak ilyenkor van bent áram, de ha az égőt berakom, akkor nem világít ha meg visszarakom akkor meg már nincs bent áram. A furcsaság, hogy a belső világítás is tegnap óta nem világít próbáltam izzót cserélni, de nem lett jó
Servitor Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 Mit csavartál maxra? A párásodás valószínűleg a külső-belső levegőt záró szervo (zsalu) meghibásodása okozza. Két fajta szellőztető rendszert építettek Astra G-be. Behr rendszerűnél: https://sites.google...cled/behrupdate Delphi rendszerűnél: https://sites.google...ed/delphi-servo Vagy elromlott a zsalu, vagy csak eltörött a működtető szára. A berregés, kattogás lehet a kívülről belehullott levelektől, ami a ventilátorból nem tud kifújni. Köszönöm a leírást, a hétvégén meg is nézem!
DarthVödör Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 (edited) On 2012. 08. 24. at 19:55, attila93 írta: On 2012. 08. 28. at 14:14, attila93 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
csicsó Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 Nem holtpont jeladó a gond,motorvezérlő lehet a hibás,40 ezer a javítás Mennyire tipushiba ez?X16SZR Multec A pontos hiba:motorvezérlőben egyik végfok ment ki végülis 25 ezerből megvolt a javítás...
árpiope Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 https://docs.google....zhfQkxpbDg/edit Köszönöm neked is! :icon1:
attila93 Elküldve Augusztus28, 2012 Elküldve Augusztus28, 2012 1:Nézd meg, hogy a kesztyűtartóban világít-e a lámpa! (K155 relé, Multitimer 425, F1.28 7,5A biztosíték) 2:Nézd meg, hogy az utastérben, világítanak a lámpák. (X1/52 piros/fehér, X49-es csatlakozók) Ha minden megy, akkor innen kell végigmenni a vezetéken, mivel innen viszik hátra ezt a szálat. Remélem, hogy sima izzót tettél a foglalatba, és nem LED-es izzót! (fordított irányban nem világít!!!) Mivel mérted meg az áramot??? Mennyi áram volt benne??? ugyan olyat mint a gyári izzok voltak és 12,7 volt körül a kesztyűtartót meg holnap megnézem, de ha ott sem világít akkor hol lehet a baj? köszönöm a választ!!
imy Elküldve Augusztus29, 2012 Elküldve Augusztus29, 2012 A pontos hiba:motorvezérlőben egyik végfok ment ki végülis 25 ezerből megvolt a javítás... Ki javította?
baltamas Elküldve Augusztus29, 2012 Elküldve Augusztus29, 2012 Sziasztok! 2007-es évjáratú Astra Classic II Optima 1.4 Twinportom van, és az elmúlt napokban azt a hibát észleltem, hogy a klíma működtetésekor és annak kikapcsolása után valamilyen folyadék - szintelen, szagtalan, szerintem kondenzvíz - a műszarfal alatti középső részen a jobb első utas lábteréhez az utastérbe folyik be. A klíma ettől függetlenül megfelelően üzemel, illetve hűt. Érdeklődnék, hogy mi lehet a hiba oka és a megoldása? Továbbá a bal oldali visszapillantómból kiesett a tükörlap. Mivel tudom hatékonyan visszaragasztani? Előre is köszönöm a válaszokat.
Mc-elek Elküldve Augusztus29, 2012 Elküldve Augusztus29, 2012 lehet hogy elvan dugulva a kivezető, vagy a pollenszűrő rosszul van betéve és kivezeti a vizet. a tükörlapot én epoxi ragasztóval ragasztottam vissza
Recommended Posts