Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Akkor szinte tuti az! A garázsomba a bejárat és az utca között kb 5cm a szintkülömbség, arra ráhajtva koppan is egyet. Tegnap játszottam is vele egy csomót hátha meghallom honnan jön. De ezek szerint tuti az. Köszi az ötletet. Már csak az a kérdés hogyan tom legkönnyebben kicserélni? Ugyanis szerelőre lóvé nincsen. A kutyacsont is ha normálisat veszek drága. De egy tuti hogy delphit nem igazán fogok venni mert a 30 ezer km nekem igen kevés.

Örülök, hogy tudtam segíteni. :icon1: Nekem a LEMFÖRDER márka bevált, ezt tudom ajánlani!

Elküldve

Hátsó pótféklámpa szétszerelést tudja valaki hogy kell? (5ajtós) Lehet cserélni az izzókat v. egybe kell az egészet? $?

Elküldve

Sziasztok!

Ismer valaki olyan szakit, aki a gyári kartámaszom fedelét újra tudná "bőrözni"? Elég kopott, és ha nem muszáj, nem akarnám lecserélni az egészet

Elküldve

Van az ebay oldalán valamilyen cég által gyártott kormányközép.Ti vennétek olyat, vagy inkább az eredetit csináltatnátok meg.

Elküldve

Még 1 kérdés aztán abbahagyom :D

A kormánylégzsák hogy nyílik ha baj van?

Lepattan a kormányról a légzsákot fedő valami (amin a dudagomb beszakadt), vagy kiszakad valahol ahol kijön a légzsák?

Elküldve

Még 1 kérdés aztán abbahagyom :D

A kormánylégzsák hogy nyílik ha baj van?

Lepattan a kormányról a légzsákot fedő valami (amin a dudagomb beszakadt), vagy kiszakad valahol ahol kijön a légzsák?

Így nyílik a légzsák.

Elküldve

Sziasztok!

2003-as 1.6-os Astrám egy ideje be-berántott tartott gázon. Hosszas variálás után( gyertyacsere, üza.szűrőcsere, trafó próba) végül kicseréltem az AGR szelepet. Jó is volt kb. 200 km-ig, aztán újra kezdte a rángatást.Erre készítettem egy lezáró lemezt, amivel most jól megy , még nem jelzett be a számítógép( igaz, csak 50-60 km-t mentem) és mintha erősebb is lenne.Kérdésem az, hogy a ki kellene-e még takarítani valamit, hogy a szelep ilyen hamar ne koszolódjon el és hogy tekinthetem-e a levakolást végleges megoldásnak?

Üdv.: Chris

Elküldve

Sziasztok!

Abban kérném a véleményeteket, hogy Z16XE G Astra esetén, hány fokos hűtővíznél kell bekapcsolni a hűtőventillátornak? Nekem jelenleg 92 foknál kapcsol. Elképzelhető, hogy a nagy melegben megbuggyantam, de nekem úgy rémlik, hogy eddig alacsonyabb hőmérsékleten következett be...

Segítsetek, hogy tényleg gond van az autóval, vagy nekem kell árnyékba menni:)

Köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

Abban kérném a véleményeteket, hogy Z16XE G Astra esetén, hány fokos hűtővíznél kell bekapcsolni a hűtőventillátornak? Nekem jelenleg 92 foknál kapcsol. Elképzelhető, hogy a nagy melegben megbuggyantam, de nekem úgy rémlik, hogy eddig alacsonyabb hőmérsékleten következett be...

Segítsetek, hogy tényleg gond van az autóval, vagy nekem kell árnyékba menni:)

Köszönöm.

kb 100nál kapcsol be a venti és kb 95nél,így a normális

mivel a Te motorod 92 fokos üzemi hőmérsékletű .

Elküldve

Hali Srácok!

Olyan gondom lenne, hogy tegnap leállt a kocsi menet közben többször is, és nem is lehetett elindítani újra, csak sokadik próbálkozásra. Két leállás között volt h elment 20km-t is, de volt h csak 200 métert. A hibakódot kiolvasva ezt dobta ki 0220 , 0230! mi lehet a gond?

Elküldve

Sziasztok!

Dugóban állva, légkondizva hirtelen leesett a forulatszám, majd 1 mp múlva visszaállt, a harmadik után kocsi nem indul, akksi lemerült. Töltésre gyanakszom. Tudtok-e ajánlani vmi szakit Bp. környékén, akihez elvihetném? (A fórumot olvasva wesszre gondoltam, de nem tudom, ő villamos dolgokkal mennyire foglalkozik)

Köszönöm

Elküldve

Sziasztok!

Van egy Astra G. Ha napon hagyom nagyon melegben, akkor nem teker hiába indítom. Olyan mintha nem lenne benne akksi. Tudna valaki segíteni hogy mi lehet a hiba? Köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

Dugóban állva, légkondizva hirtelen leesett a forulatszám, majd 1 mp múlva visszaállt, a harmadik után kocsi nem indul, akksi lemerült. Töltésre gyanakszom. Tudtok-e ajánlani vmi szakit Bp. környékén, akihez elvihetném? (A fórumot olvasva wesszre gondoltam, de nem tudom, ő villamos dolgokkal mennyire foglalkozik)

Köszönöm

Nyugodtan maradj Wessznél, nekem ő cserélte az ECU-m, csak ajánlani tudom!

Elküldve

Üdv!

Pár nappal ezelőtt lettem figyelmes erre a furcsának tűnő hangra (videó 1, videó 2), eddig nem lehetett hallani, néha a hidrótőke hangot lehetett hallani rövid ideig. Levettem a felső burkolatot, semmit hibára utaló jelet nem látok, minden száraz. Ha igaz, és láthattam így is a vízszivattyút akkor az is száraz, a motor pöccre indul, agr+szelep+ház+alapjárati motor tisztítva (nem voltak koszosak, kormosak). Hozzáértő szaki(k) véleményét, ötletét, tanácsát várom, segítsetek megállapítani mi lehet a gond.

Az autó G Astra 1.4 16v, 2001-s, 89000km, 5w40 olaj van bent, motorszám X14XE20P56115

Előre is köszönöm.

Elküldve

Sziasztok

Kolegám autója, 2000 Z16XE azt produkálja, hogy kinyomja a kuplungot és leáll, és utánna alig indul el. Vmi ötlet és javaslat?

Nem dob hibát.

Köszi elöre is

Elküldve

Az első az a fojtószelep-jeladó, a második meg az AC-pumpa tápja.

Akkor ezek szerint haldoklik az ac-pumpa? Van ennek valami reléje is ha jól tudom, ami vezérli. Bocsi ha hülyeséget Írok. Mert ha a pumpa rossz, akkor elvileg nem is tudnám elinditani, mivel akkor nem nyomja a benzint. De miután leállt menet közben, vártam 5-10 percet, utána meg pöcre indult. Meg ahogy irtam, két leállás között volt 20km, meg talán 200 méter.

Elküldve

Üdv.

Nem működik a fényszóró magasság állítóm (egyik oldalon sem). Kivettem a motort, úgy állítottam a tekerő kapcsolóján a műszerfalon, de akkor sem moccant meg. A másik gondom a bal hátsó ködlámpa. Kicseréltem az izzót, de nem azzal van a gond. Nem tudom hogy normális-e, de már a kapcsolója is érdekes, mert kb 1 mm-t lehet benyomni, de nem marad benyomva, hanem visszanyomja a rugó a kapcsoló mozgását. Ez lenne a normális kapcsoló ki/be pozíció? Mindkét esetben megnéztem a biztosítéktábla megfelelő biztosítékait, de azok hibátlanok. Sajnos sok előzményt nem tudok, mert nemrég vettem az autót.

Elküldve

Üdv.

Nem működik a fényszóró magasság állítóm (egyik oldalon sem). Kivettem a motort, úgy állítottam a tekerő kapcsolóján a műszerfalon, de akkor sem moccant meg. A másik gondom a bal hátsó ködlámpa. Kicseréltem az izzót, de nem azzal van a gond. Nem tudom hogy normális-e, de már a kapcsolója is érdekes, mert kb 1 mm-t lehet benyomni, de nem marad benyomva, hanem visszanyomja a rugó a kapcsoló mozgását. Ez lenne a normális kapcsoló ki/be pozíció? Mindkét esetben megnéztem a biztosítéktábla megfelelő biztosítékait, de azok hibátlanok. Sajnos sok előzményt nem tudok, mert nemrég vettem az autót.

Ködzárófény nem csak a jobb oldalon van? :confused:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.