DarthVödör Elküldve Július4, 2012 Elküldve Július4, 2012 (edited) On 2012. 07. 04. at 13:59, DM101 írta: On 2012. 07. 04. at 14:31, Pitu írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
celebrin Elküldve Július4, 2012 Elküldve Július4, 2012 Akkor szinte tuti az! A garázsomba a bejárat és az utca között kb 5cm a szintkülömbség, arra ráhajtva koppan is egyet. Tegnap játszottam is vele egy csomót hátha meghallom honnan jön. De ezek szerint tuti az. Köszi az ötletet. Már csak az a kérdés hogyan tom legkönnyebben kicserélni? Ugyanis szerelőre lóvé nincsen. A kutyacsont is ha normálisat veszek drága. De egy tuti hogy delphit nem igazán fogok venni mert a 30 ezer km nekem igen kevés. Örülök, hogy tudtam segíteni. :icon1: Nekem a LEMFÖRDER márka bevált, ezt tudom ajánlani!
Pitu Elküldve Július4, 2012 Elküldve Július4, 2012 Hátsó pótféklámpa szétszerelést tudja valaki hogy kell? (5ajtós) Lehet cserélni az izzókat v. egybe kell az egészet? $?
bzsoltee Elküldve Július5, 2012 Elküldve Július5, 2012 Sziasztok! Ismer valaki olyan szakit, aki a gyári kartámaszom fedelét újra tudná "bőrözni"? Elég kopott, és ha nem muszáj, nem akarnám lecserélni az egészet
DM101 Elküldve Július5, 2012 Elküldve Július5, 2012 Van az ebay oldalán valamilyen cég által gyártott kormányközép.Ti vennétek olyat, vagy inkább az eredetit csináltatnátok meg.
DM101 Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Még 1 kérdés aztán abbahagyom :D A kormánylégzsák hogy nyílik ha baj van? Lepattan a kormányról a légzsákot fedő valami (amin a dudagomb beszakadt), vagy kiszakad valahol ahol kijön a légzsák?
andris83 Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Még 1 kérdés aztán abbahagyom :D A kormánylégzsák hogy nyílik ha baj van? Lepattan a kormányról a légzsákot fedő valami (amin a dudagomb beszakadt), vagy kiszakad valahol ahol kijön a légzsák? Így nyílik a légzsák.
DM101 Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Köszi. Azt hiszem inkább megcsináltatom az eredetit, és nem veszek ismeretlen cég által gyártottat az ebayon.
Chris8 Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Sziasztok! 2003-as 1.6-os Astrám egy ideje be-berántott tartott gázon. Hosszas variálás után( gyertyacsere, üza.szűrőcsere, trafó próba) végül kicseréltem az AGR szelepet. Jó is volt kb. 200 km-ig, aztán újra kezdte a rángatást.Erre készítettem egy lezáró lemezt, amivel most jól megy , még nem jelzett be a számítógép( igaz, csak 50-60 km-t mentem) és mintha erősebb is lenne.Kérdésem az, hogy a ki kellene-e még takarítani valamit, hogy a szelep ilyen hamar ne koszolódjon el és hogy tekinthetem-e a levakolást végleges megoldásnak? Üdv.: Chris
zsokesz Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Sziasztok! Abban kérném a véleményeteket, hogy Z16XE G Astra esetén, hány fokos hűtővíznél kell bekapcsolni a hűtőventillátornak? Nekem jelenleg 92 foknál kapcsol. Elképzelhető, hogy a nagy melegben megbuggyantam, de nekem úgy rémlik, hogy eddig alacsonyabb hőmérsékleten következett be... Segítsetek, hogy tényleg gond van az autóval, vagy nekem kell árnyékba menni:) Köszönöm.
Mc-elek Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Sziasztok! Abban kérném a véleményeteket, hogy Z16XE G Astra esetén, hány fokos hűtővíznél kell bekapcsolni a hűtőventillátornak? Nekem jelenleg 92 foknál kapcsol. Elképzelhető, hogy a nagy melegben megbuggyantam, de nekem úgy rémlik, hogy eddig alacsonyabb hőmérsékleten következett be... Segítsetek, hogy tényleg gond van az autóval, vagy nekem kell árnyékba menni:) Köszönöm. kb 100nál kapcsol be a venti és kb 95nél,így a normális mivel a Te motorod 92 fokos üzemi hőmérsékletű .
DM101 Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Szerintetek a Vauxhall légzsák borítás eltér a normál Opel által gyártott boritástól?Az ebayon szállítással együtt 7000-ből kijönne a dolog. itt egy link: http://www.ebay.co.uk/itm/ASTRA-G-Mk4-ZAFIRA-A-98-04-Drivers-Airbag-Steering-Wheel-Cover-Opel-Vauxhall-New-/221062997583?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item337861a64f#shId
killermedve Elküldve Július6, 2012 Elküldve Július6, 2012 Szerintetek a Vauxhall légzsák borítás eltér a normál Opel által gyártott boritástól?Az ebayon szállítással együtt 7000-ből kijönne a dolog. itt egy link: http://www.ebay.co.u...337861a64f#shId ugyan az!!
celebrin Elküldve Július7, 2012 Elküldve Július7, 2012 Szerintetek a Vauxhall légzsák borítás eltér a normál Opel által gyártott boritástól?Az ebayon szállítással együtt 7000-ből kijönne a dolog. itt egy link: http://www.ebay.co.u...337861a64f#shId Tényleg ugyanaz. Egyébként ez is utángyártott! Sztem gyáriból nem árulnak csak légzsákkal együtt! <_<
free0228 Elküldve Július8, 2012 Elküldve Július8, 2012 Hali Srácok! Olyan gondom lenne, hogy tegnap leállt a kocsi menet közben többször is, és nem is lehetett elindítani újra, csak sokadik próbálkozásra. Két leállás között volt h elment 20km-t is, de volt h csak 200 métert. A hibakódot kiolvasva ezt dobta ki 0220 , 0230! mi lehet a gond?
tgabika76 Elküldve Július8, 2012 Elküldve Július8, 2012 A hibakódot kiolvasva ezt dobta ki 0220 , 0230! mi lehet a gond? Az első az a fojtószelep-jeladó, a második meg az AC-pumpa tápja.
Surgeon Elküldve Július8, 2012 Elküldve Július8, 2012 Sziasztok! Dugóban állva, légkondizva hirtelen leesett a forulatszám, majd 1 mp múlva visszaállt, a harmadik után kocsi nem indul, akksi lemerült. Töltésre gyanakszom. Tudtok-e ajánlani vmi szakit Bp. környékén, akihez elvihetném? (A fórumot olvasva wesszre gondoltam, de nem tudom, ő villamos dolgokkal mennyire foglalkozik) Köszönöm
gurusz Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok! Van egy Astra G. Ha napon hagyom nagyon melegben, akkor nem teker hiába indítom. Olyan mintha nem lenne benne akksi. Tudna valaki segíteni hogy mi lehet a hiba? Köszönöm.
bzsoltee Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok! Dugóban állva, légkondizva hirtelen leesett a forulatszám, majd 1 mp múlva visszaállt, a harmadik után kocsi nem indul, akksi lemerült. Töltésre gyanakszom. Tudtok-e ajánlani vmi szakit Bp. környékén, akihez elvihetném? (A fórumot olvasva wesszre gondoltam, de nem tudom, ő villamos dolgokkal mennyire foglalkozik) Köszönöm Nyugodtan maradj Wessznél, nekem ő cserélte az ECU-m, csak ajánlani tudom!
lajos Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Üdv! Pár nappal ezelőtt lettem figyelmes erre a furcsának tűnő hangra (videó 1, videó 2), eddig nem lehetett hallani, néha a hidrótőke hangot lehetett hallani rövid ideig. Levettem a felső burkolatot, semmit hibára utaló jelet nem látok, minden száraz. Ha igaz, és láthattam így is a vízszivattyút akkor az is száraz, a motor pöccre indul, agr+szelep+ház+alapjárati motor tisztítva (nem voltak koszosak, kormosak). Hozzáértő szaki(k) véleményét, ötletét, tanácsát várom, segítsetek megállapítani mi lehet a gond. Az autó G Astra 1.4 16v, 2001-s, 89000km, 5w40 olaj van bent, motorszám X14XE20P56115 Előre is köszönöm.
Humannet Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok Kolegám autója, 2000 Z16XE azt produkálja, hogy kinyomja a kuplungot és leáll, és utánna alig indul el. Vmi ötlet és javaslat? Nem dob hibát. Köszi elöre is
free0228 Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Az első az a fojtószelep-jeladó, a második meg az AC-pumpa tápja. Akkor ezek szerint haldoklik az ac-pumpa? Van ennek valami reléje is ha jól tudom, ami vezérli. Bocsi ha hülyeséget Írok. Mert ha a pumpa rossz, akkor elvileg nem is tudnám elinditani, mivel akkor nem nyomja a benzint. De miután leállt menet közben, vártam 5-10 percet, utána meg pöcre indult. Meg ahogy irtam, két leállás között volt 20km, meg talán 200 méter.
gedikart Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Üdv. Nem működik a fényszóró magasság állítóm (egyik oldalon sem). Kivettem a motort, úgy állítottam a tekerő kapcsolóján a műszerfalon, de akkor sem moccant meg. A másik gondom a bal hátsó ködlámpa. Kicseréltem az izzót, de nem azzal van a gond. Nem tudom hogy normális-e, de már a kapcsolója is érdekes, mert kb 1 mm-t lehet benyomni, de nem marad benyomva, hanem visszanyomja a rugó a kapcsoló mozgását. Ez lenne a normális kapcsoló ki/be pozíció? Mindkét esetben megnéztem a biztosítéktábla megfelelő biztosítékait, de azok hibátlanok. Sajnos sok előzményt nem tudok, mert nemrég vettem az autót.
DarthVödör Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 (edited) On 2012. 07. 09. at 16:55, gedikart írta: Módosítva Április7, 2016 : DarthVödör
steve78 Elküldve Július10, 2012 Elküldve Július10, 2012 Üdv. Nem működik a fényszóró magasság állítóm (egyik oldalon sem). Kivettem a motort, úgy állítottam a tekerő kapcsolóján a műszerfalon, de akkor sem moccant meg. A másik gondom a bal hátsó ködlámpa. Kicseréltem az izzót, de nem azzal van a gond. Nem tudom hogy normális-e, de már a kapcsolója is érdekes, mert kb 1 mm-t lehet benyomni, de nem marad benyomva, hanem visszanyomja a rugó a kapcsoló mozgását. Ez lenne a normális kapcsoló ki/be pozíció? Mindkét esetben megnéztem a biztosítéktábla megfelelő biztosítékait, de azok hibátlanok. Sajnos sok előzményt nem tudok, mert nemrég vettem az autót. Ködzárófény nem csak a jobb oldalon van? :confused:
Recommended Posts