aga Elküldve Június8, 2005 Elküldve Június8, 2005 60-e nél a szokásos cserék + gyertya + ü.a. szűrő. Én így tudom.
NeedForSpeed Elküldve Június8, 2005 Elküldve Június8, 2005 Sebaj! Raktam bele egy farmotort! Azóta nincs INSP!
aga Elküldve Június9, 2005 Elküldve Június9, 2005 Lehet, hogy az 1.2-esem mellé nekem is el kellne, pláne ha megy a klíma.
dremu Elküldve Június10, 2005 Elküldve Június10, 2005 Jó reggelt! :lol: 7végén bevarják a katalizátorom! Nem tudjátok véletlen elég csak az aksit lehúzni ha heggesztési munkák vannak?????? ;) :( :D Haverom valami computert emlegetett hogy le kell huzni???? Szerintetek???? :lol:
dremu Elküldve Június10, 2005 Elküldve Június10, 2005 Nincs itt senki? :lol: Vagy rossz helyen kérdeztem?
ruzoli Elküldve Június10, 2005 Elküldve Június10, 2005 Sziasztok! 98-as Astra G 1.4 autóm van. Nincs szervízkönyvem és 110000 km-nél tartok. Ha jól tudom e körül van szervízelés. Mit ír a szervízkönyv, milyen cserék szükségesek (olaj, szűrők és gyertyán kívül). Segítségeteket előre is köszönöm.
dremu Elküldve Június10, 2005 Elküldve Június10, 2005 Megnézem neked a könyvbe! Én is ott tartok! :-) :lol:
csizi1 Elküldve Június12, 2005 Elküldve Június12, 2005 Duplikált hozzászólás. törölve - uhuhu nem tudtam, bocsi. most kezdtem.
dremu Elküldve Június13, 2005 Elküldve Június13, 2005 Sziasztok Cserélek Fékbetétet előre van 8000 e-ért olasz 10000- e-ért angol az olasz puhább porolósabb A tárcsám szintén angol szerintettek melyik a frankó? Angol mi? :lol: :roll:
aga Elküldve Június13, 2005 Elküldve Június13, 2005 Szerintem mindenképpen a puhább a jobb. A kemény betét öli tárcsát, és csikorog is. Szerintem.
Hagalex Elküldve Június13, 2005 Elküldve Június13, 2005 Sziasztok Cserélek Fékbetétet előre van 8000 e-ért olasz 10000- e-ért angol az olasz puhább porolósabb A tárcsám szintén angol szerintettek melyik a frankó? Angol mi? :lol: :roll: Az angol az GM??? Én itt is kardoskodnék a gyári mellett, biztosan vannak jobb betétek, de átlag, normál utcai autózásra a gyári sztem megfelelő. Ettől csak akkor térnék el, ha biztos forrásból tudnám, hogy a másik sokkal jobb, vagy azonos minőség mellett sokkal olcsóbb! Ha se nem olcsóbb, se nem jobb akkor nem kockáztatnék. Én még nem találkoztam olyan alkatrésszel ami rossz minőségű lett volna GM felirattal!!
dremu Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Az eredeti 16 ezer az utángyártott + 7 , 8, és 10 ezer! Nem is tudom! A hátsók is rosszak!!!! Az egyik gyerek mondta hogy cseréljem le a dob-fékaimet tárcsa fékekkre!! Szerintetek? :lol:
Jim Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Az eredeti 16 ezer az utángyártott + 7 , 8, és 10 ezer! Nem is tudom! A hátsók is rosszak!!!! Az egyik gyerek mondta hogy cseréljem le a dob-fékaimet tárcsa fékekkre!! Szerintetek? :lol: Szerintem amennyiért megcsinálnák, abból az autód élete végéig meglenne a fékbetét....
dremu Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Gyanus nekem is...... Nem tudom azt mondták semmi extra nem kell csak az egyiket le a másikat fel! Bontóbol vegyek tárcsát stb.... De igazad lehet jó a dobfék is nemigaz? :lol:
telo Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Gyanus nekem is...... Nem tudom azt mondták semmi extra nem kell csak az egyiket le a másikat fel! Bontóbol vegyek tárcsát stb.... De igazad lehet jó a dobfék is nemigaz? :lol: Asszem a fék topikban volt erről (tárcsafék átalakítás) szó vhol...
Jim Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Gyanus nekem is...... Nem tudom azt mondták semmi extra nem kell csak az egyiket le a másikat fel! Bontóbol vegyek tárcsát stb.... De igazad lehet jó a dobfék is nemigaz? :lol: Szerintem nem ilyen egyszerű a dolog. De Uhuhu majd jól megmondja :lol:
tuzer Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 A gyárban néhány tucat mérnök kitalálta hosszas kísérletezéssel, szaktudással , hogy hátra dobfék. Erre jön egy önjelölt okos, hogy jobb a tárcsa. Pazar.
Tom Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 A gyárban néhány tucat mérnök kitalálta hosszas kísérletezéssel, szaktudással , hogy hátra dobfék. Aha. Tényleg pont így volt. Hogy Te milyen okos és tájékozott vagy!!! :wink:
bazs Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 A gyárban néhány tucat mérnök kitalálta hosszas kísérletezéssel, szaktudással , hogy hátra dobfék. Erre jön egy önjelölt okos, hogy jobb a tárcsa. Pazar. barétom! olyanról hallotál már, hogy takarékosság? meg fapad? meg óccsó autóba alacsonyabb felszereltség? :roll:
Addamsky Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 Emlékezetem szerint jópár alkatrészt kell még cserélni a tárcsásításhoz, nem kevésbe kerül. @tuzer: A tárcsával valóban jobb fékhatást lehet elérni mint a dobbal, meg ( van ahol ez is szempont ) jobban néz ki, meg kevésbé melegszik, a gyárban azért raktak rá dobot mert: - Akkora teljesítményhez / súlyhoz normál utcai közlekedésnél az is elég - Hosszabb ideig kitart - olcsóbb Nekem is dob van hátul, és eddig még soha nem éreztem hogy kevés lenne.
tuzer Elküldve Június14, 2005 Elküldve Június14, 2005 barétom! olyanról hallotál már, hogy takarékosság? meg fapad? meg óccsó autóba alacsonyabb felszereltség? :roll: nemnagyon hallok. És te olyanról, hogy biztonság? összehangolt alkatrészek? Kifarolás, stb.?
Recommended Posts