szürkeastra Elküldve Június29, 2012 Megoszt Elküldve Június29, 2012 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom kiszerelni az oldalsó, valamint a műszerfal tetején levő levegő befulyó rostélyokat? A két középső aránylag könnyen kijön, de a szélsőket nem mertem nagyon feszegetni. A válaszokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június29, 2012 Megoszt Elküldve Június29, 2012 Az enyém nem műszaki probléma, csak esztétikai, de az is lehet, hogy csak nekem. Ősszel lett lecserélve a 4 féktárcsa újra (Delphi). Az alufelni küllőin keresztül látszanak a tárcsák és a tárcsáknak az agya. Na, ezek -mármint az agyak - totál rozsdásak, pedig alig jártam télen vele, most sem sokat(5-600km/hó). Nézegettem más gyártmányú autók tárcsáit, de én rozsdát nem láttam egyiken sem. Erre mi lehet a magyarázat, ha egyáltalán van rá? :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Az enyém nem műszaki probléma, csak esztétikai, de az is lehet, hogy csak nekem. Ősszel lett lecserélve a 4 féktárcsa újra (Delphi). Az alufelni küllőin keresztül látszanak a tárcsák és a tárcsáknak az agya. Na, ezek -mármint az agyak - totál rozsdásak, pedig alig jártam télen vele, most sem sokat(5-600km/hó). Nézegettem más gyártmányú autók tárcsáit, de én rozsdát nem láttam egyiken sem. Erre mi lehet a magyarázat, ha egyáltalán van rá? :confused: A hátsó dob is ugyanígy jár, meg az összes kerékcsapágy... A dobokat már egyszer átfestettem 2.5 éves korában, azóta nem rozsdás... De a kerékcsapágyak... Lehet valami rozsdásodás álló adalék hiányzik az anyagukból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 (edited) On 2012. 06. 29. at 21:55, szürkeastra írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Sziasztok! Tudja valaki, mi a neve a műszerfalon a szélvédő alatti légbeömlő "csíknak"? Kéne szereznem egy másikat, a mostani rögzítőfülei eltörtek a két szélén, de még nem találtam ilyet sehol hi! http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/muszerfal/opel_astra_g_muszerfal_muanyag_1611908261.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 most nézettem 3 hete, minden oké volt még utána is...most jelentkezett... Akkor ott vmi nagy lyuk van ahol elmegy a gáz. Lehet a hűtőt megette a só és most lyukadt át a magasabb nyomásoktól hogy használtad, esetleg vmi tömítés adta meg magát. Akármitől lehet ez. Tuti hogy az általad észlelt tünetek a gázhiány tünetei. Szerintem vidd el vhová ahol értenek hozzá a nyomásmérő megmondja egyből az igazat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Akkor ott vmi nagy lyuk van ahol elmegy a gáz. Lehet a hűtőt megette a só és most lyukadt át a magasabb nyomásoktól hogy használtad, esetleg vmi tömítés adta meg magát. Akármitől lehet ez. Tuti hogy az általad észlelt tünetek a gázhiány tünetei. Szerintem vidd el vhová ahol értenek hozzá a nyomásmérő megmondja egyből az igazat. Köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 A hátsó dob is ugyanígy jár, meg az összes kerékcsapágy... A dobokat már egyszer átfestettem 2.5 éves korában, azóta nem rozsdás... De a kerékcsapágyak... Lehet valami rozsdásodás álló adalék hiányzik az anyagukból? Lehetséges. Pedig tervbe volt véve, hogy letakarítom fémtisztára az összes féknyerget, de így semmi értelme. :( Estleg megoldás lett volna felszerelés előtt valami hőálló lakkal lefújni az agyrészt, már ha van ilyen egyáltalán. Jó, lehet hü....-nek nézni, mindenkinek van a beütése. Nekem ez. (is) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Jó, lehet hü....-nek nézni, mindenkinek van a beütése. Nekem ez. (is) :blink: Ez miez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Ez miez? .... = lyé Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 .... = lyé .... = lyé Azt tudom,de ki néz téged annak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Június30, 2012 Megoszt Elküldve Június30, 2012 Köszönöm. Holnap megprobálom A két szélsőt tudom, a felsőt nem. A rácsok közepén, egészen fent van egy csavar, kb 50 mm mélyen. A legegyszerűbb, ha a felette levő terelőket leveszed, és alatta látni fogod a csavart. A baloldalon, ki kell venni a világításkapcsolót, és alatta van még egy csavar, ami foglya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Azt tudom,de ki néz téged annak? Ja, igazad van, nem kell vele foglalkozni. Nem is téma tovább, nem akarom szétoffolni a topicot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Ja, igazad van, nem kell vele foglalkozni. Nem is téma tovább, nem akarom szétoffolni a topicot. ne is offoljál :) azaz én feladatom :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitu Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Sziasztok! A következő problémám lenne: adott egy 2002 12.havi 1.2-es Z12XE motorkódos G Astra ~150eKm-el. Kb. 1 hónapja vettem az autót magánszemélytől. Vásárlás előtt elvittem szervízbe, ahol kompletten átnézték. Első futóművet kellett kicsit rendbe szedni, ami megtörtént. Valamint a motorra mondták hogy a lánc lassan cserés lesz, úgy hallják. Nem igazán voltam tisztában a költségével, de ez az én hibám. A családban egy "99-es F astra is van, ami szíjas, elég halk, így nem voltam tisztában azzal, hogy egy láncos motornak milyen hangjának kell lennie. Kb. 300km-el ezelőtt lecseréltem az olajat (mobil premium 10w40 talán), ami után azt vettem észre, hogy meleg motornál eléggé diesel-es a hangja. Na ez már bántotta a fülemet... Két szerelőnél jártam azóta. Az egyik egyértelműen lánccserét javasolt, míg a legutóbbinak a hidrotőkék is gyanúsak voltak. Szóval a motornak hidegen nem igazán van csattogó hangja, inkább üzemfokon jelentkezik. Üzemfokon viszont ezres rpm felett normális hangja van. Hétfőn viszem az utóbbi szerelőhöz. Azt mondta szétszedi a motort és akkor többet lát. Ill. ha már szétszedi, cseréltetem a vízpumpát meg az őt hajtó szíjat is. Azt már sejtem hogy nem 10eFt-os nagyságrend lesz ez. Van esetleg ötletetek hogy mire számíthatok, mire figyeljek oda? Új vagyok ezen a fórumon, de olvasgattam már a témában. Videó üzemfokon: https://picasaweb.google.com/105826934878455960563/Astra_20120620?authkey=Gv1sRgCLjg1-m5nL2Tcw , szűrő cserélnél sikerült az olajat kicsit kiönteni, legközelebb már figyelni fogunk erre. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 szerintem :) az nem bele való olaj .. pl GM 5w30 Dexos 2 olaj adjál neki ,vagy bármilyen márkájút aminek van dexos 2 minősítése... ha vezérlés cserés lesz akkor érdemes mindent cserélni ami a vezérlés körbe van (kb 100eft munkadíjjal együtt ) vízpumpából se árt egy kicsit többet áldozni rá ,szóval ne no name legyen :) az kb 25-30e körül kell számolni rá Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitu Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 szerintem :) az nem bele való olaj .. pl GM 5w30 Dexos 2 olaj adjál neki ,vagy bármilyen márkájút aminek van dexos 2 minősítése... ha vezérlés cserés lesz akkor érdemes mindent cserélni ami a vezérlés körbe van (kb 100eft munkadíjjal együtt ) vízpumpából se árt egy kicsit többet áldozni rá ,szóval ne no name legyen :) az kb 25-30e körül kell számolni rá Vízpumpa csere biztosan lesz, mert láttam hogy "könnyezik" kicsit. A szíjat is lecseréltetem ott. Az olajcserét én fogom megcsinálni, mert így biztosan tudom mi kerül bele. Castrol Magnatec 5w40 C3-ra gondoltam, a gyári olaj elég olcsó, félek a minőségétől: http://www.olajshop.hu/opel-gm-5w-30-5-l.html SWAG/FEBI vezérműkészletről mi a véleményetek? Van aki minőséginek tartja, van aki nem... nem ők a gyártói beszállítók is? Fogaskerekeket szétszedés után meglátjuk hogy kell-e cserélni, mert elvileg két csere periódust kellene bírniuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Vízpumpa csere biztosan lesz, mert láttam hogy "könnyezik" kicsit. A szíjat is lecseréltetem ott. Az olajcserét én fogom megcsinálni, mert így biztosan tudom mi kerül bele. Castrol Magnatec 5w40 C3-ra gondoltam, a gyári olaj elég olcsó, félek a minőségétől: http://www.olajshop....-5w-30-5-l.html SWAG/FEBI vezérműkészletről mi a véleményetek? Van aki minőséginek tartja, van aki nem... nem ők a gyártói beszállítók is? Fogaskerekeket szétszedés után meglátjuk hogy kell-e cserélni, mert elvileg két csere periódust kellene bírniuk. az olajkérdést ahogy érzed :) ha jó az insigna opc-be ami 325le, akkor jó neked is :) állítolag swag/febi gyártja a gm készletet , kb 40e egy szett én biztos hogy cserélnék mindent ha már szét van bontva .. lényegtelen melyik alkatrész milyen állapotban van Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 A mai nap tartottunk hazafelé és menet közben mintha leállt volna az autó. Majd rántott egyet-kettőt és mentünk tovább. Ezt még kétszer eljátszotta kb. 10km alatt. Tövig nyomtam a gázpedált és 2-3-másodperc múlva elkapta. A műszerfalon a lámpák nem világítottak, hibaüzenet sincs. Mintha nem kapna üzemanyagot. A motor z14xe. Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitu Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 az olajkérdést ahogy érzed :) ha jó az insigna opc-be ami 325le, akkor jó neked is :) állítolag swag/febi gyártja a gm készletet , kb 40e egy szett én biztos hogy cserélnék mindent ha már szét van bontva .. lényegtelen melyik alkatrész milyen állapotban van egy próbát akkor megér a gm olaj :icon1: unixauto oldalán 2 féle nem teljes lánc szett van, úgy tudom alvázszám alapján különböztetik meg (láncszemek száma nem egyforma). Gondolom ez a komplettnél is így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitu Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 A mai nap tartottunk hazafelé és menet közben mintha leállt volna az autó. Majd rántott egyet-kettőt és mentünk tovább. Ezt még kétszer eljátszotta kb. 10km alatt. Tövig nyomtam a gázpedált és 2-3-másodperc múlva elkapta. A műszerfalon a lámpák nem világítottak, hibaüzenet sincs. Mintha nem kapna üzemanyagot. A motor z14xe. Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat. Elsőre én is az üzemanyagellátó rendszerre tippelnék: pl. benzinszűrő vagy szivattyú. Másodsorban pedig a gyújtásrendszert vizsgálnám át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 Elsőre én is az üzemanyagellátó rendszerre tippelnék: pl. benzinszűrő vagy szivattyú. Másodsorban pedig a gyújtásrendszert vizsgálnám át. 2 hónapja volt cserélve trafó és üza. szűrő. Azért köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Július1, 2012 Megoszt Elküldve Július1, 2012 2 hónapja volt cserélve trafó és üza. szűrő. Azért köszi! Szia! Nekem is volt hasonló problémám, még alapjárat sem volt mindig és leállt néha ford. szám függetlenül. A pillangó szelep körül is nézz szét. Nekem 1 fémdarab akadályozta a rendes mozgásban. (mi is gyújtás és üa. ellátási gondra tippeltünk először) Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 egy próbát akkor megér a gm olaj :icon1: unixauto oldalán 2 féle nem teljes lánc szett van, úgy tudom alvázszám alapján különböztetik meg (láncszemek száma nem egyforma). Gondolom ez a komplettnél is így van. csak egyfajta szett van ez:6606022 http://opelcentrum.hu/aruhaz/motor/vezerles-keszletek/vezermulanc-keszlet-10-12-14-lancos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitu Elküldve Július2, 2012 Megoszt Elküldve Július2, 2012 csak egyfajta szett van ez:6606022 http://opelcentrum.h...10-12-14-lancos Közben szétszedte a szerelő a motort. Mondta, hogy a lánc nagyon meg van nyúlva (bele is vert ott valamibe, csak már nem emlékszem mit mondott), szóval valószínű nem hidrotőke lesz ez. Köszi a linket! Szerintem rendelem a swag/febi készletet, mert a gyárit lehúzásnak érzem, ill. a márkaszervíznek biztos jobban jönnek azok az árak... Erős a gyanúm hogy szépen vissza volt a km óra tekergetve, mert az sem biztos hogy ez a gyári lánc... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts