Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Még olyat mondott valaki szervízes nekem, lehetséges a csörgés attól, hogy kikoptak a hajtókarnál a csapágyak!

Ez lehetséges? és meg lehet nézni valahogy?

Az kopogna, nem csörögne...azt is főleg meleg motornál, s a fordulattal megegyező ütemben. Hallgattasd már meg egy szerelővel, az nem kerül semmibe, s Te is megnyugszol.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy G Astránk ('99 X16XEL Automata) Az a hibajelenségünk hogy menet közben egy bizonyos kilóméter megtétele után (változó) kigyullad a motorhiba jelző és akkor gyorsításkor elkezd rángatni és erőtlen lesz. A szerelőm azt mondta hogy valószínűleg motorelektronika vezérlőt kell cserélni, a műszeres vizsgálatnál azt írta ki a gép hogy a 2. és 3. hengernél gyújtás hiba van, de mivel nem állandó és új ezért a gyújtótrafóhíd kilőve. Volt már másnak is ilyen problémája? Esetleg javítani lehet a motorelektronika vezérlőt vagy csak cserélni lehet ha hibás?

Válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Az kopogna, nem csörögne...azt is főleg meleg motornál, s a fordulattal megegyező ütemben. Hallgattasd már meg egy szerelővel, az nem kerül semmibe, s Te is megnyugszol.

Itt sajnos Veszprém környékén a márka szervizekről nincs jó tapasztalat csak a lehúzás megy mindig! De majd most teszek megint egy próbát.

Link to comment
Megosztás:

Az olajbetöltömnél is szivárog az olaj, rendeltem is bele új O gyűrűt.

Ennek is új cikkszáma van, mint a kartelgáz csövekenek. lehet hogy rájöttek, hogy nem valami jó az a beszállító sem...

A gumis dolgokat nem igazán találták sajnos el, kíváncsian várom mi lesz a következő ami megadja magát.

(eddig a 2 kartelgázcső, az olajbetöltő gumi, és a szűrőház tömítése szállt el, az utóbbit nem cseréltettem, mert enyhén szólva is húzós)

És érdekes, hogy a japán gépeken hiába 10+ éves semmi ilyen gond nincs. Japán motorjaimmal ilyen sosem volt, hogy valami is megadta volna magát, pedig volt 14 éves motorom is...

Link to comment
Megosztás:

vegyél totyót :) ,és majd meglepődsz mennyire kaki ;)

jah és mindezt horror áron és horror alkatrész áron :blush:

Én a motorkerékpárhoz képest írtam. Japán autó= horror alaktrészár, ezt tudom, és anno azért nem vettem corollát, hanem éppen az 'akciós' új astrát.

Csak ezeken az ócska gumialkatrészeken vagyok kiakadva...

Link to comment
Megosztás:

Ma véletlen 1-be hagytam a gépsárkányt és úgy indítóztam rá! Lehet ez igazolja, hogy a lánc illetve a feszítő a ludas mert ahogy rá indítottam persze nem indult el csak megmozdult , aztán korrigáltam ezt a dolgot , láss csodát akkor már nem csörgött. létezhet ez? Gondolom ott már egy kicsit ráfeszített a láncra és azért nem csörgött.

Link to comment
Megosztás:

Ma véletlen 1-be hagytam a gépsárkányt és úgy indítóztam rá! Lehet ez igazolja, hogy a lánc illetve a feszítő a ludas mert ahogy rá indítottam persze nem indult el csak megmozdult , aztán korrigáltam ezt a dolgot , láss csodát akkor már nem csörgött. létezhet ez? Gondolom ott már egy kicsit ráfeszített a láncra és azért nem csörgött.

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Link to comment
Megosztás:

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Mi a gond?

Link to comment
Megosztás:

Napok óta hallok a bal első kerék felől némi fémes hangot. Szerelő kolléga ma megnézte, takarított, zsírzott. Idáig rendben van. Ami zavar, hogy a belső fáktárcsa oldalban szabályos vályatok vannak, hasonlóan a hozzá tartozó betéten is. A vasban 30ekm van, ennek nagy része városi forgalom. Létezne, hogy ennyit bír a gyári fék? Szerinte ősszel csinálni kellene egy tárcsa felszabályozást és betét cserét, mielőtt jobban megeszi a betét a tárcsát. Vélemény? Gyári helyett milyen kombót vegyek majd, ha úgy adódik?

Keresztanyáméknak picaso-juk van, most volt első tárcsa és betét cserén. Egyszer jön egy telefon tőlük 1óra mulva kerti parti náluk menjünk. Rá 30perc múlva ujra hívnak, hogy mennem kell értük mert a féknyereg le esett nekik, és beszorult. Amikor odaértem már egy szaki nézte nekik. A felső csavar esett ki és megszorult a nyereg a felnin. Szaki másik csavar ki, elvisz, egy csináltal visszajön. Összerak minden ok. Majd keresztapám mondja neki, ugyan nézzen már rá a másikra is. Ott is a felső volt laza. Másnap vissza a szakihoz aki cserélte az egészet, síri csend volt részükről.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok˘!

olyan kérdédem lenne,hogy 1125-ös hibakóddal találkoztatokmár?

töltönyomás,mágnesszelep hiba,ez idáig oké,de mit jelent.

a lényeg az adagolo nemnyom üzemanyagot.

2001-es g astra y1,7dt,isuzu motoros a verda.

üdy.j.zsolt

Ez a szelep nem véletlenül a turbóval függ össze?

Link to comment
Megosztás:

Ez a szelep nem véletlenül a turbóval függ össze?

szia! hát ez jókérdés .lehet,hogy a turbófelé kellene keresni a hibát?

csak az az érdekes,hogy az adagoló nemnyom gázolajat.(lehet,hogy összefügés van köztük?)

utoljára amikor beindult egy kicsit nagyon füstölt,meg alapjárat is alig volt 300-400.

persze leis ált meg rángatott a motor gázadásra nem reagált.

adagoló vezérlöben nincsenek kiolvadva lábak.

pár dolgot már kiprobáltam de semmi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában az autó az első induláskor mikor elérné a ford.szám a normális értéket a motor minha néha egy pill.ra leállna,

rándul egyet.Haladva miután a víz eléri az üzemi hőfokot leállok kb 15-20 percre,újrainduláskor 1 ben nehezen mozdul,lefulladásra

hajlamos!... 2 ből 3 ba váltáskor kb 2000- 2500 ford.számig erőtlen és mintha fulladna ,furcsa hangot hallat.Nagyobb sebességnél

minden normálisnak tűnik...mi lehet a probléma?

...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában az autó az első induláskor mikor elérné a ford.szám a normális értéket a motor minha néha egy pill.ra leállna,

rándul egyet.Haladva miután a víz eléri az üzemi hőfokot leállok kb 15-20 percre,újrainduláskor 1 ben nehezen mozdul,lefulladásra

hajlamos!... 2 ből 3 ba váltáskor kb 2000- 2500 ford.számig erőtlen és mintha fulladna ,furcsa hangot hallat.Nagyobb sebességnél

minden normálisnak tűnik...mi lehet a probléma?

...

Nincs hibakód/hibajelzés?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok segíteni, a klimát bekapcsolom és nem hűt illetve fura sustorgó sistergő hangot hallat...Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszi!

Hali! Van klímás topic úgyhogy ezt ott kéne. De ha már itt akkor gyorsan válaszolok. Ez tipikusan gázhiányra utaló hibajelenség. Kérdés hogy ez szépen lassan lett ilyen vagy egyik napról a másikra. Mert ha lassú folyamat, akkor lehet természetes viszont ha gyorsan történt akkor lehet vmi lyukadás is. Mindenképpen ahová viszed nyomattasd meg hogy kiderüljön hogy gáztömör-e. Meg kérjél bele UV olajat is azt ha lyukas megmutatja hol van a lyuk.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.