rozsav Elküldve Június22, 2012 Elküldve Június22, 2012 Még olyat mondott valaki szervízes nekem, lehetséges a csörgés attól, hogy kikoptak a hajtókarnál a csapágyak! Ez lehetséges? és meg lehet nézni valahogy? Az kopogna, nem csörögne...azt is főleg meleg motornál, s a fordulattal megegyező ütemben. Hallgattasd már meg egy szerelővel, az nem kerül semmibe, s Te is megnyugszol.
tothi_87 Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 Sziasztok! Van egy G Astránk ('99 X16XEL Automata) Az a hibajelenségünk hogy menet közben egy bizonyos kilóméter megtétele után (változó) kigyullad a motorhiba jelző és akkor gyorsításkor elkezd rángatni és erőtlen lesz. A szerelőm azt mondta hogy valószínűleg motorelektronika vezérlőt kell cserélni, a műszeres vizsgálatnál azt írta ki a gép hogy a 2. és 3. hengernél gyújtás hiba van, de mivel nem állandó és új ezért a gyújtótrafóhíd kilőve. Volt már másnak is ilyen problémája? Esetleg javítani lehet a motorelektronika vezérlőt vagy csak cserélni lehet ha hibás? Válaszokat előre is köszönöm.
gyalázó Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 Az kopogna, nem csörögne...azt is főleg meleg motornál, s a fordulattal megegyező ütemben. Hallgattasd már meg egy szerelővel, az nem kerül semmibe, s Te is megnyugszol. Itt sajnos Veszprém környékén a márka szervizekről nincs jó tapasztalat csak a lehúzás megy mindig! De majd most teszek megint egy próbát.
imy Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 Az olajbetöltömnél is szivárog az olaj, rendeltem is bele új O gyűrűt. Ennek is új cikkszáma van, mint a kartelgáz csövekenek. lehet hogy rájöttek, hogy nem valami jó az a beszállító sem... A gumis dolgokat nem igazán találták sajnos el, kíváncsian várom mi lesz a következő ami megadja magát. (eddig a 2 kartelgázcső, az olajbetöltő gumi, és a szűrőház tömítése szállt el, az utóbbit nem cseréltettem, mert enyhén szólva is húzós) És érdekes, hogy a japán gépeken hiába 10+ éves semmi ilyen gond nincs. Japán motorjaimmal ilyen sosem volt, hogy valami is megadta volna magát, pedig volt 14 éves motorom is...
Mc-elek Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 vegyél totyót :) ,és majd meglepődsz mennyire kaki ;) jah és mindezt horror áron és horror alkatrész áron :blush:
gergolabs Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 vegyél totyót :) ,és majd meglepődsz mennyire kaki ;) jah és mindezt horror áron és horror alkatrész áron :blush: Neked már volt?
imy Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 vegyél totyót :) ,és majd meglepődsz mennyire kaki ;) jah és mindezt horror áron és horror alkatrész áron :blush: Én a motorkerékpárhoz képest írtam. Japán autó= horror alaktrészár, ezt tudom, és anno azért nem vettem corollát, hanem éppen az 'akciós' új astrát. Csak ezeken az ócska gumialkatrészeken vagyok kiakadva...
gyalázó Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 Ma véletlen 1-be hagytam a gépsárkányt és úgy indítóztam rá! Lehet ez igazolja, hogy a lánc illetve a feszítő a ludas mert ahogy rá indítottam persze nem indult el csak megmozdult , aztán korrigáltam ezt a dolgot , láss csodát akkor már nem csörgött. létezhet ez? Gondolom ott már egy kicsit ráfeszített a láncra és azért nem csörgött.
Mc-elek Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 Neked már volt? 4et szervizelek ...(2 diesel, 1 benzin/gáz, 1 benzin/elektromos ;) ) és nagy csalódás... ez az én véleményem :) egyébként nincs vele semmi bajom... csak nem értem azt a nagy hírverést neki.. igen a régi modellek sokkal jobb minőségűek voltak.
uhuhu Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 Ma véletlen 1-be hagytam a gépsárkányt és úgy indítóztam rá! Lehet ez igazolja, hogy a lánc illetve a feszítő a ludas mert ahogy rá indítottam persze nem indult el csak megmozdult , aztán korrigáltam ezt a dolgot , láss csodát akkor már nem csörgött. létezhet ez? Gondolom ott már egy kicsit ráfeszített a láncra és azért nem csörgött. áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
gyalázó Elküldve Június23, 2012 Elküldve Június23, 2012 áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá Mi a gond?
gezoli Elküldve Június24, 2012 Elküldve Június24, 2012 Mi a gond? Én mindig 1-esben hagyom, de indítózásnál kinyomom a kuplungot! Pedig az Alföldön lakom! :omg:
gyalázó Elküldve Június24, 2012 Elküldve Június24, 2012 Totál véletlen volt!!! Jó leányzó elterelte a figyelmem! :goofy: Én mindig 1-esben hagyom, de indítózásnál kinyomom a kuplungot! Pedig az Alföldön lakom! :omg: Totál véletlen volt!!! Jó leányzó elterelte a figyelmem! :goofy: Ja és nem vagyok etnikumi !grgr
palicska Elküldve Június24, 2012 Elküldve Június24, 2012 Napok óta hallok a bal első kerék felől némi fémes hangot. Szerelő kolléga ma megnézte, takarított, zsírzott. Idáig rendben van. Ami zavar, hogy a belső fáktárcsa oldalban szabályos vályatok vannak, hasonlóan a hozzá tartozó betéten is. A vasban 30ekm van, ennek nagy része városi forgalom. Létezne, hogy ennyit bír a gyári fék? Szerinte ősszel csinálni kellene egy tárcsa felszabályozást és betét cserét, mielőtt jobban megeszi a betét a tárcsát. Vélemény? Gyári helyett milyen kombót vegyek majd, ha úgy adódik? Keresztanyáméknak picaso-juk van, most volt első tárcsa és betét cserén. Egyszer jön egy telefon tőlük 1óra mulva kerti parti náluk menjünk. Rá 30perc múlva ujra hívnak, hogy mennem kell értük mert a féknyereg le esett nekik, és beszorult. Amikor odaértem már egy szaki nézte nekik. A felső csavar esett ki és megszorult a nyereg a felnin. Szaki másik csavar ki, elvisz, egy csináltal visszajön. Összerak minden ok. Majd keresztapám mondja neki, ugyan nézzen már rá a másikra is. Ott is a felső volt laza. Másnap vissza a szakihoz aki cserélte az egészet, síri csend volt részükről.
zsorzsi Elküldve Június25, 2012 Elküldve Június25, 2012 sziasztok˘! olyan kérdédem lenne,hogy 1125-ös hibakóddal találkoztatokmár? töltönyomás,mágnesszelep hiba,ez idáig oké,de mit jelent. a lényeg az adagolo nemnyom üzemanyagot. 2001-es g astra y1,7dt,isuzu motoros a verda. üdy.j.zsolt
_Robi_ Elküldve Június25, 2012 Elküldve Június25, 2012 sziasztok˘! olyan kérdédem lenne,hogy 1125-ös hibakóddal találkoztatokmár? töltönyomás,mágnesszelep hiba,ez idáig oké,de mit jelent. a lényeg az adagolo nemnyom üzemanyagot. 2001-es g astra y1,7dt,isuzu motoros a verda. üdy.j.zsolt Ez a szelep nem véletlenül a turbóval függ össze?
zsorzsi Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 Ez a szelep nem véletlenül a turbóval függ össze? szia! hát ez jókérdés .lehet,hogy a turbófelé kellene keresni a hibát? csak az az érdekes,hogy az adagoló nemnyom gázolajat.(lehet,hogy összefügés van köztük?) utoljára amikor beindult egy kicsit nagyon füstölt,meg alapjárat is alig volt 300-400. persze leis ált meg rángatott a motor gázadásra nem reagált. adagoló vezérlöben nincsenek kiolvadva lábak. pár dolgot már kiprobáltam de semmi.
bzsoltee Elküldve Június28, 2012 Elküldve Június28, 2012 Sziasztok! Tudja valaki, mi a neve a műszerfalon a szélvédő alatti légbeömlő "csíknak"? Kéne szereznem egy másikat, a mostani rögzítőfülei eltörtek a két szélén, de még nem találtam ilyet sehol
Virgo Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 Sziasztok! Mostanában az autó az első induláskor mikor elérné a ford.szám a normális értéket a motor minha néha egy pill.ra leállna, rándul egyet.Haladva miután a víz eléri az üzemi hőfokot leállok kb 15-20 percre,újrainduláskor 1 ben nehezen mozdul,lefulladásra hajlamos!... 2 ből 3 ba váltáskor kb 2000- 2500 ford.számig erőtlen és mintha fulladna ,furcsa hangot hallat.Nagyobb sebességnél minden normálisnak tűnik...mi lehet a probléma? ...
tgabika76 Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 A betűid. Azok a probléma. Alig látni őket 1600x900-as felbontásnál is, hát még nagyobbal. :D
imy Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 Sziasztok! Mostanában az autó az első induláskor mikor elérné a ford.szám a normális értéket a motor minha néha egy pill.ra leállna, rándul egyet.Haladva miután a víz eléri az üzemi hőfokot leállok kb 15-20 percre,újrainduláskor 1 ben nehezen mozdul,lefulladásra hajlamos!... 2 ből 3 ba váltáskor kb 2000- 2500 ford.számig erőtlen és mintha fulladna ,furcsa hangot hallat.Nagyobb sebességnél minden normálisnak tűnik...mi lehet a probléma? ... Nincs hibakód/hibajelzés?
Virgo Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 Nincs hibakód/hibajelzés? Fura,de nincs!...eddig csak egyszer jelzett,mikor az egyik gyertyám kiéget,csere után megoldódott ...
peter... Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 Sziasztok! Tudnátok segíteni, a klimát bekapcsolom és nem hűt illetve fura sustorgó sistergő hangot hallat...Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszi!
_Robi_ Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 Sziasztok! Tudnátok segíteni, a klimát bekapcsolom és nem hűt illetve fura sustorgó sistergő hangot hallat...Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszi! Hali! Van klímás topic úgyhogy ezt ott kéne. De ha már itt akkor gyorsan válaszolok. Ez tipikusan gázhiányra utaló hibajelenség. Kérdés hogy ez szépen lassan lett ilyen vagy egyik napról a másikra. Mert ha lassú folyamat, akkor lehet természetes viszont ha gyorsan történt akkor lehet vmi lyukadás is. Mindenképpen ahová viszed nyomattasd meg hogy kiderüljön hogy gáztömör-e. Meg kérjél bele UV olajat is azt ha lyukas megmutatja hol van a lyuk.
peter... Elküldve Június29, 2012 Elküldve Június29, 2012 most nézettem 3 hete, minden oké volt még utána is...most jelentkezett...
Recommended Posts