Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem jó, ez maga az öv.

Az övfeszítőpatron a másik (bekötési) oldalon van, és csak a csattal együtt megvásárolható. Az új árát írtam fentebb.

valóban övfeszítőt ír :)

de azt hogy veszi észre hogy nem jó??

na majd megírja melyikre gondol :)

Elküldve

de azt hogy veszi észre hogy nem jó??

Mondjuk kiiugrott a csatból az a kis műanyag nyelv ami jelzi hogy elműködött korábban?

Igaz ami igaz, én a pirotechnikai övfeszítőre gondoltam, te meg arra a rugóra ami a biztonsági öv feszességét szabályozza üzemszerű körülmények között. Ahhoz valóban az kell amit te linkeltél.

Elküldve

Mondjuk kiiugrott a csatból az a kis műanyag nyelv ami jelzi hogy elműködött korábban?

Igaz ami igaz, én a pirotechnikai övfeszítőre gondoltam, te meg arra a rugóra ami a biztonsági öv feszességét szabályozza üzemszerű körülmények között. Ahhoz valóban az kell amit te linkeltél.

majd megírja melyik kell neki :)

most már tud minden számot :)

a lényeg,lehet bontott mert az új horror :)

Elküldve

Még olyan kérésem lehetne, hogy valami rajz a szereléshez? beállításokhoz?ill a vezérléshez.

Előre is köszönöm!!

ebben nem tudok segíteni ..

célszerű vezérlésrögzítőt használni ...

Elküldve

EGR szelep gyanús :)

először takarítás

ha nem segít akkor csere vagy lefalazásze

Hali ! Az EGR tisztítva volt már . A rávezető cső belseje eléggé olajsaras és így vékonyabb a keresztmetszete ,az is probléma lehet ! A leblindelés nem okoz valami károsodást a motorban ?

Elküldve

Hali ! Az EGR tisztítva volt már . A rávezető cső belseje eléggé olajsaras és így vékonyabb a keresztmetszete ,az is probléma lehet ! A leblindelés nem okoz valami károsodást a motorban ?

tudomásom szerint bajt idáig nem okozott senkinek :)

érdemes a csövet is kitakarítani..

más ötletem nincs

Elküldve

s.o.s.

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1.2-es G astrám, 8 hónappal ezelőtt leégett az önindítóm, akkor kicserélték az önindítót+a gyújtás kapcsolót is (azt mondták ez opel betegség)

Eltelt 7 hónap és az autó néha ( kb. napi egyszer esetleg kétszer ) amikor indítóztam a motor beröffenése után még lehetett hallani olyasmi hangot mintha valami pörögne (kb. 3-4 másodpercig ) ,néha-néha meg indítózáskor úgy indul mintha sok üzemanyagot kapna a motor, nem röffenik be egyből ( nem tudom jó szó-e rá, erőtlenül de elindul a motor ) ez a probléma ritkábban jelentkezik mint az előző.

A szerelő azt mondta hogy önindító ( bendix ) miatt van ez a hang, fel lehet újítani, de jobban járnék egy újjal. Vettem rá egy új bosch önindítót és a legszebb az egészben, hogy még mindig ugyanúgy adja néha ezt a hangot, úgyhogy egyértelmű.hogy nem önindító hiba miatt van.A szerelő megnézte a fogaskoszorút, azt mondta tökéletes.

Hát itt most megállt a tudomány, nekem meg van két jó önindítóm. Már 120.000 ft-nál járok, de a gond még nem oldódott meg. Ha valaki tudna segíteni, megköszönném.

Ja és ha valakinek kellene, akkor van egy eladó önindító.

Elküldve

Fékpad!? :w00t: Az emelővel megemeled és kézzel megforgatod! :P

Csak azért gondoltam a fékpadot,mert ha a féknyereg dugattyúja rossz,akkor talán más fékhatást mér a rendszer (gondolom én,persze mindez a gondolat annak függvényében született meg a pici agyamban,hogy sajna teljesen alfabéta vagyok az ilyen dolgokhoz.. :) )

De megpróbálom az általad leírt műveletet.

Még egyszer köszönöm a segítséget és az infót!

Elküldve

Sziasztok

valaki tudna segíteni abban hogy a trafósort hogyan lehet bemérni,hogy tényleg az a arossz-e az autóban?

Illetve,hogy a VELUX márkájú német utángyártott trafó mennyire megbízható az is 1 év garis

Válaszotok előre is köszönöm.

Elküldve

Sziasztok

valaki tudna segíteni abban hogy a trafósort hogyan lehet bemérni,hogy tényleg az a arossz-e az autóban?

Illetve,hogy a VELUX márkájú német utángyártott trafó mennyire megbízható az is 1 év garis

Válaszotok előre is köszönöm.

GM vagy delphi ,mással nem érdemes próbálkozni

Kimérni talán oszcival lehet...

Elküldve

Nagyon laikus kérdésem lenne a nálam sokkal többet tudó urakhoz:

egyre hangosabban nyekereg-nyüszög (szerintem) az ékszíj. Hétfőn viszem egyéb okok miatt (is) a szervízbe, de addig is parázok. Ugye, lehet vele így járni? Még lámább kérdésem: klímázni is merjek?

Elküldve

2007-es 1.4 twinport kombi,taxi!Ma volt meg a 325.000 km!Egy kézifékbowden csere történt mert megy vizsgára!Meg sajna a eltörtek a kis rudacskák a szívótorokban,ezért ezt is cserélni kell mert nem az igazi,de 30.000ft-ért hoztak egy szinte újat,azt mondták jobb lesz mint új korában mert le van kormolódva az egész szívórész!Ja meg a múlt héten kicseréltettem a GYÁRI vízpumpát mert picit eresztett!A vezérműláncom is gyári és semmi hangja nincs,mondjuk ezen sokan csodálkoznak,szerintem a 15.000km-kénti olajcsere miatt,meg hát az enyém azért ritkán megy hidegen bár rengeteg az indítás!A futóműben is minden a gyári kivéve a kutyacsontokat!Soha sem állt meg,hibát nem jelzett!Nagyon szeretem,még mindig stabil és halk,sokan azt hiszik 80 ezer van benne,pedig a taxis élet elég megeröltető!Gondoltam megírom mert sokan fikázzák ezeket a motorokat,és magát a típust!Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként,sőt legutobb még egy avensit is,igaz az diesel volt!Ez meg megy megy és megy és jelzem nálam 6-6,5-et eszik!Ha gyártanák kicsit több extrával megint vennék egyet!

Elküldve

Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként

Én elhiszem, hogy meg vagy elégedve az autóval, de ha ez a 100 000 kilóméterenkénti hengerfejezés igaz lenne, akkor már rég tönkrement volna a VW konszern...
Elküldve

2007-es 1.4 twinport kombi,taxi!Ma volt meg a 325.000 km!Egy kézifékbowden csere történt mert megy vizsgára!Meg sajna a eltörtek a kis rudacskák a szívótorokban,ezért ezt is cserélni kell mert nem az igazi,de 30.000ft-ért hoztak egy szinte újat,azt mondták jobb lesz mint új korában mert le van kormolódva az egész szívórész!Ja meg a múlt héten kicseréltettem a GYÁRI vízpumpát mert picit eresztett!A vezérműláncom is gyári és semmi hangja nincs,mondjuk ezen sokan csodálkoznak,szerintem a 15.000km-kénti olajcsere miatt,meg hát az enyém azért ritkán megy hidegen bár rengeteg az indítás!A futóműben is minden a gyári kivéve a kutyacsontokat!Soha sem állt meg,hibát nem jelzett!Nagyon szeretem,még mindig stabil és halk,sokan azt hiszik 80 ezer van benne,pedig a taxis élet elég megeröltető!Gondoltam megírom mert sokan fikázzák ezeket a motorokat,és magát a típust!Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként,sőt legutobb még egy avensit is,igaz az diesel volt!Ez meg megy megy és megy és jelzem nálam 6-6,5-et eszik!Ha gyártanák kicsit több extrával megint vennék egyet!

egy nagy LIKE :icon13:

utoljára amikor írtál akkor még csak (talán) 255ekm volt benne :blush:

Elküldve

Sziasztok!

Valszeg cserélni kell a komplett olajszűrőházamat :( Szeretnék tőletek egy cikszámot kérni hogy utána tudjak érdeklődni! A válaszokért előre is thx!

Astra G 1.4 twinport motorszám: z14xep19hm8

Elküldve

Én elhiszem, hogy meg vagy elÉgedve az autóval, de ha ez a 100 000 kilómÉterenkÉnti hengerfejezÉs igaz lenne, akkor már rÉg tönkrement volna a VW konszern...

A taxiüzem meg a hétköznapi használat között azért van ám különbség... ;)

Elküldve

A taxiüzem meg a hétköznapi használat között azért van ám különbség... ;)

Az igaz, de akkor se hiszem el, hogy minden VW hengerfejes lesz 100 000 kilóméterenként...
Elküldve

Köszönöm a tegnapi övfeszítőpatronos kérdésemre adott válaszokat:Elek,Gabika és Ákos.Bontott lesz akkor

beépítve gazdasági okok miatt! :icon1:

Elküldve

Sziasztok!

Valszeg cserélni kell a komplett olajszűrőházamat :( Szeretnék tőletek egy cikszámot kérni hogy utána tudjak érdeklődni! A válaszokért előre is thx!

Astra G 1.4 twinport motorszám: z14xep19hm8

Mi lett vele a probléma?

Elküldve

2007-es 1.4 twinport kombi,taxi!Ma volt meg a 325.000 km!Egy kézifékbowden csere történt mert megy vizsgára!Meg sajna a eltörtek a kis rudacskák a szívótorokban,ezért ezt is cserélni kell mert nem az igazi,de 30.000ft-ért hoztak egy szinte újat,azt mondták jobb lesz mint új korában mert le van kormolódva az egész szívórész!Ja meg a múlt héten kicseréltettem a GYÁRI vízpumpát mert picit eresztett!A vezérműláncom is gyári és semmi hangja nincs,mondjuk ezen sokan csodálkoznak,szerintem a 15.000km-kénti olajcsere miatt,meg hát az enyém azért ritkán megy hidegen bár rengeteg az indítás!A futóműben is minden a gyári kivéve a kutyacsontokat!Soha sem állt meg,hibát nem jelzett!Nagyon szeretem,még mindig stabil és halk,sokan azt hiszik 80 ezer van benne,pedig a taxis élet elég megeröltető!Gondoltam megírom mert sokan fikázzák ezeket a motorokat,és magát a típust!Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként,sőt legutobb még egy avensit is,igaz az diesel volt!Ez meg megy megy és megy és jelzem nálam 6-6,5-et eszik!Ha gyártanák kicsit több extrával megint vennék egyet!

Akkor Elek elmélete megcáfolva. Többet kibír, és olcsó.

442448.jpg

Elküldve

Akkor Elek elmélete megcáfolva. Többet kibír, és olcsó.

ha vissza olvasol ...

akkor fogod látni hogy kb 250ekm jelentkezett neki a twp probléma

már akkor is írta hogy sikerült jó áron ,jó állapotút venni ;)

de valójában tök mindegy...

Elküldve

Köszönöm a tegnapi övfeszítőpatronos kérdésemre adott válaszokat:Elek,Gabika és Ákos.Bontott lesz akkor

beépítve gazdasági okok miatt! :icon1:

de melyik kell ??? :)

úúúúgy izgulok :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.