tgabika76 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Gabi azt rakta be amibe bedugod .. Mert az az övfeszítő (EPC szerint is). Amit te linkeltél az maga az öv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Nem jó, ez maga az öv. Az övfeszítőpatron a másik (bekötési) oldalon van, és csak a csattal együtt megvásárolható. Az új árát írtam fentebb. valóban övfeszítőt ír :) de azt hogy veszi észre hogy nem jó?? na majd megírja melyikre gondol :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 de azt hogy veszi észre hogy nem jó?? Mondjuk kiiugrott a csatból az a kis műanyag nyelv ami jelzi hogy elműködött korábban? Igaz ami igaz, én a pirotechnikai övfeszítőre gondoltam, te meg arra a rugóra ami a biztonsági öv feszességét szabályozza üzemszerű körülmények között. Ahhoz valóban az kell amit te linkeltél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Mondjuk kiiugrott a csatból az a kis műanyag nyelv ami jelzi hogy elműködött korábban? Igaz ami igaz, én a pirotechnikai övfeszítőre gondoltam, te meg arra a rugóra ami a biztonsági öv feszességét szabályozza üzemszerű körülmények között. Ahhoz valóban az kell amit te linkeltél. majd megírja melyik kell neki :) most már tud minden számot :) a lényeg,lehet bontott mert az új horror :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Még olyan kérésem lehetne, hogy valami rajz a szereléshez? beállításokhoz?ill a vezérléshez. Előre is köszönöm!! ebben nem tudok segíteni .. célszerű vezérlésrögzítőt használni ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter209 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 EGR szelep gyanús :) először takarítás ha nem segít akkor csere vagy lefalazásze Hali ! Az EGR tisztítva volt már . A rávezető cső belseje eléggé olajsaras és így vékonyabb a keresztmetszete ,az is probléma lehet ! A leblindelés nem okoz valami károsodást a motorban ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Hali ! Az EGR tisztítva volt már . A rávezető cső belseje eléggé olajsaras és így vékonyabb a keresztmetszete ,az is probléma lehet ! A leblindelés nem okoz valami károsodást a motorban ? tudomásom szerint bajt idáig nem okozott senkinek :) érdemes a csövet is kitakarítani.. más ötletem nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pettya Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 s.o.s. Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1.2-es G astrám, 8 hónappal ezelőtt leégett az önindítóm, akkor kicserélték az önindítót+a gyújtás kapcsolót is (azt mondták ez opel betegség) Eltelt 7 hónap és az autó néha ( kb. napi egyszer esetleg kétszer ) amikor indítóztam a motor beröffenése után még lehetett hallani olyasmi hangot mintha valami pörögne (kb. 3-4 másodpercig ) ,néha-néha meg indítózáskor úgy indul mintha sok üzemanyagot kapna a motor, nem röffenik be egyből ( nem tudom jó szó-e rá, erőtlenül de elindul a motor ) ez a probléma ritkábban jelentkezik mint az előző. A szerelő azt mondta hogy önindító ( bendix ) miatt van ez a hang, fel lehet újítani, de jobban járnék egy újjal. Vettem rá egy új bosch önindítót és a legszebb az egészben, hogy még mindig ugyanúgy adja néha ezt a hangot, úgyhogy egyértelmű.hogy nem önindító hiba miatt van.A szerelő megnézte a fogaskoszorút, azt mondta tökéletes. Hát itt most megállt a tudomány, nekem meg van két jó önindítóm. Már 120.000 ft-nál járok, de a gond még nem oldódott meg. Ha valaki tudna segíteni, megköszönném. Ja és ha valakinek kellene, akkor van egy eladó önindító. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Fékpad!? :w00t: Az emelővel megemeled és kézzel megforgatod! :P Csak azért gondoltam a fékpadot,mert ha a féknyereg dugattyúja rossz,akkor talán más fékhatást mér a rendszer (gondolom én,persze mindez a gondolat annak függvényében született meg a pici agyamban,hogy sajna teljesen alfabéta vagyok az ilyen dolgokhoz.. :) ) De megpróbálom az általad leírt műveletet. Még egyszer köszönöm a segítséget és az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Sziasztok valaki tudna segíteni abban hogy a trafósort hogyan lehet bemérni,hogy tényleg az a arossz-e az autóban? Illetve,hogy a VELUX márkájú német utángyártott trafó mennyire megbízható az is 1 év garis Válaszotok előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Sziasztok valaki tudna segíteni abban hogy a trafósort hogyan lehet bemérni,hogy tényleg az a arossz-e az autóban? Illetve,hogy a VELUX márkájú német utángyártott trafó mennyire megbízható az is 1 év garis Válaszotok előre is köszönöm. GM vagy delphi ,mással nem érdemes próbálkozni Kimérni talán oszcival lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Nagyon laikus kérdésem lenne a nálam sokkal többet tudó urakhoz: egyre hangosabban nyekereg-nyüszög (szerintem) az ékszíj. Hétfőn viszem egyéb okok miatt (is) a szervízbe, de addig is parázok. Ugye, lehet vele így járni? Még lámább kérdésem: klímázni is merjek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krinci Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 2007-es 1.4 twinport kombi,taxi!Ma volt meg a 325.000 km!Egy kézifékbowden csere történt mert megy vizsgára!Meg sajna a eltörtek a kis rudacskák a szívótorokban,ezért ezt is cserélni kell mert nem az igazi,de 30.000ft-ért hoztak egy szinte újat,azt mondták jobb lesz mint új korában mert le van kormolódva az egész szívórész!Ja meg a múlt héten kicseréltettem a GYÁRI vízpumpát mert picit eresztett!A vezérműláncom is gyári és semmi hangja nincs,mondjuk ezen sokan csodálkoznak,szerintem a 15.000km-kénti olajcsere miatt,meg hát az enyém azért ritkán megy hidegen bár rengeteg az indítás!A futóműben is minden a gyári kivéve a kutyacsontokat!Soha sem állt meg,hibát nem jelzett!Nagyon szeretem,még mindig stabil és halk,sokan azt hiszik 80 ezer van benne,pedig a taxis élet elég megeröltető!Gondoltam megírom mert sokan fikázzák ezeket a motorokat,és magát a típust!Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként,sőt legutobb még egy avensit is,igaz az diesel volt!Ez meg megy megy és megy és jelzem nálam 6-6,5-et eszik!Ha gyártanák kicsit több extrával megint vennék egyet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként Én elhiszem, hogy meg vagy elégedve az autóval, de ha ez a 100 000 kilóméterenkénti hengerfejezés igaz lenne, akkor már rég tönkrement volna a VW konszern... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 GM vagy delphi ,mással nem érdemes próbálkozni Kimérni talán oszcival lehet... Köszönöm a válaszod akkor megpróbálok nézni egy Delphit vagy Gm-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 2007-es 1.4 twinport kombi,taxi!Ma volt meg a 325.000 km!Egy kézifékbowden csere történt mert megy vizsgára!Meg sajna a eltörtek a kis rudacskák a szívótorokban,ezért ezt is cserélni kell mert nem az igazi,de 30.000ft-ért hoztak egy szinte újat,azt mondták jobb lesz mint új korában mert le van kormolódva az egész szívórész!Ja meg a múlt héten kicseréltettem a GYÁRI vízpumpát mert picit eresztett!A vezérműláncom is gyári és semmi hangja nincs,mondjuk ezen sokan csodálkoznak,szerintem a 15.000km-kénti olajcsere miatt,meg hát az enyém azért ritkán megy hidegen bár rengeteg az indítás!A futóműben is minden a gyári kivéve a kutyacsontokat!Soha sem állt meg,hibát nem jelzett!Nagyon szeretem,még mindig stabil és halk,sokan azt hiszik 80 ezer van benne,pedig a taxis élet elég megeröltető!Gondoltam megírom mert sokan fikázzák ezeket a motorokat,és magát a típust!Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként,sőt legutobb még egy avensit is,igaz az diesel volt!Ez meg megy megy és megy és jelzem nálam 6-6,5-et eszik!Ha gyártanák kicsit több extrával megint vennék egyet! egy nagy LIKE :icon13: utoljára amikor írtál akkor még csak (talán) 255ekm volt benne :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ibu Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Sziasztok! Valszeg cserélni kell a komplett olajszűrőházamat :( Szeretnék tőletek egy cikszámot kérni hogy utána tudjak érdeklődni! A válaszokért előre is thx! Astra G 1.4 twinport motorszám: z14xep19hm8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Én elhiszem, hogy meg vagy elÉgedve az autóval, de ha ez a 100 000 kilómÉterenkÉnti hengerfejezÉs igaz lenne, akkor már rÉg tönkrement volna a VW konszern... A taxiüzem meg a hétköznapi használat között azért van ám különbség... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 A taxiüzem meg a hétköznapi használat között azért van ám különbség... ;) Az igaz, de akkor se hiszem el, hogy minden VW hengerfejes lesz 100 000 kilóméterenként... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Köszönöm a tegnapi övfeszítőpatronos kérdésemre adott válaszokat:Elek,Gabika és Ákos.Bontott lesz akkor beépítve gazdasági okok miatt! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Sziasztok! Valszeg cserélni kell a komplett olajszűrőházamat :( Szeretnék tőletek egy cikszámot kérni hogy utána tudjak érdeklődni! A válaszokért előre is thx! Astra G 1.4 twinport motorszám: z14xep19hm8 Mi lett vele a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 2007-es 1.4 twinport kombi,taxi!Ma volt meg a 325.000 km!Egy kézifékbowden csere történt mert megy vizsgára!Meg sajna a eltörtek a kis rudacskák a szívótorokban,ezért ezt is cserélni kell mert nem az igazi,de 30.000ft-ért hoztak egy szinte újat,azt mondták jobb lesz mint új korában mert le van kormolódva az egész szívórész!Ja meg a múlt héten kicseréltettem a GYÁRI vízpumpát mert picit eresztett!A vezérműláncom is gyári és semmi hangja nincs,mondjuk ezen sokan csodálkoznak,szerintem a 15.000km-kénti olajcsere miatt,meg hát az enyém azért ritkán megy hidegen bár rengeteg az indítás!A futóműben is minden a gyári kivéve a kutyacsontokat!Soha sem állt meg,hibát nem jelzett!Nagyon szeretem,még mindig stabil és halk,sokan azt hiszik 80 ezer van benne,pedig a taxis élet elég megeröltető!Gondoltam megírom mert sokan fikázzák ezeket a motorokat,és magát a típust!Nálunk az összes vw konszernes autót viszik hengerfejezni 100 ezrenként,sőt legutobb még egy avensit is,igaz az diesel volt!Ez meg megy megy és megy és jelzem nálam 6-6,5-et eszik!Ha gyártanák kicsit több extrával megint vennék egyet! Akkor Elek elmélete megcáfolva. Többet kibír, és olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Akkor Elek elmélete megcáfolva. Többet kibír, és olcsó. ha vissza olvasol ... akkor fogod látni hogy kb 250ekm jelentkezett neki a twp probléma már akkor is írta hogy sikerült jó áron ,jó állapotút venni ;) de valójában tök mindegy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Köszönöm a tegnapi övfeszítőpatronos kérdésemre adott válaszokat:Elek,Gabika és Ákos.Bontott lesz akkor beépítve gazdasági okok miatt! :icon1: de melyik kell ??? :) úúúúgy izgulok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Üdv. Távirányítós kulcs elektronikai panelje cserélhető, betanítható? Bővebben http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&view=findpost&p=891986 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts