Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Akkor lényegében ha hozok egy olyan körgyűrűt aminek tudom a PIN kódját, nem biztos hogy menni fog a összetanítás?

most akkor van a vevőnek meg az ecu nak is pin kódja??

Elküldve

Sziasztok!

Ma egy furcsa jelenséget produkált a 2005-ös G Astrám. A hűtés/fűtés kezelőrészen semmi nem akart működni. Se ventillátor, se klíma, se ablakfűtés, se belső keringetés kapcsoló. Se kép, se hang. 2 indítást csináltam az autónak, de semmi. Kibontottam a biztosítékdobozt, kihajtottam a biztosíték tálcát, majd vissza is csuktam, hogy előkeressem a leírást, hogy melyik bizti mihez tartozik. Mielőtt belemásztam volna a boztosítékokba, újra önindítóztam, és lőn világosság, minden újra működött, klíma, venti, ablakfűtés. Szerintetek? Valami kontakthiba a biztitábla környékén? A biztosítékokhoz hozzá sem értem, csak a tálcát hajtottam le, majd fel. Ötlet???

Subi

Elküldve

Szerinted sűrgős ez a csere, vagy lehet halasztgatni? Lehet belőle nagyobb gond, ha most azonnal nem cseréltetem ki?

Gyújtáskapcsoló betét csere lesz...

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám adódott a vassal,hogy ma reggel amikor álltam ki a garázsból pici gázadásnál nem nagyon akart elindulni (mármint gurulni az autó), nagyobb gázt adtam el is indult de pattant valami,mint amikor mosás után behúzza az ember a kéziféket és a fékpofák rá tapadnak a tárcsára.Hozzáteszem nem szoktam behúzni a kézit sohasem a garázsba beállva.Estére munkahelyről elindulva ugyanezt a jelenséget produkálta,pedig ott sem volt behúzva a kézifék egész nap ( ott is garázsban állt egész nap).

Hazaérve mielőtt beálltam a garázsba megnéztem,hogy nem -e meleg a féknyereg,esetleg arra gyanakodva,hogy fog a fék.

A féknyereg nem volt meleg,viszont az a rész ahová a kerék felfogató csavarokat becsavarom jóval melegebb volt (mondhatni majdnem csak forró) mint a másik oldalon.

Előfordulhat,hogy csapágyas a kerékagy?Hangja nincsen,legalábbis nem vettem észre,hogy búgna.

Jaa,és mind ez a bal oldali hátsó féktárcsánál jelentkezett.

Tudom,hogy abból,hogy én ezt ide leírtam nem lehet megállapítani,mi lehet a gond,csak hátha járt már így valaki,és a tapasztalatait megossza.

Ha netalán a kerékagy csapágyas,nagy meló itthon házilag kicserélni,?ABS-es a kocsi.

Segítséget előre is köszönöm!

Ui: bocs a hosszú regényért...

Elküldve

szerintem :)...

hang alapján talán még korai

halottam olyan z14xep (vagy x/z12xe) mocit ,hogy beindítás után kb 5-7sec ilyen hangja volt... és még ment :)

egy ilyen vezérlés csere nem apró pénz..

sok a munkadíj kb 30-40e

anyagok kb 50-60e (vezérlés készlet ,kazal tömítés (talán 4db),olaj+szűrő )

a döntés a Tiéd :)

na ez már nem jó

ia]http://www.youtue.com/watch?v=5LyzDUSDMEE

vagy,csak itt cserélnek vízpumpát is ,+30e kb (lehet így is ezek szerint hogy nem veszik le a deklit :) )

[m]http://www.yotube.com/watch?v=cpsIoCYB_1o

Ha kiakarom cserélni leírnátok nekem , hogy mit kellene megvásárolnom,milyen alakatrészeket mert akkor lassan elkezdem az árakat össze írni,ill amire keret van azt megvenni.

Elküldve

vezérlés készlet 6606022

olajdekli tömítés 0652616

vízpumpa tömítés 1334637

vezérműház tömítés 0638287

olaj 1942002

olajszűrő rövid:0650307,hosszú5650359

vezérműházban lévő szimering 0638199

ha valamit kihagytam akkor írjátok hozzá :)

Elküldve

vezérlés készlet 6606022

olajdekli tömítés 0652616

vízpumpa tömítés 1334637

vezérműház tömítés 0638287

olaj 1942002

olajszűrő rövid:0650307,hosszú5650359

vezérműházban lévő szimering 0638199

ha valamit kihagytam akkor írjátok hozzá :)

Vízpumpát ilyenkor nem kötelező cserélni?

Elküldve
Gyújtáskapcsoló betét csere lesz...
Szerinted sűrgős ez a csere, vagy lehet halasztgatni? Lehet belőle nagyobb gond, ha most azonnal nem cseréltetem ki?

Van hogy annyira szétesik, hogy vagy nem tudod berakni a slusszkulcsot, vagy nem tudod kivenni...igen, legrosszabb esetben otthagy valahol az autód! Pár ezer Ft-os cucc, nekem szereléssel 8-9ezerbe fájt

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám adódott a vassal,hogy ma reggel amikor álltam ki a garázsból pici gázadásnál nem nagyon akart elindulni (mármint gurulni az autó), nagyobb gázt adtam el is indult de pattant valami,mint amikor mosás után behúzza az ember a kéziféket és a fékpofák rá tapadnak a tárcsára.Hozzáteszem nem szoktam behúzni a kézit sohasem a garázsba beállva.Estére munkahelyről elindulva ugyanezt a jelenséget produkálta,pedig ott sem volt behúzva a kézifék egész nap ( ott is garázsban állt egész nap).

Hazaérve mielőtt beálltam a garázsba megnéztem,hogy nem -e meleg a féknyereg,esetleg arra gyanakodva,hogy fog a fék.

A féknyereg nem volt meleg,viszont az a rész ahová a kerék felfogató csavarokat becsavarom jóval melegebb volt (mondhatni majdnem csak forró) mint a másik oldalon.

Előfordulhat,hogy csapágyas a kerékagy?Hangja nincsen,legalábbis nem vettem észre,hogy búgna.

Jaa,és mind ez a bal oldali hátsó féktárcsánál jelentkezett.

Tudom,hogy abból,hogy én ezt ide leírtam nem lehet megállapítani,mi lehet a gond,csak hátha járt már így valaki,és a tapasztalatait megossza.

Ha netalán a kerékagy csapágyas,nagy meló itthon házilag kicserélni,?ABS-es a kocsi.

Segítséget előre is köszönöm!

Ui: bocs a hosszú regényért...

Ha használnál kéziféket, akkor a kötél cseréjét javasolnám, de így inkább a féknyeregben a dugattyú hibájára tennék tétet.

Elküldve

nálad valszeg csak csavar probléma lehet ;)

nekem is laza volt 08.03...

Megtörtént az ellenőrzés és minden rendben találtatott :) Csavarok meg voltak húzva és az ominózus csöcs a hengerfejnél/vízszivattyúnál is fémből van,nem műanyagból. Hibátlan.

Elküldve

Hali ! Aki tud segítsen . Opel astra g 1.4 i 16 v ! 99 - es évjáratú . Bowdenes még a gáz . Mikor visszaengedem a gázt akkor rángat az autó , de ha egy picit ráteszem a lábam a gázpedálra ez megszűnik . Ha valaki tud valami gyógymódot segítsen .Üdv : Péter

Elküldve

Hali ! Aki tud segítsen . Opel astra g 1.4 i 16 v ! 99 - es évjáratú . Bowdenes még a gáz . Mikor visszaengedem a gázt akkor rángat az autó , de ha egy picit ráteszem a lábam a gázpedálra ez megszűnik . Ha valaki tud valami gyógymódot segítsen .Üdv : Péter

EGR szelep gyanús :)

először takarítás

ha nem segít akkor csere vagy lefalazás

Elküldve

Ha használnál kéziféket, akkor a kötél cseréjét javasolnám, de így inkább a féknyeregben a dugattyú hibájára tennék tétet.

Köszönöm az infót!

Gondolom fékpadon ez kimutatható.?

Elküldve

Jobb első ülés övfeszítőpatron megmakkant a gépben.

A kérdésem az lenne:szabad-e bontottat berakni?Újnak cikkszámot

tudnátok mondani?

szabad. ha meghallod az új árát, akkor rájössz, hogy nagyon is szabad :P

Elküldve

Jobb első ülés övfeszítőpatron megmakkant a gépben.

A kérdésem az lenne:szabad-e bontottat berakni?Újnak cikkszámot

tudnátok mondani?

Cikkszám 90544020, katalógusszám 1 97 481, az ára pedig újonnan kedvezménnyel 90e Ft...

Elküldve

akár cserélhetsz is :)

csak a minimális dolgokat írtam :)

a fagyállót ki hagytam :blush:

Még olyan kérésem lehetne, hogy valami rajz a szereléshez? beállításokhoz?ill a vezérléshez.

Előre is köszönöm!!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.